yarden086
בבקשה תגיבו! זה ממש חשוב לי הקטע של התגובות.. יצא קצת קצר.. לא נורא!!

עייני השטן המהפנטות פרק 7-שדה ( אהבה) קרבי-

yarden086 30/03/2014 920 צפיות 3 תגובות
בבקשה תגיבו! זה ממש חשוב לי הקטע של התגובות.. יצא קצת קצר.. לא נורא!!

– נאט-
ראיתי את ליסה לשבריר שנייה ,ואז השד השתלט עליי שוב , אני בכלל לא זוכר איך זה קרה או איך הכול התחיל, אני יודע שהתעסקתי עם לא דיי כמה שדים ורוחות לאחר שברחתי מהבית, אך האם מגיע לי עונש? , ששד השתלט עליי?, אני לא יודע, אני מבולבל. אני זוכר שמתי שראיתי את ליסה עם ידייה הפרושות לפניי , היא הגנה עליי. ואז באותם שברירי שניית השליטה העצמית שלי, הרגשתי פרפרים בבטן, זה הרגיש כל כך מוזר , אבל האם אני התאהבתי בליסה?

-ליסה-
היינו בדרך הביתה, אני והקבוצה, כולם היו מדוכאים ואפילו דיי כועסים. היה שקט למשך הרבה זמן. אפלוליות היער דכא מעט ויכולתי לראות את כפכפיי הים שלי, כנראה לא נחזור לחופשה בקרוב , עכשיו משקפי השמש שלי סתם יהיו מונחים למשך זמן רב בתיק… " למה נתת לשד לחיות" אמר צ'ארלס בקול ושבר את הדממה שסבבה סביבנו. " כי לא רציתי לתת לנאט למות" עניתי בהפיכות ,כשנראה שהפתיע את חברי לקבוצה ובתגובה הביעו פרצוף חמוץ שנעלם במהרה. מייקל ענה " את לא מבינה שברגע ששד מסוג זה השתלט על גופו של נאט, הוא כבר לא נאט?!". " לא, אני לא מבינה בכלל" עניתי בפשטות ובמעט התייחסות לשאלה הטיפשית. לא יכולתי להסתכל בעיניים של אף אחד מהם.ופתאום ווילו פתחה את הפה: " תקשיבי ליסה, טוב, יש לי מכות כחולות בכל הגוף , ואני אף פעם, אף פעם לא אוותר לשדים , את שומעת , אף פעם." היא צעקה אליי ברוגז ובכעס עד שנתן לי עוד קצה חוט מחשבה לחשוב על הנושא הנדון. התגובה שלה הפתיעה אותי כל כך עד כשנדמה לי שזאת תגובה שנשמעה כמו מן סוג של התכוננות למלחמה. לפתע אמר צ'ארלס כשהיינו כבר בחצי הדרך למיטה חמה ופוך נעים,: כולם!, צריכים להתאמן וצריכים להתאמן כבר עכשיו!, במלוא המרץ." איזה מרץ נראה לו ,הייתי שפוכה לגמרי ,ועכשיו הוא רוצה שנעשה איזה אלפיים שכיבות שמיכה!, אפרופו שמיכה בא לי למיטה ומהר.חזרתי מאוחר בלילה כמעט מעולפת מעייפות ,אמרתי להורי "לילה טוב" שכלל לא נראו מודאגים מהשעה המאוחרת כשחזרתי וענו בחזרה "לילה טוב , חמודה שלנו", נכנסתי למיטה , עיניי נסגרו באיטיות…הייתי כבר בחצי השינה שלי, עד שמשהו דפק על החלון….


תגובות (3)

פרק יפה תמשיכי מי (מה) דפק לה על החלון?

30/03/2014 21:01

זה כל הקטע..חח..תצתרכי לחכות לפרק הבא..

30/03/2014 21:04

תצטרכי*

30/03/2014 21:04
סיפורים נוספים שיעניינו אותך