הפרק הראשון של הסיפור הראשון שלי - אשמח לביקורות!
הפרק הבא יעלה בקרוב

ערפל באוויר – פרק 1

07/01/2013 686 צפיות 2 תגובות
הפרק הראשון של הסיפור הראשון שלי - אשמח לביקורות!
הפרק הבא יעלה בקרוב

הסיפור הראשון שלי – ערפל באוויר – פרק 1 – מקווה שתאהבו !

״שמעתם על ג׳יימי , הוא העוף מוזר של השכבה״ לורי צחקה עם חבורת המקובלים שישבו במרכז חדר האוכל ביום פתיחת שנת הלימודים והיום הראשון בתיכון ושל כיתה י׳ . 
ג׳יימי הוא לא אחד מאותה חבורת מקובלים, הוא רחוק מלהיות בה,
ג׳יימי הוא באמת עוף מוזר אך הוא יפה תואר,אצילי עם עיניים כחולות מהממות יושב עם חבורת החנונים ומדבר עם חברו הטוב ביותר, מייק. 
מייק הוא תולעת ספרים וגאון מחשבים,תשאלו אותו מה זה שפת סי והוא יסביר לכם אותה כמו שידעתם אותה כל החיים. 
סם וג׳יימי יוצאים כבר מספר חודשים, סם גבוהה בעלת עיניים ירוקות ושיערה הבלונדיני שופע על צווארה. 
לפתע, בכריזה נשמע מנהל בית הספר:
״תלמידים יקרים,ברוכים הבאים לתיכון ניאדה שבלוס אנג׳לס, קליפורניה , מקווה שתרגישו כמו בבית – המבחנים לקבוצת הפוטבול מתחילים בעוד מספר דקות״ 
ג׳יימי ומייק מאוד רצו להיות בקבוצת הפוטובול המפורסמת של התיכון החליטו לגשת למבחנים. 
המבחנים נערכו באולם ספורט, בחדרי הלבשה התארגנו כל הנבחנים לקראת המבחנים , כשלפתע ראה ג׳יימי ערפל מיתמר מרצפת המתלחות , ג׳יימי ניגש למלתחות בצעדי קטנים ומפוחדים כשלפתע נעלם ג׳יימי עם הערפל. 
״ג׳יימי איפה אתה? ״ קרא מייק לג׳יימי, 
מייק התחיל לחפש את ג׳יימי כי ידע שזה החלום שג׳ימי לא רצה לפספס. 
שעת המבחנים הגיעה ומייק ניגש למבחן לקבוצת הפוטבול. 


תגובות (2)

קודם כל- ברוכה הבאה לאתר !
הפרק נחמד תמשיכי (:
ותאריכי את הפרקים ^-^

07/01/2013 05:35

תודה :) אני בן ולאט לאט אני אאריך את הפרקים תודה רבה :)

07/01/2013 06:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך