פרח הזאב
שם: גיל(13-18): מין: כוח מיוחד( רשמו שניים ואני אבחר אם לקבל אותם או לשנות אותם.): אזור ההתרחשות( איפה שנמצאת הדמות)+ מדינה: אופי: מראה: רקע: בן לוויה( בן אדם; קרוב משפחה או חבר, הוסיפו את הרקע,המראה והאופי שלו/ חיית מחמד, לא חייבת להיות רגילה, להיפך עדיף מיוחדת. הוסיפו רקע ומראה, רקע אפשר אך לא חובה):

סוד הפיצוץ- הקדמה והרשמה – ניסיון שני!-

פרח הזאב 24/03/2016 776 צפיות 16 תגובות
שם: גיל(13-18): מין: כוח מיוחד( רשמו שניים ואני אבחר אם לקבל אותם או לשנות אותם.): אזור ההתרחשות( איפה שנמצאת הדמות)+ מדינה: אופי: מראה: רקע: בן לוויה( בן אדם; קרוב משפחה או חבר, הוסיפו את הרקע,המראה והאופי שלו/ חיית מחמד, לא חייבת להיות רגילה, להיפך עדיף מיוחדת. הוסיפו רקע ומראה, רקע אפשר אך לא חובה):

אוקי, ניסיתי להתחיל את הסיפור פעם אחת אבל לא נרשמו, אשמח אם הפעם ירשמו אז..
ניסיון שני מתחיל עכשיו!
אני צריכה 7 נערים/נערות לסיפור, בנוסף לדמויות שיכתבו בידכם יהיו גם דמויות שלי.
הקדמה:
-אי שם במקום לא ידוע.-

גבר ואישה עומדים באולם חשוך כשעל מסך גדול מופיע גבר נוסף.
"זהו טיל מיוחד אשר לא יצליחו לזהות או לנטרלו, לא משנה מה הוא יפגע במטרה" אומר הגבר בחליפה השחורה עם המשקפיים והכובע המכסים את פניו שלבש למרות החושך הכבד באולם.
" ולמה הטיל נועד?" שואלת האישה הדקיקה בחלוק הלבן עם השיער החום המתולתל, כפי הנראה היא מממנת ה'פרויקט'.
" הטיל נועד… להעביר חוויה קשה, טראומה על אדם מסוים,חוויה אשר תפעיל את כוחותיו הסודיים.
או תהרוג אותו." אומר הגבר בסתמיות, כאילו הרג בן אדם זה דבר רגיל ויום יומי אצלו, ואולי כן.
"ומי המטרה?" מקשה האישה בשאלותיה.
"זהו דבר סודי, אשר אינך צריכה לדעת בשלב זה. הדבר היחיד שאוכל לגלות לך… שהמטרות הן נערים." אומר קול נוסף, הבוקע מהגבר המוקרן במסך.
"אז תממני את זה?" שואל הגבר הראשון.
" אני חושבת.. שכן. זה עוד יציל את כולנו." אומרת האישה ויוצאת מהאולם.
"ועכשיו, תכוון את נקודות הציון, המבצע פצצת הכוח מתחיל." אומר הגבר במסך ואז נכבה האור שעל המסך והדבר היחיד ששומעים זה את תיקתוקי המקלדת עליה הגבר מקליד את נקודות הציון…

הרשמה:
שם:
גיל(13-18):
מין:
כוח מיוחד( רשמו שניים ואני אבחר אם לקבל אותם או לשנות אותם.):
אזור ההתרחשות( איפה שנמצאת הדמות)+ מדינה:
אופי:
מראה:
רקע:
בן לוויה( בן אדם; קרוב משפחה או חבר, הוסיפו את הרקע,המראה והאופי שלו/ חיית מחמד, לא חייבת להיות רגילה, להיפך עדיף מיוחדת. הוסיפו רקע ומראה, רקע אפשר אך לא חובה):


תגובות (16)

אני אנסה, למרות שכבר כתבתי לך.
שם: לורל.
גיל: 13.
מין: נקבה.
כוח מיוחד: טלפתיה וחושים מחודדים.
אזור ההתרחשות: ארצות הברית.
מראה: שיער חום שחור גלי, בקבוקים בקצוות.
עיניים ירוקות כזית, גבוהה ורזה מאוד, אבל לא יותר מידי.
אופי: עקשנית על יתר המידה, כשהיא מחליטה משהו אף אחד לא יכול להוריד אותה מזה.
צינית, בעלת חוש הומור, חמודה, חייכנית, היא אוהבת לעזור, אכפתית,
קצת מתחכמת, מסתורית, קשוחה, חכמה, היא בנאדם שממש כייף לדבר איתו ולבלות איתו.
רקע: נולדה למשפחה עשירה מאוד,
כשהיא הגיעה לגיל 10 הוריה נכנסו להרבה חובות,
הוריה לא הצליחו לשלם את כל החובות והם נאלצו למכור את הבית ולעבור לגור בבית קטן יותר.
מצב הכלכלי של הוריה היה נורא קשה, לא היה להם מספיק כסף לאוכל.
כשלורל הגיעה לגיל 12 היא אמרה שנאמס לה והיא החליטה ללכת לפנימייה.

חיית מחמד: זאב גדול ושחור, בעל שיניים גדולות וחדות, וטפרים חדים שמסוגלים להרוג אדם בפחות מחמש דקות.
יש לו עיניים ירוקות וגדולות שמסוגלות לזהור בחשכה אם הוא רוצה.
אופי: קשקשן, מדבר הרבה, קצת מעצבן, אוהב לקבל יחס,
אוכל זה אצלו בעדיפות עליונה, הוא מגן על לורל ואוהב אותה,
דרמתי. תמיד מאשים את האחר, גם אם זה באשמתו.
הוא קצת שלילי, קטרן ומתלונן הרבה,
אבל הוא תמיד יעזור לך, יתמוך בך, יצחיק אותך ויעודד אותך כשתצטרכי.
הוא יודע לדבר בכל השפות הקיימות, והוא מבין את כל השפות הקיימות.
סליחה אם חפרתי לך :)

24/03/2016 22:15

    זה בסדר גמור :)
    רק תוסיפי את המקום בארצות הברית שה"אירוע" (את תדעי בהמשך מה הוא) קורה. אם תוכלי אשמח אם תרחיבי את הרקע.
    חוץ מזה ,דמות טובה, ואני יודעת שכתבת את זה פעם, אבל לא נרשמו הרבה ולכן זה ניסיון שני ^.^

    24/03/2016 22:38

המשך לרקע:
היא חייה בעיר טופוגרפיה (הסתכלתי קצת באינטרנט, היא נקראת גם עיר הרוחות)
שבשיקגו ברצות הברית.
כשהם עברו דירה לבית קטן יותר, הם עדיין היו בהרבה חובות.
לא היה להם כסף לאוכל, לא לבגדים ולא לספרים לבית הספר.
הילדים בכיתה של לורל היו צוחקים עלייה, בגלל שלהורים שלה לא היה לה כסף.
ההורים שלה עבדו יום ולילה, הם לא הקדישו לה זמן ובכלל לא התייחסו עלייה בגלל שהיו עסוקים בעבודתם החדשה (פיטרו אותם מהעבודה).
אמה הלכה לעבוד בחנות פרחים, ואבה הלך לעבוד בעיתונות,
והם עבדו בעוד כמה עבודות נוספות.
לורל החלה לגנוב מחניות אוכל, כי לא היה לה מה לאכול.
אף פעם לא הצליחו לתפוס אותה או בכלל לעלות עלייה,
היא הייתה זריזה, חכמה וחמקנית.
לאחר שעזבה את הבית והלכה לפנימייה,
מחלה תקפה את אמה – גידול מוחי.
אמה מתה מן המחלה לאחר חצי שנה (היא הצליחה לשרוד את המחלה הזו רק במשך חצי שנה).
לורל ששמעה את הבשורה המרה נכנסה לדיכאון עמוק,
לקח לה שנה שלמה לצאת מהדיכאון ולחזור חזרה לשגרה.
לפעמים היא חולמת על אמה המתה, והם בדרך כלל סיוטים.
אם את רוצה שאני אוסיף עוד משהו תגידי לי.

24/03/2016 23:14

    כן, הרקע טוב מאוד והדבר היחיד שחסר זה שתרשמי את המקום בו הירוע יקרה, לדוגמא בית ספר, חנות,וכדומה..
    דמות טובה, כשיהיו לי מספיק דמויות הודיע מי התקבל :)

    26/03/2016 13:34

    האירוע יתרחש בחוף הים.
    אפשר לכתוב לך עוד דמות?

    26/03/2016 13:38

    כן סבבה :)

    26/03/2016 22:10

שם : איירין (האנשים בשכונה שלה קוראים לה ילדה )
גיל : 14 וחצי
מין : נקבה
כוח : לומדת מהר (אם היא רואה משהו וגם עם זה רק תנועה היא יכולה לעשות את הכל כולל לדבר בכל מני שפות וגם במכות ) אינסטינקטים ( היא יכולה לתפוס כל דבר גם אם הוא מאחוריה ) ועם אפשר להוסיף היא מדיום (רואה את העתיד ואת העבר )
מדינה : ניו-יורק , בסמטאות המפוקפקות .
אופי : מסתורית , שקטה אמיצה ,היא מאוד החלטית ורגועה , היא יודעת להשראות אימה רק בלהיות נוכחה . אפשר או לאהוב אותה או לא לשנוא אותה יש לה הומור שחור ומריר היא צינית בטרוף . קלאוסטרופובית מאנשים (שאנשים סוגרים עליה ). מקללת הרבה .יודעת להשתמש באקדח ,סכין ויודעת ללכת מכות ,שונאת משפחות מושלמות .
מראה : שיער שחור ועיניים כחולות , היא לבנה מאוד(בגלל שהיא לא בשמש) בגובה ממוצע , יש לה ידיים רכות , שרוולי קעקועים יפים , 20 עגילים באוזניים ( 10 בכל אוזן זה אפשרי ) עגיל בגבה ובשפה .
רקע : נולדה ברחוב בזמן שהאמא שלה הייתה מסוממת , הסוחרי סמים גידלו אותה . כשגילתה את הכוחות שלה היא הראתה אותם רק לצ'יף (כינוי ) שהיה אחד מהמרכזיים והחברים הכי טובים של אמה ,בהתחלה הוא נבהל ואז הוא התחיל להשתמש בהם בשביל העסקים שלו .
בן לוויה :יש לה כלב שקוראים לו מטומטם .
משהו להוסיף : תשני פרטים לא מתאימים

25/03/2016 01:46

    הרקע לא מתאים, הכוחות מתגלים רק לאחר האירוע, אז תצטרכי לשנות אותו או לתת לי את הסכמתך שאני אשנה,
    כוח תבחרי רק שניים מהם כי זה לא יהיה הוגן אם רק לך יהיו שלוש ולאחרים שניים, מבינה? :)
    והבן לוויה בבקשה תוסיפי לו מראה ואופי, רקע לא חובה, זההכול, מקווה שזה עוזר לך להשתפר כי לי זה עוזר ☺

    26/03/2016 13:38

שם: אריאל גריין.
גיל: 15.
מין: זכר.
כוח: חזק מאוד, הוא יכול לשבור קיר או סלע, מהירות על טבעית.
מראה: שיער חום בהיר כמעט שטני, עיניים חומות כהות.
תמיד יש לו זיק בעיניים. שרירי, גבוה.
אופי: שטותניק, הוא משביץ לפעמים,
חופר, בעל חוש הומר, אין לו טאקט, הוא תמיד אומר דברים בזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון. הוא יותר מידי פזיז, ולא חושב על דברים מראש.
הוא מדבר על הרבה שטויות ודברים שלא קשורים לנושא, אבל יש לו ידע רב בתחומים רבים.
הוא תמיד עושה צחוק מכל דבר, כל עוד זה לא נוגע לגביו.
הוא קצת דפוק, אבל הוא חבר טוב ונורא רגיש,
הוא בנאדם שממש קל לקרוא אותו, הוא כמו ספר פתוח.
הוא לא יודע לשמור סודות, מספרים לו משהו וכבר אחרי פחות מחמש דקות זה מופיע בערוץ 2.
מדינה: שוויץ, אזור הפיגוע: באחד המועדונים בשוויץ.
רקע: הוא נולד למפחה עם מצב כלכלי טוב,
הוא תמיד קיבל את מה שרצה.
הוא היה נורא מקובל בבית הספר והיו לו הרבה חברים,
שהעריכו אותו למרות הטמטום שלו.
כשהוא הגיע לגיל תשע הוריו התגרשו,
אביו היה עצבני בגלל הגירושים (הוא לא רצה להתגרש, אשתו החליטה).
והוא לא ידע איך לשלוט בכעס שלו,
אז הוא הוציא את כל הכעס שלו על אריאל.
בהתחלה אביו לא ידע למה אשתו התגרשה ממנו,
שבוע לאחר הגירושים הוא גילה שיש לה חבר ושהיא בעצם בגדה בו.
אריאל שגילה זאת ידע כשאביו
יחזור הביתה הוא יוציא את כל הכעס שלו עליו, אז הוא נעל את הדלת והתחבא בתוך הארון הגדול שבחדרו.
להפתעתו הרבה של אריאל אביו לא הרביץ לו, ואף לא חיפש אותו כלל וכלל.
הוא יצא מהארון שבחדרו, פתח את דלת וחדרו והציץ על המסדרון.
החדר ממולו היה פתוח, זה היה החדר של הוריו.
הוא הביט אל תוך החדר וראה את אביו תלוי באוויר כשחבל כרוח סביב צווארו,
אריאל הזדעזע מן המראה המחריד, זה היה יותר מידי לילד בן תשע.
מאז אותו מיקרה אריאל גר אצל אימו ובעלה החדש,
אריאל שנא את אביו החורג ובצדק,
בגללו אימו בגדה באביו.
אילולא החבר החדש של אימו כל זה לא היה קורה,
הוריו לא היו מתגרשים, אביו לא היה מכה אותו ומתאבד,
והכי חשוב הוא לא היה צריך להיות תקוע באותו בית עם האדם שפירק את משפחתו.
בן לוויה: יש לו ידידה, קוראים לה קסטרה.
היא בת: 15.
מראה: שיער חום חלק, כהה וארוך, יש לה פוני חמוד שמגיע עד לגבות.
עיניים כחולות ושובבות, תמיד יש לה זיק של שובבות בעיניים.
אופי: מצחיקה, מתלהבת, חמודה, שובבה, חכמה,
חשדנית, שקולה, היא תמיד חושבת פעמים לפני שהיא עושה משהו.

26/03/2016 21:59

ביום שלישי אני מודיעה מי הדמויות שהתקבלו אעשה את הפרק הראשון!(הפרקים הראשונים יהיו 'פרקי היכרות')

27/03/2016 14:00

ולסיפורים1, צריך שתוסיפי רקע לקסטרה אם את רוצה שלאריאל יהיה סיכוי להתקבל ;)

27/03/2016 14:04

הרקע של קסטרה:
היא נולדה שתי הורים טובים, היא גדלה במשפחה חמה ואוהבת.
כשהיא הגיעה לגיל תשע נולד לה אח,
לאחר כמה שנים כשאחיה גדל גילו שיש לו סוג של מוגבלות (תסמונת דאון).
הוריה הקדישו את כל תשומת לבם אליו ובקושי התייחסו עלייה.
קסטרה נורא נפגעה מכך,
הוריה לא היו בשבילה הם היו עסוקים בלעזור לאחיה הקטן.
כשקסטרה הייתה בת 14 החלה להפוך לילדה קצת מופרעת בכל מיני דברים (בגלל שהיא רצתה יחס),
היא התחצפה בבית הספר למורות, הבריזה משיעורים,
קיללה, הרביצה, היא איימה על ילדים בבית הספר.
הילדים שהיא איימה עליהם הגישו עלייה תלונה במשטרה,
הם פתחו לה תיק במשטרה.
הוריה התעצבו עלייה על כך והענישו אותה,
הם ריתקו אותה לבית.
קסטרה התעצבנה וברחה מהבית, לאחר יום שלם היא חזרה לביתה וחטפה צעקות מהוריה.
העיפו אותה מבית הספר והעבירו אותה לבית ספר של ילדים מופרעים,
הוריה נורא התאכזבו ממנה וזה גרם לה להרגיש רע,
ומה שגרם לה להרגיש עוד יותר רע זה שאריאל גם הוא היה נורא מאוכזב ממנה.
היא הבטיחה להוריה שהיא תשנה,
קסטרה החלה להשקיע בלימודים ולשנות את התנהגותה לטובה.
אבל בינתיים היא עדיין בבית ספר למופרעים, אך היא הילדה הכי מצטיינת שם.

27/03/2016 15:53

שם:אלי
מין:נקבה
גיל: 15
כוח: לראות את העבר והעתיד ואם היא נוגעת במישהו מת היא יכולה לראות מה הדבר האחרון שהוא ראה.
מראה: שיער חום קצר מאוד, עינים חומות כהות, עור חיוור, מבנה גוף נורמלי לא שמנה לא אנורקסית, יחסית נמוכה ותמיד לובשת בגדים שגדולים עליה.
אופי:היא יכולה להיות ממש מגושמת והמצבי רוח שלה כל הזמן משתנים אבל היא מאוד שטותניקית והיא אוהבת לנגן ביוקלילי ולשיר ומרב מגושמות (יש מילה כזאת?) היא לא יכולה לרקוד. היא תמיד מסתתרת מאחורי חוש ההומור שלה ולא מספרת כמעט לאף אחד על הקשיים שלה.
מדינה: אנגליה, היא ההפך המושלם מהסטריאוטיפ האנגלי.
רקע: נולדה בסקוטלנד ומצאו אותה ביער שם משחקת עם זאבים מתים.
גדלה בבית יתומים שבו כל הילדים היו עוברים התעללות יומיומית ויום אחד היא תכננה עם כל הילדים בבית היתומים בריחה . כולם הצליחו לברוח בשלום ובלי להיפגע חוץ ממנה שמנהלת בית היתומים ירתה לה ברגל ובגלל זה היא תמיד צולעת. מאז אותו היום היא גרה ביער ויחד עם ילד מהבית יתומים הם צדים כדי להישאר בחיים.
בן לוויה: ידיד שלה הנרי, הוא בן 17 והוא צייד מוצלח מאוד ואף פעם לא מחטיא כשהוא זורק סכינים לעבר החיות. יש לו שיער ג'ינג'י ועינים ירוקות חומות וסיפור הרקע שלו דומה מאוד לשל אלי רק שאותו ההורים שלו שמו אותו בבית היתומים כשהיה בן שנתיים

27/03/2016 18:08

והנרי האופי שלו הוא מאוודד רציני אבל יש פה טיפה של שטותניקיות

27/03/2016 18:22

עוד כמה דמויות את צריכה?
אני אכתוב לך.

28/03/2016 15:01

אני פשוט אכתוב לך וזהו, כי עכשיו יש לי זמן פנוי ואני לא חושבת שאני אמצא זמן אחר לכתוב לך.
שם: דילן.
גיל: 13.
מין: זכר.
אזור ההתרחשות: קנדה, הוא היה בקניון.
כוח: קריאת אנשים, הוא יכול לראות מה הם עברו ומה מעיק עליהם.
הוא שולט באוויר.
מראה: שיער שחור, עיניים אפורות, רזה, מאוד גבוה יחסית לגילו.
אופי: רגיש, נורא ציני, קצת מעצבן, בעל חוש הומור, חכם, הוא יודע לחשוב מחוץ לקופסא.
הוא טוב בלתת עצות, קשה לראות את האנשים שחשובים לו עצובים או בוכים.
הוא נורא אכפתי, קצת דאגן, רגוע, חצוף, הוא נחמד לחברים שלו.
הוא תמיד מפתח תקוות לגבי דברים מסוימים ואז נפגע,
הוא לא תמיד בוחר החלטות טובות,
אם הוא חש בזה שכועסים אליו הוא חייב לגלות למה ולפתור את זה.
רקע: יש לו חמישה אחים, שלושה גדולים ושניים קטנים.
אמו מתה בלידה של אחיו הקטן, דן (הוא הצעיר במשפחה).
אביו האשים את דן במות אשתו, הוא היה מכה את דן ומתעלל בו.
כשדילן היה בן 10, הוא החליט שנמאס לו לראות את אחיו הקטן, דן, סובל כך בצורה כזו.
הוא ראה את אביו מכה את אחיו דן,
דן התחנן בפני אביו שיניח לו, ללא הועיל.
דילן לקח מחבט מן המטבח, דפק את המחבט בראשו של אביו,
ואביו נפל על ריצפה ואבד את ההכרה.
דילן שאל את אחיו אם הוא בסדר,
אחיו הנהן בראשו המדמם.
דילן נורא ריחם עליו והחליט שכדי לו לקחת אותו כמה שיותר רחוק מן אביו,
(במקום להתקשר למשטרה, הוא לא חשב על זה…)
דילן ודן ברחו הרחק מן הבית,
בהתחלה דילן הצטער על זה שברח ולא התקשר למשטרה,
אך לאחר שגילה שאביו רצח את את האחים שלו הוא לא הצטער על אף רגע.
הוא שנא את אביו על כך מאוד.
הוא שמע שאביו נכנס לכלא,
למאסר עולם.
לאחר חודש הוא הלך לבית הסוהר כדי "לבקר" את אביו,
אביו בהתחלה להסכים לדבר איתו, אך לבסוף הוא פתח את פיו.
דילן צעק על אביו,
הוא לא האמין שאביו מסוגל לרצוח, להכות מילא אבל לרצוח
את ילדיו!.
השומרים הוציאו את דילן משם בגלל שהוא החל להתפרע.
בן לוויה: אחיו דן (ברור, אז מי עוד?).
גיל: חמש.
מראה: הוא ואחיו נראים אותו הדבר,
אם הם היו אחים תואמים לא היה אפשר להבדיל בניהם.
שיער שחור, עיניים אפורות, נמוך מאוד (בכל זאת, בן חמש).
רזה.
אופי: חמוד, כל מי שרואה אותו חושב שהוא מתוק, ילדותי, הוא אוהב לשחק ולהתפרע.
הוא חכם מאוד לגילו, הוא מבין דברים בצורה מדהימה,
הוא מצחיק, חברותי, הוא קצת מתלונן לפעמים,
חייכן, הוא מרבה לצחוק, יש לו צחוק נורא מתגלגל שגורם לכולם לצחוק אחיו ללא הפסקה.

28/03/2016 19:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך