נקמת דם פרק 6

צבי 4000 28/10/2020 378 צפיות תגובה אחת

"זה רק אני או שאין תנועה על הכביש?" שאלה אליאנה.
הם היו בדרכם לטבריה בטנדר ישן ששייך למייקל. הוא נשאר בבית ואמר שהוא צריך לעשות משהו לפני שיבוא פנים אל פנים עם אחמד. "צודקת" אמר תום, שאחז בהגה.
"אין אפילו ניידות משטרה".
"אם כבר מדברים על המשטרה מה התוכנית במקרה שניתקל באחת? "הוא שאל. "הערפל יטפל בזה" אמרה תמוז.
"אני יכולה להסתיר את הטנדר תחת מעטפת של ערפל ולעשות אותנו בלתי נראים".
"קול" אמר תום. "אז למה הטנדר לא מוסתר כרגע?".
"קשה לי לשלוט בערפל בצורה כזאת להרבה זמן אז עדיף שאעשה את זה כשנגיע לטבריה".
"אוקי" אמרה אליאנה. היא השקיפה על הנוף, חושבת מה אבא שלה עושה עכשיו.
היא ידעה שאחמד לא יהרוג אותו לבניתים אבל עדיין חששה לשלומו. ברק אדום בשמיים משך את תשומת לבה. "מישהו שם לב לזה? היא שאלה.
"למה?" שאלה תמוז וסרקה את השמים. ברק נוסף הבזיק. הם חלפו על פני שלט שהיה כתוב עליו "ברוכים הבאים לטבריה".
"לפחות אנחנו קרובים" אמר תום. הם ראו את האורות של טבריה ואז שמו לב לדבר מוזר: קריסטל ענקי עלה מהכינרת ליד המלונות וברקים אדומים הבזיקו סביבו.
"נראה שהגיע הזמן לתכסיס עם הערפל" אמרה אליאנה. תמוז התחילה לזמן את הערפל שכיסה את הטנדר. הם עדיין יכלו לראות מבעד לערפל ואנשים שהיו מחוץ לערפל לא שמו לב אליהם. אפילו שעברו ליד ניידת משטרה לא קרה שום דבר.
"אז איפה המחסן שראית?" שאל תום.
"תיסע לאן שאני אומרת".
"אין בעיה" אמר תום. הטנדר נסע לאזור התעשייה

בניתים בבתקה ביער מייקל היה במחסן ועיין בספר ישן. "בוא נקווה שהשיטה הזאת עדיין עובדת" הוא פנה לארון מימינו ופתח אותו. בפנים היה קסדה בצורת ראש אריה. "זמן לחזיר עטרה ליושנה" הוא לקח את הקסדה

הטנדר חנה ליד המחסן שתמוז ראתה. "שקט מידי" אמר תום. "את בטחוה שזה המקום?". "לגמרי" אמרה תמוז. "אני אלך לסרוק את האזור. תום: אתה תישאר כאן למקרה שאחמד יחליט לתקוף". "אוקי" אמר תום. "חשוב שלא תצאו מהטנדר עד שאוודא שהשטח פנוי אחרת הערפל יתפזר ולא יסתיר את הטנדר. "ומה איתך?" שאלה אליאנה.
"מוסתרת" ערפל הסתחרר סביבה והיא נעלמה מעין. תום זימן להבה. מרחוק הם שמעו את תמוז נכנסת למחסן. 'עד כאן הכל בסדר' אליאנה חשבה לעצמה


תגובות (1)

סיפור מדהים

16/10/2021 20:50
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך