היתושה והפילה נחמה.

daphy@26 13/11/2013 638 צפיות אין תגובות

(או סיפור על יתוש* חוצפן שעוקץ פילה בטוסיק)

פרולוג :

האם יש באירוע כמו בכותרת המשנה למעלה כדי לחולל שרשרת של אירועים נוספים,שיגרמו למנהיג מדינת עולם שלישי ושולט בחסדיו של אל הימורים גלובלי לגרד את אזנו, ובגלל הגירוד שהוא ממש אינטנסיבי הוא לא ישמע את דברי יועציו, ויורה לנתיניו לצאת למלחמה מיותרת?
יש ויש, והנה לכם השתלשלות האירועים באותה מדינת עולם שלישי, וזה קורה שם בימים אלה ממש.

היתוש והפילה נחמה

יתוש מרחוב חזון איש מספר 12, שהתגורר 234 דורות בבית משפחת מנחם מנדל, מחליט שנמאס לו ונוטש את מארחיו. (ה.ע.** – אני הייתי נוטש הרבה לפני זה).
רוח צפונית בלתי צפויה שקשורה לשקע בצפון אירופה מעיפה אותו דרומה, והוא נוחת אחרי כעשר דקות של מערבולות שלוקחות אותו שמה והנה, על התחת של הפילה נחמה בספארי, בדיוק בעת ששולה המטפלת שלה רוחצת אותה מאחור.

נו אז מה, תגידו בצדק, מה כבר יתוש יכול לעולל לפיל הגדול ממנו פי מיליון?
ובכן, זה בדיוק העניין והקשר שלו לאפקט שהזכרתי. שולה שרוחצת את נחמה הרימה את זנבה כלפי מעלה. כדי לרחוץ את אחוריה. אולם לפני כמה ימים התגלתה שם אקזמה. כך, שולה חושפת באופן זמני את פי הטבעת המגורה אקזמה של נחמה והיתוש נוחת עליו בן רגע.

היתוש, שאבותיו במשך 234 דורות מצצו דם חרדי של משפחת מנחם מנדל, הפנים חלק מתכונות המארחים, כמו הנחרצות ומהירות התגובה הטפילית שאומרת: "מצוץ מיד וחזק, כי לעולם לא תדע מה יהיה בעוד רגע", נועץ את העוקץ שלו בפי הטבעת של נחמה, בדיוק באזור של האקזמה. נחמה חושבת שזה מעשה ידה של שולה ומשלחת אחורה מספרת בעוצמה בינונית, שפוגעת בבטנה של שולה.

שולה קורסת ב"איי" גדול ומאבדת את הכרתה בן רגע.

אברם, זה עם השפם, שאחראי על אגף היונקים הגדולים בספארי, בדיוק עובר שם. מושך את שולה הצדה ומזעיק ניידת טיפול נמרץ. שולה עוברת החייאה, ומובלת במהירות שיא לבית חולים סמוך. היתוש, שלא יכול שלא להבחין שנוכחותו מעוררת מהומה, מסתתר בשיערה של שולה. יחד איתה הוא מתאשפז בטיפול נמרץ בבית החולים וממתין לשוך המהומה.

בת אל מבית אל ואשת ראש הממשלה (במדינת עולם שלישי)

מאשפזים אותה ליד "בת אל מבית אל" שהתפוצץ לה מטען שהכינה לתג מחיר בכפר ליד אמונה וכך נקטעו שני ידיה.
הפציעה מוצגת בעיתונו של מוגול ההימורים כאילו היא נפגעה מפלסטינים שניסו למנוע ממנה לגונן על ילדיה. (לא צוין שאלה בדיוק השליכו בקבוק מולוטוב לעבר מונית שהובילה משפחה פלסטינית לחגיגות עיד אל פיטר בקניון מלחה).

יועצו של ראש הממשלה במדינת העולם השלישי, שקרא את סיפורה העצוב של "בת אל מבית אל" בעיתון היחיד שקיים במדינה, מציע לבוס לדפוק ביקור מסוקר ויחצ"ני אצלה. הבוס, ראש מדינת עולם שלישי שמושל בזכות איל הימורים גלובלי, כפי שציינתי למעלה, נעתר מיד, כי זה יכול להרחיק אותו לחצי יום מאשתו. מיותר לומר שהיא סוג של מגה פיגוע.

אשתו מחליטה להצטרף, כי זה נראה לה מעשה שמצטלם היטב והיא גם צריכה משהו אצל הרוסייה מה"מעושרות" בכיכר המדינה, שנותנת לה בהקפה ושליחיו של המוגול משלמים לה, בתוספת ריבית ופריים מתישהו אחר כך.

הפמליה מגיעה לטיפול נמרץ בתל השומר, ואחרי CHEESEמאופק עם "בת אל מבית אל" שמצולם לעיתון של המוגול ולערוץ הטלוויזיה הממלכתי היחיד שנותר אחרי שכל האוליגרכים המקומיים פשטו רגל, הפמליה פונה החוצה. היתוש, שתסרוקתה של אשת מנהיג מדינה בעולם השלישי נשא חן בעיניו, מסתתר בה.
אחרי הרבה "תילטאות"***היתוש שהוא בעצם יתושה, מגיעה לבית ראש הממשלה בבירה של מדינת העולם השלישי. שם, מאחר והגיעה לפרקה, היא מטילה הרבה ביצים בעציץ של ביגוניה בחלון חדר השנה, (הושקה יתר על המידה, ובתחתיתו נקבצה שלולית קטנה.)

כבר לא פרולוג, אבל גם לא ממש אפילוג, משהו באמצע

(או הדור השני, זה שבאמת משפיע)

בית ראש הממשלה, כעבור שבועיים. לפנות בוקר.

47 יתושים בוגרים עוזבים את השלולית בעציץ הביגוניה. 45 נוטשים ליעדים שונים (בבירת מדינת העולם השלישי), שניים נשארים וחגים סביב ראשו של ראש הממשלה (של מדינת העולם השלישי), כפי שציינתי יותר מדי פעמים למעלה. בפעולה אקראית, כלומר בלתי מתוזמנת, כל אחד מהם מתיישב על אוזן אחרת של ראש הממשלה במדינת העולם השלישי, ומלבישים על אוזניו, שניהם במקביל, עקיצה אחרי עקיצה.

ראש הממשלה של מדינת העולם השלישי, שלא היה אלרגי ליתושים עד לאותו לילה, מפתח אלרגיה, ושתי אוזניו מתנפחות ומגרדות נורא. תעלת השמע נסתמת חלקית ויכולתו להקשיב נפגעת אנושות. אולם במחשבה שנייה, ראש הממשלה במדינת העולם השלישי מחליט שבכל מקרה ההקשבה שלו בלתי נחוצה, ויוצא לעבודה כאילו דבר לא קרה.

בשעה 11:34, ארבע דקות אחרי שסיים את הטוסט הצרפתי עם הקוויאר השחור וקינח בשמפניה, פונה אליו היועץ לביטחון לאומי ואומר כך:
"אחוזי התמיכה באדוני ירדו לשפל של כל הזמנים, הם עומדים על 90 אחוז וקצת". ראש הממשלה ששומע רק את התשעים אחוז****, קופץ מכורסת הפיטרו שלו, וצווח בקול היסטרי כך: "על הזקן של אללה".

היועץ כבד השמיעה, שומע רק את שלוש המילים האחרונות, "הזקן של אללה", רץ לחדר הפיקוד, בודק בספר הקודים ומגלה שזה הקוד למלחמה כוללת במדינת עולם שלישי אחרת. בפנים ירוקות ושפתיים רועדות נותן את "ההוראה" הקובעת.

חיל האוויר של מדינת העולם השלישי הראשון ממריא כולו מזרחה. פיקוד הצוללות נכנס לכוננות מכה שנייה. ראש הממשלה של מדינת העולם השלישי, על כל שריו, חברי הכנסת, 2 שפים, 28 טבחים, תאג"ד אוגדתי, בני משפחה עד דרגה רביעית, שני מעסים ואחת מעסה וכירופרקטור אחד, וגם הקוראת בקלפים של אשת ראש הממשלה במדינת העולם השלישי, ויועצת בריאות ו–120 רבנים נבחרים, כולל הרנטגן, לאו ועמר ופלוגה של עוזרות פיליפיניות, מפונים ברכבים מוסבים לבונקר הלאומי בהר הרצל.

אפילוג לגמרי

אף מטוס שהמריא לא נראה שוב מעולם. הצוללות נעלמו, כאילו פוסידון בלע אותן.
הפמליה לא הצליחה להיכנס למקלט האטומי הלאומי כי המנעול לא התאים למפתח. (יוצר על ידי רב בריח בסין והוחלף לפני חודש). איש לא טרח לבדוק, למרות שדוח הבדיקה הונח על שולחנו של ראש לשכת ראש הממשלה במדינת העולם השלישי והוא אף חתם עליו.

היתוש שרד. בחלוף שבעה דורות המיר את דתו והצטרף, כמו כל השורדים, לפלשתינה.

הבהרות חשובות :
1 – "הזקן של אללה" היה מילת הקוד לתקיפה.
2 – החזרה על הפראזה של מדינת העולם השלישי אינה מקרית. זה גם לא מאיגרא רמה לבירא עמיקתא, זו המציאות המהבילה שלנו.
3 – ועדת חקירה שכינס ראש הממשלה של מדינת העולם השלישי לשעבר בגולה במיקרונזיה, קבעה ששם הקוד הבלתי מקודד היה הגורם העיקרי למלחמה.
4 – נותן השם נספה. איש לא נענש. ראש הממשלה של מדינת העולם השלישי לשעבר נשאר ראש ממשלה רק בלי מדינה.

* בעת שאני כותב יתוש, זו יתושה כמובן, כי רק היא עוקצת, (העניין המגדרי הזה דומה למה שקורה במין אחר, זה שלנו). אני עושה זאת בעיקר מטעמים פונטיים.
** ה.ע. = הערת עורך, שזה אני כמובן.
*** תילטאות = תלאות, טלטולים ותקלות, חשבתי שזו מילה חדשה שכדאי לנו לאמץ לשימוש ביום יום.
**** בריכוז כזה יש פצצה לאיראנים.

נ.ב – מה זה מדינת עולם שלישי:

א – מדינה שיש בה רמת שחיתות שלטונית גבוהה.
ב – שלטון אוטוריטרי, דיקטטורי או מלוכני.
ג – שיעור העובדים בשכר נמוך גבוה במיוחד.
ד – שיעורי אלימות גבוהים.
ה – פילוג אתני, דתי והזדהות ברמת השבט ללא ראייה קולקטיבית.
ו – חשיבות רבה לדת ולאמונה.
ז – שלטון קולוניאלי בעבר.
(ויקיפדיה ומקורות נוספים).

מתאים או לא מתאים, אתם תחליטו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך