naruto
אנימה- סדרה יפנית מצוירת כמו דרגון בול, פוקימון ועוד

סוף רע הכל רע פרק 8

naruto 19/12/2016 603 צפיות אין תגובות
אנימה- סדרה יפנית מצוירת כמו דרגון בול, פוקימון ועוד

" טוב יש לך רעיון לתוכנית " שאלתי " לא " הוא אמר מאוכזב מעצמו
" למה אתה חושב ששאלתי אותך ? "
" אממ.. אני חושב שיש לי רעיון אבל הסכויים שהוא יצליח אפסיים ולכן ההחלטה בידיך "
" מה התוכנית ? "
" עזבי אני מתחרט "
" נו בבקשה , בבקשה,בבקשה "
" טוב אז זאת התוכנית , אנחנו הרי מהעתיד לא ? "

~ כעבור כמה דקות ~

" הסכוים קלושים אבל זה יכול לעבוד " הסכמתי " אז הולכים על התוכנית שלי ? "
" כן "
" אבל מתי נעשה אותה ? "
" בצהריים הייתי עושה מוקדם יותר אבל יכולים לשחרר אותך רק בצוהריים עד אז תנוחי "
" תודה שאתה עוזר לי יורי "
" אין על מה "
" אם אפשר לשאול למה קוראים לך יורי " הוא צחק " זה כינוי השם האמיתי שלי הוא יוקי אמא שלי אהבה לראות אנימות* יפניות בגלל זה היא קראה לי כך חברים שלי קראו לי יורי בגלל שזה היה הכי קרוב ליוקי "
" אה הבנתי רק מה זה אנימות " הוא צחק " אחר כך אני יסביר "
" טוב "

~ בצהריים ~

" טוב מוכנה "
" כן , איך הצלחת לעשות את זה ? "
" זה פשוט עיצבתי את הבגדים בסגנון של ימינו וקשר לאיפור אמא שלי לימדה אותי ואל תשאלי למה אבל אף פעם לא חשבתי שזה יועיל לי "
" עובדה שזה עזר לך " הוא עשה מהשמלה הארוכה שלי שמלה עד הברך ועם הבד שהוא גזר הוא אסף את שערי לקוקו גבוה הוא הכין מייק אפ , אודם וצלליות נראתי כמו אדם אחר נעלתי את נעלי העקב וכשניסיתי לקום החלקתי הוא גיחך " זה לא מצחיק "
" באמת ? אותי דווקא כן " בעטתי בו הוא קפץ על רגל אחת ותפס את הרגל שבעטתי בה " את חזקה, למה לא הרבצת ככה לבולדוזרים "
" אתה חושב שזה היה עוזר ? " צמרמורת עלתה בי כשנזכרתי רגליי התחילו לרעוד " תרגעי " הוא אמר " אני מפחדת , מה יקרה אם יעלו עלינו ? יביאו עלינו 10 בולדוזרים " כאב ראש תקף אותי נשענתי עליו " לעזאזל " לחש " תרגעי לא יקרה כלום אני אהיה איתך יש גם את המכשיר שלי נצא ונחזור בפעם אחרת זה מה שיקרה אם יעלו עלינו " המשכתי לרעוד " את בוטחת בי ? " הנהנתי אבל רגלי המשכו לרעוד מהמחשבה שזה יקרה מהמחשבה שיעלו עלינו והוא לא יספיק להוציא אותנו הוא חיבק אותי והרגיע אותי עד שהפסקתי לרעוד והנה הגענו לבית של " אמא " שלי החזקתי בידו כדי לא ליפול אחיזתי נהייתה חזקה יותר " תרגעי " הוא לחש .

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך