סלע הגלים-פרק 1

yuval.E 04/06/2019 558 צפיות תגובה אחת

פרק 1-

ישבתי לי על סלע גדול מעל פני המים, כמו תמיד.
הגלים היו גדולים מכפי שצפיתי.
היום היה יום שבת, יצאתי מהבית שנמצא כעשר דקות מחוף הים-כמו כל סופי השבוע.-במקום לצפות בטלויזיה(כפי שבטח כל החברים שלי מהבית ספר עושים) אני צופה בגלים, מהסלע הגדול. כבר נתתי לו שם-"סלע הגלים".
חוף הים הוא המקום המפלט שלי. ההורים שלי תמיד רבים, ואני הבת היחידה. כך שזה המקום הכי שקט שמצאתי.
לפעמים אני יכולה לשבת שעות על גבי שעות, צפייה בישיבה מהסלע לגלים המהפנטים.
משום מה אני מרגישה בטוחה בים, אפילו אם הוא סוער ומסוכן.
"הלוואי והייתי יכולה לשבת פה עוד קצת" חשבתי לעצמי.
אבל אמא ואבא בטח דואגים לי. אפילו אם אני כרגע בת 16 הם ידאגו לי עד גיל 30. ומי יודע? אולי יותר.
קמתי ושחיתי מהסלע לחוף- שזה כשש דקות מחוף הים. אני מצליחה לשחות עד לשם בגלל שאני בחוג שחייה מטעם בית הספר. ההורים שלי מסכימים לי לשחות רק בבריכות ולא בחוף הים…הם חושבים שזה מסוכן בשבילי…כך שהפרתי את הבטחתי לאמא ואבא משנה שעברה-"אל תדאגו, אני לא אלך לחוף הים בלי רשותכם"…ובכן, קצת סטיתי מהתכנית..
"אם הם ידעו שאני פה , הם לא יתנו לי לצאת מהבית, והם גם לא יבטחו בי יותר". אני חושבת על המשפט הזה כל פעם שאני באה לחוף. אבל אני מרגישה שלמה עם החלטתי.


תגובות (1)

מעניין למה הים בשבילך מסוכן

30/10/2021 21:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך