naruto
בקרוב תגלו איך קוראים לו הפרק הבא יהיה מעניין מאוד

סוף רע הכל רע פרק 6

naruto 09/12/2016 650 צפיות אין תגובות
בקרוב תגלו איך קוראים לו הפרק הבא יהיה מעניין מאוד

" טוב איך נחזיר אלינו את המכשיר "
" אני צריך לחשוב על משהו אבל קודם כל כדאי שנחזיר אותך הביתה מאיפה את ? "
" לונדון " הוא חייך " יופי לפחות אנחנו מאותה העיר "
" אל תדאג הבית שלי יהיה ריק במשך 3 ימים נעלתי את הדלת לייתר בטחון "
" מהיום או מאתמול "
" מה זאת אומרת? "
" עבר כבר יום "
" מאתמול "
" אז יש לנו יומיים להחזיר אותו איפה תישני? "
" מצאתי קצת כסף בתוך התיק אני חושבת שאני אלך לאכסניה " תקף אותי אותו כאב ראש עצמתי את עיניי בחוזקה ונשמתי עמוק " הרופא אמר שזה עלול לקרות יש לך גם פצעים יבשים " כל מה שיכולתי לומר לו הוא " כואב לי הראש "
" את רוצה שאני אקרא לרופא ? "
" רק אם זה יעזור "
" נדמה לי כדי שתישארי בבית החולים אני אשיג את המכשיר ואביא לך אותו בת כמה את? "
" 16 ( רק שתדעו זה יצא בפוקס זה שאדוארד ממלכת הלילה והיא באותו גיל ) "
" אז אנחנו באותו הגיל " הוא אמר ויצא לקרוא לרופא אני מתחילה לראות מטושטש כאב הראש שלי לא עוצר הוא רק מתחזק עד שאני מתחילה לבכות מכאב הרופא ניכנס ואמר
" מה כואב לך "
" הראש "
" הבנתי, אתה יכול להחזיק אותה ? "
" למה ? " אני אומרת תוך כדי בכי " אני צריך להזריק לך משהו גם את לא תרצי להתנגד הגוף שלך יעשה זאת אוטומטית " הוא תפס אותי והרופא מתקרב עם המזרק הוא צדק הגוף שלי מתנגד בניגוד לרצוני קיבלתי שתי זריקות והוא סימן לבחור ההוא לבוא איתו הם הלכו עצמתי עיניים ונרדמתי. בוקר אני לבד הלב שלי דופק במהירות הזמן עובר מהר שנייה אחר שנייה דקה אחר דקה שעה אחר שעה ויום אחר יום בחוץ התחיל לרדת שלג אני לבדי הטלפון מצלצל " היי אלי " זה קולה של אמא " אני מצטערת אחותך הגדולה עזבה לגור בחו"ל עם החבר שלה ואני באה איתה אבא שלך לא יכול לחזור אני מצטערת "
" למה? " אני מתחילה לרעוד " אבא שלך עזב את הבית "
" מה? למה? " אני צועקת " בגלל שהתגרשנו הוא יצא עם בחורה אחרת מאחוריי הגב של כולנו את מאמינה תצטרכי להיות לבד " המשפט האחרון הדהד בראשי דמעות התחילו לזלוג מעיניי אני הולכת לבית ספר כולם מנדים אותי הם צוחקים עליי אני בוכה בקולי קולות כל מי שהיה חבר שלי נהפך לאויב אין לי אף אחד שיעמוד לצידי אני נזכרת במכשיר אני מחפשת אותו התיק שלי אבל אני לא מוצאת אותו ואז אני נזכרת "האמא " שלי בסינדרלה לקחה אותו מישהו תופס אותי אני מתחילה להתנגד הוא הביא לי מכה בראש התעלפתי משהו עוטף את בטני אני ממששת את זה בעיניים עצומות זה ידיים של מישהו אבל של מי? הוא קושר את ידיי אני פוקחת את עיניי " או התעוררת " הוא מרים אותי על כיסא תולה חבל עבה על צווארי ומהדק אותו אני מתחילה להבין מה קורה פה אני פותחת את פי לצרוח אבל הוא סותם אותו עם ידו הוא דוחף את הכיסא אין לי חמצן אני נחנקת " תמותי כאן ועכשיו " הוא אומר אני צורחת בכל כוחי משהו מחבק אותי אני נאבקת בו " שששש תרגעי זה היה חלום הכל בסדר " הוא מלטף אותי עד שאני מפסיקה לאבק ומחבקת אותו בחזרה בדמעות אני נושמת נשימות עמוקות ומצליחה להפסיק אותן אני עוד לא יכולה לפתוח את עיניי אני חושבת על כל מה שקרה בחלום ומתחילה לרעוד " את בסדר? את חיוורת " הוא מושיט יד אל צווארי אני פתחת את פי לצעוק הוא שם את ידו השנייה על פי כמו בחלום הוא מוריד את ידו מצווארי ומפי וחזר לחבק אותי הוא נאנח " אני רק בודק לך דופק " אני מושיטה לו את ידי השמאלית " בסדר אני אבדוק לך ככה " הוא החזיק בידי השמאלית בעדינות עם יד אחת עם היד השנייה שלו הוא לחץ קצת עלייה עיניי עדיין היו עצומות וגופי עדיין נשען עליו וידי השנייה עדיין מחבקת אותו " הדופק שלך מהיר מאוד היה לך סיוט עד כדי כך מפחיד? " הנהנתי עיניי עצומות אני מנסה לישון הוא מרגיע אותי אני נרדמתי עוד פעם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך