Amora
אשמח לדעת מה אתם חושבים ^^ (אל תדאגו, הקטע של הפנטזיה יבוא בקרוב! אם יצא לכם לתהות למה לא קורה שום דבר פנטסטי עד עכשיו).

סמדי (Samdei)- פרק 5- כישוף שליטה וצו הרחקה

Amora 31/12/2015 1029 צפיות 2 תגובות
אשמח לדעת מה אתם חושבים ^^ (אל תדאגו, הקטע של הפנטזיה יבוא בקרוב! אם יצא לכם לתהות למה לא קורה שום דבר פנטסטי עד עכשיו).

לטימותי הייתה עוד אפשרות. אם את דו"ח הנתיחה לא הצליחו להשיג, לפחות לבינתיים, יוכלו לגשת למקרה מהזווית הקלה, אך עדיין הלא חוקית.
הוא נתן ל-ליילה להיכנס אל ה"משרד" שלו, ובכך הסתכן מאוד שמישהו ישים לב, כי קירות המעבדה שקופים כמעט לחלוטין. כולם, מלבד הדלת, שהייתה אטומה וכחולה.
"את באמת יכול לעשות את זה?" ליילה בוודאי ידעה את התשובה, ורק שאלה כדי ליידע אותו בקשר למצב.
"לא ממש." השיב, ולא הוריד ממנה עול. "אבל אל תדאגי, הכל בסדר."
"אני ממש לא רוצה שתסתבך בגללי." היא רצתה שידע.
"הו, ליילה, איך לך מושג באילו דברים הייתי יכול להסתבך אילו רק היו תופסים אותי." הוא גיחך לעצמו ומיהר להוריד את החיוך מהפנים, כי מחשבותיו לא היו רלוונטיות למצב. "אני בחנתי את החומרים שנמצאו על הגופות." הוא החל להסביר לה. "ומצאתי משהו שגרם לי לחשוד." הוא בדק את רישומיו תוך כדי שדיבר.
"מה?" היא שאלה.
"פלפל שחור." השיב וקלט את מבטה. "כן, אני יודע, זה בכלל לא מחשיד, אבל תסמכי עליי."
"בסדר, נקבע את זה. רק אם תוכל להסביר לי איך זה קשור, אני אודה לך מאוד." היא אמרה.
"ברצון." חיוך שב על פניו. "פלפל שחור, כמו מלח וגופרית, קשור כולו בעל-טבעי. מלח מרחיק רוחות רעות וגופרית מסמנת שדים. פלפל שחור- מסמן כישופים המסתמכים על לוּאוׄת."
"איבדת אותי עם לואות." ליילה הודתה.
"זה לגמרי בסדר, למרות שממך ציפית לדעת." הוא אמר.
"אקבל את זה כדבר חיובי. פשוט תמשיך." היא ביקשה.
"כמובן." טימותי הבין. "לואה היא סוג של רוח. יש הרבה רוחות, כל אחת מקושרת לאלמנט מסוים, וכל אחת יכולה להיות טובה או רעה, זה תלוי מי מבקש ממנה עזרה ולמה."
"אבל איך זה קשור אליי?" ליילה התבלבלה.
"הלואות הן רוחות וודו." הוא קיווה שתבין, אך היא עדיין התקשתה. "וודו- אפריקה." עזר לה, והיא הבינה.
"סבא שלי בריטי." היא דרשה ליידע אותו.
"והשני בוודאי נולד באפריקה, או אפילו גר שם." אימותי אמר בגסות רוח ובביטחון.
"טוב, זה, האמת, נכון." היא הודתה באנחת תבוסה קלה.
"אי אפשר להכחיש מוצא אפריקאי." הוא אמר.
"אתה לפעמים שומע את עצמך?" היא כיווצה את עיניה ונאנחה מדבריו שרק הלכו וגרעו.
"בכל מקרה," טימותי התחמק מלהשיב באמת. "לואות יכולות לביות טובות ויכולות להיות רעות. במקרה הזה, אני חושב שמישהו מנצל את הידע שלו בכישופי וודו כדי לסגור חשבון."
"אז למה אבא שלי?" ליילה לא הבינה.
"לפעמים אנחנו חושבים שאנחנו מכירים אנשים, ואז מגלים הרבה דברים חדשים." הוא השיב.
"זה נכון מאוד, פוסטר." טרנר הופיע בפתח דלת המעבדה הפתוחה בהופעה דרמטית ומבט רציני על פניו. "אנשים שלא קיבלו אישור מתאים לא יכולים להיכנס למעבדות ולמשרדים, ובטח שלא להיחשך לחומרים האלה שנמצאים לך על השולחן."
"כן, אני מודע לזה." טימותי חייך קלות בתקווה שיימס את הקשיחות שלו, ללא הצלחה.
"ועדיין עשית את זה." טרנר התקדם ונכנס אל תוך המעבדה. "זו לא האזהרה הראשונה שלך, וגם לזה אתה מודע."
"כן, אתה צודק." לטימותי לא הייתה אפשרות להתכחש ולכן לא עשה זאת. בכלל, הוא לא האמין בלהכחיש את מה שנכון.
"העלמה וויליאמס," טרנר הפנה אל ליילה מסמך כתוב וחתום. "זה צו הרחקה מהבניין."
"תסלח לי?" היא לא האמינה ששמעה נכון.
"לא, אני לא סולח, כי לא משנה מה אמרתי, עשית את מה שכל אדם נבון, כמוך, היה יודע שאסור לו לעשות." הוא אמר לה. "אז אני מקווה שהצו הזה, שתקף לחמישה-עשר יום, ישכנע אותך אחרת."
"אבל זה לא צודק." ליילה אמרה בכעס מצטבר.
"זה החוק." טרנר אמר לה. "אני מצטער, אבל תשמחי שזה לא תקופה ממושכת יותר, ושאני לא מכניס אותך למעצר." הוא מסר לפניה התנצלות שקטה. "את רשאית ללכת בזמן שאני מדבר עם ד"ר פוסטר."
לא היו לה הרבה אפשרויות. היא יצאה עם הצו בידה, וטרנר ופוסטר נשארו עומדים זה מול זה.
טימותי לא היה צריך לנחש יותר מדי מה תהיה התוצאה של מעשיו. טרנר כבר עבר איתו על כך.
"שנעשה את זה בדרך הנעימה או לא בדרך הפחות נעימה?" טרנר שאל אותו.
"טימותי נאנח אך הסכים לשתף פעולה. "אני כבר הולך לכתוב את מכתב הפיטורים שלי."

ליילה המשיכה לחשוב מה תעשה עכשיו.
עדיין, עדיין היא התקשתה להאמין לכל סיפור הרוחות של- סליחה, ה"לואות", הוודו והכישופים של טימותי. היא לא ידעה ממה עליה לפחד יותר- מכך שהוא דיבר אמת, ואביה באמת הסתבך עם מכשפי וודו כלשהם או שהא סתם מטורף, והיא הסתבכה במעשיה שלו, שלך תדע איך היא עלולה להיגמר.
כמו שהוא אמר, הוא הסיכוי היחיד שלה כרגע. הבלש טרנר, והפתולוגית, ד"ר מור (-טרנר), לא בדיור נמצאים בצש שלה כרגע, אחרי הדברים שעוללה והדברים שאמרה.
אבל עכשיו, אחרי מה שטרנר אמר לה ולטימותי, היא בכלל לא יודעת מה הולך לקרות. טרנר הוא איש של היגיון, הוא בטח לא ימצא בסיפורים של טימותי אפילו קמצוץ של אמת, ולא יחשוב שהם סיבה מספיק טובה בכדי לעזור להם, ואולי אפילו יעשה להם טובה וישלח אותם למוסד פסיכיאטרי טוב.
הצעד הבא שלה יהיה למצוא דרך אחרת לפגוש את טימותי, כיוון שלמשרדים ולמעבדות שלהם היא כבר לא רשאים להיכנס. השאלה שעליה להתמודד איתה עכשיו הייתה- איך?


תגובות (2)

מצטער שהתגובה קצרה~ יש לי הרגשה כזו שטרנר קשור איכשהו לכל העולם הזה, אולי אפילו שהוא זימן את הלואה הזה. פרק מעולה! המשך עכשיו

31/12/2015 22:43

    תודה רבה ^^
    העיקר שהגבת+קראת, זה מה שחשוב ~0~

    31/12/2015 22:55
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך