Ghost Dog
מוחע... עוד ספר חדש....
החלטתי להישתמש בכל הרעיונות של הספרים שלי ולשלב אוץם ברעיון חדש ומטורף... בואו נקווה שאת האחד הזה אני אצליח להמשיך ליותר מ4 פרקים O_O

על טיבעי – הקדמה

Ghost Dog 02/01/2013 816 צפיות 9 תגובות
מוחע... עוד ספר חדש....
החלטתי להישתמש בכל הרעיונות של הספרים שלי ולשלב אוץם ברעיון חדש ומטורף... בואו נקווה שאת האחד הזה אני אצליח להמשיך ליותר מ4 פרקים O_O

"חתיכת אידיוט!" זעם ג'ייק על שיילו, "שתוק," סינן שיילו בין שיניו. "העמדת את כולנו בסכנה!" היצטרפה אנני לריב. שיילו נהם והרכין את מבטו. "עזבו אותו.." אמרה קייטי, אחותו התאומה של שיילו. "גם את מוזמנת לישתוק!" אמר ג'ייק. קייטי הרכינה את ראשה בעצב, היא הייתה רגישה מאוד. "ג'ייקוב.." נזפה אנני בג'ייק, "היי, לא התכוונתי להעליב אותך.." אמר ג'ייק בקול שליו ושקט והניח את ידו על כתפה של קייטי.
הארבעה עמדו בקצה צוק, הירח היה כימעט מלא וחושך שרר סביב. הרוח הקרה העיפה את שיערן הארוך של לילה וקייטי אחורה, הארבעה היו לבד, נערים בודדים, אפשר היה ליקרוא להם להקה קטנה.
"מיצטער.." נישבר שיילו, "זה בסדר, ניסתדר.. אבל אנחנו חייבים לצאת מכאן.." התרכך ג'ייק, "אנחנו עוזבים, לאנגליה."
אנגליה.. עצם השם מילא את החבורה בגל של הנאה, "סוף סוף למקום שיתאים לנו, לתרבות שאנחנו מכירים.." אמרה אנני, לעצמה יותר מאשר לאחרים. החבורה ניפגשה בצרפת, חבורה קטנה של שדים, שלא מצליחים להיתמודד בעולם האנושי הגדול, בחיפודם אחר להקה הם הגיעו לאירופה, ומצאו רק את הערפדים האירופאים, שכימעט והרגו אותם.
"ננוח… אנחנו יוצאים עם שחר." אמר ג'ייק. שלושת האחרים הנהנו וכולם ניכנסו למערה, המערה ששימשה להם כבית.

ג'ייק פקח את עיניו, הוא הסיט את שיערו החום מעיניו והביט בחבריו, התאומים התכרבלו אחד ליד השני בקצה המערה, אנני שכבה לידו, עיניה עצומות, שיערה הבלונדיני כמו שט על גבה וכתפיה. אנני, יפהפיה בשנתה כמו בשעות עירותה, ג'ייק הביט בה לכמה שניות ולאחר מכן ניער את כתפיה בעדינות, היא פקחה את עיניה באיטיות, מביטה בו, פיה חצי פעור. אנני הסמיקה לפתע והסיטה את מבטה, גם ג'ייק הסמיק.
השניים העירו את התאומים, בתחילה ג'ייק לא האמין שהם תאומים, הרי הם שונים כל כך.. לקייטי יש שיער שחור ועיניים ירוקות בוהקות, בעוד שיילו בעל שיער בלונדיני ועיניים אפורות.
לא עברה שעה והארבעה צעדו לאורך הרציף, שיילו אוחז בכרטיסים של כולם. הם התכוונו לשוט באוניה, אוניה שתוביל אותם לחייהם החדשים, בארץ חדשה, באנגליה.


תגובות (9)

אהבתי, תמשיכי!

02/01/2013 18:23

:)
אוקי :)

02/01/2013 18:24

רק בבקשה אל תנסי לעשות מהיצירה הזאת סיפור אהבה טוב ?
השם ג׳ייקוב מוכר לי מאיפשהו זה מדימדומים נכון?

02/01/2013 18:28

אמ לאו דווקא.. P=
מוחע לא חשבתי על דימדומים אבל כן XD
וזה יהיה סיפור אהבה… אבל לא בין הדמויות שיש כרגע.. P=

02/01/2013 18:53

נשמע טוב:)

02/01/2013 22:07

תמשיכי… : )

02/01/2013 22:16

אולהלה ..
או איך שלא אומרים את זה בצרפתית -,-
זה היה פרק טוב !
הצלחתי להכיר את הדמויות ,
מאוד אבל מאוד !
הכתיבה זורמת ומאוד נהנתי לקרוא ,
ככה שכל דברי מובילים לזה –
תמשיכי ! D:

02/01/2013 22:38

תמשיכייי

03/01/2013 03:40

תודה לכם ! :]

03/01/2013 10:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך