אליה11
קדימה, תרשמו. למה אתם מחכים? אני מבטיחה שיהיה כיףXD

עולם על דף נייר: הרשמה

אליה11 24/10/2015 692 צפיות 10 תגובות
קדימה, תרשמו. למה אתם מחכים? אני מבטיחה שיהיה כיףXD

הסיפור מתחיל בעיירה קטנה ונידחת, שתושביה חושבים שהם מרכז העולם.
גרה בה פעוטה בגיל חמש, עיניה תמימות ושחורות ורעמת תלתליה הסבוכה גולשת על כתפיה ומעניקה לה מראה נועז. יש בידה פחית מיץ, ולסתה חשוקה. אומנם היא נראית קטנה, מאחורי הפעוטה מסתתרת ליליה -קשישה בת מאה וחמישים שכותבת סיפורים מופלאים המתגשמים להם-.
היא מניחה את פחית המי לצידה, וידה ממלאת את הדף באותיות צפופות וקטנות. לאחר שהיא מסיימת למלא את הדף המצהיב, הוא מנצנץ לרגע באור כתמתם ונכנס באופן עצמאי אל סלסילת הקש. הדמויות שהיא כותבת, הסיפור שמסופר ללא כול קול, מעורר בה ערגה. כבר מאז שהייתה קטנה היא כותבת, והנה מלאה לעירה מאה ושלושים ושנה.

כן, לא אחד מהרעיונות הכי מדהימים. לא פירטתי יותר מידי על העיר שאותה היא כותבת על דף הנייר מפני שהמסתוריות היא חלק חשוב כאן. כול שאני יכולה להגיד הוא שלעיר קוראים 'אליסיום' (גן עדן).
אתם הדמויות שעל דפי הנייר שבספר של ליליה, אתם חושבים שאתם העולם היחיד. מאז ומתמיד כולכם התעניינתם בעולם שמחוץ לאליסיום, מפני שהיו שמועות על עולם אחר.
את שאר הפרטים לא אחשוף, מקווה שיהיה מעניין:) אם תראו בפרקים שיש לכם רעיונות בשביל הדמות שלכם, אז תגידו לי ואכתוב עליהם בפרק שמוקדש לדמות שלכם.
(בסופו של דבר הדמויות ייפגשו כולם)
כדי להירשם יש למלאות את הטופס הבא:
שם מלא:
אופי:
מראה חיצוני:
גיל (14-18):
רקע:
תפקיד בעיר:
רציתי להוסיף ש:

טופס ההרשמה שלי:
שם מלא: קיילי מון (ירח)
אופי: צינית, עקשנית, שלווה, שום דבר לא יזיז אותה מדעותיה, צמאה לידע, רומנטיקנית, שונאת שמעירים לה. אם קוטעים אותה באמצע דיבורה או חולקים עליה, היא הופכת לחסרת סבלנות ומעוצבנת. מטופחת תמיד, קורנת חוכמת חיים ויופי טהור.
מראה חיצוני: שיער שחור כעורב המגיע עד לישבנה הממוסגר בפוני, שיער חלק למשעי. עיניים בהירות ובוחנות, שנראות כבוחנות את נשמתך וקוראות בה כספר פתוח בכול עת. כחושה למדי, בעלת עור שזוף והיגיינה גבוהה. שיניים צחורות ויפות, שמחייכות חיוך ממיס לבבות.
גיל: 16
רקע: ביתה של אלת הירח, סהר מון, אישה קרת מזג בעלת שיער לבן כשלג ועיניים שחורות יפהפיות. קיילי נהגה להשפיל את עצמה על כך שלא נולדה יפהפייה כמו אימה, אך התנחמה בעובדה שעיניה בהירות ויפות. אימה מתה לפני כשנה, מפני שבאותו הזמן עבר לו ליקוי ירח -בליקויי ירח אלת הירח של אותו העת מתה ומתחלפת בחדשה – וקיילי קיבלה באילוץ את ירושתה של אימה. היא הנהיגה את הממלכה, והייתה אהובה על העם בזכות שלוותה הנצחית והבנתה עם העם שבניגוד לאימה הבררנית. כול חודש, כשהירח המלא הופיעה בשמיים, היא חלמה אותו סיוט על אימה שרודפת אחריה בטירה שמתנשאת לגובה רב ומזהירה אותה מפני העם המרדן ומכך שהתפקיד של אלת הירח לא מגיע לה.
תפקיד בעיר: אלת הירח, סיימה את בית הספר לפני שנה*.
רציתי להוסיף ש: קיילי תמיד מסתובבת עם פנקס ועיפרון, כדי לרשום כול דבר חשוב שאוזניה קולטות. היא מקפידה לכתוב בפנקס ולו דבר אחד ביום, ולעולם אינה חורגת ממנהגה.

*במערכת החינוך בעיר בית הספר מסתיים בגיל 15.


תגובות (10)

אהבתי את הרעיון :)
רק דבר אחד- בעבודה בעיר- העבודות יכולות להיות גם רגילות או שהן מצריכות מיוחדות?
שם מלא: אשלי בריינסון
אופי: בעלת פתיל קצר, נמהרת, עקשנית, ביקורתית. היא יכולה להיות חביבה או לשמור על פרצוף זועף. היא מוכרחה לקבל תשומת לב משמעותית בגלל ילדותה (מפורט ברקע). היא ילדה די קשה ומרדנית.
מראה חיצוני: שיער כתום-אדום מדהים כלהבה מתולתל, הוא עבה מאוד ומגיע לה עד הכתפיים. השיער שלה מקפץ עם כל צעדים. עיניים ירוקות כהות, עזות. בעלת עור חיוור.
גיל: 18
רקע: אשלי היא האחות השלישית מבין שמונה אחיות. היא גדלה עם אב שהיה עסוק כל הזמן ועם אמא חסרת סבלנות שלא הייתה שמה לב יותר מדי לבנות שלה. אשלי ואחיותה הגדולות נאלצו לטפל בשאר האחיות שלהן. היא גדלה בבית עם משמעת נוקשה ותקועה בין הרבה אחיות מה שמקנה לה צורך בהרבה תשומת לב.
כשהייתה בת 15 סיימה את לימודיה בהצלחה ייתרה והחלה להסתובב בעולם ולחפש את עצמה. (הסעיף האחרון לא מתאים מסיבה כלשהי, תשני אותו)
תפקיד בעיר- לא הבנתי אם זה צריך להיות תפקיד רגיל או תפקיד שאין אותו בעולם שלנו

24/10/2015 07:00

רעיון נחמד.
אנ לא יודעת אם ארשם, כי תקועה על דמות לסיפור אחר כבר יומיים ואני לא מוכנה לדחות את זה עוד. אם אגמור בקרוב ארשם.
בכל מקרה, אני אעקוב. זה נשמע מעניין.
קטניס אוורדין, סוף. (סיומת קבועה. תתעלמי.)

24/10/2015 07:04

אה, ושכחתי לרשום – בהתחלה רשמת ששם העיירה הוא פייביירין ואחר כך רשמת שזה אליסיום.
קטניס אוורדין, סוף.

24/10/2015 07:05

היי, אשמח להצטרף ולנסות לכתוב דמות.
שם: נואל ורנט ( אין לי מושג למה בחרתי בשם המשפחה הזה.
גיל: 16
אופי: סבלנית, שקטה ולא מדברת הרבה
בגלל שהיא מפחדת שידחו אותה, יצחקו עליה ויעליבו אותה.
שונאת שויצרים ואנשים שחושבים רק על עצמם.רצינית שצריך, יודעת להקשיב ולעזור עם יש בעיה.
מראה חיצוני:
שיער חום שטני ארוך ויחסית חלק, עיניים אפורות כחולות. רזה ויחסית גבוהה.
בעלת עור שזוף אך לא יותר מדי.
רקע: היה לה אח בשם גייסון ( גייס שם חיבה).הוא עזב את הבית לפני חמש שנים.. הוא היה אדם חביב וטוב לב.
היו לו הרבה חברים ,שעזב הוא ניתק את הקשר בלי לומר דבר..
שלפני עזב היה בן 12.
הוא כתב מכתב שהסביר שנמאס לו להיות כאן ונתן רמז לאחותו ,איפה הוא נמצא. נואל לא סלחה לו עדיין ולפעמים שואלת את עצמה מה קורה איתו, אם גייס.ששואלים אותה אם יש לה אחים, היא עונה שכן אך ששואלים איך קוראים לאחים שלה היא אומרת את שמו ועוזבת את המקום בריצה..
תפקיד בעיר: לא הבנתי

24/10/2015 08:49

לקטניס שלום, התכוונתי ששם העיר בה הילדה גרה הוא פיירביירין ושם העיר הדמיונית הוא אליסיום. בכול זאת, תודה על התיקון:)
זה ממש מגניב שאת תמיד רושמת בסוף 'קטניס אוורדין, סוף' XD

24/10/2015 15:06

התפקיד בעיר יכול להיות כול דבר, ממוכרת בסופרמרקט עד עובדת במפעל לייצור בקבוקי קסם. זו עיר דמיונית, אפשר להיות מה שרוצים. והסעיף האחרון, "רציתי להוסיף ש:" אם יש לכן משהו להוסיף על הדמות, למשל שהיא נוהגת לצבוע את שערה מידי שבוע, פשוט תכתבו אותו שם:) נועה, תוכלי לפרט יותר על האופי?

24/10/2015 15:11

אני אנסה . אהבתי את הרעיון
שם: איימי ריין
גיל: 16
אופי: חזקה, שומרת הכול בפנים, יש לה חזות קשוחה אבל בפנים היא רגישה ופשוט נואשת. היא מאוד מהירה, ומעדיפה לקלוט מידע כאשר היא שותקת. למרות זאת, היא קטלנית
מראה: שיער חום כהה ומתולתל עד המותניים, עיניים סגולות יחסית בהירות (מפורט ברקע), גובה ממוצע גוף רזה, וחיוורת מאוד.
רקע: היא "הילדה המסתורית" בגלל זה אף אחד לא מבין מה הסיפור שלה. היא עברה תאונה שבה הוריה וחמשת אחיה הגדולים נהרגו. לחרדתה, היא שומעת מחשבות של בן אדם אחד, אחיה הגדול ביותר ששמו מייק. היא מקווה בסתר ליבה שהוא חי. היא חיה עם משפחה מאמצת הכי עשירה בעיר, שמקנים לא תשומת לב שהיא לא רוצה בה. היא נאלצת לבקר בארמון רבות מכיוון שהוריה הם היועצים למלכה, קיילי.
תפקיד בעיר: לא הבנתי כל כך.. מזתומרת?
מקווה שזה טוב :)

24/10/2015 15:19

אוקיי אני אוסיף
תפקיד בעיר: בעצם , היא מתחברת רגשית לבני אדם שחשובים לה , אחיה למשל ולפעמים שומעת מחשבות של אחרים. למרות זאת, אף אחד לא יודע את זה עד שקיילי מגלה זאת..
מפה אני אתן לדמוין שלך להמשיך

24/10/2015 15:21

וואו, נשמע ממש מסתורי ומעניין, וכתוב נהדר!!! אני בדרך כלל לא קוראת סיפורים בהמשכים אבל זה בדיוק הז'אנר שאני אוהבת, אשמח להירשם!(מקווה שהדמות שלי טובה מספיק ועומדת בציפיות).

שם מלא: טרזה רוז(ורד) פיין – (רוז זה שם אמצעי)
אופי: טרזה, בדיוק כמו שמה האמצעי, עדינה כמו ורד. היא נראית מטופחת ומבטה כשל פיה עדינה, ובכלל היא משדרת מראה מאוד עדין ומיוחד. טרזה היא מסוג האנשים שיכניסו חתול רעב הביתה רק כדי שלא ימות בקור העז ששורר בחוץ. היא טובת לב וסובלנית. יש לה יכולות רגשיות גבוהות והיא נוטה להבין את האחר ולהתחשב בצרכים של חבריה לפעמים לפני צרכיה שלה, אך עם זאת לפעמים היא לא מסוגלת לשמור סודות. טרזה בעלת דמיון רחב ונוטה לפעמים להתעופף לעולמות משלה. מבחוץ היא נראית נערה חולמנית שגובלת בקיטשיות. היא האדם הכי יצירתי שתפגשו, וכשחבריה יהיו בצרה, היא תמיד תשלוף פתרון יצירתי ממוחה שופע הרעיונות. בעלת חוש הומור, אבל לא ציניות או סרקזם. בעלת אינסטינקטים חדים ויכולת לשרוד בכל מצב.
מראה חיצוני: משדרת עדינות ורוגע שגובלים במסתורין לפעמים. אף צר, עצמות לחיים רזות, עיניים ירוקות ושיער חום. גובה ממוצע. רזה, בשל כך חבריה לעיתים מכנים אותה "ברנצ'ה" (Branch = ענף. ענפים בדרך כלל דקים מאוד, בדיוק כמו טרזה, ומכאן נובע השם).
גיל: 18
רקע: טרזה יתומה. הוריה נעלמו כשהייתה בת 8 ומאז לא נראו לעולם. אף אדם לא יודע מה קרה להם. טרזה גרה ברחובות כמה ימים, ולאחר מכן היא ברחה ליער ושם גרה. הזאבים גידלו אותה ולימדו אותה את דרכי חייהם, ועל כן היא בעלת אינסטינקטים חדים ויש לה יכולת לשרוד כמעט בכל מצב. בגיל 16.5 היא השתחררה מחסותם של הזאבים, היא רצתה להיות עצמאית ויצאה לחפש בית או מקום להתגורר בו, במהלך חיפושיה הגיעה לעיירה פיירביירין והצליחה לשכור לעצמה דירה רעועה באופן זמני. היא התמקמה בה, ועם הזמן היא הצליחה לקנות את הדירה מכספה שצברה מעבודתה בסופרמרקט, וקיום היא גרה בה באופן קבוע.
תפקיד בעיר: בתחילת שהותה בעיר עבדה כעובדת בסופרמרקט, אך בהיותה בת 17.5(ממש לא מזמן) מצאה עבודה בתור צובעת בתים(נו, את יודעת, העובדים האלה שבאים לצבוע בית פרטי חדש מבחוץ, זאת העבודה שלה.)
רציתי להוסיף ש: היא שונאת להתאפר. שונאת גבינה. ופוחדת משפני סלע. לא יודעת למה, היא פשוט ככה.

זהו, זאת הדמות. סליחה על החפירה ומקווה שהיא טובה מספיק.
מחכה שתתחילי!!!

24/10/2015 16:53

הדמויות ממש טובות, אבל לעיירה קוראים אליסיום. אני אמחוק את השם פיירביירין כי זה מבלבל את כולם:) סליחה מראש.

26/10/2015 17:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך