מאקס כותב
אם אהבתם,תגיבו שאני אדע אם להמשיך!

עולם החושך-פרק 3 'ג'ין!'

מאקס כותב 20/08/2014 791 צפיות תגובה אחת
אם אהבתם,תגיבו שאני אדע אם להמשיך!

ג'ין הגיע לביתו,ובמהירות נעל את הדלת והלך לחדרו.
"שלום איש מרושע" אמר הילד החיוור.
"אין לי זמן!" אמר ג'ין בהיסטריות ופתח את הארון.
"הכל בסדר?" שאל הילד.
"ממש לא!" אמר ג'ין וזרק בגדים מהארון.
"מה קרה?" שאל הילד.
"רודפים אחרי ומנסים להרוג אותי!" אמר ג'ין והוציא מחבט בייסבול.
"אוקיי,זה הכי טוב שיש לי" ג'ין נאנח.
"צריך עזרה?" שאל הילד והחל לרחף.
"אם אין לך נשק אז לא" אמר ג'ין וירד למטה במדרגות אל הסלון.
"המממ אין לי" אמר הילד וריחף אחרי ג'ין.
ג'ין הזיז את הוילונות בחיפוש אחר השניים שרדפו אחריו."אתה יכול להזהיר את אחי?" שאל ג'ין תוך כדי שהוא בוחן את האיזור.
"כן!" אמר הילד. "אוקיי" אמר ג'ין:"הוא נמצא במגרש הכדורסל,במרחק של ארבעה רחובות מאיתנו. אם הוא לא שם,חפש במגרש שבצד השני של העיר.כשתמצא אותו תגיד לו ששני יצורים או מה שלא יהיו,רודפים אחרי ושיזהר.הכל ברור?"
"מגרש,ארבעה רחובות,צד שני של עיר,רודפים,להיזהר.ברור!" קרא הילד,עבר דרך החלון ועף לחפש את סילבר.
ג'ין חזר להסתכל החוצה בלחץ.

קיישה זינק קדימה על הענק,ונשך את צאוורו.הענק תפס את קיישה בידיו,וזרק אותו אל תוך חנות.
קיישה ניפץ את הזכוכית ונפל על הרצפה.כל האנשים ברחוב ברחו בזמן שילד קטן עמד וצילם את הכל בהתרגשות.
"מגניב!" הוא לחש בחיוך.האנשים המשיכו לרוץ בפאניקה,ואחד מהם הפיל אחורה את הילד.
אדם אחר תפס בידו של הילד:"למה אתה מחכה? רוץ!" קרא האדם.
"המצלמה שלי!" קרא הילד בזמן שנגרר על ידי האדם.כולם ברחו מבלי להבין ממה הם בורחים.
האישה תפסה את ראשו של קיישה וזרקה אותו אל הרחוב.הענק תפס אותו,והכה אותו באגרופיו.
"לאן ברח הילד?" שאלה האישה בזמן שהענק החזיק חזק את קיישה.
קיישה ילל מכאב:"אני…לא אגיד לכם.." הוא המשיך לילל."חבל" היא לחשה.דמו של קיישה נשפך ברחוב תוך כדי שנשמעת יללתו.
"אח של איש מרושע!" הילד צעק בזמן שעף מעל המגרש."הוא לא פה…" הילד לחש בעצב.
"צד שני של עיר!" הוא אמר לעצמו ועף לשם.
ג'ין עמד ליד החלון מחפש את השניים תוך כדי שרגליו רועדות.
"לעזאזל רגליים" הוא אמר בקול צרוד.הוא בקושי הצליח לעמוד.לפתע,מתוך החשכה הגיחה דמות אישה.ג'ין צעד אחורה,והאישה נראתה ברורה לחלוטין בחשיכה,מסתכלת שמאלה וימינה.
"לא טוב.." ג'ין לחש לעצמו.רגליו רעדו ממש,והמחבט כמעט החליק מידיו.
"אח של איש מרושע!" קרא הילד בשמחה ונחט מול סילבר שהיה בדרכו הבייתה.
"הו שלום,מה אתה עושה כאן?" חייך סילבר והתכופף.
"האיש המרושע אמר להיזהר ושרודפים אחריו!" אמר הילד. "ג'ין!?" קרא סילבר:"איפה הוא עכשיו?!"
ג'ין צפה באישה שהחלה להתרחק מביתו."תודה לאל" נאנח ג'ין.המחבט נשמט מידיו והוא נפל אחורה."עכשיו אני בטוח". "בטוח ממה?" הוא שמע קול.ג'ין הסתובב וראה את הענק עומד מאחוריו,ונלחץ.
"ג'ין!" קרא סילבר ונכנס אל תוך הבית.הסלון היה ריק,מלבד מחבט בייסבול שהיה על הרצפה.
"ג'ין,איפה אתה?!" צעק סילבר ורץ אל החדר של ג'ין.
"איש מרושע?" שאל הילד וריחף בבית.
"ג'ין?" סילבר פתח את דלת חדרו של ג'ין.בגדים היו מפוזרים בכל החדר.סילבר נכנס לחדר,מתנשף,וסורק את החדר.
"מצאתי משהו!" צעק הילד.סילבר רץ למטה אל המטבח.על הרצפה היה דם,וכמה שערות אדומות.
"זה דם ושערות" אמר הילד וריחף מעליהן.סילבר התכופף והרים את השערות:"נראה כמו השיער של ג'ין" אמר והביט בדם.
"וזה הדם שלו?" שאל הילד."נקווה שלא" אמר סילבר.

ג'ין נזרק אל תוך חדר קטן,רגליו וידיו קשורות.הוא פלט עוד דם."ברוכים הבאים אל חדר האורחים שלנו" חייך הענק. "זו דרך להתייחס לאורחים?" שאל ג'ין.הענק דרך על ג'ין והוא פלט עוד דם.
"כן,זו הסיבה שאין לנו הרבה כאלה" צחק הענק וסגר את דלת הברזל.ג'ין היה מוקף בקירות אבן,ורק חלון קטן החוצה שהיו עליו סורגי ברזל."אותך אנחנו שומרים לארוחת בוקר" אמר הענק וג'ין שמע את קול צעדיו.אחרי כמה דקות היה שקט.ג'ין פלט עוד דם,כל גופו כאב.


תגובות (1)

-סורי על הדילאיי המחריד של יומיים-
אם הם באמת ישמרו את ג'ין לארוחת בוקר, זה לא שהם כאילו אוכלים סטייק עם דם?
(ניסיתי להתאים את זה לשפה של קניבלים. שאלה מוזרה XD נא להתעלם)
אז… אתה תמשיך את זה?

22/08/2014 21:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך