נקמת דם פרק 3

צבי 4000 06/04/2020 526 צפיות תגובה אחת

בשניה שהדמות הופיעה תום הרגיש בטמפרטורה בחדר צונחת במהירות. הוא העיף מבט לעבר איליאנה ושם לב שמשהו נראה מוזר. גם היא וגם אמיר כאילו קפאו בזמן. הוא לא ידע למה הוא לא קפא אבל לא היה לו זמן לתהיות. תום חשק שיניים ופנה לעבר הדמות
"מי אתה?" תום שאל."אליאנה ואביה יודעים טוב מאוד מי אני" הוא אמר."ואתה תדע אותי בתור אחמד האיום!. גל של אנרגיה אדומה העיף את תום על הקיר.
"שמעתי עליך" הוא קם."אני בטוח שאליאנה סיפרה לך עליי ממש לפני שהגעתי" אחמד אמר.
"בכל מקרה אם ככה אתה יודע בשביל מה אני פה" הוא שלך שני סכינים."אמיר עשה טעות שהסגיר אותי למשטרה במקום לסגור איתי את החשבון כמו שעבריניים יודעים לעשות. עכשיו אפטר ממנו ומהבת שלו אחת ולתמיד" הוא הניף את הסכינים אבל כדור אש ששיגר תום העיף אותו כמה מטרים.
"כן בטח" תום אמר
"הבטחתי לאליאנה שאתה והמוות האדום בחיים לא תניחו עליה אצבע כל עוד אני כאן" תום הצביע עליו וסלעים הופיעו סביבו ושיגרו עצמם לעבר אחמד אבל מערבולת אדומה פוררה את הסלעים.
"אז אני מבין שהיא מצאה לעצמה חבר חדש אה?" אחמד חייך."זה נהיה מעניין" המערבולת התפוגגה ופרצי אנרגיה נורו לעבר תום. הוא התחמק מהם ושיגר פרצי אש משלו. אחד מפרצי האנרגיה של אחמד נורה לעבר ידו השמאלית, הפך לסכין בעודו באוויר ושרט את ידו השמאלית.'רק שריטה הוא חשב לעצמו'. אחמד הסתער עליו וניסה לבעוט בו אבל תום תפס ברגל והעיף אותו הצידה ישר על ארון חשמל. הוא עצר עצמו ממש לפני שפגע בארון חשמל. "כנראה שהערכתי אותך לא נכון" אמר אחמד והעיניים שלו הבזיקו. תום הרגיש באוויר סביבו קופא וגילה שהוא לא מסוגל לזוז.
"הרשה לי להדגים לך את האימה שבכוחותי החדשים!" הוא סגר את ידו ותום צעק בכאב כאשר פרץ של דם פרץ מהשריטה שאחמד עשה לו במהלך הקרב. הוא קרס על הברכיים.
"כשהיא קראה לך כשף דם היא ממש לא צחקה" הוא אמר. אחמד חייך."כינוי הולם, אינך חושב?" הוא התקרב אליו והניף סכין.
"אם חשבת שמהיד זה כואב חכה שיהיה לך חתך בראש!" הוא הנחית את הסכין אבל תום תפס ביד שאחזה בסכין. אחמד גיחך ודחף לכיוון הראש. בדיוק לפני שהסכין ננעץ אחמד הצטעק בכאב כאשר פרץ של אנרגיה זהובה פגע בו והעיף אותו על ארון החשמל, שהתפוצץ בתגובה וחישמל את אחמד. הוא קרס על הרצפה ותום זימן כדור אש גדול.
"שלא תחשוב אפילו על להתקרב אליהם שוב" כדור האש נורה לעבר אחמד."אל תחשוב שזה יהיה כזה קל להיפטר ממני!". אחמד עטף את ידו באנרגיה אדומה ושיגר פרץ לעבר אמיר. שניה לפני שכדור האש פגע בו אחמד נעלם בהבזק אדום ואיתו גם אמיר. כדור האש התפוגג ותום הביא בפצע בידו, שהחל להיסגר מעצמו."זה מעניין" הוא אמר.

בשניה שאחמד נעלם הטמפרטורה בחדר עלתה ואליאנה הצליחה להשתחרר מהקיפאון שאחז בה מאז שאחמד הופיע.
"מה קרה פה?" היא שאלה ותום סיפר לה."הוא לקח את אמיר? אליאנה נאנחה."ככה זה נראה" תום אמר.
"אני בטוח שהוא שיגר עצמו לאנשהו יחד עם אבא שלך". בדיוק אז נשמעה דפיקה בדלת וארבעה חיילים של יחידת שר"ף פרצו את הדלת ונכנסו פנימה.'בדיוק הדבר האחרון שהייתי צריכה' היא חשבה לעצמה."עצרו אותה" פקד אחד מהם, שנראה כמו המפקד שלהם."היא עזרה לאסיר להימלט". הם התקרבו אליה אבל תום חצץ בניהם באמצעות חומת אש עזה.
"כדאי שנעוף מפה כמה שיותר מהר" הוא אמר. היא הנהנה ותום פער חור בקיר. הם יצאו החוצה ואיתרו גיפ צבאי ריק. "את יודעת לנהוג?" תום שאל.
"שאלה קצת מיותרת כרגע" היא ענתה. "אבל כן". הם עלו על הגיפ ואליאנה לחצה על דוושת הגז. למרבה מזלם היציאה היתה מולם ותוך כמה שניות הם היו רחוקים מהבסיס."די בטוח שנהינו נמלטים עכשיו" אמרה אליאנה."נראה שהם חושבים שעזרנו לאמיר לברוח" אמר תום.
"לא מפתיע" אליאנה רטנה."נצטרך למצוא אותו ואת אחמד אם נרצה להוכיח שלא הברחנו אותו מהכלא. תום הנהן.
"את יודעת מאיפה להתחיל?" הוא שאל."אני מכירה מישהו שהיה חבר של אחמד בתקופה שהוא עוד היה בארגון של אבא שלי. הוא גר באזור אפיקים אם אני זוכרת נכון".אמרה אליאנה. "אין בעיה" אמר תום."אז נתחיל משם

במחסן נטוש כלשהו אמיר היה כבול בשלשלאות. נורה יחידה ריצדה מעליו והיוותה מקור האור היחיד במחסן. אחמד התקרב אליו."לא עדיף להיות פה במקום בכלא?" שאל אחמד.
"למה לקחת אותי?" אמיר שאל."כדי להרוג אותי?".
"אל תהיה מגוחך" אמר אחמד."הרי כבר אמרתי לך שתצפה בי מענה את הבת שלך לפני זה" הוא צעק וחבט בפניו של אמיר."אני די בטוח שהיא והחבר שלה כבר מחפשים אחריך".
"אם כבר אתה מדבר עליהם עדיף לך לדאוג מתום. במיוחד ברגע שיגלה מה עשיתה לאליאנה שבגללו סילקתי אותך מהארגון" אמיר צעק."הוא יהיה מת לפני שיגלה זאת" אמר אחמד."בינתים תהנה מהאפלה". הוא יצא מהמחסן וסגר אחריו את הדלת


תגובות (1)

הקרב של אחמד מול תום! זה היה מעניין! אני חייב להודות שכאן אני הרבה יותר נהנה מהסיפור… הקרבות מרגישים יותר מאוזנים, בהשוואה למלאכי הגורל. הסיכון של תום הרבה יותר גדול, כי אני יודע שתום ואליאנה (יחסית לאביעד) "פחות חזקים".

ריג'קטים:

חשק שיניים
– בהמשך להערה מאחד הפרקים במלאכי הגורל: חרק שיניו.

אחמד האיום!
– מצטער, יש לזה צליל פחות מאיים. הייתי מעדיף משהו כמו… יש דמות ערבית בשם "אריה האלוהים\אריה אללה" ואם אני אחפש מספיק בטח אמצא עוד כמה מוצלחים.

הוא שלך שני סכינים.
– שלף

ושיגרו עצמם לעבר אחמד
– ושיגרו את עצמם

אחד מפרצי האנרגיה של אחמד נורה לעברו ידו השמאלית
– לעבר ידו

תום הרגיש באוויר סביבו קופא
– הרגיש את האוויר

אחמד עטף את ידו באנרגיה אדומה ושיגר פרץ לעבר אמיר.
– מבין מה ניסית לעשות, אבל זה תיאור בעייתי. אולי…
\אחמד עטף את ידו באנרגיה אדומה, ממנה שחרר פרצי אור על אמיר.\

ותום הביא בפצע בידו,
– הביט

”הוא לקח את אמיר? אליאנה נאנחה.
– קצת מוזר שהיא קוראת לאבא שלה בשם שלו?

אני בטוח שהוא שיגר עצמו
– שיגר את עצמו

ואיתרו גיפ צבאי ריק.
הם עלו על הגיפ
– ג'יפ

במיוחד ברגע שיגלה מה עשיתה לאליאנה שבגללו סיקלתי אותך מהארגון
– *מה עשית; *שבגללו סילקתי

06/04/2020 22:38
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך