נקמת דם פרק 7

צבי 4000 13/01/2021 378 צפיות תגובה אחת

אם תמוז לא הייתה נכנסת למחסן הנטוש היא בחיים לא הייתה מגלה שיש יותר אנשים מרק אליאנה ואבא שלה בסכנה. היא הופיעה במרכז המחסן והופתעה לגלות שאין שם אף אחד. מה שכן היה שם זה לוח שהיה עליו איור שדומה במידה מחשידה לפצצה. 'בשביל מה אחמד צריך פצצה?' תהתה תמוז. היא שמעה דלת נפתחת ומיהרה להתחבא מתחת לשולחן שעמד בפינת המחסן. למרות שהערפל הסתיר אותה הכוח שלה עדיין היה לא יציב והיא לא רצתה שהוא יעלם בזמן שהיא מצותת. שני דמויות נכנסו למחסן. שניהם לבושים כמו מתערבים. "אחמד רוצה את הפצצה מוכנה עד היום בערב" אחד מהם אמר. "בשביל מה לבנות פצצה אם היא לבדה לא תספיק למטרה?" שאל השני.
"אחמד אמר שלוחם הכאוס יספק את המרכיב החסר ברגע שהעסקה תושלם. כאילו שאפשר לסמוך על יצור שאפילו לא מכדור הארץ". "שקט שניכם!" אחמד נכנס למחסן.
"מנגוג יעשה את חלקו ברגע שאליאנה תהיה בידנו. הוא אפילו נשבע שכך הוא יעשה". "אם אתה אומר" אמר אחד מהם.
"אם כי אני אישית לא בוטח בו". אחמד החווה בידו והאיש שהטיל ספק הוקפא במקומו בקריסטל אדום. "גם לך יש ספק?" הוא שאל.
"לא אדוני" אמר השני. "יופי" הוא החווה שוב והקריסטל נעלם כאשר האיש שבתוכו קרס מחוסר הכרה על הרצפה. הם התקדמו לעבר האיור ותמוז הסתכנה בהצצה מבעד למחבוא שלה. אחמד בחן את האיור."הכל מתקדם לפי התכנון?" הוא שאל את האיש שלידו. "כן אדוני" הוא אמר. "והאסירים?" אחמד שאל. "כמו שפקדת. מוחזקים במרתף יחד עם קולר מנטרל כוחות לאחד שיכול להתעסק עם מתכת". "מצוין" אמר אחמד. 'במרתף אה?' תמוז חשבה לעצמה. היא חיפשה דלת או גרם מדרגות שמובילות למטה. למרבה המזל היא איתרה דלת מתכת כבדה שנראתה כמו דלת של מעלית. זה השלב שבו היא שמעה את הפיצוץ.

תום היה צריך לדעת שמשהו ישתבש. ב15 דקות הראשונות שחלפו מאז שתמוז נכנסה למחסן הכל היה בסדר. כשאחמד ושני אנשים יצאו מטנדר ונכנסו למחסן הם אפילו לא שמו לב אליהם. משהו חלף מעל המכונית ומשך את תשומת לבו אבל כשהסתכל החוצה לא ראה איש.
"הכל בסדר? שאלה אליאנה. "כאילו שלהיות פה בסדר" תום אמר. "קרוב כל כך לכשף הדם ההוא" הוא נזכר בקלות שבה אחמד הקפיא את אליאנה ואמיר בבית כלא והדם שיצא מהפצע שאחמד עשה לו. "שמעת מה תמוז אמרה: הערפל יסתיר אותנו וראית שהוא לא שם לב אלינו". "אני יותר מודאג ממנגוג כרגע" אמר תום.
"אם הוא ואחמד משתפים פעולה הייתה מצפה לראות אותו בסביבה". "גם אני" אמרה אליאנה. "מעניין מה הוא עושה" הבזק אור סגול משך את תשמות ליבם כאשר כדור אש סגול נורה לעברם משום מקום. תום שילח כדור אש משלו ושניהם התנגשו באוויר. "זה לא טוב" אמר תום ויצא מהמכונית. "תישארי בפנים". מנגוג נחת כמה מטרים ממנו. "ידעתי שתנסו לחלץ אותו" אמר מנגוג."אני מניח שהסיבה שהיה קשה לראות אתכם זה הערפל של ההיא שהרגה את דראגונה אבל לא משנה. עכשיו גורלכם נחתם" הוא שלף חרמש שחור. "נסה אותי" תום זימן אש בשני ידיו אבל אז מטאור צהוב נחת בניהם והתפוצץ בעוצמה.


תגובות (1)

סיפור יפה

16/10/2021 14:41
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך