אלינורוש
מה את חושבים שיהיה בהמשך? לאן היא תגיע?
, בבקשה תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

☺☺☺☺☺☻☻☻☻☻

עולם שני :):)

אלינורוש 09/10/2013 956 צפיות תגובה אחת
מה את חושבים שיהיה בהמשך? לאן היא תגיע?
, בבקשה תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

☺☺☺☺☺☻☻☻☻☻

פרק א'
שמי מייסי , אני בת 10 וזהו סיפור חיי: "איזה בוקר יפה" אמרתי והלכתי לסלון. "טוב שנזכרת לקום" אמא ציחקקה והתיישבתי לאכול איתה. "היום , אני הולכת לחתונה." אמא אמרה. "אז אני יכולה להזמין חברות?" שאלתי "אמממממממממממממממממ….." אימא מלמילה בדאגה. "נו ,אימא את אף פעם לא מרשה לי!" צעקתי. "אבל אני אלך מאוחר למסיבה בערך ב-10." אימא אמרה. "אאאאאאאאאוווווווווווףףףףףףףףף." אמרתי. "לא נורא ,אולי בפעם הבאה בסדר? בכול מקרה כדי שתתחילי לאכול , האוכל מתקרר" אימא אמרה לי. אחרי האוכל הלכתי לחדר והתבוננתי מבעד לחלון ונאנחתי בבאסה. "אולי אני לא ארדם ואעשה משהו אחר ,אבל מה?" אמרתי לעצמי. "אולי אשחק במחשב, או אולי אצפה בטלוויזיה?" התלבטתי. "אבל היא תמיד תביא מישהי שתשגיח אליי ושתבדוק שאני ישנה , אולי אם אני לא אזכיר לה את זה היא תשכח מזה" חשבתי לעצמי. שהיגיע הצהריים הלכתי לסרט ב-5 אם חברה שלי , אמיליה. "איזה סרט את רוצה לבחור?" היא שאלה. "לי לא אכפת , את יודעת איזה סרטים אני אוהבת , תבחרי את." אמרתי. "אאאמממ , אין פה סרטים שאת אוהבת כול כך." היא אמרה. "תבחרי פשוט סרט , שפחות או יותר שנינו נאהב ." אמרתי לה. "טוב , בחרתי" היא אמרה. "איזה סרט?" שאלתי. כשניכנס לאולם תדעי ועכשיו בוא נלך לקנות פופקורן ועוד כמה דברים." היא אמרה. "אני באה!" צעקתי לה בזמן שהיא רצה לדוכנים. אחרי שסיימנו לקנות מה שרצינו ( כמעט) , נכנסנו לאולם והתיישבנו. "נו על מה הסרט?" שאלתי בסקרנות. "תחכי ותראי" היא אמרה. "ללללללאאאאא" אמרתי ביאוש. "את אמרת שאני אעשה איזה סרט שאני רוצה" היא אמרה לי. "אבל את חופרת על סרט החיות הזה!" אמרתי בכעס. "ננננננווווווו , מה אכפת לך פעם אחת ואחרונה!!!!!!!!!!" היא ביקשה ממני. "בסדר….." אמרתי באכזבה. "יופי!" היא אמרה." אחרי שהסתיים הסרט האמהות שלנו באו לאסוף אותנו, כול אחת לביתה. "נתראה מחר." אמרתי. "נתראה" היא ענתה , ואמא שלי אמרה לאמא של אמיליה "אני מזמינה אותך לקפה אם את יכולה לבוא מחר אליי ותוכלי להביא איתך גם את אמיליה שתשחק אם מייסי." "תודה על ההזמנה אשמח לבוא מחר."היא אמרה לאימי. "טוב אז אם כך קבענו , להתראות." "היא אמרה לה. "להתראות" היא ענתה ואז הם נסעו לביתם. "מייסי , היכנסי למכונית." היא אמרה לי. "אני נכנסת" אמרתי ואז היא נכנסה למושב הנהג ונסענו. כשהגענו הביתה היה בערך 8 ואמא הרשתה לי לראות עוד סרט אבל בטלוויזיה עם פופקורן. כעבור שעה וחצי (שהסרט נגמר) התארגנתי לשינה וגם אמא שלי התארגנה אבל לחתונה. "ביי מותק , סבתא בדרך היא מגיעה עוד כמה דקות." היא אמרה. "אאאאאאאאאווווווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףף!, היא תמיד זוכרת!" אמרתי לעצמי בכעס ואחרי כמה דקות שמעתי תיקתוק בדלת. "מי זה ?" שאלתי למרות שידעתי שזאת סבתא. " זה אני הזאב ובאתי לאכול אותך" היא ענתה בכול נמוך ואז הייתי בטוחה שזאת היא ופתחתי לה את הדלת. "מייסי!" היא קראה בשמחה. "סבתא" קראתי כאילו בשמחה. "את יודעת מה השעה כבר מאוחר את כבר צריכה להיכנס למיטה בואי אני אלווה אותך לחדר שלך." והלכנו וכשהגענו נכנסנתי למיטה והעמדתי פנים שאני ישנה. "לילה טוב!" היא אמרה לי. "לילה טוב…." אמרתי. והיא כיבתה את האור והלכה , כמובן שהיא סגרה אחרי את הדלת. האמת היא שחשבתי על זה שסבתא משגיחה עליי ושזה דווקא טוב כי , היא נרדמת מהר. "חחחחחררררר! , חחחחחררררר!" . נשמע מהסלון נחירות ואז ידעתי שעכשיו זה הזמן וקמתי מהמטה לסלון כדי לבדוק אם היא לא מעמידה פנים שוב. הלכתי לאט לסלון וראיתי שהיא אכן ישנה , התקרבתי אליה וכיסיתי אותה בשמיכה. "חחחחחחרררררר!" היא נחרה וקצת נבהלתי. נגשתי למסדרון ועצרתי בדלת של החדר של אבי שנסע לחופשה. היה כתוב על הדלת "אין כניסה!". בעצם שאבא היה פה הוא אמר שתמיד מתי שאמא לא נמצאת מותר לי להיכנס אבל אסור שהיא תדע כי , מתי שאבא הראה לה מה יש בחדר (כי , היא הכריחה אותו) היא אמרה שאין סיכוי שאני אכנס לשם , אבל אני לא יודעת למה. הרבה פעמים שאלתי את אימי "למה?" והיא אמרה כול הזמן "ככה!" "כדי להיכנס או לא?" שאלתי את עצמי ובסוף החלטתי להיכנס. שפתחתי את הדלת ראיתי חדר ריק , אין שום דבר חוץ מאבק וכפתור אחד! ניגשתי לכפתור בתקווה שזה באמת יוביל אותי לאן שהוא ולחצתי עליו ולפתע החדר התהפך והופיע לפני מראה שנראתה רגילה לגמרי ושהסתכלתי עליה הפיג'מה שלי נהפכה לשמלה מפוארת ושהסרתי את פניי ממנה זה באמת היה נכון מיששתי את השמלה ותהיתי לאן נעלמה הפיג'מה ואז גיליתי שהיא מתחת לשמלה (זאת אומרת שלבשתי כפול) אבל זה לא נורא גם , ככה בזמן האחרון נהיה קריר. נגעתי במראה והיא הפכה לצבעונית נגעתי בה שוב ואז לא יכולתי להוציא את ידי , כאילו המראה בלעה את ידי ואז היא משכה אותי לתוכה בכוח וצעקתי: "אאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!".


תגובות (1)

תמשיכייייי!!!!!!!

09/10/2013 07:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך