Jhony Boy
היי
הסיפור מספר על אריאל אריק וג׳ים האווקינס שלוש דמויות מסרטי דיסני:בת הים הקטנה וכוכב המטמון.בסיפור שלי העלילה שונה והסיפורים מצטלבים כל אחד מהם מחפש עולם שונה בשבילו שיותר יתאים לו.אבל מה קורה כששלושתם מוצאים עולם שונה עולם שלא חשבו עליו מעולם,עולם נעול.(כל הזכויות שמורות לדיסני על הדמויות ולי על העלילה המחודשת.)

עולם נעול

Jhony Boy 09/06/2012 685 צפיות אין תגובות
היי
הסיפור מספר על אריאל אריק וג׳ים האווקינס שלוש דמויות מסרטי דיסני:בת הים הקטנה וכוכב המטמון.בסיפור שלי העלילה שונה והסיפורים מצטלבים כל אחד מהם מחפש עולם שונה בשבילו שיותר יתאים לו.אבל מה קורה כששלושתם מוצאים עולם שונה עולם שלא חשבו עליו מעולם,עולם נעול.(כל הזכויות שמורות לדיסני על הדמויות ולי על העלילה המחודשת.)

אריאל
אריאל התעוררה בפיהןק גדול,
אז היום הזה בכל זאת הגיעה חשבה לעצמה…
היום היה יום האזכרה השנתי של אמא של אריאל,את׳נה.
אריאל שונאת את היום הזה בגלל שאף פעם לא סיפרו לה על אמא שלה,רק סבסטיאן יועץ הממלכה היה מספר לה לפעמים סיפורים עליה אבל הסרטן הזה אף פעם לא האבה בפיטפוטים…גם ששת אחיותיה הגדולות לא ידעו עליה יותר מאריאל, ואביה אם רק יזכירו את אמה לידו הוא ייכנס לתוך שבלול ויישתוק הוא נמנע מלדבר עליה וזה כבר מעצבן בכל זאת אריאל כבר בת 16 והיא יכולה לשמוע את הסיפור של אמא.
חוץ מזה החיים באטלנטיקה מדהימים ובתור ״בת מלוכה״ הם עוד יותר טובים בעיקר שיש לך את הדגיגון הכי חמוד בעולם והחבר הכי מדהים פלאונדר! כל יום היא הרפתקאה חדשה אבל לפעמים אריאל רוצה לדעת איפה חיים בני האדם ואיך הולכים על שתי רגליים…יום אחד אריאל עלתה על פני המים וראתה בן אדם עם רגליים הוא היה יפיפה! לפעמים אריאל רוצה לברוח להשאיר הכל מאחור ולצאת לעולם בני האדם! כבר היא שמעה המון סיפורים על בני ים שהפכו לבני אדם בזכות מכשפת הים שנתנה להם שיקוי מיוחד שהופך אותם לבני אדם אך כל פעם שבני ים הופכים לבני אדם אסור להם לדבר על בני ים ועל זה שהם בכלל קיימים! פעם אחת הייתה אישה שהפכה לבת אדם היא גילתה לבני האדם על בני הים ואז כל בני הים היו חייבים להעלים ולמזל אריאל אף אחד לא גילה על בני הים.  


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך