אשמח לביקורות לפרק החדש של הסיפור הראשון שלי ערפל באוויר!
הפרק הבא יעלה בקרוב

ערפל באוויר – פרק 2

07/01/2013 512 צפיות 2 תגובות
אשמח לביקורות לפרק החדש של הסיפור הראשון שלי ערפל באוויר!
הפרק הבא יעלה בקרוב

הסיפור הראשון שלי – ערפל באוויר פרק 2 – מקווה שתאהבו!
לפרק הראשון היכנסו לפרופיל שלי,
קריאה מהנה.

מייק הצטרף לקבוצת המבחנים של הפוטבול ביחד עם אריק,אלן וריק. 
וגברו על הקבוצה המתחרה עם 78 טאצ׳דאונים בכך כולם עלו אוטומטית לקבוצת הפוטבול הרשמית. 
מייק סיפר למאמן קבוצת הפוטבול על שג׳יימי היה אמור להשתתף גם במבחנים אך הוא לא הצליח למצוא אותו בשום מקום. 
המאמן אמר:״ אני מצטער, אבל אין מה לעשות, המבחנים נסגרים היום, הליגה מתחילה עוד מספר שבועות״ 
מייק חיכה לג׳יימי בחדר ההלבשה אך ג׳יימי לא הגיע ומייק נכנס ללחץ היסטרי. 
         
                 ***************
״תקשור לו את העיינים עם המטפחת השחורה הזו ואת הידיים בחבל הזו״ אמר טיילור לבן אנוש. 
״מה? איפה אני ?״ נבהל ג׳יימי ולא הבין היכן הוא נמצא. 
״תחכה לאלכס הגדול והוא יסביר לך הכל ״ צעק עליו טיילור, ״ג׳יימי הוא חייב לספר לך משהו חשוב עלייך ואתה חייב להקשיב לו״ קרא טיילור. 
״מה? איך אתה יודע את שמי? מה הדבר הכל כך חשוב הזה שהוא צריך להגיד לי?״ נכנס ג׳יימי ללחץ. 
״אלכס הגדול הגיע , הוא יסביר לך הכל״ אמר טיילור. 
״ג׳יימי, הדבר שאני הולך לספר לך הוא קשה לעיכול – אבא שלך הוא בן אנוש ואמא שלך היא שליש ערפדית,שליש מכשפה ושליש בת אדם.״ 
״רגע רגע זה אומר שאני…? ״ ג׳יימי היה מופתע לחלוטין ולא ידע מאיפה זה נפל עליו. 
״זה אומר שיש לך כוחות שלא ידעת עליהם, כוחות של ערפדים ומכשפות״ אמר אלכס הגדול. 
״איך ידעתם את זה עליי? מאיפה המידע? מדוע חטפתם אותי? ״ קרא ג׳יימי. 
״אני צריך ללכת עכשיו לטפל באמא שלך ואז אני אחזור ואני אענה לך על השאלות״ סיים אלכס הגדול את השיחה. 


תגובות (2)

נחמד מאוד.
את צריכה לפרט ולתאר יותר על איפה הם נמצאים ומי זה כל אחד- לדעתי.
אה, ולהאריך את הפרקים. תמשיכי(:

07/01/2013 06:58

אוקיי תודה אני אעבוד על זה – אני בן !!!

07/01/2013 08:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך