סיפור ראשון שלי

סנטיטה חלק א'

27/10/2012 575 צפיות אין תגובות
סיפור ראשון שלי

"לאה לאה נו מה את עושה שם אני עוד רגע משתינה על הרצפה" אמרה רוקסי ,לאה ננעלה בשירותים המקום היחיד השקט בבית המשותף הזה .היא הייתה צריכה לחשוב על כול הדברים המוזרים שקראו לה לאחרונה… פלאה ורוקסי רבו וככל הנראה הם ניהלו קרב צמחים צמח הענבים שגדל בביתם תקף את לאה, ולאה הידיפה אותו בלי כל בעיה כאילו ששולטים בצמחים בכל יום .עוד דוגמה זה קרא בשיעור מדעים בעמצע הקיץ ליקראת החופש הגדול לאה יתעצבנה על המורה ופיתאום התחיל לרדד גשם אלה דברים נוא מוזרים…דפיקות בדלת הפסיקו את המחשבות שלה ,לאה פתחה את הדלת ועמדה שם רוקסי אחותה שלא מיזמן יתברר שהיא אחותה החורגת."רוקסי אוי רוקסי" חשבה לאה היא לא הבינה מה בדיוק קורא להם אבל זה בתוך לא נורמלי וזה לו מגיע לאחותה השברירית ,עד לא מיזמן רוקסי חלתה בסרטן והיא בקושי שרדה .
עד לא מיזמן רוקסי ולאה היו האחיות הכי טובות עד שאמא שלה גילתה לה ליפני חודש שהיא מאמצת שהם לא ילדו אותה אלה מצאו אותה בפתח דלתם!
* * * * * * * * * * * * *

לאה ישנה שינה מקוטעת באותו לילה קול קטע את שינתה קול עדין ורח עך תוקפני באותה המידה הקול קרא רק 2 מילים הלך וחזר עליהם את הסנטיתה….את הסנטיתה ולאה לא הבינה מה הפירוש של זה עד שסןף סוף היא נירדמה היא ראתה רחוב שמו היה אילת 5 לאה שלא הקירה טוב את תל אביב החליטה ללכת מחר ולישאול את האנשים…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך