נקמת דם פרק 5: כשהעבר לא מרפה

צבי 4000 06/08/2020 374 צפיות תגובה אחת

תמוז יצאה מהערפל בדיוק בכניסה ליער שליד אפיקים. בימים שחלפו מאז שהמלחמה נגמרה היא התאמנה על שימוש בכוחות שלה עד שיכלה לחצות חצי עיר באמצעות מי שהיא כינתה "השתגרות ערפל". היא הוציאה את הגביש הכתום ובדקה אותו שוב כדי לוודא שלא טעתה במיקום. הנקודה הכתומה הייתה קרובה יותר למיקומה מלפני שהשתגרה. היא חייכה לעצמה והתקדמה בשביל שהוביל לתוך היער. אחרי הליכה של כמה דקות היא שמעה רעש מאחוריה והסתובבה. השביל מאחוריה היה ריק.
'פיי' היא חשבה לעצמה.
'אבל מה השמיע את הרעש?' ערפל החל להיאסף בכפות ידיה. הבזק אור סגול משך את תשומה לבה. דמות עטויה בגלימה שחורה הופיעה משום מקום. תמוז שמה לב אליו והסתובבה אליו.
"מי אתה?" היא שאלה. הדמות לא ענתה ובמקום זה הוציאה חרב שחורה. "נראה מוכר לא?" הדמות שאלה ונעלמה שוב. תמוז הסתובבה אחורה וראתה את הדמות מסתערת ומניפה את חרבה. שניה אחרי זה גל הלם סגול התפשט ביער.

אליאנה שכבה על מיטה באחד החדרים כאשר הבחינה בגל ההלם הסגול מתקרב לבית."מה ל-" היא התחילה לומר אבל אז גל ההלם נתקל במחסום של אנרגיה זהובה ונעלם. "ראית את זה?" תום הופיע מאחוריה. היא הנהנה.
"כדאי שאבדוק מה זה" אמר תום.
"תישארי כאן. עכשיו שהכוחות שלך נעלמו את תהיי בטוחה יותר כאן.
"אין בעיה" היא אמרה ותום יצא מהבית. הוא ראה הבזק של אור סגול מכיוון מערב והתקדם לשם. כשהגיע למקום הוא ראה דמות עטויה בגלימה ובידיה חרב תוקפת את תמוז, שהשתמשה בערפל כדי להתחמק. כל פעם שהחרב פגעה בקרקע היא שיחררה גל הלם סגול. תום זימן כדור אש וירה אותה על הדמות. כדור האש פגע והדמות נהדפה אחורה. תמוז נסוגה אחורה.
"תודה על העזרה" היא אמרה.
"אין בעד מה. עכשיו מי זה אמור להיות?" תום שאל."כאילו שאני יודעת" אמרה תמוז.
"עדיף לך גם לא לדעת!" הדמות הסתערה ותום שיגר עליו סלע. הדמות התחמקה והניפה את חרבה. תמוז ירתה עליו פרץ של ערפל והדמות חסמה את הערפל באמצעות מגן של אנרגיה. תום זימן חרב בוערת וחסם איתה את החרב של הדמות השחורה.
"מה זאת אומרת עדיף לי לא לדעת?" שאל תום. הוא ניסה לבעוט בדמות אבל הדמות קפצה אחורה."אתה באמת רוצה לדעת מה?" שאלה הדמות."אני ארדוף אותה בכל מקום שהיא תלך אליו".
"מה זאת אומרת?" שאל תום. הגלימה נעלמה ותום הבין שעשה נכון כשאמר לאליאנה להישאר בבית העץ. שריון שחור עטה את הדמות וכנפיים שחורות נפרשו."מנגוג?" קרא תום.
"חשבתי שחוסלת יחד עם שאר לוחמי הכאוס".
"שלא כמוהם אני יודע מתי לסגת" הוא אמר.
"אל תחשוב שרק בגלל שהמלחמה נגמרה היא בטוחה" מנגוג הצביע עם החרב שלו על תום."כמו שאמרתי אני ארדוף אותה בכל-" מערבולת של ערפל הקיפה אותו והוא נעלם."הוא באמת התחיל לעלות לי על העצבים" אמרה תמוז והורידה את היד.

בבית אחרי שתמוז הסבירה להם מה היא ראתה בטבריה והם עדכנו אותה במה שקרה ב24 שעות האחרונות תום עדכן את אליאנה בדבר מנגוג."אז הוא עדיין בחיים?" שאלה אליאנה.
"לא יפתיע אותי אם הוא משתף פעולה עם "המוות האדום".
"צריך לשקול את האפשרות הזאת" אמרה תמוז.
"לפחות עכשיו אנחנו יודעים במדויק איפה הם" ציין תום. מייקל נכנס לחדר וקפא כשראה את תמוז. הוא החל לומר משהו אבל אליאנה קטעה אותו.
"זו תמוז. היא גם חברה שלי'. תמוז נופפה בידה.
"אני מבין" אמר מייקל."בכל מקרה כדאי שנתארגן".
"ברור" אמר תום


תגובות (1)

אספר לך על המסע שלי בימים האחרונים והסיבה שעבר זמן בין העלאת הסיפור לכתיבת התגובה הזו.
ראיתי פרק 5 והסתקרנתי אז החלטתי לקרוא את ההתחלה. כשלא הבנתי כלום הבנתי שהיה סיפור שקדם לו, ולא סתם סיפור, אחד עם שתי עונות. אז כן, המסע שלי היה כרוך בלקרוא את כל הפרקים שקדמו לזה. ועכשיו, לתגובתי:

למרות שקראתי את כולם אחד אחרי השני שכחתי שמנגוג ברח, די הופתעתי לראות אותו. ויחסית ללוחם הכאוס של שינוי צורה, הוא נשאר בצורה הרגילה שלו יותר מדי XD

שמח לראות שגם תמוז חזרה! משום מה הרגיש לי שמשהו היה חסר בה במלחמה השמימית, אז כיף לראות שהיא מקבלת זמן מסך.

משהו אחד שמפריע לי בסיפור זה הדיאלוגים, שבאותה שורה אתה מתחיל טקסט של דמות אחת מיד לאחר שטקסט של דמות אחרת נגמר וזה מעט מבלבל. לדעתי לפחות כדאי להפריד, להוריד את הטקסט של הדמות לשורה הבאה.

מחכה להמשך, מקווה שיעלה בקרוב! D:

09/08/2020 21:35
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך