the one sitting next to you
אז כן, אני אכתוב את הפרק הראשון כשיהיו לי מספיק דמויות היום, או מחר (כנראה מחר כי אני כבר לא אספיק היום). שוב תודה לכל מי שיירשם ^^ -the storry teller

על נבואות וצרות אחרות-הקדמה+הרשמה

the one sitting next to you 08/12/2014 823 צפיות 21 תגובות
אז כן, אני אכתוב את הפרק הראשון כשיהיו לי מספיק דמויות היום, או מחר (כנראה מחר כי אני כבר לא אספיק היום). שוב תודה לכל מי שיירשם ^^ -the storry teller

אדם מעולם לא טען שבית הספר על שם כריסטיאן הקדוש הוא בית ספר רגיל.
וזה כנראה יותר בגלל שאדם רגיל מעולם לא נחשף לבית ספר משונה שכזה.
אתם תמצאו שם הכל, אנשי זאב, ערפדים, נוודי זמן, משני צורה, יסודנים (אנשים ששולטים באחד מארבע היסודות), קוראי מחשבות, מדיומים, ועוד הרבה. אבל בני אדם רגילים, כאלה בהחלט לא תמצאו שם.
אבל איך בית ספר שכזה ממשיך להתקיים בלי שאנחנו, בני האדם מכוסי העיניים, נראה את כל מה שקורה שם? איך אנחנו לא מודעים לכל סיפור המעשיות שמתגשמים שם? התשובה לכך פשוטה מאד, או מסובכת מאד, תלוי את מי שואלים. ואת התשובה לכך בהחלט לא אוכל לספר לכם, לפחות עדיין לא.
השאלה היא האם אתם מוכנים להצטרף למסע הזה על הלא נודע, הצדק, ואולי חשוב מכל: על האמת?

להרשמה:
שם:
גיל: 16-18
מראה: (אם הדמות משנת צורה תכתבו את זה בתור המראה האהוב עליה, אבל אופציונלי)
אופי:
איש זאב/ערפד/יסודן(רק יסוד אחד מבין הבאים: אדמה,אש,מים,אוויר)/משנה צורה/נווד זמן (נוסע בזמן)/ מדיום (רואה עתידות)/ קורא מחשבות/ יצור מיתולוגי שאתם חושבים עליו הוא גם אופציה, רק תסבירו עליו:
(סעיפים אופציונליים)
דברים שהוא/היא אוהב/ת:
דברים שהוא/היא שונא/ת:

יש מקום ל-3 בנות, ו-4 בנים (בהרשמה יש פחות בנות כי דמות אחת אני מביאה ^^), כל אחד מהם מזן אחר. תודה לכל מי שיירשם :)


תגובות (21)

uta uta

וואוו רעיוןן גאונייי
שם: ג'ונתן מק' פטריסיוס
גיל : 17
מראה: שיער חום חלק שעם האור מקבל גוון צהבהב כזה, עיניו בוהקות ואפורות. חלק מהאנשים שיביטו בו יחשבו שהוא עיוור. אבל הוא ממש לא עיוור.
הוא שרירי עם שפתיים דקיקות, וצלקת שעוברת מהכתף עד לסוף צלעותיו.
הוא עוף החול ( או בשמו השני הפניקס)
הסבר על היצור: הוא יכול להשתנות למין ציפור ענק כזו עם כנפיים כתומות וזנב צהבהב, יש לו שיניים חדות אך הוא לא משתמש בהם למטרות תקיפה.
הוא משמש בקרב כיותר מרפא מאשר לוחם. דמעותיו יכולות לרפא וברגע שהוא מת הוא עולה באש וחוזר חזרה לחיים ללא כול זיכרון מחיו הקודמים. (אשמח אם תשלב את זה בסיפור) למרות כוחותיו המרפאים יש לו גם כוחות מאוד חזקים, הוא פועל על פי שיטת נקמה.
משהו שהוא אוהב: בנות ציניות וקשוחות. כאלה שיתפסו אותו קצר.
משהו שהוא לא אוהב: הוא שונא את האויבים שלו, ברגע שמתגלה אצלו אויב הוא יכול להיות מאוד נקמני.
מקווה שאהבת :)

08/12/2014 20:45

    1. רק מהשם שלו אני מתה פה כי זה שם אדיר. פשוט אדיר.
    2. אני בחורה.
    3. כבר יש לי איזה אלף רעיונות על איך הוא עומד להיות בסיפור. הוא לגמרי נכנס. הוא אדיררררר

    08/12/2014 20:48

שם:דארק פייר (אני לא אוהבת שמות נורמאליים)
גיל:17
מראה: לבקן-עור בהיר ושיער לבן (בזכות הכוחות שלו הלבקנות שלו לא משפיע עליו), שירירי טיפה, עיניים לבנות-כתומות.
אופי: פטיל קצר, עצבני, זורם, מקובל (לא יודעת אם זה נחשב אופי) וכ'ו… הבנת את העיקרון-פאסימי בד-בוי, הוא נוהג לרדת על מי שהאופי שלו יותר נחמד משלו (שזה אומר כמאט כולם).
יצור והסבר עליו:יסודן-יסוד האש, סחין לאש וחום בכל צורה, ככל שחם יותר או שהסביבה דליקה יותר הוא חזק יותר. בסביבה של מעל 200 מעלות צלזיוס עיניו נדלקות באש שחורה (האישונים) והוא מאבד שליטה על כוחותיו ותוקף את הדבר הקרוב ביותר. כמה שזה לא הגיוני אני אשמח אם זה יכנס בסיפור אבל זה נראלי קשה מידי אז זה סתם לידע כללי.
דברים שהוא אוהב: חום, לחמם (לא פיזית, במריבות), לחמם (כן פיזית ^^), לראות אחרים רבים מכות, ללכת מכות. בנות שלא מפחדות אם הוא יאיים עליהן אבל הוא אף פעם לא מצא אחת כזו.וכמה שזה לא קשור בעלי חיים. אני אשמח אם הוא יאהב את הדמות של יוטה.
דברים שהוא שונא: קור, אנשים מטומטמים מידי, אנשים חכמים מידי, אנשים נחמדים (אבל הוא אוהב לרדת עליהם, זה מספק את הצרכים המרושעים שלו >:-))
, מבוגרים שחושבים שמגיע להם הכל, פרחות, מורים. (הרשימה ארוכה יותר מזה אבל זה בקטנה).
עוד עליו: אני אשמח אם הוא יהיה המקובל הזה שיש לו שפוטים מסביבו תמיד. וגם אם תהיה לו אחות תאומה שהיא ההפך הגמור ממנו, אם תרצה אם אשמח לתת לך אותה.
מקווה שלא סיבכתי יותר מידי, אבל תשאל את כולם והם יגידו לך שהדמויות שלי מתוסבכות…

08/12/2014 21:17

    לא דווקא אהבתי את הדמות, ההפך של the bpy next door ועוד עם יסוד האש, הוא אדיר לגמרי. ואני אוכל ליצור דמות שתהיה דמות קטנה של אחותו התאומה, אבל היא לא תהיה דמות ראשית כמו מה שאני מתכננת לדארק.
    ורק כדי לבדוק שהבנתי נכון, הוא הומוסקסואל נכון? (לא שיש איזושהיא בעיה), ואם כן, אז האם הוא בארון?

    08/12/2014 21:22

    מה?! לא הוא סטרייט! איפה ראית שהוא בארון?!

    08/12/2014 21:34

    הדמות של יוטה הוא בחור…. הנחתי ש….אני מניחה שטעיתי

    08/12/2014 21:53

    חחחחח אני נחנקת התכוונתי בתור חבר, כמו שאני אם חברות שלי נגיד לא כמו שאני אם חבר שלי או אמא שלי אם אבא שלי, מצד שני נחמד לדעת שלעוד מישהי בעולם הזה יש מחשבות כאלה חחח

    08/12/2014 22:52

אני יכולה להרשם עם שתי דמויות?

08/12/2014 21:18

    כן, אבל נראה עד כמה זה יתאים לסיפור כי כמו שהסברתי קודם מספר הדמויות מוגבל

    08/12/2014 21:19

שם: אנני ווסט
גיל: 16
מראה: שיער שחור וחלק, ארוך מאוד, ועיניים דקות (היא יפנית מעט), מצומצמות ושחורות. לובשת בדרך כלל חליפות כאלה: חצאית דקה וכהה וחולצות מכופתרות עם עניבה מפוספסת בלבן ואפרפר.
אופי: מאוד דקדקנית ומסודרת, קשוחה ובדרך כלל לא תוותר כשמדובר בפקודה שניתנה לה. היא מאוד עצמאית מלבד הפעמים בהן היא משרתת אנשים כעוזרת בנוגע למה שהיא; למטה.
היא קוראת מחשבות ומקיימת המון הומור ציני וביקורות בנוגע למחשבות, אך בדרך כלל לא פולשת לפרטיות של אנשים. ואם היא יכולה להיות חלק מסוג של מסדר של משני צורה… שם היא גדלה וחונכה. בנוסף, הכוח שלה כולל כמה בעיות ויתרונות: היא לא קוראת מחשבות אישיות, לא יכולה יותר נכון לקרוא מחשבות (אהבה) על מישהו שאדם חושב עליו ואפילו לא אם זו היא, היתרון הכי טוב- היא שולטת בטלקיניזיס, קצת: להרים דברים קטנים בכוח המחשבה.
דברים אהובים: סדר, נקיון ומשלט כמה שיותר הגיוני.
דברים שנואים: אנשים מטופשים, אי סדר, אנשים בעלי כוחות שלא משתמשים בכוחות שניתנו להם בהיגיון.

בקשה: היא יכולה לחבב מישהו? אבל לא בצורה ברורה יותר מדי….

08/12/2014 21:50

    כן סבבה, הדמות ממש נחמדה :)
    ואני יכולה אולי לעשות שהיא באה ממשפחה של משני צורה שהם חלק ממה שייקרא "המסדר" והיא דיי אכזבה למשפחה כי היא קוראת מחשבות

    08/12/2014 21:56

    או-קיי אהבתי

    08/12/2014 22:00

שם: ג'ן (ג'ני) צ'ידיפ Jen chedipe
גיל : 16
מראה: לג'ן יש שיער גלי בצבע קרם בהיר שכאילו נושבת בו רוח תמידית ועיניים חמימות כהות מלוכסנות. כשהירח המלא מגיע האישונים שלה מתרחבים והופכים מימיים ומבהילים למראה.
ג'ן היא בעיקרון מכשפה\ערפדית ששולטת וניזונה מרוח נעורים. מה שקורה זה שהירח עושה אותה רעבה והיא מתגנבת לחדרי שינה ונושכת את הישנים- לא בצוואר אלא ברגליים. כל עוד היא עוצרת את עצמה בזמן (לפני שהיא שותה הכל), לא נגרם שום נזק. בשעות היום היא יכולה לשלוט במוטיבציה של אנשים.
אופי: היא מאוד נחמדה אבל כל חד הבחנה מבין שזו בעצם רק העמדת פנים. היא מבועתת מעצמה האחרת שבאה בלילה ולא מדברת על זה כמעט.. כולם תמיד מבקשים ממנה עזרה בלימודים (הגברת המוטיבציה) אבל היא מסרבת כי "זה צריך לבוא מהם." שני ההורים שלה מוזרים מאוד, כמו תיאומים סיאמיים שתמיד מדברים במקביל.
משהו שהיא אוהבת: השמש, הטבע ואת הלימודים, בעיקר כי הם מסיחים את דעתה מכל העולם שמסביב. היא מצאה פתק קטן ומשונה במקום נסתר, והחליטה לשתול שם פתק תשובה. לאחר זמן מה היא קיבלה מענה וכתבה שוב, וכך היא והזר המסתורי הפכו לחברים הכי טובים בלי להכיר אחד את השני. הוא הסוד שלה.
משהו שהיא לא אוהבת: חוסר שליטה, רעב וחושך. היא שונאת גם עשן, אנשים חטטנים, וכאלה שלא עובדים מספיק קשה.

08/12/2014 23:33

    המ…. אז היא ערפדית (היא לא יכולה להיות גם וגם) אבל אהבתי את הקטץ׳ שעשית עם הכוח שלה. תודה על הדמות :)

    09/12/2014 06:49

יש לי חשק לנוודית זמן.
שם: אלני אבר נלני (Alani Ever Nalani)
גיל: 16 וחצי
מראה: שיער כחול חשמלי חלק וקצר, עד כמעט סוף העורף, עיניים כחולות כהות גדולות. העור שלה חיוור וחלק, והיא רזה מאוד, מה שגורם לה להיראות קצת כמו בובת ברבי. היא גבוהה.
אופי: היא עדינה ושברירית, כמו המראה שלה, אבל היא מאוד לא יציבה. אם משהו יעצבן אותה והיא תכעס, אז נותר לכם רק להתפלל ולקוות . היא כמו בובת חרסינה עם פצצה מחוברת אליה, עדינה,אבל קטלנית.
היא לוחמת מעולה, גאונה ומצליחה בערך בכל דבר שהיא עושה.
היא מעוררת קנאה, אבל כל פעם שאומרים לה את זה היא לא מבינה על מה הם מדברים. לדעתה היא סתם עוד מישהי חסרת ייחוד, ולא משנה כמה היא תצליח ותשיג לא תשנו את דעתה.
מה היא: נוודית זמן.
רוב האנשים זקוקים למכשירים מסובכים ומסורבלים כדי לנוע בזמן, אבל היא גדלה עם היישוב הקטן שלה על כוכב לכת שבליבתו הייתה איזו בעיה שגרמה לכל התושבים לעיוותים, מוות או לכוחות מיוחדים.
לקח לאנשים שם זמן להבין את מקור הבעיה, וכשהבינו אותה פינו את כל הניצולים לבית הספר הזה.
היכולת שרוב האנשים שם פיתחו זה מעבר בזמן.
המשפחה שלה מתה מההיחשפות לדבר הזה בליבת הכוכב, והיא עדיין כועסת על עצמה שלא הצליחה להציל אותם, כעס לא הגיוני בעליל.
דברים שהיא אוהבת: ללמוד, אבל רק דברים שמעניינים אותה. אם זה נושא משעמם היא תקום ותלך.
שלג וגשם, היא שונאת את הקיץ.
דברים שהיא שונאת: חוסר צדק. היא לא יכולה להיות עדה לחוסר צדק בלי להתערב. ואוכל, היא לא אוכלת הרבה כי היא שונאת את רוב סוגי האוכל.

09/12/2014 02:27

החלק של כוכב הלכת לא מסתדר לי עם סיפור כי הסיפור הוא פנטזיה ולא מדע בדיוני ..אבל אני אוכל לשנות את לזה שהיא באה מהמקום בו היו כולאים נוודי זמן לצורכיהם המדע, והיא היחידה מבין משפחתה שניצלה. מה את חושבת?

09/12/2014 06:47

גם אני רוצה לכתוב דמות ^^

שם: אקסל
גיל: 18
מראה: שיער בלונדיני ממש בהיר וקרוב ללבן המגיע לו עד לכתפיים, עיניים אדומות בוהקות, עור ממש חיוור. רזה מאוד, ולא ממש גבוה. לרוב יש לו צללים מתחת לעין בגלל עייפות.
מה הוא: הוא בן אנוש רגיל, רק שהבעיה היחידה שלו היא זה שהוא תקוע במראות, ויכול לעבור ממראה למראה (או חפץ אחר שיכול לשקף). זו קללה שמכשפה הטילה עליו, בגלל שהתיידד עם ביתה ללא הסכמתה. מאז (גיל 6) הוא תקוע במראה.
אופי: די מרוחק, אוהב לחלום בהקיץ, אבל למרות זאת הוא יכול להיות חברותי. הוא לעולם לא יעשה את הצעד הראשון כשמדובר להתיידד עם מישהו, כי הוא ביישן. אין לו כוחות מוזרים כמו לשאר, אבל הוא מאוד חכם ויודע לתכנן תוכניות מורכבות שאסטרטגיים מנוסים היו מתביישים.
דברים שהוא אוהב: לקרוא, מחבב בנים יותר מאשר בנות בגלל אותה מכשפה, עוגות גבינה.
דברים שהוא שונא: בנות מעצבנות, אנשים שצוחקים עליו, מקומות שהוא רוצה ללכת אליהם אבל הוא לא יכול.
~אנשים יכולים לעבור במראה שבה הוא נמצא, כפי שהם רוצים. אבל בגלל שהוא התרגל לחיים בתוך מראה, והסטייה של אנשים ממנו באופן טבעי, הם לא עושים את זה לעיתים קרובות.~

מקווה שאהבת את הדמות ^^

09/12/2014 17:49

ייאי, הרשת לי עוד דמות ^^

שם: ריי מאלני
גיל: 17
מה הוא: מדיום. הוא יכול לזמן רוחות ולדבר איתם.
מראה: שיער שחור אסוף בקוקו קטן, עיניים צהובות, קעקוע קטן של שלושה עיגולים ליד עין ימין- הסמל של המשפחה שלו שבה כולם מדיומים. יש לו נחשית (מיי) שתמיד כרוכה סביב יד שמאל שלו.
אופי: החיוך לא יכול לרדת לו מהפנים. הוא תמיד ידע איך לשפר את המצב מבחינה מורלית, ולעודד אנשים עצובים. אין לו בעיה להפתח לאנשים, ויכול להתחבר בקלות אל כול אחד. הוא תמיד יעזור לחבריו ולעולם לא יבגוד בהם.
בנוסף לזה הוא פזיז וממהר לבטוח באחרים, אוכל הרבה מידי, והלימודים הם הדבר האחרון שמעניין אותו.
דברים שהוא אוהב: לתקוף בלי מחשבה, לישון, את מיי.
דברים שהוא שונא: לחשוב, אנשים שהורסים את האווירה הטובה והשמחה, משחקי חשיבה, לימודים.

09/12/2014 21:40

    איזה קולי בולי מגניבולי חמודולי הוא *~* הכנסתי אותו עכשיו לדמויות ^^

    09/12/2014 22:06

נתתי לך דמות בהצגת הדמויות שהעלית.

09/12/2014 21:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך