♣ סוליטר עכביש ♣
אין מה להוסיף. אני אשמח לקבל טיפים איך לשפר את הכתיבה שלי כי משום מה אני מרגישה שהיא גרועה >< יש לי סיפור גרוע!!!!!!!! (יש לי פעם בכמה זמן התקף דיכאון שהסיפורים שלי גרועים. אין לקחת אותו ברצינות רבה)
אני אשמח לקבל תגובות, הערות והארות (כמו שאתם יודעים)
תודה :) וקריאה נעימה! XD

ספרים מעופפים- פרק 7

אין מה להוסיף. אני אשמח לקבל טיפים איך לשפר את הכתיבה שלי כי משום מה אני מרגישה שהיא גרועה >< יש לי סיפור גרוע!!!!!!!! (יש לי פעם בכמה זמן התקף דיכאון שהסיפורים שלי גרועים. אין לקחת אותו ברצינות רבה)
אני אשמח לקבל תגובות, הערות והארות (כמו שאתם יודעים)
תודה :) וקריאה נעימה! XD

פרק 7:
הרעב. זה כל כך כואב. אני מרגישה כאילו אני מצטמקת לגרעין קטן. אני לא יכולה יותר!!! כואבת לי הבטן כל כך! אני מרגישה חלשה. אני רעבה! אני בקושי יכולה לעמוד על הרגליים. מי יודע כבר כמה זמן אני בתוך הארון הארור הזה! אני מרגישה.. מוזר. כואב לי הראש, אני לא יכולה לעמוד יותר על הרגליים אני.. אני.. רואה הכל שחור, אני.. לא יודעת מה קורה, אני.. א..
פתאום, הכל נראה נוצץ כל כך.. למרות שאני בתוך ארון חש.. חשוך.. מה קורה? העיניים שלי נסגרו- ת…
זה הסוף?!
———————————————————————————————————-

איפה אני? מה אני עושה פה? אני על… מיטה?! למה הספרנית מולי? ולמה ניקולאי מוחזק עם ידיים מאחוריי הגב? ולמה יש לידו שומר? איפה מיידן? מה קורה פה?! אני משתגעת!
-"בוקר טוב, אורלן מותק!" הספרנית אמרה לי בקול נחמד
-"ב- בוקר ט.. ט.. וב" עניתי
-"אוי! מסכנה שלי! רוצה שוקולד?"
-"כ- כן" לקחתי שוקולד מהקופסה של הספרנית. אכלתי את הכל. הייתי כה רעבה. אני עדיין הייתי רעבה אבל לפחות הרגשתי יותר טוב והתאוששתי.
-"סוף- סוף חזר לך הצבע לפנים!"
-"מה קורה פה?"
-"אמ… הגיע הזמן להציע לך…"
-"להציע מה? עוד שוקולד?"
-"לא לא לא!" היא אמרה "אני אספר לך על כל מה שקרה אתמול. אז זוכרת משהו בכלל?"
-"לא כל כך"
-"אז אני אספר לך:
ראשית, רציתי לספר לך את האמת. מי הטוב ומי הרע. עד כה את הלכת עם ניקולאי. הוא שיקר לך כל הזמן הזה"
-"מה?! כל זה שקר! אל תאמיני לה!" ניקולאי התפרץ
-"תסתום את פיו" הספרנית אמרה לשומר "איפה היינו? אה, כן.
ניקולאי שיחרר את מיידן מהסיפור שלי! הוא כל הזמן שיקר לך שזו אני. למי יותר תאמיני? לספרנית נחמדה או לילד פרחח שעף עם מזוודה?"
מה היא רוצה ממני עכשיו? היא באמת מצפה ממני לתשובה?
-"בזמן שהיית כלואה בתוך ארון ה"איירון מיידן" אני באתי ותפסתי את הספר שלי בחזרה. את מבינה? ניקולאי הוא הבעיה. ברגע שידעתי שאת כלואה בתוך הארון- לא היססתי ובאתי להצילך. באתי במהירות לביתה ואמרתי לה: 'אני לא אתן לך להרוג אותה!' בזמן הזה ניקולאי התחבא מתחת לשולחן כמו פחדן"
-"מה?! אני לא הייתי מתחת לשולחן" ניקולאי התפרץ
-"לא אמרתי לך לסתום את פיו?!" הספרנית אמרה לשומר
-"מצטער, הוא ברח" השומר ענה בתמימות
-"עזבי את האידיוט הזה. כיום, אין שומרים טובים. בכל אופן, אני קפצתי על מיידן ישירות והחטפתי לה מכות- שלא נדע!" היא אמרה וגיחכה
-"שלא נדע…"
-"שלא נדע! וניקולאי הזה… רק עודד את מיידן. תחשבי על זה, ניקולאי הגיע בפתאומיות לספרייה ואת הצטרפת אליו. אני פרצתי את הדלת של החדר ואז את המנעול של הארון. כך שחררתי אותך בניגוד לניקולאי, הוא רק עודד את מיידן ושמח שאת היית תקועה בתוך הארון"
-"המ.. הבנתי"
-"אז עד היום את היית בצד של ניקולאי. אז היום יש לך את ההזדמנות לבחור עם מי להיות. את רוצה להיות בצד שלי? את תהייה מוגנת ואני אתן לך שפע של אוכל. כמה שתרצי או שתהייה בצד של ניקולאי ואיתו את תהייה פגועה ולו אין כסף לאוכל כלל"
הבטתי בספרנית במבט מבולבל. לא ידעתי מה לענות.
-"תיבחרי בצד של מי את רוצה להיות. שלי או של ניקולאי?"
עדיין לא ידעתי מה לענות לה.
-"קדימה! תני לי את ידיך" היא אמרה והושיטה לי את ידה.
היא נגעה בנקודה הכי חשובה לי לעכשיו. יש לה אוכל.
נתתי לה את ידי.
היא עזרה לי לקום מהמיטה והיא הובילה אותי עד לדלת הלבנה. ברגעים אילו שרר שקט בחדר. ברגעים שהספרנית הושיטה את ידה ועד לדלת. ראיתי את המבט של ניקולאי. הוא היה נראה מופתע. הוא בהה בי ללא סוף. השומר סתם את פיו. הוא רצה לדבר הוא רצה לומר לי משהו, אך השומר עצר אותו. הספרנית פתחה את הדלת. שנינו יצאנו ממנו. "אני מאוד שמחה שהצטרפת אליי" הספרנית אמרה לי תוך כדיי שהלכנו במסדרון שקירותיו לבנות ורצפתו עשויה מעץ בהיר. הלכנו. היה נדמה שהמסדרון לא נגמר. הוא היה מואר בקרניי השמש אפילו שלא היה בו חלון אחד בודד. היה נראה שאורכו של המסדרון כקילומטרים רבים והיציאה לא נראתה באופק. סרקתי את החדר באיטיות. לא ידעתי לאן רגליי הולכות ואיפה אני. רגליי פוסעות בצעדים קטנים. בידה של הספרנית הרגשתי את אותה ההרגשה כשאמי לקחה אותי לגן הילדים בפעם הראשונה. אני זוכרת את עצמי סורקת באיטיות את השטח, בוחנת כל פינה ופינה בגן עד ש… אמי עזבה אותי ואמרה שתחזור. אני כל כך מתגעגעת לאמי. יש רגעים שאני פשוט נזכרת בחוויות שלי איתה. כל דבר מתחיל להזכיר לי אותה. אני תוהה… איך היא מרגישה עכשיו. מה היא עושה בלעדיי. האם כולם בסדר?
-"הספרנית?" שאלתי בתמימות
-"מה ילדתי?"
-"לאן את לוקחת אותי?"
-"לביתי כמובן, להכין לך תה עם ביסקוויטים"
למה שאלתי את זה? הייתי שואלת את השאלה הזאת רק ואך לאמא שלי. לא לאף אחד אחר. אז… למה אותה שאלתי? היא אישה רעה… או שהיא טובה? אני עדיין תוהה מי הדמות הרעה ומי הטובה בכל הסיפור הזה. אני מרגישה… מבולבלת יותר מתמיד. המסדרון הזה לא נגמר. מתיי יגיע סופו? איפה הוא נגמר? אני מרגישה כמו נשמה של אדם שמת בדרכה לגן עדן. זו הרגשה מוזרה. אולי זה נכון… אני מתה או חיה? אני מרגישה קלילה. כאילו אני עפה בשמיים. אז מה אני מרגישה בעצם? איפה אני? מה קורה? כל כך הרבה שאלות מתרוצצות בראשי ולחשוב שאני רוצה לקבל על כולם תשובה…


תגובות (104)

נווו שהסמוראית תיכנס כבר ><"

05/08/2013 13:31

אני לא בדיוק יודעת איפה אני יכולה להכניס אותה בפרק הזה…
אבל אני אנסה בפרקים הבאים כי כרגע כל המקומות תפוסים והסמוראית תיאלץ לחכות קצת…

05/08/2013 13:33

בפרק 8 ? פליייז ~פרצוף מתחנן~

05/08/2013 13:34

אני אנסה להכניס את הסמוראית בפעם הבאה שהם יצטרכו לתפוס ספר. עד אז- היא תיאלץ לחכות. (סליחה אבל אין מה לעשות).

05/08/2013 13:35

אווווופ, בסדר

05/08/2013 13:36

אהבתיייייי
המשךךךך

05/08/2013 13:36

איך הספקתן לקרוא הכל כל כך מהר? O-O

05/08/2013 13:37

וואוו איזה פרק יפה!
אני אף פעם לא סומכת על ספרניות +_+

05/08/2013 13:42

סוליטר, יש לי אישור לכתוב סיפור עליך? ^_^

05/08/2013 18:16

ואוו זה פרק ממש יפה. *_*
לך יש התקפי דיכאון בגלל שהסיפורים שלך גרועים? את לא לבד. והסיפור שלך ממש מעניין, והקטע עם השומר הצחיק אותי.
זה ממש מותח, ואני ילדה ששום סיפור לא מוצא חן בעינייה, קשה לי למצוא משו שאני אוהבת, ואת הצלחת במשימה.
את לפחות מסוגלת להעלות סיפורים שלך לאתר, אני לא. וחברה שלי חופרת לי להעלות XD

06/08/2013 00:37

ותודה שרשמת אותי בעוקבות 3:

06/08/2013 00:39

את קראת את הפרופיל שלי?
ולמה את לא יכולה להעלות?

06/08/2013 11:28

קראתי במקרה כשבאתי להיכנס לפרקים שפספסתי של ספרים מעופפים ~
ותמשיכי את הסיפור סוסת לילה בבקשה…
ואני מתביישת… סיפור אישי >

06/08/2013 12:10

יש לי המשך לסוסת לילה אבל אני לא רוצה להמשיך לפרסם אותו >< וממה כבר יש להתבייש?

06/08/2013 12:21

סיבה אישית.
ולמה לא באלך לפרסם? >

06/08/2013 13:35

כי זה סיפור מוזר ודפוק….
גם את הסיפור "ספרים מעופפים". בהתחלה, לא השקעתי בפרק הראשון כי אמרתי לעצמי "נו באמת.. מי יקרא את הסיפור חרא הזה?" (ואני בדרך כלל לא משתמשת במילה חרא). חשבתי שאם "סוסת לילה" לא הצליח גם זה לא. התחלתי לכתוב את "ספרים מעופפים" כי היה רעיון טוב והיה חבל לי לבזבז אותו. עד שהבנתי שאהבו את הסיפור הזה אז השקתי בו יותר.
סוסת לילה זה סתם סיפור והעלילה לא כל כך מתקדמת שם ובקצב הזה גם בפרק ה1000 הוא לא יגמר.
אני כרגע גם משחזרת את הסיפור הישן שלי "הימים האחרונים" (זיכרונו לברכה). הוא נאבד לי כשגנבו לי את הדיסק- און- קי הישן שלי.
טוב, חפרתי לך אז אני אפסיק.

06/08/2013 13:47

לא את לא חפרת, וזה לא סיפור מוזר ודפוק אני ממש אהבתי אותו…
אבל אני העליתי קטע מהספר שלי ואף אחד לא הגיב אז פשוט מחקתי >

06/08/2013 13:52

גם לי אף אחד לא הגיב.
אבל את רואה שבסוף הגיבו לי! למה שאיתך זה יהיה שונה?

וקראת רק 4 פרקים מהסיפור שלי. הוא יהיה יותר דפוק בהמשך.

06/08/2013 13:54

מאין לך לדעת?

06/08/2013 14:21

למה שאיתך זה יהיה שונה?
למה לא חיקית קצת עם הפרק?
ממה יש לך לפחד.. אז מה אם תקבלי ביקורות? זה רק ישפר. אף אחד גם לא יכתוב משהו מעליב כי כולם פה נחמדים.
אני גם רוצה לקרוא את הסיפורים שלך (:

06/08/2013 14:33

הקטע הוא שאף אחד לא מגיב ><
כולם מתייחסים פה לסיפורי וואן דיירקשין גם ככה…
גם ככה אני חוששת מביקורת רעה כשאני מציגה דברים שלי *בגלל אירועים מהילדות*

06/08/2013 15:13

אני יודעת וזה מעצבן שמתייחסים רק לוואן דיירקשין!!!

אם תבדקי בתגובות של הפרק הראשון את תראי שקיבלתי כמה ביקורות "לא טובות", אבל הן ביקורות בונות. גם לי יש בעיה שהיא אירוע מהילדות (וזה רודף אותי עד היום *~* והוא גם הרס לי את פורים לכל החיים. שונאת את פורים!!!). אני השתדלתי להתגבר על זה. גם אם זו ביקורת רעה- זה לא סוף העולם! ותאמיני לי שאני מבינה כמה אירועים מהילדות משפיעים על ההווה (של שנינו במקרה הזה), אבל תנסי להתגבר על זה. אין לך מה להפסיד.

נ.ב- פורים זה חג מרושעע!!!!!!!!!!! מי המציא אותו בכלל?!!!
(נא להתעלם מהתגובה הזו T_T )

06/08/2013 15:30

קראתי עכשיו את הכל.
תמשיכי זה מעניין!

06/08/2013 16:08

גם אני שונאת את פורים, שונאת!!!
הכנתי את המשלוח מנות הכי מושקע בכיתה ואני לא צוחקת, וזה הלך לפי גמד וענק, והגמד שלי ידע שאני הענקית שלו והוא בכלל לא השקיע בי והוא היחידי שלא השקיע במשלוח מנות וכשאני בכיתי בגלל זה כולם קראו לי ילדותית ._.
טוב זה לא משנה עכשיו!
אנסה להעלות קטע… :S

07/08/2013 01:58

אני שונאת את פורים בגלל הליצנים, יש לי פוביה מליצנים ><"

07/08/2013 02:00

ליצנים הם בהחלט מטרידים ._.
אני גם שונאת שאני משקיעה בתחפושת ממש מקורית ובתחרות תחפושות זוכים ילדים רק כי הם התחפשו למשו לא מקורי בכלל, תחפושת קנוייה או משו של האח הגדול ._.

07/08/2013 02:41

הם מ ט ר י ד י ם !

07/08/2013 02:44

תמיד שנאתי אותם ._.

07/08/2013 03:18

גם אני שונאת את הליצנים!!!! גם לי יש פוביה מהם!

08/08/2013 14:01

נחמד לדעת שיש עוד כאלה שחושבות כמוני! D:

08/08/2013 14:06

<:

08/08/2013 14:11

גם אתן לא יוצאות מהבית בפורים? אני לא יוצאת ואני אפילו לא הולכת לבית הספר. אני גם לא מתחפשת. יש לי מזה טראומות ילדות ><' …

08/08/2013 14:25

אני יוצאת כי מכריחים אותי ._.

08/08/2013 14:26

אותי הכריחו עד כיתה ד' ללכת לבית הספר ולצאת מהבית עד שכבר לא רצו להשקיע ב200 שקל לתחפושת כשאני גם ככה לא נהנית…

08/08/2013 14:28

זה סתם בזבוז, לשלם 200 שקל לתחפושת שלובשים כולה חצי יום בביה"ס….
ואני השנה לא רציתי להתחפש, אבל פשוט ראיתי שמלה ממש יפה בסגנון פעם עם מחוך כזה וזה כאילו תחפושת אז אמרתי לאימא שלי שאני מתחפשת כדי שתקנה לי אותה ם-ס"
אבל היה פורים פשוט נורא, נורא!!!
שונאת את החג הזה… שונאת בכלל חגים XD

09/08/2013 03:55

הייתי רק בת 9 אז לא היה אכפת לי המחיר. כל מה שאני יודעת שזה היה יקר O-O
אני לא שונאת כל חג. בחנוכה יש לי מחנה של יומיים, בסוכות יש לי של 3 ימים (אני בורחת מהבית P: )
אבל אני לא בצופים. המחנה זה מדבר אחר D:

אבל פורים מאז ומתמיד עשה לי הפרעות נפשיות! עוד מהגן שנאתי אותו. זה רק בגלל הילדים (המרושעים) שדאגו כל שנה להרוס לי אותו!!!

09/08/2013 04:26

הייתי רק בת 9 אז לא היה אכפת לי המחיר. כל מה שאני יודעת שזה היה יקר O-O
אני לא שונאת כל חג. בחנוכה יש לי מחנה של יומיים, בסוכות יש לי של 3 ימים (אני בורחת מהבית P: )
אבל אני לא בצופים. המחנה זה מדבר אחר D:

אבל פורים מאז ומתמיד עשה לי הפרעות נפשיות! עוד מהגן שנאתי אותו. זה רק בגלל הילדים (המרושעים) שדאגו כל שנה להרוס לי אותו!!!

09/08/2013 04:26

הייתי רק בת 9 אז לא היה אכפת לי המחיר. כל מה שאני יודעת שזה היה יקר O-O
אני לא שונאת כל חג. בחנוכה יש לי מחנה של יומיים, בסוכות יש לי של 3 ימים (אני בורחת מהבית P: )
אבל אני לא בצופים. המחנה זה מדבר אחר D:

אבל פורים מאז ומתמיד עשה לי הפרעות נפשיות! עוד מהגן שנאתי אותו. זה רק בגלל הילדים (המרושעים) שדאגו כל שנה להרוס לי אותו!!!

09/08/2013 04:27

הייתי רק בת 9 אז לא היה אכפת לי המחיר. כל מה שאני יודעת שזה היה יקר O-O
אני לא שונאת כל חג. בחנוכה יש לי מחנה של יומיים, בסוכות יש לי של 3 ימים (אני בורחת מהבית P: )
אבל אני לא בצופים. המחנה זה מדבר אחר D:

אבל פורים מאז ומתמיד עשה לי הפרעות נפשיות! עוד מהגן שנאתי אותו. זה רק בגלל הילדים (המרושעים) שדאגו כל שנה להרוס לי אותו!!!

09/08/2013 04:27

וואו! פרסם לי 4 פעמים P:

09/08/2013 04:28

אוי ווי XD
נראה לי אפילו יותר…
אני שונאת כל חג, אני שונאת בית-ספר, אני שונאת הכל ם-ס"
התייחסו אליי כל כך מגעיל בפורים… ובעצם כל יום…
אני מקווה שיעבירו אותי בית-ספר, כי אם לא הלך עליי. לא עשיתי עבודת חופש במתמטיקה >

09/08/2013 05:24

גם אליי לא מתייחסים הכי טוב..
(אם ערסים קוראים את זה-
רק שתדעו..
סתמו את הפה!!! ותפסיקו להגיד לי לסתום!!!)

שיא ההתייחסות הרעה נעשה בפורים על ידי ערסים (ילד רוסי אחד ערס מהכיתה שלי והחברים הערסים שלו. -ללא כל כוונה להעליב להעליב את הרוסים שבניינו-)
לכן,
אני שונאת את פורים. הילד הזה מציק לי מכיתה א' ועד עכשיו (ואני בחטיבה!)

09/08/2013 06:50

חחחח בחיי ערס רוסי זה דבר מטריד ._.
ואני לצערי מכירה כזה…..
אני בקיצור שונאת בית-ספר, אני בכנות סופרת את הדקות לסיום היום וכזה אני רק נכנסת לבניין אני אומרת: בא לי הביתה.

09/08/2013 06:52

אבל לי כיף בבית הספר (:
למרות הערס הזה… ערס רוסי זה הסוג הכי גרוע!!!
הם סוטים, רעים ובעתיד הם יתחילו לעשן ולשתות.
בגלל שאני מופ"תניקית אין לי בעיות משמעת בכיתה אז יותר כיף לי… (חנונית שכמותי! (: )

09/08/2013 06:59

אני במדעית והמורים תמיד מתלוננים שזו הכיתה המדעית הכי מופרעת שהם נתקלו בה. איך אני תמיד נדפקת בכיתות מופרעות?
אבל הם יחסית בסדר לכיתות אחרות.
ואני גם ככה כניראה עוברת בית-ספר, מקווה מאוד מאוד מאוד!

09/08/2013 08:10

אני מקווה בשבילך!
גם הכיתה שלי מופרעת מדיי פעם. אבל אין בה "מקובלות". חוץ מזה, לקראת התיכון כבר יש פחות "מקובלות".. יש ערסים T^T .
מה הזיכוי

09/08/2013 08:15

*מה הסיכוי שאת עוברת? רוב הסיכויים שכן?
(הפלאפון שלח את התגובה הקודמת בעצמו)

09/08/2013 08:16

כן, רק צריך ללכת להירשם לביה"ס, מקווה שאתקבל אליו, אני חייבת.
ותודה…. חברה לשי חוזרת מאוקראינה, והיא רוצה שאהיה בביה"ס שלה. וגם אני רוצה, כי היה לי ממש רע בשלי… ><
וגם אני לא עושה את העבודה במתמטיקה אז אם לא עבור הלך עליי, אני ארד ל-3 יחידות ….

09/08/2013 10:10

אז לא כדאי שתעשי את העבודה ליתר ביטחון?
חברה שלך יודעת רוסית? (או אוקראינית? מה היא יודעת?) לא משנה, כל מי שיודע רוסית- חייו טובים!
(מאז ומתמיד אמרתי את זה..)

09/08/2013 10:21

חזרתיייי
טחנתי 3 עופות •_•

09/08/2013 10:40

חזרתיייי
טחנתי 3 עופות •_•

09/08/2013 10:40

חזרתיייי
טחנתי 3 עופות •_•

09/08/2013 10:40

אופס.

09/08/2013 10:41

-_- יש לנו מקום אחר בבחירת העורכים בשביל למלא אותו בתגובות. שחכת? -_-

09/08/2013 10:43

ישלי סימנים מיוחדים ^^
¶^π√|`€°^$^√$_]×÷π√|`£$^_=[<>¶©™

09/08/2013 10:46

וואו! גם לי יש!
ȵȶȳǶǥƸƶDZǭ˦́ʡʥʘ

09/08/2013 10:53

°•°•^°¶¶π]π<©^©$¶~€™°©€€%%;*+%-%/$-=π¶^^π¶√√√•¶¶π°•

09/08/2013 10:55

ȶǞǣǩǏǞȅɸɷɶʆʇʈɿϼЂϋϒнϗϗϗϙϠ҉҈҆ҁ׆ՊՏԿՄԱܤܧ܀ܠܛܖܗڶڻڢݪޘޠʦʤʡʢʦʬʛʙʔʞʠ

סוכם! לי יש סימנים יותר מיוחדים שלך יש.

09/08/2013 11:02

*משלך

09/08/2013 11:03

ישלי גם סימנים! ~
'ç'ç"é(ç(_é(ç("à"àé"'éà'é'aearà"à(rç"z"à("é)"'ràà"é'"ùùùùùù²²é)=àçù*fzââ^zêîîî
מלקדת צרפתית *~*

09/08/2013 11:35

אין סיכוי שאעשה את העבודה היא ארוכה וענקית ברמות את רואה אותה את רוצה לירות בעצמך T^T

09/08/2013 11:36

°$\=}√~\<÷°={=¶©®€°®£√÷°÷=¶©_¶_¶_^_^_^_^_{×{÷{÷{÷×π^^°_√^•°_°|°_€_€÷π√[^×®×€[¶^¢√ \π_√ ÷π°©©°\_<==_=_=^=¶©®™

09/08/2013 11:39

גם לי יש עוד סימנים
Γδξγδγκθρςδηκυσψωξηφδβξηφδσηγψ
מקלדת ביוונית
(מה לעשות שאני דוברת את בשפה הזו…? T^T )

עזבי, אם זה הרבה עמודים אז… אבוד.
לפחות תנסי לעשות רבע (?)

09/08/2013 11:43

חחח את רוצה להרוג אותי? אני מתחרפנת רק מלראות את הדף T^T
את יודעת יוונית? מגניב!

09/08/2013 12:27

09/08/2013 12:31

מה מגניב בלדעת יוונית? זו לא שפה שימושית פה בארץ..
בניגוד
לצרפתית או רוסית. הן שימושי ות.

נאטסו, לא עושים העתק הדבק לשם שלי :P

09/08/2013 12:39

הלוואי וידעתי צרפתית שוטף….
כולם חושבים שאני יודעת, אבל אני יודעת כולה לקרוא ולכתוב וכמה משפטים T^T
וכאילו שצרפתית שימושית פה בארץ… בקושי משתמשים בה. כולם פה אוהבים אנגלית ואני היחידה שמודה ששונאת את השפה אנגלית O_O"

09/08/2013 12:42

גם אני לא הכי אוהבת את השפה הזאת. מי לא יודע אנגלית? (חוץ מערסים)
צרפתית כן שימושית פה בארץ ואני שמעתי כאלו (הרבה) שמדברים בצרפתית. גם לדעת כמה משפטים נחשב בעיניי לדעת. זה יותר ממה שאחרים יודעים אז זה נחשב לדעת. פעם ניסיתי ללמוד לקרוא בצרפתית וזה היה… ניסיון כושל ><' ולמרות שפעם חרשתי על השיחון הצרפתי אני זוכרת ממנו 2%. אז את יודעת יותר ממני..
יש לי חברה שטוענת שצרפתית היא שפת האם שלה- אבל מה? היא לא יודעת מילה בצרפתית XD. ניסיתי להסביר לה שזו לא שפת האם שלה אבל היא לא מקשיבה לי.. ):

09/08/2013 12:59

שפת אם נחשבת מן הסתם אם יודעים לדבר אותה ><,
חח כולם טוענים שאנגלית זו שפה כה חשובה ובלה בלה בלה… וגם צרפתית חשובה לא פחות…
אני ואנגלית לא מסתדרים. פשוט ככה. אני אף פעם לא הצלחתי ללמוד אנגלית, אני תמיד התקשיתי וגם היום אני רואה משפט באנגלית אני מרגישה שהראש שלי מתפוצף, אפילו אם אני יודעת את פירושו. וכל הזמן צוחקים עליי שהאנגלית שלי עילגת, וזה פשוט מעליב!!!
אבל צרפתית זורם לי בדם ם-ס" וזה כאילו מפצה לי על העובדה שאני לא מסוגלת לקלוט אנגלית, וכן לדעתי זו שפה יותר יפה… אבל מה בשבילם לא טוב שאני מסתדרת עם צרפתית, יש אנשים שבשבילם אם אני לא מסתדרת עם אנגלית אני מטומטמת -.-
אנגלית זו לא השפה היחידה בעולם אם כל הכבוד -.-

09/08/2013 13:04

נאא, אם כבר אז יפנית וצרפתית

09/08/2013 13:08

יפנית זו שפה חמודה XD

09/08/2013 13:11

אהא XD
אני גאה בהיותי יפנית <:

09/08/2013 13:14

אותו הדבר זה איתי ביוונית! האנגלית שלי לא כל כך עילגת ואני מסוגלת להבין מבלי שיתפוצץ לי הראש כי הרגלתי את עצמי לשמוע ולדבר אנגלית כל חיי (כדיי לסבול את השפה הזאת) . אל תשימי לב לכל קקי מחייך שמעליב אותך.. בואי נראה אותם לומדים צרפתית ומגיעים למצב שהם ידברו אותה! נראה את כל הקקות המחייכות האלו!
אני מבינה שזה מעליב כשאומרים את זה ואת לא היחידה שזה קורה לה… אבל אל תשימי לב לכל הקקות המחייכות שמעיזות להעליב אותך! ככה שורדים את כל.העלבות האלו.. וגם התואר "קקי מחייך" מגיע לכל הילדים האלו. ככה אני קוראת לכל מי שמסוגל להעליב.

09/08/2013 13:20

וכן, יפנית זו שפה חמודה!! !

היא כל כך חמודה שבא לי לחנוק מישהו!

09/08/2013 13:21

את באמת יפנית? XD

09/08/2013 13:22

כע XD

09/08/2013 13:24

יש פה יפנית מגניב!! !!!!!!!!!!

09/08/2013 13:25

הפלאפון מחק לי את הפסיק בין יפנית למגניב T^T

09/08/2013 13:26

מגניב! ~
חחחח קקי מחייך XDDD.
גם אנגלית גורמת לי להיות עצבנית ם-ס" אני לא מצליחה לקלוט את השפה הזו!! לא מצליחהה.
זה פשוט קשהה, זה סינית בשבילי, זה בלתי אפשרי! T^T
ואני לא רוצה להישאר לגור בארץ, ואומרים לי שאני צריכה לדעת אנגלית בשביל זה… אנגלית זו לא השפה היחידה בעולם, ואני לא מתכוונת לגור במדינה דוברת אנגלית כי אני גרועה בזה!.
זה מתסכל נורא…זה רק בגלל שכולם פה מושפעים מארה"ב.
והדבר שעוד יותר מסתכל זה שצרפתית מדברים במדינות ערביות (לא כולל צרפת)…. T^T
וצרפתית באה לי בטבעיות… ישלי אפילו מבטא כשאני אומרת משו בצרפתית ולפעמים גם בעברית לפעמים ישלי מבטא צרפתי.
חח בחיי כמה אני חופרת >

09/08/2013 13:28

אני מכירה צרפתי מקסים בן 15.3 (חמש עשרה ושלושה חודשים) בשם עדן <:

09/08/2013 13:31

אותו דבר איתי רק ביוונית.
יש לנו מוח שרוצה לדעת שפה אחרת.. אבל יש כמה קקות מחייכות שלא אוהבות את זה..
אבל אני חושבת שאשאר בארץ למרות שיוונים הם נחמדים (:

זורם בי דם יווני (באמת זורם לי דם יווני. לא סתם.. )

09/08/2013 13:32

זורם בי דם יפני XD

09/08/2013 13:34

זורם בי דם צרפתי XD.
נממנממממ חברה שלי מכריחה אותי להעלות קטע מהסיפור שלי ואני מתביישת >

09/08/2013 13:36

אל תתביישי…
אני אקרא את זה מחר.. )כי יש לי רק 19 אחוז סוללה בפלאפון)

09/08/2013 13:38

אז תטעיני אותו XD.
אני ישר מטעינה אני מתחרפנת אם הסוללה שלי אפילו בחצי ם-ס"

09/08/2013 13:40

אני אצל סבתא שלי והיא לא תרשה לי לגעת בפלאפון בזמן הטענה מאז שהסינית התחשמל למוות מהאייפון שלה ועוד לי אין איי פון!

09/08/2013 13:45

וגם אני מתחרפנת כשהוא בחצי! את לא מבינה באיזה לחץ מטורף אני עכשיו! 00

09/08/2013 13:46

><.
תהני אצל סבתך ~ XD

09/08/2013 13:47

אני עוד מעט הולכת לישון. היא כבר אומרת לי ללכת לצחצח שיניים ><'

09/08/2013 13:48

מה אין לה מחשב או משהו? צוחק1
אני תמיד לוקחת את הלפטופ שלי כשאני נוסעת לאן שהוא כי אני יודעת שלא יהיה לי מה לעושת ושאסור לסמוך על הפלאפון ~

09/08/2013 13:49

תטעיני אותו ללילה XD

09/08/2013 13:49

אין לנו עוד הרבה זמן לדבר! אז את מעלה אפילו משפט אחד מהסיפור שלך? אני כבר רוצה לקרוא אותו!!! באיזו שעה תעלי? 00

09/08/2013 13:50

לסבתא שלי אין מחשב בבית וגם לא אינטרנט

09/08/2013 13:52

אני עכשיו העלתי :S
הו' וזה מחמיא לי ~
וצוחק1

09/08/2013 13:53

^^

09/08/2013 13:54

אז אני אקרא מחר.. כי אין לי סוללה ):

אם היה לי הייתי רצה לקרוא את זה אבל יש לי..
12%????????!!!!!!!!!!!!!

09/08/2013 13:55

צוחק1 ~
חחח העלאתי את הקטע הכי פחות נועז שלי, וזה היה קשה למצוא כזה מתוך 48 פרקים קיימים ם-ס"
חח 48 מתוך 104 שמתכוננים O_O" מחר בטח אכתוב את 49…. ואני לא יכולה להעלות פרקים שלמים כי הם ממש ארוכים…

09/08/2013 13:58

סבתא שלי לוחצת עליי ללכת לישון. לילה טוב! ותנסי לעשות פרק 1- חלק א'

09/08/2013 14:01

אני שעה מצחצחת שיניים והמשיך שיניים של סבתא שלי שורפת לי על הלשון!!!!
טוב, אני לא אחפור. לילה טוב!!

09/08/2013 14:04

צוחק1 ולילה טוב.
מה הקטע, אני העליתי את זה וזה לא מראה את זה בעמוד הראשי.
וזה קטע מפרק 37 אני חושבת…ם-ם"

09/08/2013 14:08

דבר ראשון- אהבתי את הסיפור
דבר שני-השיחה שלך עם renard הייתה השיחה הכי מוזרה שקראתי O_O
דבר שלישי- את יודעת יוונית? כיף לךךךךךךך אני נתקעתי עם אנגליתתתת!!

13/08/2013 16:35

חחח… XDDD
אני שמחה שאהבת את הסיפור! D:

14/08/2013 05:19

היו לי ולRenard שיחות יותר מוזרות XD

14/08/2013 05:21

ואחת מהן בקבוצה שלנו בסקייפ <:

14/08/2013 05:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך