the one sitting next to you
אז כן זה הפרק הראשון....מקווה שאהבתם אותו :) אני אכתוב את הפרק השני מחר (ואולי עם מזל אני אעלה מחר שני פרקים!) ואני מצטערת שלא הרבה קרה בפרק, אבל זה הפרק הראשון ואני מעלה את ההתרחשויות בהדרגתיות. הדמויות עוד ימשיכו להיכנס ולהיכנס. ושוב, מקווה שאהבתם, אני אשמח לביקורת/הערות/ברצינות מה שבא לכם. -the storry teller

על נבואות וצרות אחרות-1

the one sitting next to you 09/12/2014 770 צפיות 8 תגובות
אז כן זה הפרק הראשון....מקווה שאהבתם אותו :) אני אכתוב את הפרק השני מחר (ואולי עם מזל אני אעלה מחר שני פרקים!) ואני מצטערת שלא הרבה קרה בפרק, אבל זה הפרק הראשון ואני מעלה את ההתרחשויות בהדרגתיות. הדמויות עוד ימשיכו להיכנס ולהיכנס. ושוב, מקווה שאהבתם, אני אשמח לביקורת/הערות/ברצינות מה שבא לכם. -the storry teller

שנה נוספת עמדה להתחיל בבית הספר על שם כריסטיאן הקדוש, שנה שהייתה להתרגשות עצומה לכל תלמיד ותלמידה שנכפו (או במקרים קיצוניים: באמת רצו ללכת לבית הספר הזה) ללכת לבית הספר לממושמעים, מחוננים, ומיוחדים בפרט. או כמו שנהגו לקרוא לו כשהמורים לא שמעו "בית הספר למפלצות מתלמדות.". וזה בהחלט היה בית ספר ממין זה, מפני שמוריהם רצו שהתלמידים יהיו בדיוק כמותם, ממושמעים, צייתנים, רובוטים קטנים למילוי פקודות וציפיות הוריהם.
וכמו שהתחלתי לציין קודם לכן, זו שנה מיוחדת בבית ספר זה. אתם מבינים, מדי 50 שנה נבחרים 8 תלמידים במה שיאמרו לכם שהוא אקראיות מוחלטת, 4 בנות ו4 בנים, להשתתף במה שנקרא "החשיפה". בחשיפה הארבע מאולצים לעמוד אחד מול השני כששאר בית הספר צופה בהם, ולעשות מין דבר שהוא לא קרב אלים, אלא הפגנת כוח.
תדמיינו שמונה אנשים מראים את הטוב ביותר שלהם, מופע מרהיב, זיקוקים, דמעות, משחק, כל אפקט שראיתם אי פעם בתיאטרון, בקולנוע, ובמופעי קסם שהייתם הולכים אליהם כילדים (ומי יודע אולי גם עכשיו) מופגנים שם, ואי אפשר לומר שבאמת יש מנצח. כמו שמדינות אירופה השתלטו על אפריקה בתור הפגנת כוח, אפשר לומר שמי שיש לו הכי הרבה "זיקוקים" מנצח ומקבל מקום כבוד בארגון לשימור תרבות הלא-אנושיים. וזה בהחלט פרס שרבים חושקים בו, אך רבים אחרים היו בוחרים לוותר עליו.
והשמות עומדים להיכרז ברמקולים עוד…בו נראה כמו זמן….אוי אנחנו עומדים לפספס את זה. הם מוכרזים ברגע זה!

" גונת'ן מק' פטריסיוס, דארק פייר, ג'מיניי מריוות'ר, אנני ווסט, ג'ן צ'ידיפ, אלני אבר נלני." השמות הראשונים הדהדו ברחבי בית הספר, משתיקים כל רחש, על התרוצצות קטנה של דפים על הנייר וכל זבוב שהחליט להתיישב על כתף ולפזר שם את צרכיו. ואז זה המשיך לחלק שנראה מוזר בהכרזה, אלא לא היו שמות שרבים הכירו: "אקסל," אפילו כשהכרוז אמר את זה הוא נשמע מבולבל במקצת, אך מי שראה את המורים בזווית עינו ראה חיוכים ערמומיים במיוחד שמעולם לא רימזו על דבר טוב, "ריי מאלני." עכשיו זה היה שם שיותר אנשים הכירו, אך בלבול מרשימת השמות המוזרה להפליא כולה בלבלה כמעט את כל שומעיה. כזה מבחר משונה לא נראה כבר שנים.
חלק התלהבו וכמה וכמה שמו שהופיעו שם, אך אדם אחד היה מאוכזב במיוחד ששמו לא היה ברשימה הנחשקת.
"לעזאזל! כמה אנשים בדיוק צריך לשחד כדי להגיע לרשימה הזו?!" שאל את עצמו סמי לובר. הוא עבר קשה כל כך בשביל אדונו, הרי היו תכניות לסדר, אנשים לאכזב, וכמובן לסיים כמה וכמה דברים שפתוחים כבר יותר מדי זמן. אבל בשביל זה הוא היה צריך להיות ברשימה הזו! ואיכשהו, אחרי שהוא ביזבז אלפים על המורים חסרי הפרוטה האלה כדי להיכנס לרשימה, מה הוא שומע? טוב זה לא משנה מה הוא שומע כי מה ששמע היה רק רשימה של חבורת מתבגרים פתטיים ואמוציונליים, מה שחשוב הוא מה שהוא לא שמע. את השם שלו!
"לובר אתה הבטחת לי. איך תשלם עכשיו?" שאל קול אדונו באזנו, ופעם הראשונה בחייו עדיין לא הייתה לו תשובה.
אבל רעיון נרקם בראשו….לשנייה אחת הוא חשב שאולי זה אכזרי מדי, אבל אז נזכר. הוא הרי סמי לובר! אכזר מדי הוא מושג שלא נמצא אצלו בלקסיקון.


תגובות (8)

מושלם! חיכיתי לזה מלא!!!

09/12/2014 22:55

אהבתי ואשמח להמשך! (ואם תקראי את סיפורי )

09/12/2014 22:56

תודה רבה ^^

09/12/2014 23:00

אהבתי את איך שעשית את סמי, הוא עוד יותר רע ממה שתיארתי לעצמי :)
מצפה להמשך בקוצר רוח!!!

09/12/2014 23:16

זה ממש אדיר!!!
את גם כותבת ממש טוב, אני ממש רוצה לקרוא את ההמשך אז תעלי את הפרק השני מהר!
נמנמ. פרק שני. נמנמ.

09/12/2014 23:27

מגניב! אין הרבה מה להוסיף

10/12/2014 01:47

תודה רבה רבה לכולכם :) ^^ *^*

10/12/2014 07:11

וואו מושלם! אהבתי מאוד! 3>

10/12/2014 16:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך