liron100
מחכה כבר לפרסם אותו ^^

נשמות עצמאיות | דבר הכותבת

liron100 22/06/2017 874 צפיות 3 תגובות
מחכה כבר לפרסם אותו ^^

היי! מה קורה? מה נשמע?
בזמן האחרון הייתי עסוקה בפרויקט חדש, סיפור חדש. זמן מה לא כתבתי…גם בגלל הסיפור וגם בגלל שהחיים שלי בזמן האחרון לא נתנו לי משהו מיוחד לכתוב עליו. אני לא יודעת אם זה טוב או רע, אפשר לחשוב על זה כ- גם וגם.

בכל מקרה, אנחנו לא פה כדי לדבר עליי. אנחנו פה כדי לדבר על הסיפור החדש שנקרא ( לבינתיים): " נשמות עצמאיות".
זוכרים ששלחתי בהודעות שאלה שעסקה בנושא של נשמות? ואיך להתייחס לנשמות שהן גברים? אז גם מי שזוכר וגם מי שלא זה הסיפור המדובר.
בינתיים יש לי כמה פרקים ופרולוג, ולפני קריאת הסיפור יש לי כמה דברים להגיד:

– הסיפור הוא סיפור פנטזיה. אני יודעת שכתוב את זה בפרטי הסיפור, אבל רציתי לציין כדי שיהיה ברור לכולם.
– הגבלת גיל. אני הייתי ממליצה להתחיל לקרוא את הסיפור מגיל 13-14. קצת קשה לי להסביר מדוע…אני מניחה שבגלל האלימות שאולי תהיה ודברים נוספים. קריאה מתחת לגיל זה על אחריותכם בלבד.
– אין בסיפור תכנים מיניים. אני כבר אומרת, וגם הגבלת הגיל מוכיחה את זה. נשיקות אני לא חושבת שצריך להזכיר, כי כמעט בכל סיפור יש…אבל בכל זאת, יהיו. ואולי גם יהיו קטעים קשים מעט לקריאה.

מרגיש לי פתאום הרחקתי מלא קוראים מלקרוא את הסיפור, מרגיש לי פתאום הוצאתי אותו כקודר כזה. אבל, לא. טוב, אולי קצת…אתם תשפטו ( מוהאהאהא). בכל מקרה, זה הסיפור הראשון שזרם לי בכתיבה שלו בינתיים…עד לרמה שאני גומרת פרק ביום ולפעמים מתחילה את הפרק הבא. ( אני לא יודעת איך זה איתכם, בשבילי זה מהר XP).

אני מודה. ישבתי הרבה כדי לנסות לכתוב תקציר לסיפור הזה. אבל זו פעם ראשונה שלא הצלחתי. אני גם לא בטוחה אם כדאי לכתוב תקציר, כי רעיונות יעלו לי בטח תוך כדי הכתיבה. אבל בכל זאת רציתי שיהיה לכם משהו על הסיפור, אז קבלו שני משפטים שלדעתי הם מתמצתים לא רע את התוכן:

אריאל מוצאת את עצמה בעולם המוות. זה די פשוט, היא נהרגה.
היא חשבה שהכול הזיה אחת גדולה, חבל שלא כך היה.

ו…כן. זהו. אלו היו שני המשפטים היחידים שהצלחתי לכתוב על הסיפור.
אני לא יודעת עוד מתי אתחיל בדיוק לפרסם פרקים…אני מניחה ברגע שיהיו לי עוד שני פרקים בערך אתחיל. בינתיים, פשוט רציתי שתדעו.


תגובות (3)

נשמע ממש מעניין! מחכה שתפרסמי.

22/06/2017 11:54

אני מאושרת עד הגג אם אני מצליחה לכתוב פרק בשבוע ואת עושה את זה ביום? הקנאה~
טוב, הסיפור נראה מעניין, אבל מה כבר אפשר להבין משני משפטים? האמת שקנית אותי בפסקה של הגבלת הגיל אז אני רוצה לקרוא את זה. אלימות תמיד מושכת אותי משום מה.
מחכה שתתחילי!

23/06/2017 14:23

    חחח…כן, תודה ^^
    לפעמים יש לי תקופות מהירות בכתיבה ולפעמים פחות, אבל אצל כל אחד זה שונה.
    אני נערה שאוהבת לראות דברים אלימים ( לא במציאות, חס וחלילה), אז אני מניחה שהאלימות שאני נחשפת אליה תשפיע עליי בכתיבת סצנות קרב, מלחמה או אלימות בכללי.

    23/06/2017 15:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך