סתם ילדה רגילה
אני יודעת שההקדמה מאוד קצרה אבל האקשן יגיע בקרוב מאוד

סיוט או חלום טוב? הקדמה+הרשמה

סתם ילדה רגילה 02/10/2015 516 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שההקדמה מאוד קצרה אבל האקשן יגיע בקרוב מאוד

היי אני מתחילה סיפור חדש ואני אמשיך את האמת הלא כל כך יפה מתי שיהיו לי מספיק דמיות.
******************************************קמתי כמו כל בוקר רגיל. ציחצחתי שיניים לבשתי טייץ שחור ארוך וחולצת בית ספר לבנה התאפרתי טיפה וירדתי לקומה הראשונה בביתי. טוב אז אני ירח בת שש עשרה וחצי. אני ילדה רגילה לגמרי יש לי שיער שחור פחם ועיינים אפורות אני רזה לא גבוהה ולא נמוכה פשוט בסדר. יש לי שני אחים גדולים לאחד קוראים מייק ולשני דין. מייק בן שבע עשרה וחצי ודין בן שמונה עשרה וחצי.
******************************************טוב אז להרשמה אני צריכה חמישה, חמש מכשפות, שלושה ערפדים, שישה ציידים.
שם:
גיל(15-19):
מראה:
אופי:
סוג יצור(ערפד,מכשפה,איש זאב,צייד):
יכולות מיוחדות (לא חובה זה רק אם אתם רוצים להוסיף משהו ליכולות):
סיפור (לא חובה):
רקע:
ערפד- יכול לנשוך אנשים ולהפוך אותם לבני עמו בעל יכולת ריצה יוצאת דופן ערפד יכול לרפא את עצמו במהירות ויכול למות רק כאשר איבר חשוב מאוד יוצא מגופו מתפתח רק עד גיל שמונה נשרה ולאחר מכן הוא יכול להתפתח יותר. 95% מהערפדים הם בנים וה5% האחרים הן בנות.
מכשפה- בעל ספר כשפים המיוחד בשבילו.יכולות לגרום לבני אנוש להודות באמת ואפילו לשרת אותו. מרגע היותה מכשפה יש לה שרביט שאם היא עוזבת אותו היא לעולם לא תוכל לחזור להיות מכשפה.
איש זאב- יכול לגדול למימדי ענק בעל כוח רב מהירים וקטלנים. רובם נאמנים מאוד מעט מהם מרדנים. כמעט כל אנשי הזאת חיים בלהקה אשר הם נאמנים לה מאוד מי שבוגד בלהקה או שגזר דינו הוא מוות או שהוא מגורש מהלהקה חלק קטן מאוד מאנשי הזאב הם ׳זאבים בודדים׳.
צייד- הציידים הם בעצם צדים את כל היצורים בעלי הכוחות המיוחדים. כל הציידים עוברים שנים של אימונים. לכל צייד יש סוג של יצור אשר הוא מנסה לצוד. הציידים הולכים לצייד תמיד בקבוצה. צייד אשר לא נאמן לקבוצתו מת במקום. צייד אף פעם לא יכול לברוח מהמקום בו הוא חי. למען האמת רוב הציידים לא רוצים להיות ציידים והם רק נחתפו ולאחר מכן הכריחו אותם להפוך לציידים.


תגובות (2)

שם: אמה ראיין
גיל: 17
מראה: שיער חום דבש, עיניים כחולות קרח, גובה ממוצע, רזה
אופי: לוחמנית, לא מוותרת בקלות, עושה מה שהיא רוצה, תמיד יודעת להשיג את מה שהיא מכוונת אליו, לא מפחדת מכלום
יכולות מיוחדות: יכולה להרוג אנשים במבט, שהיא עצבנית היא זוהרת בצבע אדום
סיפור: כשהייתה בת 7 גילתה את כוחותיה ובתאונה בילתי מכוונת הרגה את אחיה, אביה ברח מהבית ואמא גילתה לה על כוחותיה ומאז היא מנסה לאזן בין חיים של נערה רגילה לבין שליטה בכוחותיה שמזמנים לה משהו גדול (;
רקע: מכשפה
מקווה שתשתמשי בדמות ^-^

02/10/2015 23:44

אני רוצה גם להוסיף דמות אבל כרגע יש לי קצת חסם דמויות. אני לא מצליחה להמציא דמויות חדשות

03/10/2015 20:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך