נקמת דם פרק 1

צבי 4000 20/11/2019 600 צפיות 4 תגובות

אף אחד מהם לא ציפה לשמוע את זה. זה היה יומיים לאחר שהמלחמה השמימית נגמרה. תום שכב על מיטת חדרו ועבר באיפון שלו על כמה דברים שתיכנן לעשות כאשר דלת חדרו נפתח ואלכס התפרץ פנימה.
"מה קרה? שאל תום."לא שמעת?. המשטרה תפסה את אמיר שטרן" אמר אלכס.
"מי זה?" שאל תום.
"היא לא אמרה לך אף פעם את שם משפחתה?".
"האמת שלא" הודה תום."למה?"."בגלל ששטרן זה שם המשפחה שלה" אמר אלכס."ותן לי לנחש. אמיר זה אבא שלה" תום ניחש."בדיוק" השיב אלכס."אליאנה לא יודעת על זה עדיין?" שאל תום.
"תאמין לי שגם עדיף שלא"."למה?" שאל תום.
"משהו בכל הסיפור נשמע לי מוזר. אני מכיר את אמיר והוא מעולם לא נתן לעצמו להיתפס על ידי המשטרה".
"מה זאת אומרת?"
"בתקשורת אומרים שהמשטרה פשוט מצאה אותו קשור לאיזה עץ באזור יער בן שמן עם סמל חרוט על היד שלו: גולגולת אדומה"."המוות האדום?" שאל תום."בדיוק" אמר אלכס."הניחוש שלי הוא שהם כבר התחילו לנסות לתפוס אותה וזה הניסיון הראשון שלהם".
"אליאנה בכלל תרצה ללכת לבקר אותו? היא ברחה מהבית בגללו" אמר תום
"נכון אבל הוא עדיין אביה. תמיד היה להם קשר גם בתקופות המתוחות בבית" אמר אלכס. "הדבר הראשון שהיא תעשה כשהיא תשמע על זה זה ללכת לבקר אותו".
"אז מה עושים? שאל תום."פשוט מאוד. לא אומרים לה שום דבר. לפחות לא היום"
"אוקי" אמר תום.

כמה שעות לאחר מכן תום ואליאנה יצאו לטייל קצת בפארק העירוני. תום שם לב שכולם נועצים באליאנה מבטים.
"מה יש לכולם היום?" שאלה אליאנה.
"בכל מקום שאני נמצאת אנשים מתלחשים על משהו שקשור לאבא שלי".
"אני מניח שכולם בגבעת שמואל מכירים את אבא שלך" אמר תום.
"אני תוהה לפעמים מה קורה איתו" היא אמרה ונגעה בתליון שלה שנצץ על צווארה."חשבתי שאת שונאת אותו" תום השיב.
"נראה לך?" אליאנה אמרה."אולי הוא עבריין אבל הוא עדיין אבא שלי והוא כן דואג לי לפעמים".
"נחמד לדעת" אמר תום. צליל מנוע נשמע מאחוריהם. הם הסתובבו וראו ניידת משטרה עוצרת לידם. מהניידת יצאו שני שוטרים."יש בעיה אדוני השוטר?" שאלה אליאנה."את צריכה לבוא איתנו. אביך ביקש זאת".
"משהו קרה?" היא שאלה את השוטר."אספר לך הכל בדרך" השוטר אמר."הוא ביקש גם שהחבר שלך יבוא גם"
"אין לי בעיה עם זה" אמר תום."אני רק צריך להודיע לאלכס-".
"הוא כבר יודע" קטע השוטר את דבריו."למעשה הוא כבר נמצא בדרכו למעצר"
"מעצר?" שאלה אליאנה". "מה הוא כבר עשה?"
"לא יכול לענות על זה" אמר השוטר.
"אז במילים אחרות אין לך תשובה" אמר תום וידו החלה לעלות באש."אני הייתי סותם את הפה אם הייתי במקומך. אני בסך הכל ממלא מה שאמרו לי לעשות ואמרו לי להביא את אליאנה לפגוש את אביה אז תעשה טובה ואל תגרום לי לעשות משהו שאני לא רוצה" השוטר כבר הכין את האקדח שלו.
"שיהיה" תום סגר את ידו והאש נעלמה. אליאנה ותום נכנסו לניידת וזו החלה לנסוע לכיוון היציאה מגבעת שמואל


תגובות (4)

נחמד! מצטער שלקח לי זמן להגיב, היו לי שבועיים מאוד קשים ייאמר להגנתי. אבל שמח לראות שאתה ממשיך לכתוב! מישהו מאיתנו צריך חח

02/12/2019 00:43

שלום, האם הסיפור הזה ממשיך סיפור קודם שכבר פורסם באתר? הרושם הוא שכן.

25/12/2019 01:40

    כן הוא ממשיך (אם היית קורא את מה שכתבתי בפרק האחרון של "מלחמה שמימית" היית יודע)

    30/12/2019 21:47

סיפור מדהים

27/10/2021 22:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך