סנופ
תקראו ותגיבו! סנופ סוף.

סכינים – הקדמה והרשמה

סנופ 05/09/2015 697 צפיות 4 תגובות
תקראו ותגיבו! סנופ סוף.

נקודת מבט מייקל

ברחתי. שוב.
המשטרה שוב רדפה אחריי. אני כבר רגיל לזה. במקצוע שלי אני רוצח שכיר.
אני שונא את העבודה שלי.
אחרי כמה שנים שרציתי לעבוד בדברים אחרים, הבנתי שזה הדבר היחיד שאני טוב בו. להרוג אנשים. כמה אירוני. למה אירוני? כי רוצחים הרגו גם את ההורים שלי.
"תעצור במקום וזה יהיה יותר נעים לכולנו!" הם צעקו. ידעתי שהם צודקים. בכל זאת לא עצרתי.
אף פעם לא עצרתי.

הרשמה
טוב, אני מקווה שאהבתם את ההקדמה ושתמשיכו לקרוא, ואם אתם יכולים גם לעזור לי לחשוב על עוד דמויות.

מה שצריך בשביל דמות:

מראה חיצוני;
אופי;
כוח;

תודה!


תגובות (4)

תמשיך לכתוב! סיפור ממש מעניין!
אין לי רעיון לדמות:(

05/09/2015 12:46

אני ינסה..
מראה חיצוני:
שיער שחור מבריק וארוך, עיניים ירוקות.
יחסית גבוהה אך רזה מאוד כי רוב החיים שלה היא הייתה גרה ברחובות ובקושי אכלה.
יש לה קעקוע של לב שבור ברגל ,זה היה לפני שעזבה את הבית.. בגיל 12
היא גרה עם אביה, אמה החורגת ושלושת בנותיה.
כל הזמן הרביצו לה והשפילו אותה שאביה היה בעבודה וכשחזר הביתה הן רצו עליו וסיפרו שהרבצה להן ולכן אביה נתן עונש.זה קרה לה כמה פעמים עד שאמרה שזה מספיק והחליטה לעזוב את הבית.. היא כתבה מכתב לאביה אבל הוא לא קרא אותו בגלל שלא ידע כי האחיות החורגות שלה החביאו את המכתב.. אימה נפטרה ממחלה קשה בגיל 8.
אופי: סגורה, חלשה אך לא מראה את זה,ביטחון עצמי לא משהו, שונאת אנשים חטטנים ושונאת שמרחמים עליה.
מתחברת לאנשים שלא מסתכלים על מראה חיצוני..
כוח: מים וקרח

זה בסדר שאוספתי קצת רקע משפחתי?
ומקווה שעזרתי בהצלחה!

05/09/2015 13:19

שם: מארק
מראה חיצוני: בלורית בלונדינית (לא ארוכה מדי) שרירים שהוא מבליט בעזרת גופיות ולסת מרובעת. יש לו עיניים ירוקות וחודרות וצלקת מעל הגבה הימנית כאשר נאבק באביו.
אופי: שתלטן, לא נכנע אף פעם ועומד על שלו, סגור, מאד. הוא יודע לשמור סוד כמו שצריך ועושה זאת כל חייו.
לגבי הצלקת- בגיל חמש עשרה מארק ואביו הסתכסכו בגלל ציוניו הנמוכים (למרות שהוא חכם מאוד) ואביו הכה אותו ונשארה לו צלקת.
כוח: חוזק מיוחד (בצורה על טבעית)
מקווה שעזרתי…

05/09/2015 21:03

מגניב מאוד! אהבתי את הסיפור. אני בטוח שיצא מצוין :)

01/10/2015 19:02
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך