אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/שאלות. קריאה מהנה! הפרק קצר בכוונה!!

נפש חיה – פרק 8. "טרף".

12/09/2015 1110 צפיות 5 תגובות
אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/שאלות. קריאה מהנה! הפרק קצר בכוונה!!

"מה הלאה?" שאל רין בקול הבס שלו, עיניו האפורות עם הנקודות הכחולות ננעצו בכולם במבט בוחן.
"אז אחרי שכולם סיימו לדבר עם ארתור," ענה לו אלכסנדר, "ויש לנו את העזרה שלו, הגיע הזמן להתפצל."
"להתפצל?" צעקה רייצ'ל בהפתעה, "למה?"
"טוב," ענה לה אלכסנדר, "אנחנו צריכים לגלות מי עוד עובד עם פיית'ון, אנחנו יודעים שיש פעילות מארבעה מדינות של העוזרים של פיית'ון ולכן אנחנו מתפצלים."
"אוקיי," אמרה רייצ'ל.
"צ'ייס, רייצ'ל, זאק וג'ס אתם נוסעים לאנגליה." אמר אלכסנדר.
"מגניב!" אמר צ'ייס.
"אוי לא, רק לא אנגליה." מלמלה ג'ס.
"איאן, קונריס, אנדי וטייסי, אתם נוסעים להולנד." המשיך אלכסנדר, "אמילי, טוני ורין אתם לצרפת, ואדם, קארים ואולימפיה, לגרמניה."
"אלכסנדר?" שאלה אולימפיה בהיסוס.
"כן?"
"אני יודעת שאמרת שאם נחליט להצטרף אתם כבר תדאגו להמציא להורים שלנו תירוץ, אבל כמה זמן התירוץ הזה מחזיק?" שאלה אולימפיה.
"מספיק זמן." אמר אלכסנדר.
הוא חילק כרטיסי טיסה בין כולם והמשיך, "הפעילות מתבצעת בערי הבירה של המדינות שאליהן שלחתי אותכם, כלומר לונדון, פריז, ברלין ואמסטרדם."
"מה נעשה כשנמצא אותם?" שאלה טייסי.
"נסו להרוויח זמן ולגלות מהי החיה המקבילה שלהם, כשתגלו, דווחו לי. בשום אופן, אבל בשום אופן אל תיכנסו לקרב מולם." ענה אלכסנדר.
"איפה אתה תהיה?" שאלה טייסי בחשד.
"אני נשאר פה לסדר כמה עניינים." אמר אלכסנדר.

פיית'ון התבוננן באדם שעמד מולו. הוא היה מבוגר, אך לא זקן. היו לו כמה שיערות אפורות על ראשו ועיניו הכהות נצצו בשעשוע. זקנקן אפור עיטר את סנטרו ואצבעותיו הארוכות ליטפו אותו בלי הפסקה.
"אז מה רצונך?" שאל האיש את פיית'ון במבטא גרמני כבד.
"אלה הנערים," השיב פיית'ון, "אלכסנדר פיצל אותם ושלושה מהם נשלחים אליך."
"יש לי סיבה לדאגה?" שאל האיש בגיחוך.
"לא," ענה פיית'ון, "אבל האריה, התמנון והפומה באים אליך ורציתי שתעשה לאריה את מבחן ההקרבה הקטן שלנו."
האיש חייך וחשף שיניים קטנות וצהובות, "במידה והוא יבחר, האם להקשיב לו או שיש לך תוכניות אחרות?"
"יש לי תוכניות בשביל הפומה." השיב פיית'ון.
"כרצונך," אמר האיש, "אני אהרוג את התמנון."
"כדי שההנאה מהריגת הטרף שלך תהיה יותר גדולה," אמר פיית'ון, "קוראים לה אולימפיה."
"אולימפיה…" מלמל האיש, "איזה שם יפה."


תגובות (5)

WHAT. מבחן הקרבה…? אוי אדם תזהר XD אני מרגיש אחראי עליו משום מה
פרק מעולה, היה שווה שהוא יהיה קצר בשביל הטוויסט בסוף. תמשיך! חיכיתי מלא זמן

12/09/2015 21:44

חחח…
תודה רבה!

12/09/2015 21:47

אל תפגע באדם! הוא פאקינג הבסיס להכל!! המשך

12/09/2015 21:49

אין לכם מה מושג מה אני מתכנן לדמויות… -מוחעחעחע- (הייתי חייב לעשות את זה!)
תודה רבה!

12/09/2015 21:52

יש לו תכניות בשביל הפומה? מה הוא עומד לעשות לקארים???
דרך אגב: עיר הבירה של הולנד זו האג, אמסטרדם היא פשוט הכי מוכרת…
מה הקטע של האיש המוזר? ואיך לדעת את השם שלה אמור לגרום לו להנות יותר מזה שהוא יהרוג אותה?
מסכנה ג'ס… אנגליה :/
תמשיך!!!
נ.ב: מה עם כוחות הטבע? נראה כאילו נטשת אותו וזה לא מוצא חן בעיני!

13/09/2015 00:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך