AllYouNeedIsLove
2+ תגובות ממשכה.
אגב מה אתם מציעים לי?
אני מחר טסה לחו"ל מוקדם על הבוקר אני אספיק לכתוב פרקים רק היום אז :
1. לעשות היום כמה שיותר פרקים ולנסות לסיים אתזה למרות שזה יצא יחסית קצר?
2. לעשות כמה שיותר פרקים אבל לסיים כשאני חוזרת מחו"ל ? (שזה עוד שבועיים ולא נראלי זה רעיון טוב)

סיפורה של לילי אוונס פוטר פרק 5

AllYouNeedIsLove 03/07/2013 1116 צפיות 6 תגובות
2+ תגובות ממשכה.
אגב מה אתם מציעים לי?
אני מחר טסה לחו"ל מוקדם על הבוקר אני אספיק לכתוב פרקים רק היום אז :
1. לעשות היום כמה שיותר פרקים ולנסות לסיים אתזה למרות שזה יצא יחסית קצר?
2. לעשות כמה שיותר פרקים אבל לסיים כשאני חוזרת מחו"ל ? (שזה עוד שבועיים ולא נראלי זה רעיון טוב)

"פריקית!" פטוניה עמדה מולי ודחפה אותי על הדשא.
סוורוס הניף את שרביטו , מאוויני שלפה ציפורניים. פטוניה ברחה משם בצרחות.
הנחתי את ידי על ידו של סוורוס. "עזוב , היא לא שווה את זה . חבל לך להסתבך סתם. אתה בעצמך אמרת לי שאסור להטיל קסם על מוגלגים." סוורוס חייך ונשכב לידי .
"היא מקנאה." הוא התחיל לומר . "היא מקנאה כי את מיוחדת, והיא לא. "
"זה מרושע סוורוס. " עניתי לו.
המשכנו סתם לשכב על הדשא ולהסתכל לעבר העניים . גם מאוויני נשכבה לידינו .
"ארנב." אמרתי.
"מה ארנב? "
"הענן הזה , הוא דומה לארנב."
"אז מה?"
"זה משחק של מוגלגים. נשכבים על הדשא ומסתכלים על העננים , וכל אחד אומר למה הענן שהוא רואה דומה. תסמוך עליי, זה כיף ."
הוא הסתכל עליי במבט מבולבל, אבל בכל זאת הצביע על ענן אחד שהיה קצת דומה לפיל ואמר:
"פיניקס." הוא אמר .
"מה?"
"פיניקס-עוף החול. ציפור קסומה שדמעותיה יכולות לרפא כמעט כל פציעה. כשהם מתים הם נשרפים ואז נולדים מחדש."
"באמת? אני דווקא חושבת שזה דומה לפיל."
"איך זה שאנחנו רואים דברים שונים?"
"ככה זה." עניתי . "כל אחד רואה משהו אחר ."
המשכנו להביט בעננים ולדמיין כמו מה זה נראה במשך שעות . היה אוויר נעים בחוץ , השמש זרחה , ואנחנו המשכנו לשבט על הדשא הירוק מתחת לעץ אלון יפהפייה. סוורוס לא הפסיק לחייך לעברי .
כשהתחיל להחשיך, סוורוס ליווה אותי הביתה .
"בסוף החופש תבואי לתחנת הרכבת קינג קרוס , ושם תלכי לרציף 3/4 9 , רכבת אקספרס להוגוורטס."
"רציף 3/4 9 ? אין דבר כזה."
"אני אסביר לך כבר שנהייה שם."
"נהנתי מאוד היום. ועדיין כל זה חדש בשבילי , יהיה לי קשה להתרגל."
"אני יעזור לך כמה שרק אפשר. ניפגש בסוף החופש לילי." הוא נישק בלחי והלך משם.
ואני רק המשכתי להסתכל בכניסה לבית ולראות איך הוא מתרחק ונעלם.


תגובות (6)

זה לא משנה לי כל כך, וחוץ מזה את חייבת להמשיך, מבחינתי לכתוב לך 10 תגובות כדי שתמשיכי…
וחוץ מזה, את תכתבי בשביל תגובות, ככה את מאבדת חצי מהטעם האתר הזה…

03/07/2013 01:24

*אל

03/07/2013 01:24

טוב את דיי צודקת אבל את יודעת עדיין חשוב לי שאנשים יקראו כי זה דבר ראשון שאני רושמת פה :) האמת שממש באלי לכתוב סיפור או משהו ולא פאנפיקים אבל אני אחכה כבר שאני אחזור מחו"ל

03/07/2013 01:25

זה פשוט חמוד מדי! 3>

05/07/2013 04:58

זה הארי פוטר. לא?

08/01/2015 21:31

אהה כן אופסי :P

08/01/2015 21:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך