שוב, אני מצטער שמרתון "כוחות הטבע" התבטל. אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/שאלות. קריאה מהנה!

נפש חיה – פרק 13. "שלום".

29/09/2015 872 צפיות 22 תגובות
שוב, אני מצטער שמרתון "כוחות הטבע" התבטל. אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/שאלות. קריאה מהנה!

אלכסנדר העביר את מבטו מניק לקים ואז שוב הביט בניק ואז חזר להביט בקים.
הוא ביקש שהאדמה תבלע אותו, לצערו זה לא קרה.
"אז," אמרה קים בחיוך רחב שחשף שיניים צחורות, "נשאיר אתכם לבד לשיחת אבא ובן."
קים סימנה בעיניה לאמיליה והן יצאו מהחדר.
"אתה לא צריך להעמיד פני שמח." אמר ניק בקרירות.
"מה אתה עושה פה?" שאל אלכסנדר בתקיפות, "לא הייתי ברור מספיק כששלחתי אותך לבית יתומים? אני לא רוצה לראות אותך."
"אל תחמיא לעצמך, אבא -" אמר ניק.
"אל תקרא לי אבא!" צעק אלכסנדר.
"אל תחמיא לעצמך, אבא." הוא הדגיש את המילה אבא וחייך, "לא באתי בשבילך."
"אז בשביל מי?" שאל אלכסנדר. עיניו החומות – צהבהבות נפערו בסקרנות ואצבעותיו הארוכות והבהירות שיחקו זו בזו.
"אלכסיס." הוא ירה את המילה לחלל האוויר, כשרגש אחד נשמע בקולו, שנאה.
"באת להרוס את הקבר שלה?" שאל אלכסנדר בעצב, "אולי לרסס עליו גרפיטי?"
"זה היה יכול להיות רעיון נחמד," אמר ניק בחיוך מזויף. אלכסיס הייתה הבת המעודפת על אלכסנדר, וכולם ידעו את זה. "היא כישרון מהלך." תמיד אמר לכולם ורק ניק היה אכזבה.
אמו מתה כשילדה אותו, זה רק הוסיף לאלכסנדר עוד סיבה לשנוא את ניק.
אבל אף אחד לא טרח להסתכל על הצד שלו. הוא גדל בלי אמא, עם אחות גדולה שדאגה להשפיל אותו בכל הזדמנות שיצאה לה, ואבא שבקושי התייחס אליו.
ואז כשעבר את השינוי הראשון שלו הוא התרגש. זה היה היום המאושר בחיים שלו. סוף סוף אבא שלו יוכל להתגאות בו. אך כשאביו גילה שבנו נהפך לצב ולא לנשר, הוא התכחש אליו.
"מי זה?" תמיד היו שואלים אותו כשראו את ניק.
"אני לא יודע. איזה ילד עני אחד שמסתובב פה ליד הבית שלי." הוא מיהר להשיב.
כל לילה ניק היה בוכה בשקט, במחשבה שהוא לא בסדר. שהוא לא היה צריך להיוולד.
לבסוף אביו שלח אותו לבית יתומים. כל הילדים שם שאלו אותו מה קרה להורים שלו, והוא נאלץ לשקר ולהגיד שהם מתים.
הוא ניסה לנתק כל קשר לחיה המקבילה שלו. הוא אפילו נהפך לאצן מצטיין.
אבל הוא עדיין היה איטי. קליטתו הייתה איטית, דיבורו היה איטי וחוש ההומור שלו גם, איטי.
ואז הוא פגש את אמיליה וקים שנהפכו לחברות הכי טובות שלו. וכמוהו, גם להן הייתה חיה מקבילה, של אמיליה הייתה גירית ושל קים, זיקית.
גם בסביבתם, הוא עדיין התבייש בחיה המקבילה שלו, אך לא כמו פעם.
אך לאחרונה היחס שלו אל אמיליה וקים השתנה. או רק היחס לאמיליה.
הוא גילה כלפיה רגשות שלא ידע עליהם עד שלבסוף הוא התאהב בה.
"נו, ספר לה." קים תמיד אמרה לו. אך הוא היה ביישן מדי, ביישן ופחדן.
ועכשיו הוא מצא את עצמו איתן ועם אביו כשמטרתו ברורה.
"זה היה יכול להיות רעיון נחמד," הוא חזר על דבריו ותוספת של ארס נלוותה אליהם, "אם היה לה קבר."
"למה אתה מתכוון?" שאל אלכסנדר וכיווץ את עיניו בבלבול.
"היא בחיים," אמר ניק, "אלכסיס בחיים."
על פניו הזרועות קמטים של אלכסנדר עלה חיוך מאושר ומופתע לחלוטין.
"אל תמהר לשמוח." אמר ניק בחיוך.
"למה אתה מתכוון?" שאל אלכסנדר בשנית וצעד צעד קדימה לעברו.
"היא נשואה עם ילד," אמר ניק ואף לא טיפת רגש נראתה בעיניו הירוקות הנוצצות, "ובעלה הוא האויב הכי גדול שלך." הוא בלע את רוקו והמשיך, וכל מילה פגעה באלכסנדר כמו סכין שננעצת בחזהו. "היא נשואה לפיית'ון."

"אמא," לחש ניקו ועיניו הירוקות נצצו בפחד, "מה אנחנו עושים פה?"
"עוד מעט, מתוק." לחשה אלכסיס וליטפה את שיערו השחור כנוצות עורב.
"גיימס!" צעק פיית'ון בחוזקה. הוא שנא שגורמים לו לחכות.
חיה קטנה יצאה מבין הצללים החשוכים שבסמטה. היא הייתה קטנה, אפורה ופרוותית עם זנב ארוך ומפוספס בפסים עבים בצבעים שחור ואפור בהיר. מסביב לעיניה הכהות הייתה מעין מסכה שחורה ומסביבה מסגרת לבנה. כפות ידיה היו קטנות ושחורות ולהם ציפורניים קטנות.
אוזניה הקטנות היו זקופות ושערות שפם לבנות עיטרו את אפה השחור.
לפתע החיה, שבעצם הייתה רקון, השתנתה לצורת בן אדם.
הוא היה גבוה ורזה עם עור אפרורי וקצת חיוור. עיניו היו כהות וקטנות ושיערו בצבע החום הכהה היה מפוזר ונזקק נואשות לתספורת. זיפים רבים כיסו את פניו ויצרו מעין זקן.
ציפורניו היו מוזנחות, מלוכלכות וארוכות ועל פניו נמתח חיוך זדוני מעט שחשף שיניים מצהיבות.
הוא לבש בגדים אפורים ומרופטים ומגפי עור שנראו יקרים מאוד, במיוחד ביחס לבגדים האחרים שלבש.
"פיית'ון," אמר ג'יימס ופרש את ידיו לרווחה, "כמה טוב לראות אותך!"
"שכח מזה, ג'יימס," אמר פייתון בארס, "אין עליי משהו שתוכל לכייס."
"למה ככה?" שאל ג'יימס בחיוך, "אני לא יכול לשמוח שאני רואה אותך? ואת הילד החמוד שלך? ואת אשתך היפהפיה?"
הוא צעד לעבר אלכסיס, קד קידה צנועה והושיט את ידו האפורה קדימה.
במקום לנשק את ידו, אלכסיס לחצה אותה בהיסוס.
ג'יימס רק חייך חיוך רחב ופנה לעבר ניקו.
"תראו אותך!" אמר ג'יימס. הוא פרע את שיערו השחור וצבט את לחיו בעדינות, "כמה שגדלת!"
ניקו חייך בגאווה ושאל, "מי אתה, אדוני?"
"מנומס, הילד." אמר ג'יימס לאלכסיס ואז פנה שוב לניקו, "אני ג'יימס, הדוד ג'יימס."
"די עם המשחקים!" צעק פיית'ון.
"לא להתעצבן, חברי, שמעתי שזה לא טוב ללחץ דם." אמר ג'יימס.
"אנחנו לא חברים." אמר פיית'ון בזעם, צעד לעבר ג'יימס ודחף אותו.
ג'יימס נחת על הרצפה וחיוכו נמחק מפניו. הוא התרומם, ניקה את האבק מבגדיו ואז שרק בחוזקה.
חיות נוספות יצאו מהצלללים.
שועל עם פרווה אפורה וצהבהבה, אוזניים גדולות וזקופות ועיניים כהות.
תנשמת גדולה עם פנים לבנות בצורת לב, נוצות לבנות ומעט אפרפרות, עיניים כהות ומקור ורדרד.
לידה התעופף עטלף שחור ממין אשף עם עיניים קטנות וכהות, כנפיים שחורות, אוזניים רחבות וזקופות, אף קטן ושחרחר ופה מלא בשיניים חדות.
בסמוך לשועל צעד קיפוד קטן וחום, מעוטר בקוצים חדים ולבנים, עיניים כהות, אף שחור ורגליים מעט ורודות.
סנאי קטן בצבע חום – אדמדם קיפץ לו על המדרכה האפורה. היה לנו זנב גדול ופלומתי, בטן לבנה ועינים קטנות וכהות. בידיו הקטנות הוא החזיק אגוז קטן.
ליד הסנאי צעד קופיף עם פרווה עבה ומשיית בצבעים אפור וחום כהה. עיניו הענקיות ביחס לגודלו נצצו בצבעם החום וזנבו הארוך והאפור נגרר אחריו על המדרכה.
ולבסוף, קטן מכולם, צעד עכבר קטנטן ואפור, עם עיניים כהות, שערות שפם אפורות, אף ורדרד ורגליים ורדרדות גם הן.
פיית'ון, אלכסיס וניקו צעדו כמה צעדים לאחור וצפו בהם משתנים.
השועל השתנה לאדם גבוה ורזה עם עור בהיר, עיניים כהות ושיער שטני.
התנשמת לאישה נאה, גבוהה מאוד ורזה עם עיניים ירוקות בהירות ושיער בלונדיני, כמעט לבן.
עטלף האשף השתנה לאדם רזה שגובהו ממוצע, עם שיער שחור, עור כהה ועיניים כהות.
הקיפוד השתנה לאדם נמוך ומעט שמנמן עם עור מעט שזוף, שיער קוצני בצבע חום ועיניים בצבע חום בהיר.
הסנאי השתנה לאישה גבוהה ורזה, עם עור בהיר, עיניים בצבע חום – אגוז, שיער חום – אדמדם ושיניים קדמיות מעט בולטות. בידיה העדינות והבהירות היא החזיקה אגוז קטן וחום.
הקופיף השתנה לאדם גבוה ובעל משקל ממוצע. עורו היה מעט שזוף, עיניו גדולות וענבריות ושיער בצבע קינמון.
אחרון, העכבר השתנה לאדם נמוך ורזה עם עור בהיר, שיער אפור ומעט לבן, עיניים כהות וציפורניים כסוסות. שיניו היו צהבהבות ומעט עקומות.
"ג'יימס, חכה!" צעקה אלכסיס, "אנחנו מצטערים!"
"או, מתוקה," אמר ג'יימס, "אני יודע שאת מצטערת אבל האדם הזועף והכעוס הזה," הוא הצביע לעבר פיית'ון, "לא ממש."
אלכסיס הביטה לעבר פיית'ון ומבטה כאילו ציווה עליו להתנצל.
"אוקיי, אוקיי. אני מצטער." סינן פיית'ון דרך שיניים חשוקות.
"זה כבר יותר טוב." אמר ג'יימס. "שנחזור לסיבה שבגללה כולנו פה?"
"ניקו, הוא מעורב," היא אמרה בצרפתית כדי שניקו לא יבין, היא עצרה והרהרה איך אומרים את המילה הבאה עד שלבסוף נזכרה, "הגנרלים, יהרגו אותו."
"אז אתם רוצים," אמר ג'יימס בצרפתית רהוטה, "שנהיה על הכוונת של הגנרלים יותר ממה שאנחנו כבר עכשיו?"
אלכסיס הנהנה בחשש.
"מוצא חן בעיניי!" אמר ג'יימס בחיוך.
"ניקו," אמרה אלכסיס בעצב, "אבא ואמא משאירים אותך לעשות כיף חיים עם הדודים שלך. בסדר?"
"כן! כיף חיים!" צעק ניקו בהתרגשות.
הוא התקדם בקפיצות לעבר ג'יימס קורן משמחה.
"תגיד לאמא ואבא שלום." אמר ג'יימס.
"שלום!" חזר אחריו ניקו ונופף בידו.


תגובות (22)

ניקו כל כך חמוד!!!
אוי, כמה שאני שונאת את פייתון וכל השאר…
ואוי, כמה שאני עוד יותר שונאת את אלכסנדר -,-
ניק נראה מאוד נחמד :)
תמשיך!!!

29/09/2015 23:09

ניקו פשוט יצור מתוק.
פרק ממש חמוד. אני אוהבת את הדמויות החדשות.. יש לי הערה קטנה:
בתיאורים של כל החיות זה הרגיש קצת לא קשור.. לכל אחד יש את הפסקה שלו וזהו. אני הייתי מעדיפה שהכל היה באותה פסקה ואפילו אולי פחות תיאור (אבל ממש בקצת!!)
חוץ מזה הכל מעולה! תמשיך!

30/09/2015 00:33

מי אלה כל השאר?
מה עם הפרק? לא אמרת עליו שום דבר…

30/09/2015 00:34

תודה רבה!
לא כל כך הבנתי מה שאמרת לגבי התיאורים…

30/09/2015 00:35

הפרק ממש טוב :)
אין לי הרבה מה להגיד, תמצתי את הכל בתגובה הראשונה שלי…
ההערות שלי על הדמויות שלך הם המחשבה שלי על הפרק עצמו, אני לא רוצה להכליל את כולו רק בדבר אחד -,-
וכל השאר אלה כל המנהיגים(?) שהיו שם.

30/09/2015 00:39

יש לי בעיה עם הסיפור הזה. אני עוקבת אחריו ולא היה לי זמן לכתוב תגןבה כמו שצריך אז ככה. העינינים רצים מהר מידי, כשאתה מחליף נקודת מבט תרד שורה אבל שיראו שהחלפת נקודת מבט אחרת זה סתם מסתבך.

30/09/2015 01:12

אשמח אם תפרטי יותר לגבי זה שהעניינים רצים מהר מדי. לא כל כך הבנתי.
לגבי הנקודת מבט, אני מוריד שורה וגם זה די ברור שזאת נקודת מבט חדשה כי הדו – שיח משתנה וכך גם הדמויות.
תודה!

30/09/2015 01:17

פומה, כל השאר הם חברים בכנופיית רחוב, לא מנהיגים.
תודה רבה!!!

30/09/2015 01:18

למה אתה מפרסם פרקים נורא מאוחר?! קראתי אותו כשיש לי ארבע אחוז בטלפון כי לא הייתי ליד המחשב! בכל מקרה, הפרק לדעתי היה ממש יפה. אהבתי מאוד שהצלחת לכתוב תיאורים טובים, לא הרבה מסוגלים לעשות את זה וזה ייקרא בצורה טובה. אני שונאת את פיית'ון וכל המשפחה שלו, וכן, זה כולל את ניקו, לא יודעת למה, הילד הקטן מעצבן אותי, ואני מניחה שאני אוהבת דמויות של ילדים או ילדים בכללי רק אם הם קשורים אליי (כן אני אדם מרושע), ואני גם שונאת את אלכסנדר, הוא עושה את עצמו גיבור אבל בתכל'ס אין לו אומץ לשום דבר והוא משחק אותה מסכן, וגזען, לא אוהבת אותו. יש לי הרגשה שאני אחבב את ניק, וזה מצחיק שלילד שלו קוראים ניק ולנכד שלו קוראים ניקו וכנראה שאת שניהם הוא לא ממש יאהב/אוהב. בכל מקרה, חפרתי.
ואם אתה רוצה, פרסמתי קטע שקשור בעקיפין למצוד האגדות חחח כי חשבתי עליו כל היום והייתי חייבת לכתוב אותו בהזדמנות הראשונה כי עוד מעט אני נוסעת ואחזור הביתה בחמש בערך.. אוף.. טוב, זהו, חפרתי U^U

30/09/2015 13:49

לא פירסמתי אותו מאוחר!
תשע זה מאוחר בשבילך?!
עכשיו בטח כולם ישנאו אותך, כי הרבה פה מחבבים את ניקו מאוד, חחח…
דרך אגב ג'יימס הוא לא באמת הדוד, אז הוא לא המשפחה…
את שונאת גם אותו? את יודעת מאיפה בא לי הרעיון לדמות? מניקולאי(מהסיפור שלך, "מבוך האשליות") ומעוץ לי גוץ לי…(אז כמובן ששיניתי אותו בהרבה, אבל הרעיון לקוח משם…)
כן, יש קטע במשפחה הזאת עם שמות דומים…
ניק וניקו… אלכסנדר ואלכסיס…

30/09/2015 14:10

התאהבתי סופית בניקו (מישהו אמר פדופיליה? אה, לא? יופי.)
אני מחבבת את ניק, פשוט ככה. את אלכסנדר שנאתי מהרגע הראשון, עכשיו יש לי סיבה.
תאמין או לא, המחשבה על אמיליה וניק כזוג דווקא ממש משמחת אותי כרגע (לא יודעת, פתאום זה נראה ממש חמוד כזה.) עכשיו רק צריך למצוא להם שיפ (אני אפילו לא אנסה. איפה תס?)
פרק מעולה, למרות שאני מסכימה עם תס לגבי התיאורים.
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

30/09/2015 15:24

אהמ פדופיליה… סתם חח…
ברור שאת מחבבת ניק! זאת הדמות שלך!(למרות שהיא גם קצת שלי…)
אמיליה וניק… בואו נראה…
אמיליק, אמיניק, ניקיליה, נימיליה, אמיליניק, ניקמיליה, ניקליה, אמילניק.(זה כל הרעיונות שלי…)
לא כל כך הבנתי מה תס אמרה לגבי התיאורים, אשמח אם תסבירי לי…
תודה רבה!!!

30/09/2015 15:32

    אני לא מחבבת את ניק בגלל שהוא דמות שלי (טוב, אולי רק קצת. קצת הרבה.) חוץ מזה, הוא חביב שכזה.
    כל השיפים האלו מוזרים, ועל איזה שלוש מהם חזרת פעמיים (לא שאני הייתי עושה את זה טוב יותר.)
    מה הקשר בין קים לאכסנדר? (שכחתי לשאול.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/09/2015 16:17

לא חזרתי על אף אחד פעמיים…
תבדקי טוב טוב ותראי שלא…
תגלי בהמשך…(זה לא משהו רציני, אז על תצפי..)

30/09/2015 16:27

אל*

30/09/2015 16:27

באיזה דיליי קראתי את הפרק סליחה *_*
מה יש להגיד? כרגיל הפרק והכתיבה טובים, כרגיל אני שונא יותר ויותר את אלכסנדר וניקו חמוד כרגיל.
הייתי אומר גם לגבי הפסקה עם ההשתנות שהפריעה לי אבל תולעת ספרים כבר הקדימה אותי.. תמשיךך

01/10/2015 17:12

אני חושבת שתשמח לגלות שהעליתי את הפרק השלישי של מגרש השדים :)
בתור האחד שכך הזמן דוחק בי להמשיך, אני מניחה שנכון לבשר לך זאת ><

02/10/2015 23:08

*כל

02/10/2015 23:08

וואו, עכשיו אני מבין על מה מדובר כל התגובות (יש לך 1000+ תגובות על ספר אחד ישן שכתבת, כיף לך!
קראתי את כול הפרקים – את כולם.
ישבתי על זה אתמול והיום בין פתיחת המשתמש החדש ובין כל העצבים שהיו לי על האימייל שנדפק והפרקים שלך היו טובים כל כך!!
ישר כוח פרקים מעולים כולם ואני לא יכול להצביע על פרק אחד שהיה חסר ערך.
אני שונא את פיית'ון – ממש כאילו
אני ממש אוהב את רייצ'יס !!
כתיבה מעולה ממש אהבתי מצפה להמשך :))))

06/10/2015 15:22

וואו יוטה!
לכבוד הוא לי שאתה קורא את הסיפור שלי!
תודה רבה רבה רבה רבה!!!!!!!!!
אם אתה כבר פה? מה עם רוח של שועל/זאב? פשוט התחלת סיפורים חדשים, אז מתי תמשיך את זה??

06/10/2015 15:52

בקרוב אעלה את הספר השני מחדש

06/10/2015 16:50

עם שכתוב כמובן ~אפליקציה מעצבנתת

06/10/2015 16:51
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך