yarden086
עכשיו אני קצת פחות בלחץ מבחנים ומיצבים..90 במתמטיקה יאי! חח..שתיהיה לכם קריאה מהנה.וחכו לפרק המסתורי הבא(שאני מקווה לעלות בקרוב,כן כן רבותיי השבוע.(שיא גינס חדש...סתם))ביי,ושיהיה לכם יום טוב :) בבקשה!! תגיבו! בבקשה.!

עייני השטן המהפנטות פרק 15-זפת מסוכנת ביותר-

yarden086 19/05/2014 721 צפיות 6 תגובות
עכשיו אני קצת פחות בלחץ מבחנים ומיצבים..90 במתמטיקה יאי! חח..שתיהיה לכם קריאה מהנה.וחכו לפרק המסתורי הבא(שאני מקווה לעלות בקרוב,כן כן רבותיי השבוע.(שיא גינס חדש...סתם))ביי,ושיהיה לכם יום טוב :) בבקשה!! תגיבו! בבקשה.!

-מייקל-
אכן היו שני ג'ונים מעולפים על רצפת הבקתה,פערנו את עיינינו מרוב תדהמה,מה קרה הרגע לעזאזל??,לפתע יש חושך גמור בגלל שהפנסים שלנו שהתחילו להבהב בצורה מוזרה,ולרגע אחר פנסה של ליסה נדלק ואנחנו רואים משהו שחור וזפתי על ג'ון,שנייה אחרי זה אנחנו גילינו לפנינו שני ג'ונים…
שניי הג'ונים קמו ,שניהם נראו כאילו קמו מעילפון,והסתכלו אחד על השני,הם קמו מן הרצפה ונעמדו ,הם הסתכלו עוד יותר קרוב אחד על השני ,קימטו מצחם,ג'ון 1 מרים יד,ג'ון 2 מרים יד..כמו השתקפות במראה..
דווקא היה קל להבדיל בין השניים כי לאחר כמה וכמה רגעים אחד מהג'ונים שוב התעלף,והיינו בספק שזה היה הג'ון האמיתי.הסתכלנו על הג'ון המעולף בתיהה שהג'ון שאנו מסתכלים עליו עכשיו מולנו ועומד,הוא הזפת השחורה,ולרגע נזכרתי ,פעם שמעתי שמועה על שד שכזה,שנראה כמו זפת שחורה-מסוכנת ביותר,"השד החקיין" הוא מחקה אנשים על ידי שהוא עולה על גופם ומחקה אותם,מן דבר כזה של "העתק" ,"הדבק" מסויים,והוא מטעה כל דבר שעומד בדרכו,הוא מסוכן,ומיד עמדתי עם חרבי על המשמר כדי להרוג אותו,הוא חייך את החיוך הזה ,המרושע,
נבהלנו,לליסה הייתה גם חרב,לאליס רובה,לצ'ארלס קשת וחצים בארס מיוחד לשדים,לבובי-גרזן ענק,לאנג'ל-טוב היא ניסתה לעשות הנשמה לג'ון האמיתי,וווילו ניסתה למצוא את מתג האור,לפני שלפנסים שלנו נגמרת הסוללה.כולנו היינו מוכנים,שדה הקרב ,נגד השד,אליס ירתה לעברו אלפי כדורים מן הרובה שלה ,ללא הפסקה,אבל קרה עוד משהו מוזר,השד החקיין ,שנראה כמו ג'ון ,בלע את הכדורים בגופו הזפתי,ואז כמו בפיצוף, ירה בעצמו את הכדורים לכול עבר!,שמענו ניפוצי זכוכיות ,לחלקנו לא קרה דבר ,אבל מי שהיה קרוב לזכוכיות קיבל דימום רציני ונפל על הרצפה,ווילו נפלה ואחריה גם בובי,לא ידעתי אם כדי לי ללכת לעזור להם,כי אחרי הכול אשאיר שם רק את ליסה,אליס וצ'ארלס,וחוץ מזה אנג'ל לא בדיוק יכלה לעזור ברגעים אלה,צ'ארלס הלך לעזור להם להוציא את הזכוכית מראשם ,ולחבוש את גופם המדמם."אני אלך לעזור להם!,אני מפקיד בידיכם את האחריות להשמיד את השד הזה.תתנו את כל מה שיש לכם נגדו,אני סומך עליכם.".אמר צ'ארלס ורץ לכיוונם.ליסה ניסתה להתקרב אל השד ולחתוך אותו,זה לא היה אפשרי,הוא נע מהר מידי,כאילו השתגר ממקום למקום במהירות הבזק,ליסה נופפה בחרבה לכול עבר כדי שאם ובמזל השד יבוא במהירות, אולי תצליח לחתוך אותו,וזה באמת קרה, השד נע במהירות,ועבר ליד ליסה הוא נחתך ונעצר לאט,הוא נפל על ברכיו ,אך שוב הוא חייך את אותו החיוך הזה,הבלתי נסבל,השד,הוא התחבר חזרה החתך השחור שלא נטף דם ,התחבר כאילו ליסה חתכה מים,(אל תנסו לחתוך מים,זה לא ילך)הוא קם שוב,אליס וויתרה לנסות לירות בו שוב,היא רצה בריצה לצ'ארלס ולקחה ממנו את הקשת והחצים,ביינתים ,השד השטני,חנק את ליסה,שוב קרה משהו מוזר,הוא לא חנק אותה בידיו,אלה מן כוח,שחנק אותה, כשהושיט את ידו לפנייה באצבעותייו הפתוחות והתחיל לסגור אותם לאט לאט לאגרוף,כך הוא חנק אותה,אבל עוד לפני שהספיק להרוג אותה,כשלא נשארה לה כמעט טיפת אוויר צעקתי לו:"עצור!!.תפסיק אתה עוד תהרוג אותה!".טיפות קטנות זלגו מעיניי."באמת,חשבתי שזה היה מספיק ברור להבנה הדיבילית שלך.מצחיק אחד.".החיוך הזה שוב הופיעה,ולפני שליסה באמת הייתה מתה, הוא השליך אותה על קיר הבקתה והיא נפלה,ונשמע קול שיברה ,נשארתי לבד,כשבאה אליס לעזרתי גם היא, הושלכה לעבר הקיר ונפלה על הרצפה על ידי השד ,מעולפת. ואני ,מה אני עושה?,נשארתי שוב לבד,ושמעתי קולות של כאב מיכיוון צ'ארלס,שהוציא את הזכוכית מראשה של ווילו בזהירות."עכשיו,ילד אתה שלי,זה רק אני ואתה.".הוא גחגח.מה עליי לעשות ?, החרב לא עזרה לי במקרה הזה. הוא התקדם לעברי,הלכתי אחורה ונתקלתי בגופה,הגופה שנראתה בדיוק כמו החיקוי הקודם שלו…


תגובות (6)

סוף סוף! חיכיתי מלא זמן לפרק הזה!!!!
ולא ממש הבנתי בגופה של מי הוא נתקל, של ג׳ון? אגב, עליי ולא אליי*
אה, ותמשיכי, את חייבת להעלות השבוע את לא יכולה להשאיר אותי במתח!
נ.ב. אחלה ציון! ואני בדיוק כותבת את הסיפור במחברת.
נשאר לי לשרוד עוד 3 מבחנים (פיזיקה, ביולוגיה, מתמטיקה) ואני אתחיל את העונה השנייה ^^ (תגובה ארוכה! כמו שאת אוהבת!)

19/05/2014 14:09

בפרק הקודם ליסה מספרת שהדמות השחורה שהתקרבה אליהם נראתה בדיוק כמו הגופה שהיא הסתכלה עלייה,בגופה הזו מייקל נתקל..ותודה אני אתקן.:)
בהצלחה במבחנים!!

19/05/2014 14:49

מי שלא הבין,הם נכנסו לבקתה וראו דמות שחורה שבעצם היה שד שחיקה אדם מן הגופות שהיו על הרצפה,שהפנסים נכבו השד השתנה לצורתו המקורית(אבל אך אחד לא ראה בחושך) ואז התכסה על ג'ון ובעצם חיקה אותו,כך שהיו שני ג'ונים,הגופה שמייקל נתקל בה היה הגופה שבעצם השד חיקה בהתחלה,מן הגופות..שכמו שכתבתי כבר ליסה שמה לב בפרק הקודם שהדמות נראתה כמו הגופה שעל רצפת הבקתה….
מקווה שהבנתם..לא כזה מסובך

19/05/2014 19:15

היתה* : $

19/05/2014 19:17

ייאי! העלאת פרק חדש!
עכשיו תמשיכי, כי אני במתח!

20/05/2014 15:48

חחח…תודה ויופי של תמונה חדשה אילנה!!

20/05/2014 17:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך