פרח הזאב
זה בעצם הסיפור השני שאני מפרסמת באתר, ואני אשמח אם תקראו גם את הראשון, אני חדשה באתר אבל אני מקווה שתאהבו את מה שכתבתי, תגיבו ותירשמו :)

סוד הפיצוץ- הקדמה והרשמה

פרח הזאב 09/02/2016 945 צפיות 24 תגובות
זה בעצם הסיפור השני שאני מפרסמת באתר, ואני אשמח אם תקראו גם את הראשון, אני חדשה באתר אבל אני מקווה שתאהבו את מה שכתבתי, תגיבו ותירשמו :)

אוקיי, אממ היי, הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת עליי, זה שאני אוהבת סיפורים. כשגיליתי שיש כאן אנשים שנותנים גם לכתוב דמויות לסיפורים שלהם, החלטתי גם אני לנסות (רק היום עלה לי הרעיון לסיפור כך שאולי אבקש ממכם רעיונות מידי פעם)
אני צריכה 7 נערים/נערות לסיפור, בנוסף לדמויות שיכתבו בידכם יהיו גם דמויות שלי.
הקדמה:
-אי שם במקום לא ידוע.

גבר ואישה עומדים באולם חשוך כשעל מסך גדול מופיע גבר נוסף.
"זהו טיל מיוחד אשר לא יצליחו לזהות או לנטרלו, לא משנה מה הוא יפגע במטרה" אומר הגבר בחליפה השחורה עם המשקפיים והכובע המכסים את פניו שלבש למרות החושך הכבד באולם.
" ולמה הטיל נועד?" שואלת האישה הדקיקה בחלוק הלבן עם השיער החום המתולתל, כפי הנראה היא מממנת ה'פרוייקט'.
" הטיל נועד… להעביר חוויה קשה, טראומה על אדם מסויים,חוויה אשר תפעיל את כוחותיו הסודיים.
או תהרוג אותו." אומר הגבר בסתמיות, כאילו הרג בן אדם זה דבר רגיל ויום יומי אצלו, ואולי כן.
"ומי המטרה?" מקשה האישה בשאלותיה.
"זהו דבר סודי, אשר אינך צריכה לדעת בשלב זה. הדבר היחיד שאוכל לגלות לך… שהמטרות הן נערים." אומר קול נוסף, הבוקע מהגבר המוקרן במסך.
"אז תממני את זה?" שואל הגבר הראשון.
" אני חושבת.. שכן. זה עוד יציל את כולנו." אומרת האישה ויוצאת מהאולם.
"ועכשיו, תכוון את נקודות הציון, המבצע פצצת הכוח מתחיל." אומר הגבר במסך ואז נכבה האור שעל המסך והדבר היחיד ששומעים זה את תיקתוקי המקלדת עליה הגבר מקליד את נקודות הציון…
הרשמה:
שם:
גיל(13-18):
מין:
כוח מיוחד( רשמו שניים ואני אבחר אם לקבל אותם או לשנות אותם.):
אזור ההתרחשות( איפה שנמצאת הדמות)+ מדינה:
אופי:
מראה:
רקע:
בן לוויה( בן אדם; קרוב משפחה או חבר, הוסיפו את הרקע,המראה והאופי שלו/ חיית מחמד, לא חייבת להיות רגילה, להיפך עדיף מיוחדת):


תגובות (24)

שם: קירה תומפסון.
גיל: 14.
מין: נקבה (ברור, רואים לפי השם).
כוח מיוחד: להפוך לאיזה חיה שהיא רוצה. היא גם יכולה להשתמש ביכולות של החיות מבלי הפך להם.
כוח שני: קריאת מחשבות.
אזור ההתרחשות: מגרש המראה (היא הייתה במטוס).
אופי: קצת שקטה, סגורה, מסתורית, מצחיקה, נחמדה לאנשים שהיא מכירה.
היא חברה טובה, כשאת בצרה היא תיהיה הראשונה שתעזור לך.
היא מגעילה לאנשים שהיא שונאת, היא חשדנית כלפי אנשים חדשים. חכמה, אוהבת לעזור לחברים שלה כמובן.
מראה: שיער שחור- חום, חלק, מתולתל בקצבות. עיניים ירוקות -אפורות, גבוהה, עור בהיר אבל לא יותר מידי.
רקע: נולדה למשפחה מוזרה, המשפחה שלה הייתה מתעסקת בכל מיני דברים מוזרים כגון: רוחות שדים ועוד…
קירה לא האמינה בשדים וברוחות כמו משפחתה, היא תמיד חשבה שהם חולים במחלה נפשית.
כשהיא הייתה בת 12 היא ברחה מהבית בגלל שאמא שלה חשבה שנכנס בה שד מרושע וניסתה לרצוח אותה.
חיית מחמד: חתול שחור בגודל של כלב מסוגים הגדולים, הוא מסוגל להבין את השפה העברית ולדבר בה.

09/02/2016 19:08

    דמות טובה אך אם תתקבל כנראה אשנה את הכוח הראשון שלה (אני אומרת לכל אחד אם הדמות תתקבל כדי לא לתת רמז מי מתקבל ומי לא).

    10/02/2016 18:52

    תוסיפי בבקשה גם מדינה, עודכן עכשיו

    10/02/2016 19:04

    היא הייתה בטוס בארצות הברית, היא התכוונה לחזור הבית לארץ ישראל. היא טסה לארצות הבית בגלל שאמה רדפה אחריה כדי להרוג אותה.
    היא רצתה לטוס בחזרה לארץ ישראל בגלל שהיא שמעה שחברתה הטובה דנה נרצחה. החוקרים לא ידעו מי רצח אותה, (אשפר שבהמשך הסיפור היא תגלע שאמה זאת שרצחה את דנה).
    כשהיא עלטה למטוס בחזרה לארץ ישראל קרתה תקלה במטוס, מכיוון שמשהו פגע במטוס המטוס התרסק. היא היחידה שהצליחה לשרוד את ההסתרקות.

    10/02/2016 20:27

    אוקיי, עוד כמה ימים הודיע מי התקבל

    11/02/2016 16:23
572 572

אני אנסה,
שם: רפאל ז'ורי
גיל: 13
מין:זכר
כוח מיוחד: לחדור דרך חומרים מוצקים. כשהוא בתוך עצם המוצק הוא יכול להניע את העצם בתנאי שהוא לא חזק ממנו (הוא יכול להכנס לדלתות ולפתוח מנעולים, להכנס למכוניות ולהניע אותם ואפילו להכנס לאנשים ולשלוט בתנועותיהם בתנאי שהם לא חזקים ממנו).
כוח שני: הבערת אש ושליטה באש קיימת.
אופי: אופיו מזכיר קצת אדם עם מאניה דפרנסיה קלה. לעיתים הוא נתקף בדיכאונות ארוכים בהם הוא נוטה להיות שקט ופסימי. אך לעיתים, ללא אזהרה, הוא יכול להיות בהתקפי אופוריה, פזיזות והיפראקטיביות. בזמנים האלה הוא נוטה להשתמש בכוחות שלו בהשתוללות.
מראה: גבוה לגילו, שיער שחור, יש לו צלקת בולטת על הפנים שהוא עשה לעצמו בטעות באחת מהתקפי המאניה שלו.
רקע: נולד למשפחה נורמלית, שני הורים מבוססים ושני אחים קטנים. בגיל שמונה הוא החל להראות סימנים של התנהגות מוזרה. הוריו שלחו אותו להרבה פסיכולוגיים שלא הצליחו לשנות אתו כפי שהם קיוו. רפאל תמיד טוען שזה בגלל שאין לו מחלת נפש, זה סתם אופי קצת הפכפך. ההתנהגות שלו תמיד גרמה לו להיראות מוזר בעיני חבריו. בגיל תשע ניסו להוציא אותו מהבית ספר ושילך למקומות שמתאימים לאנשים עם בעיות כשלו. רפאל והוריו סירבו, ובמקום זה שכרו לו מורים פרטיים שילמדו אותו בביתו.
בן לוויה: הוא תמיד טוען שיש לו ידידה, אישה זקנה שתמיד מעודדת אותו ומייעצת לו איך להתנהג. מכיוון שאיש לא מתייחס אליה, לפעמים הוא תהה אם היא דמיון או אולי רוח. הזקנה אף פעם לא הסכימה לומר לו מי או מה היא.

מצטער אם עשיתי דמות קצת כבדה.

09/02/2016 19:33

    הדמות בסדר גמור ודווקא טובה מאוד! אשמח אם תסביר לי מה זה מאניה(כן אני מודה שאני לא יודעת מה זה ולא אתחכם ואעשה שכן). הכוח הראשון, אני חושבת שאם הדמות שלך תתקבל, איפה שרשמת אם הם לא חזקים ממנו (באנשים ובהזזת העצם, כאילו טליקניזס?) אז אתן לו חולשה, לדוגמה הוא יאבד את כוחותיו לכמה שעות(אני מספרת לכם מה יקרה אם הדמות תתקבל כדי לקבל את הסכמתכם)

    10/02/2016 19:01

    תוסיף בבקשה את אזור ההתרחשות והמדינה(מדינה מתווספת עכשיו)

    10/02/2016 19:03
    572 572

    מאניה דפרסיה (תוכלי לחפש בויקיפדיה הפרעה דו-קוטבית) אלה אנשים שסובלים מתנודות רגשיות חזקות. לפעמים הם בדיפרסביה (דיכאון, פסיביות) ולפעמים במאניה (אנרגטיות, פזיזות). תחליטי בעצמך אם הוא באמת סובל מזה או שיש לו אישיות לא יציבה.
    הדמות היא כמו רוח רפאים. מכירה את הסיפורים של רוחות רפאים שנדבקות בתוך בני אדם ומזיזות אותם? אז הוא יכול לעשות דבר דומה (לא רק באנשים, גם בחפצים), אבל אם מה שהוא מנסה להזיז משהו מעבר ליכולות הפיזיות שלו (למשל, הוא יכול להדבק לדלת ולהזיז את הידית או לאדם חלש ולהניעו, אבל הוא לא יוכל להכנס לפנס רחוב ולעקם אותו או להכריח אדם חזק לעשות תנועות שהוא לא רוצה). אם את רוצה שהוא יאבד את כוחותיו- בבקשה.
    תניחי אצבע על מקום אקראי במפה. לא אכפת לי איפוא הוא.

    10/02/2016 21:20
    572 572

    למקרה שלא הבנת. הוא יכול לחדור דרך כל עצם מוצק. הוא רק לא יכול להשתלט על כל חפץ.

    11/02/2016 08:02

    אוקיי, תודה שהסברת לי ועכשיו אחריי שהסברת את הכאילו רוח רפאים הבנתי יותר טוב, עוד כמה ימים הודיע מי הדמויות שהתקבלו

    11/02/2016 16:25

ינסה
שם: לורן קיצור לור גונסון
גיל: 16
מין: נקבה
אופי: עקשנית, חכמה, נדיבה ,שונאת אנשים שקוטעים אותה בשיחה, שונאת שוצרים שחושבים רק על עצמם.
סבלנית בערך, מסתורית
מראה: שיער שחור, עיניים כחולות אפורות, רזה יחסית גבוהה .
כוח 1 : עיני לייזר יכולה חתוך דברים עם עיניים
כוח 2: יכולה להפוך לבלתי נראת שרוצה.
אזור: בניו יורק, מתגוררת בדירה עם אמא שלה ואח קטן שנולד וחבר של אמא שלה.
רקע: אבא שלה נרצח לא ידוע מי רצח אותו, חייה עם משפחתה…

אני לא יכולה להמשיך. אני חייבת ללכת סורי

09/02/2016 21:40

    המשך לרקע:
    היא די עברה הרבה בחייה ביסודי עשו עליה חרם בגלל ששנאו אותה.
    היא התאהבה במישהו והוא פגע בה.
    בקיצור ביסודי לא היה לה קל מבחינה חברתית..
    אח שלה הגדול נפטר בתאונת דרכים כנראה .
    בן לוויה: אח הגדול
    ששמו גייס הוא היה תלמיד מצטיין ,היה בנבחרת כדורסל ונגן בגיטרה ותופים.
    גיל: 18
    מראה: שיער שחור, עיניים ירוקות.
    חתיך, רזה ,גבוה, שרירי .
    אופי:חכם, נאמן, רציני כשצריך, מנהיג, יש לו חוש הומור טוב, סבלני..
    לורן ירשה את הנאמנות ממנו, הוא היה אח טוב.
    יש לה כלב לבן חמוד ששמו סהר

    מקווה שזה בסדר, בהצלחה!

    10/02/2016 18:03

    טיפה לא מובן הרקע, תגדילי ותתארי אותו יותר, ומה זה אומר שכנראה האח הגדול שלה נרצח, והוא גם בן הלוויה שלה? בנוסף את צריכה להוסיף לבן הלוויה אם הוא אנושי, וככה זה אצלך, רקע,מראה ואופי גם לו.

    10/02/2016 19:06

    סליחה, לא ראיתי את המראה והאופי אבל בקשר לבירור הרקע אשמח אם תעשי אותו יותר מובן ותסבירי איך אח שלה נרצח והוא גם בן הלוויה שלה.

    10/02/2016 19:07

שם: נידרייה אליסון (לרוב קוראים לה אליס או ניר)
גיל: 17 וחצי
אופי: נידרייה (לצורך העניין נקרא לה אליס) היא בעלת אופי נורא המממ….
משולב.
מצד אחד היא נוקשה וכועסת, כל הזמן. אוהבת לרדת על אנשים ולהשפיל אותם. כל הזמן מסתבכת בצרות והיא מעשנת(הסבר ברקע).
אך מצד שני היא החברה הטובה ביותר שיכולה להיות לך ותהיה בטוח שגם הנאמנה ביותר. אם תרצה לשמור סוד בלי שיגלו אותו לאף אחד, פנה לאליס.
היא תומכת ונחמדה כשצריך, ונוקשה ואומרת את האמת כשצריך.

פרט חשוב, לעולם, לא משנה מה, גם אם אתה הכי קרוב אל אליס, לא תצליח להיכנס אליה חיים האישיים, הכל עניין של טראומה שתפורט ברקע. לעומת זאת, אליס תוכל להיכנס לחייך האישיים בלי שאפילו תרגיש. תוכל להיות הכי שמרני בעולם והכי סודי ובלי שתשים לב תהיו באמצע לדבר על הדודה של אחותך הקטנה שעברה ניתוח לפני שבועיים.
אפשר להגיד שזו סוג של מיומנות.
אליס יודעת לקרוא אנשים. היא פשוט כזאת. אם תהיה עצוב, גם פני פוקר לא יעזרו לך. אליס תבחין בכך. זה יכול לשמש לטובה או לרעה, אבל זה קורה.
עוד משהו. נכון הזכרתי שני מאפיינים באופיה של אליס?
הטובה
והרעה.
אז ארצה להסביר משהו.
ברושם ראשוני אליס גרועה בלשון המעטה. כל התכונות הרעות נגלות לעין ומרחיקות אנשים. אך אם מנסים להתעמק בה, וכן נותנים לה הזדמנות, כל התכונות הטובות נגלות, למרות שהן משתלבות גם עם התכונות הרעות, לומדים להתרגל לזה.
מראה: שיער חום חלק אך פרוע שמגיע עד לכתפיים. עיניים חומות וגדולות. הן מדהימות ואפשר לשקוע בהן, כן, גם אם הן לא כחולות…
שוקלדיות כאלה.
היא רזה ויחסית נמוכה. עם קעקוע קטן על הכתף "all you nead is self confiedence" (כתבתי נכון?)
פנים רחבות ויפות, אף קטן במרכז הפנים וחיוך שלא חושף אף גומה אך עדיין יש בו חן לא מוסבר שפשוט גורם לך להתפקע מצחוק.
כוח1: מהירה בצורה על אנושית
כוח 2: חזקה בצורה על אנושית
אזור: אמריקה אני מניחה
רקע: עד גיל שלוש חייה של אליס היו מושלמים. היו לה זוג הורים נהדרים וחייכנים כמוה. היא הייתה מטופחת ונודעה כנסיכה של המשפחה. (היא בת יחידה אגב). אבל אז בגיל שלוש אביה של אליס בגד באמו עם משהי אחרת ואליס גילתה את זה כשהייתה בעבודתו וחזרה מהשירותים.
המראה הנורא לא יצא ממוחה. היא הלכה למליוני טיפולים פסיכולוגים (מיותר לציין שהוריה התגרשו כן? אליס נשארה עם אמה.) אך כלום לא עוזר. בגיל עשר הזכרונות מתחילים לדעוך. אך בגיל חמש עשרה אליס הייתה בטיול עם חברות בקנדה והיא נפלה והבזקים מאביה שוכבת עם אשתו השנייה (בעת הבגידה כשחזרה מהשירותים) עלו במוחה ואליס לקחה את הסיגריה הראשונה. היא התמכרה ומעשנת לא כבד אך די הרבה. אמה מכבדת את ההרגל המגונה של אליס לעשן כי היא חושבת שזו דרך ההתמודדות שלה. אמה של אליס עדיין אוהבת אותה מאוד ומרוצה מהציונים שהיא מביאה (לא רשמתי באופי אבל היא מאוד חכמה, הרוב אצלה מאיות. הידע בא לה טבעי, היא פשוט חכמה, לא לומדת למבחנים והכל אך עדיין מוציאה מאיות.) לאחר מכן אליס בגיל שש עשרה קיעקעה את היד שלה עם אישור אמה לאחר שכנוע קצר שהכתוב בו הוא דבר חינוכי וחשוב.
הטראומה שדיברתי עליה היא הבגידה כמובן ואליס מאז בנתב לעצמה תדמית של "תפחדו ממני אלא אם כן תחקרו אותי".

בן לוויה: סאם פורט בן שבע עשרה וחצי. החבר הכי טוב של אליס אבל הם לא זוג. הוא עם שיער חום מתולתל- גלי וחמוד ועיניים כמו של אליס רק הרבה פחות יפות. הם לא זוג. סאם כמו כולם ראה באליס ביסודי כשפגש אותה לראשונה כמשהו מפחיד שעדיף להתרחק ממנו. אך יום אחד ראה אותה עוזרת לילדה בכיתה והחליט לבדוק את האישיות שלה. לאט לאט הם נהפכו לחברים הכי טובים. סאם לא יכול להיות ברגעי משבר בלי אליס וזה הדדי.
וזוכרת שאמרתי שאין אחד שאליס נפתחת לפניו?
אז זהו, שכמעט.
סאם הוא היחיד שאליס מוכנה להיפתח בפניו והוא יודע את זה וגאה בזה ושומר את סודתייה לעד.
סאם חתיך חמוד כיפי חבר טוב ואחלה בן אדם. חכם, לא יותר מאליס כמובן ולא מסתבך בצרות, הילד הטוב. לא מעשן ושכחתי להגיד שהוא רזה ושרירי.

הממ נשמע מעניין ונרשמתי :)

בהצלחה:))

09/02/2016 22:22

    וואו! דמות מדהימה!
    הדבר היחיד שחסר לך זה אזור ההתרחשות+ המדינה.
    על הרקע של סאם אפשר לוותר כי זה לא מרגיש שצריך אצלו רקע.
    יש לי רעיון, אמרת שיש לה מין אופי משולב ושני שמות אז אולי זה יהיה כמו פיצול אישיות(כמובן רק בהסכמתך) אליס היא הטובה וניר היא הרעה מה דעתך?
    אני מדברת בפתיחות כזו ומעלה רעיונות כי רוב הסיכויים שתתקבלי אהבתי מאוד את הדמות. ובקשר לאהבה של סאם, אין בעיה, צודקת זה יוסיף בהחלט ;)

    10/02/2016 19:16

אה ולאליס יש די הרבה חברות שגילו את האופי הטוב שלה

09/02/2016 22:24

ודבר אחרון סליחה על ההעמסה. לפני חצי שנה סאם חווה איזו טראומה ואליס כל כך עזרה לו ואז הוא הבין שהוא מאוהב בה. ככל שהזמן עבר סאם הבין יותר ויותר כמה הוא מאוהב בה והבין שהוא היה מאןהב בה מהיסודי הוא פשוט לא ראה את זה (והייתה לו חברה. הוא הבין שהוא בכלל לא אהב אותה) סאם פחד שאולי זה שהייתה לו חברה גרם לאליס להתרחק ובמיוחד אם היא הייתה מאוהבת בו(הוא חשב כל היא לא באמת התרחקה) כעת סאם עדיין מאוהב באליס וכשהוא הבין את זה זה היה אחרי הפרידה מחברה שלו…
עכשיו סאם בסוג של צומת כזאת כי הוא פוחד שאם יגיד לאליס שהוא אוהב אותה זה יפגע ביחסים שלהם.
אם תוכלי אני שמח שבמהלך הסיפור סאם יגיד לאליס שהוא מאוהב בה אבל היא תתאהב במישהו אחר, רק אם את יכולה.(לא חייב עם הקטע שהיא תתאהב במישהו אחר פשןט לפי דעתי זה מוסיף) תודה בכל אופן וסליחה על ההעמסה.
בהצליה בסיפור החדש:)

09/02/2016 23:07

האמת שאני מעדיפה שלא, כלומר אני יותר אוהבת אותה ככה, אם זה בסדר מצדך
ומקום ההתרחשות היא איפהשהו באמריקה

10/02/2016 22:11

    אוקיי, אז היא תישאר ככה, עוד כמה ימים הודיע מי הדמויות שהתקבלו

    11/02/2016 16:27

אני אכתוב:)

שם: מלקולי אייס (כולם קוראים לו מל)
גיל:18
מין: זכר
אופי: לרוב הוא עצבני ומתוח ואין לא סבלנות אך כדי לשמור על סביבה אוהבת שתבלה איתו הוא משתמש בנשק החזק ביותר שלו,
ציניות.
מל מאוד שנון ומצחיק והוא ידוע כליצן הכיתה שכולם בסדר איתו. יש לו חברה שמה אנמי שהיא מאוד יפה ומעריצה של מל.
הוא כל הזמן מחזר אחריה בדרכים ציניות אבל יפות ונעימות והיא אוהבת את זה.
נחזור רגע כמה צעדים אחורה, מל מתוח ועצבני, את זה כתבתי בהתחלה, אז אמשיך. מבפנים יש לו התפרצויות שדורשות כמה דקות על מנת להרגע. הוא מנסה להסתיר את הכעס שלו (על מה ברקע) ולפעמים הוא כבר לא יכול ויש לו רגעי התפרצות. בכל אופן החברים שלו מבינים את זה, כי הם יודעים שבעוד כמה דקות הליצן מל יבוא לעשות עוד מופע סטנד אפ.
הוא לא חבר משהו, הוא לא יודע לומר את המילה הנכונה אבל אין ספק שהוא ינסה לומר אותה. לפעמים אם הוא ינסה לעודד מישהו שחושב שהוא שמן הוא יגיד בחוסר טקט "אף אחד לא מושלם." או משהו כזה. אבל לפעמים זה יכול להצחיק.
את מבינה, זה הנשק שלו.
מישהו עצוב
צחוק
מישהו נפל
בדיחה
מישהו נפרד מחברה שלו
סיפור עם פאנץ' בסוף.

הכל אצלו נפתר בעזרת צחוק.
מראה: יש למל שיער חום פרוע שתמיד יכסה את מצחו ואת עיני השקד החומות שלו. הוא לא ממש שרירי אבל יש לו אחלה גוף, גובה ממוצע, אף קעקוע או עגיל. ודי רזה. את שיערו החום מכסה בדרך כלל כובה עם כתוביות.
הוא בדרך כלל הולך עם חולצות רופפות עם כתוביות גדולות ובולטות, כן, הוא אוהב להיות במרכז.
כוח מספר 1: הוא יכולה להיות רואה ואינה נראית
כוח מספר 2: היא רואה דרך קירות
אזור התרחשות: פרו
רקע: ההורים של מל נטשו אותו בלידה והוא הועבר לפנימייה שהוא גדל בה עד היום. חלומו היה שבגיל 18 כשיהיה רשמית מבוגר הוא יפתח פיצרייה מפורסמת ויגור בבית פאר ענקי. והנה לפני שבוע הוא חגג יומולדת 18 ולא נראה שהוא עומד להגשים את החלום. איפה היינו?
פנימייה. טוב, אז למה יש לו התקפי כעס? בגיל שלוש עשרה סיימי מנהל הפנימייה הביא למל קופסא קטנה שניתנה לו בלידתו מהוריו. מל פתח את הקופסה וגילה שם מכתב שמסביר כי אביו הכה את אמו במשך שנים כי היה שיכור ואיים עליה כי אם לא תנטוש אותו הוא יהרוג את שניהם. האמא המסכנה ציינה כי המכתב נכתב בסתר והיא מצטערת על הכל. תחילה מל היה המום וטיפה מעורער, האם אמו סיפרה את האמת?
אך לאחר זמן מה האמין שכן, למה? כי הוא חיפש קצה חוט על ההורים שלו מאז שנולד, והנה כאן נאמר לו שאמו חיה ויש לו תקווה להיאחז בה, אז הוא פשוט החליט להאמין. מאז יש לו התקפי כעס גדולים על אביו שכמו שצויין למעלה, הוא מרסן אותם בעזרת צחוק.
ועכשיו לחברה שלו, אנמי. טוב… היא מתה עליו,
אבל מל לאחרונה גילה שהוא פשוט לא אוהב אותה. הוא מרגיש שהוא רוצה אותה בתור ידידה כיפית ולא יותר. אך כעת לאחר שם כבר שנתיים ביחד הוא מפחד לפגוע בה,
אני מבקשת שיפרד ממנה בתחילת דרכו ויתאהב במישהי אחרת (סמיילי מתחנן)
עוד שני פרטים קטנטנים
*הוא גרוע בלימודים ולא ממש חכם
* הוא ביריבות עם מלך הכיתה.
בן לוויה: סיימי ארולד, מנהל הפנימייה. סיימי הוא אדם בן שלושים ושמונה שהקים את הפנימיה בגיל 18 כיוזמה של אביו. הוא אדם מבוגר ושרירי בעל זיפים ולסת מרובעת. הוא בעל עיניים ירוקות-כסופות ובוהקות ושרירי וחסון. סיימי גילה את מל ומאז הוא תמיד לצידו. תמיד עוזר לו ומכבד אותו. הוא מאוד מחבב את מל וזה תמיד הדדי. הוא ממש התחבר אליו. סיימי לעולם לא ינטוש את מל אלא לטובתו בלבד. הוא רחב לב והגון.

11/02/2016 17:09

    דמות נהדרת! וכמובן שאת יכולה ליצור עוד דמות! מחכה לראות אותה, רק אל תשכחי להוסיף איפה בפרו זה מתרחש.
    ביום שני הודיע מי הדמויות שהתקבלו!

    13/02/2016 00:07

ואם אפשר יש לי עוד בת מעולה:)

11/02/2016 17:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך