?מי אני?
טוב..זה הסיפור הראשון שלי,אני מקווה שהוא לא כל כך נורא כמו שאני חושבת.
עדיין אין לו שם אז אם יש לכם רעיונות אני אשמח לדעת מהם :)
שלכם
?מי אני?

סיפור ראשון שלי :) -סליחה עם הכתיבה לא משהו-

?מי אני? 05/08/2013 621 צפיות 9 תגובות
טוב..זה הסיפור הראשון שלי,אני מקווה שהוא לא כל כך נורא כמו שאני חושבת.
עדיין אין לו שם אז אם יש לכם רעיונות אני אשמח לדעת מהם :)
שלכם
?מי אני?

הקדמה:

היא הייתה ילדה יפה,כך מספרים האנשים.אומרים שהיה לה לב טוב ושהיא תמיד חייכה,אבל אני לא מאמין.
תמיד אומרים דברים טובים על אנשים מתים,זה לא אומר שזה נכון.
אני לא ממש הכרתי אותה,אבל אני שמח שלא,כי אחרי הכל בגללה אני כאן היום.
בגללה ההורים שלי מתו,נשרפו עד העצם,בגללה אני בבית היתומים הדפוק הזה.
אתם בטח תוהים מי היא,אז אני אגיד לכם מי היא הייתה,היא הייתה אחותי הגדולה,היא הייתה רק בת שלוש עשרה כשמתה בשרפה,אני הייתי תינוק בן כמה חודשים בלבד כשזה קרה,למזלי הייתי אצל דודים כשהאש פרצה והכל עלה בלהבות,בגללה.
היא השאירה את הגז דולק,כך פרצה השרפה,ואל תשאלו אותי איך אני יודע כי אין לי מושג.אני פשוט יודעה דברים.


תגובות (9)

~~

אהבתי :-) תמשיכי לפרק ראשון….

05/08/2013 04:05

אהבתי P:
ורוצים פרק ראשון!!

05/08/2013 04:07

זה התחלה טובה, אבל אי אפשר להביא שם כשלא יודעים את הסיפור עצמו את הפואנטה שלו. ועם את רוצה לעשות סיפור בקטע של ספר אז תנסי כך שהם לא ידברו לקוראים. ועם כמו סרט אז תעשי נקודות מבט, בדרך כלל הדמויות לא מדברות לצופים אבל זה גם אפשרי. תמשיכי ממש אהבתי את זה שאת עושה מנקודת מבט של בן. ובטח כותבים עם ט׳ ולא עם ת׳

05/08/2013 04:09

אהבתי תמשייכייי

05/08/2013 04:09

וואו… אין מצב שזה הסיפור הראשון שלך הוא ממש טוב…
ויש לי מלא שמות?
"החיים כמו שאני מכיר אותם"
"יש דברים שעדיף לא לדעת"
"נשמה אבודה"
"הסיוט שלא ניגמר"
"לילה במקום אחר"-אני לא בטחה שזה מתאים אבל אהבתי אותו…
"אחותי הגדולה" ? אין לי מושג ממש על מה הסיפור אבל אולי השם הזה יתאים ?
"לשנות את העבר"- את יכולה לכתוב בהמשך שהוא מנסה לשנות את העבר ולגרום להוריו לחזור לחיים.
יש לי עוד מלא רעיונות …..

05/08/2013 04:10

*יודע
והכתיבה צפופה. את צריכה לעשות רווח לפני כל פסיק או נקודה (נגיד: "שלום, קוראים לי…" הבנת?)
ונשמע נחמד, פרק ראשון ונראה כבר…

05/08/2013 04:13

תודה רבה על הביקורת…אני הולכת לכתוב פרק ראשון….ואני חושבת שאני אקרא לסיפור "החיים כמו שאני מכיר אותם".

05/08/2013 04:15

בינתיים רעיון יפה, אהבתי מאוד את הכתיבה :)
לדעתי כשכותבים סיפור אי אפשר לכתוב 'ואל תשאלו אותי איך אני יודע כי אין לי מושג, אני פשוט יודע דברים', כי אז מרגישים שזה סיפור מומצא וזה די שולל את הזרימה של הסיפור. את יכולה לכתוב במקום זה איך הוא יודע, למשל, כשהוא הגיע לגיל המתאים הדודים שלו סיפרו לו ושלחו אותו לבית יתומים וכ'ו, או שפשוט תסירי את השורה הזאת. חוץ מזה אני אהבתי מאוד, נשמע מעניין :)
loren :)

05/08/2013 04:28

ההקדמה נשמעת אחלה ;)
מחכה לפרק הראשון ^^

05/08/2013 05:34
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך