סיפורה של לילי אוונס פוטר פרק 4

AllYouNeedIsLove 02/07/2013 1057 צפיות 4 תגובות

אחרי שעיכלתי את כל מה שקרה עד עכשיו , ואחרי שסיימנו את הקניות לציוד ולספרים הקסומים , נכנסו לחנות החיות . סוורוס ישר הצביע לעבר חתולה ג'ינג'ית קטנה "כדאי שתיקני אותה " הוא אמר . "היא דומה לך , את יודעת… יחסית לחתולה ."
רק אחרי שהיא קפצה עליי , שמתי לב שיש לה גם עיניים ירוקות – כמעט אנושיות . גם בלי שהיא קפצה אליי הבנתי למה הוא התכוון . גם אני הייתי ג'ינג'ית , עם עיניים ירוקות בהירות . קראתי לה מאוויני .
"מה נשאר ברשימה ? "
"רק שרביט , איפה קונים את זה . "
"בשרביטי אוליבנדרס . "
נכנסנו לחנות . המוכר בדיוק נתן שירות לילד בגילנו עם שיער חום קצר , עיניים חומות , ומשקפיים עגולות.
"עוד קוסמים אני מניח . " הוא אמר בטון קצת מתנשא ."אני ג'יימס פוטר ." הוא אמר והושיט לי את ידו "ואת העלמה .. ? "
"לילי אוונס . " עניתי לו
"נעים להכיר אותך . ואתה …" הוא פנה אל סוורוס בזלזול
"סוורוס סנייפ ." הוא ענה בהתלהבות והושיט אליו את ידו , אבל ג'יימס נמנע מלגעת בה .
"שנה ראשונה שלך בהוגוורטס ? "הוא פנה אליי שוב .
"כן . " עניתי
"גם שלי . בדיוק השרביט בחר אותי , ועכשיו אני הולך לקנות לי ינשוף . "
"סליחה ? נראלי שלא שמעתי נכון . הרגע אמרת שהשרביט בחר אותך ? "
"הו כן . את מבינה , לשרביטים יש רגשות , הם בוחרים אותך לא את אותם . "
"אממ לילי , אנחנו צריכים להמשיך , ההורים שלך עוד ידאגו לך , גם ככה כל זה חדש להם . " אמר סוורוס שהיה נשמע קצת בלחץ .
"זה בסדר אני לא אפריע לכם יותר . " ג'יימס נזף בסוורוס מבט כועס ומיד השיב את חיוכו לעברי ."היה נעים מאוד להכיר אותך , לילי אוונס . " והוא הלך משם .
כשהוא הלך המוכר ניגש אליי "שנה ראשונה בהוגוורטס ? הנה קחי , זה שרביט שאולי יתאים בשבילך ." הוא הביא לי שרביט קצר , לא גמיש בכלל , ועם שיער חד קרן עליו .נופפתי בו וכל המגירות בחנות נפתחו בסערה ויצרו בלאגן גדול . נבהלתי , פחדתי שהמוכר יכעס עליי על הבלאגן .
"לא . הוא בהחלט לא מתאים . " הוא אמר בטון רגוע למדי להפתעתי . "אולי זה יתאים ." הוא הביא לי שרביט גמיש , עם נוצה של עוף החול עליו . הנפתי בו ושוב , אותו הדבר קרה .
"גם זה לא . מה עם זה ." הוא הביא לי שרביט וכשהנפתי אותו היה אור לבן ורוח נעימה .
הבנתי שזהו השרביט בשבילי
שרביט באורך 10 ורבע אינצ'ים , עשוי מעץ ערבה , וקל להנפה .
שילמתי וחזרנו הביתה . כשהגענו לגינה הקרובה לבית שלי שמעתי את פטוניה רצה לעברי וצועקת לי מרחוק "פריקית . "


תגובות (4)

אדיר, תמשיכי.

02/07/2013 15:28

מצויין, תמשיכי הכי מהר שאת יכולה (אבל אל תמהרי עם הכתיבה כי רואים את זה מיד)

02/07/2013 23:21

תמשיכי, ותאריכי את הפרקים שלך, הם מאוד קצרים, ותנסי לא להעלות הרבה פרקים ביום כי לרוב לא שמים לב, אולי 2-3 פרקים ביום אבל לא יותר..
אבל הכתיבה עצמה יפה :)

03/07/2013 00:17

ארררררג לג׳יימס יש שיער שחור פרוע כמו להארי!!
זה יפה, אבל תתייחסי לתגובה שלי בפרק 2.

03/07/2013 04:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך