liron100
פרק שני של קיילי וקאל! מזכירה שהוא לא המשך ישיר של הפרק הראשון, כיוון שזה ספר קטעים עליהם ופחות המשכים. ככה שגם אם אתם חדשים ולא קראתם את הפרק הראשון, תוכלו להבין את הפרק הזה. כשאני קוראת את זה עכשיו זה נראה כאילו הוצאתי טיפה את הנשים כבוגדניות ורעות, אז זו לא הייתה הכוונה חס וחלילה. הפרקים בספר לרוב מלווים במוסר השכל, או שנבעו מתוך איזה אירוע שקרה לי, ראיתי, או שמעתי עליו. הפרק הזה ספציפית קרה בגלל שחיפשתי תמונה שתתאר את קיילי בתור מישהי אפלה עם איזה בן שהוא מלאך וכל התמונות שמצאתי היו של גבר שטן ואישה מלאכית והייתי כזה: \"קיילי היא האפלה ובן הוא הטוב, למה אין דבר כזה? למה אין תמונות הפוכות?\" אז כן, משם זה נבע.

עלילותיהם של קיילי וקאל- לא ניתן להתווכח עם האמת

liron100 09/06/2020 488 צפיות 4 תגובות
פרק שני של קיילי וקאל! מזכירה שהוא לא המשך ישיר של הפרק הראשון, כיוון שזה ספר קטעים עליהם ופחות המשכים. ככה שגם אם אתם חדשים ולא קראתם את הפרק הראשון, תוכלו להבין את הפרק הזה. כשאני קוראת את זה עכשיו זה נראה כאילו הוצאתי טיפה את הנשים כבוגדניות ורעות, אז זו לא הייתה הכוונה חס וחלילה. הפרקים בספר לרוב מלווים במוסר השכל, או שנבעו מתוך איזה אירוע שקרה לי, ראיתי, או שמעתי עליו. הפרק הזה ספציפית קרה בגלל שחיפשתי תמונה שתתאר את קיילי בתור מישהי אפלה עם איזה בן שהוא מלאך וכל התמונות שמצאתי היו של גבר שטן ואישה מלאכית והייתי כזה: \"קיילי היא האפלה ובן הוא הטוב, למה אין דבר כזה? למה אין תמונות הפוכות?\" אז כן, משם זה נבע.

קיילי, התגלמותו האנושית של הכאוס, של הרוע, היא מגנט של צרות ומריבות. אם בינתיים לא התחילה אחת, אז היא בוודאי תתחיל. היא מתקשה להסתדר בעולם בני האדם, אנשים לא מבינים אותה ומפחדים מנוכחותה, היא משדרת הילה שחורה ומקוללת לסביבה. היא מזהמת את העולם.

מהצד השני של המאזניים, ישנו את קאל, נער בלונדיני ויפה טוהר אשר בתוכו שוכן השלום והטוב. מטבעו להסדיר דברים לקודמם, לפתור מריבות, בעיות ולגשר בין אנשים. תפקידו במובן מסוים הוא לרסן את קיילי ולנקות אחרי הבלאגן שהיא משאירה אחריה.

אם חשבתם שכאשר ייפגשו תחל מלחמה, טעיתם. קורה בין השניים משהו אחר, משהו קסום, משהו שאיש לא היה מעלה על דעתו.

עלילותיהם של קיילי וקאל מגולל אחר סיפורים קצרים וחוויות מחייהם של השניים. יחד, הם יכירו אחד את השני, ילמדו תובנות ולקחים ויחוו קונפליקטים שמעולם לא חשבו שיחוו.

—————————————–
פרק שני- "לא ניתן להתווכח עם האמת"

"כן! אני הכאוס! אני האפלה פה!" קיילי צעקה לעבר קהל האנשים שהקיף אותה ואת קאל מכל עבר.
"קיילי…" קאל החל לומר לה חלושות. אבל כל דעה שלו לא תשנה את שלה.
"קאל," היא הביטה בו במבט מלא משמעות, "אני לא יכולה עוד להסתתר, אני לא יכולה עוד לחיות בשקר. זה פשוט בלתי אפשרי מבחינתי. אנשים לא יודעים מי אני, מתנהגים אליי כרגיל ואז כשקורה משהו רע, הם מפילים את האשמה עליך. כי הסיכוי שאישה תעשה משהו רע בעיניהם הוא יותר נמוך מהסיכוי שגבר יעשה. ההבדלים האלה לא יכולים להימשך."
"גברים לא שונים מנשים!" היא פנתה הפעם אל הקהל, "מפתיע אתכם שאני הכאוס והוא השלום?! זה נורא. תתבגרו. גם נשים יכולות לעשות דברים רעים, בדיוק כמו גברים." קאל פצה את פיו, הוא רצה להגיב לדבריה, אבל אז הבין שאין לו מה להגיד. הוא צריך להרגיע אותה לפני שתפרוץ מהומה, זהו תפקידו. אבל האמת הייתה בידיה, ועם האמת קשה להתמודד, את האמת קשה לרסן.
קהל האנשים נרתע מקיילי. נשים מצאו את עצמן בין זרועותיהם העבות של הגברים. הבודדים שבקהל ניסו לכסות כמה שיותר את גופם, בניסיון להעלים את עצמם מהסיטואציה אליה נקלעו. קיילי הצליחה לגעת בנקודה שאף אחד לא העז לגעת קודם.
"הנה, אתם למשל." קיילי הצביעה על זוג שהתחבקו יחד. למראית עין רגילה הם נראו תמימים ומאושרים, אבל קיילי ראתה את הכאוס ששורר בין השניים. "הידעת שחברתך בוגדת בך עם ג'ק?" ג'ק היה חברו הטוב ביותר של הגבר, רק הזוג וקיילי ידעו זאת. הגבר, שעמד עכשיו קפוא מול קיילי, לא ידע מה לעשות. החברה שחיבק, ניסתה להתחמק כמה שיותר ממבטו המאוכזב. "אם תשאל את חברתך 'הנאמנה' היא תכחיש זאת. השניים נפגשו אתמול בשבע בבית קפה ואז עלו לבית של ג'ק." קיילי לא הייתה מודעת למהומה שיכולה לפרוץ עקב הדברים שתאמר, היא פשוט המשיכה לשפוך כל מה שישב על ליבה. "זה קורה כל יום שלישי בשבע. היא אומרת לך שהיא הולכת לערב עם חברות, פעם בשבוע? אז האמת שלא, היא הולכת לבלות עם ג'ק."
פניה של האישה החווירו, כל צבע אדמדם שהיה פעם על לחייה נעלם כלא היה. לקיילי היא דמתה קצת לרוח רפאים. הקהל לא זז למשך כמה שניות, ואז התחילה המהומה. הגבר, שבת זוגתו בגדה בו עם חברו הטוב החל לתחקר אותה בחשש מלגלות את האמת. היא התכווצה בתוך עצמה. זוגות אחרים החלו להודות אחד בפני השני ולצעוק אחד על השנים. והאנשים הבודדים? הם אותם אנשים שנקלעו למצב לא נעים בין ריבים של אחרים.
קיילי הרגישה כף יד קטנה וחמימה אוחזת בשלה, זה היה קאל.
"קיילי, זה מספיק". היא הסתובבה לעברו בזעם.
"לפחות גרמתי לאמת לצאת לאור," היא לחצה על ידו, "שאנשים בעולם הזה יסתכלו קצת מעבר לדעות הקדומות שהחברה קבעה מלפני שנים."
"את גרמת לאמת לצאת לאור, זה נכון." קולו הרגוע של קאל הדהד בראשה, הוא תמיד הצליח לשמור על נימת קול רגועה. "אבל, עם זה, יצרת רק עוד כאוס ובלגן. בואי נלך מפה, גרמנו מספיק נזק." גרמנו, המילה חזרה על עצמה שוב ושוב בראשה של קיילי. הוא הכליל את שניהם במה שקרה, ולא הפיל את האשמה רק עליה. היא נגררה אחריו בלית- ברירה ובאי חשק. אבל הוא צדק, רק עכשיו היא הבינה למה בעצם גרמה בלא ידיעה, לכאוס. היא פקפקה לרגע ביכולתה לברוח מהגורל שיועד לה. אבל משהו אחד לא היה לה ברור, והיא עצרה.
"למה לא עצרת אותי באמצע?" היא שאלה וקאל נעצר גם הוא. "יכולת להפסיק אותי באמצע, יכולת לגרור אותי משם ולמנוע את כל זה. התפקיד שלך זה לנקות את כל הבלגן שאני עושה, יכולת להפסיק אותי." הוא הסתובב לעברה, בחצי חיוך.
"גם אם הייתי מנסה לעצור אותך, לא הייתי מצליח. את חזקה ממני קיילי, והאמת חזקה משנינו. את סך- הכל סיפרת את האמת, ועם האמת גם השלום אינו יכול להתווכח." הוא ראה דמעה זולגת במורד לחיה וניגב אותה באצבעו. הוא התקרב אליה וחיבק אותה, מרגיע אותה בחמימותו וביכולתו להגן עליה. היא לא ידעה עוד כמה זמן הוא עוד יוכל לסבול אותה.


תגובות (4)

אהבתי!
האנלוגיה הזאת והמסר שהכנסת לגבי דעות קדומות- מושלם בעיניי.

מה שחסר לי רק, זה ההקשר של המעמד שהם היו בו. למה הם עמדו על מול האנשים? למה התאספו מולם אנשים? האם הם נחשבים מפורסמים בכוחות שלהם בעולם שלהם, ולא מפחדים שם מקסם או מכוחות על?

יש מצב שפספתי משהו בפרק הקודם, אז מתנצלת אם כן.
ממתינה להמשך כמובן :)

23/07/2020 02:03

    את יודעת, בחיים לא חשבתי על איך הם הגיעו למצב הזה…לא עד כדי כך.
    פשוט החלטתי להציב אותם שם. האנשים בעולם שם מודעים לעצם העובדה שיש התגלמות אנושית של כאוס ושלום, אבל לא יודעים בדיוק מי הם. מניחה שקיילי פשוט יצרה מהומה לפני, ואנשים התאספו וכבר בתחילת הפרק היא אומרת שהיא הכאוס והאפלה והם כנראה מאמינים לה כי מי ירצה להודות שהוא תכלס מורכב מרוע/ בלאגן?

    23/07/2020 11:39

אוקיי, קראתי עכשיו את מה שהוספת, ומבינה שזה לא המשכי.
אבל עדיין, הייתי מוסיפה קצת רקע שקדם להתקהלות.
לילה טוב :)

23/07/2020 02:05

תודה על התשובה שלך, לירון :)
מחכה להמשך בקוצר רוח.

12/08/2020 23:19
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך