פנטזיה והרפתקאות
תקציר: כל יום נהרגים מליון אלפים גמדים בני אנוש וטרולים.
הגיעה הזמן להשים לזה סוף! אך האורקים הם חזקים והם לא יוותרו בשביל מקום המחייה ובעיקר שליטה על העולם כולו! אך יש משהו אחד שיכול לעצור את האורקים אחד ולתמיד!

פנטזיה- מלחמת האורקים פרק 1

תקציר: כל יום נהרגים מליון אלפים גמדים בני אנוש וטרולים.
הגיעה הזמן להשים לזה סוף! אך האורקים הם חזקים והם לא יוותרו בשביל מקום המחייה ובעיקר שליטה על העולם כולו! אך יש משהו אחד שיכול לעצור את האורקים אחד ולתמיד!

אהה צעק גרגור האלף כשאורק גדול ושרירי התקרב אליו וחסם אותו עם חרבו הארוכה וחזקה למדי.
האורק התקרב אל האלף כשחרבו איתו ובכל צעד חיוכו הפך לערמומי יותר ויותר.
כשהאורק התקרב לאלף הוא שלף את חרבו והרים אותה גבוה כדי לכוון טוב טוב על האלף. אך אז הופיע מאחורי האורק בן אנוש. למזלו של האלף האורק לא הבחין בבן האנוש. בן האנוש הוציא את חרבו ותקע בגבו של האורק.
האורק נפל ארצה על אבני בזלת שחורים.
במצבו לא היה נראה שיוכל להתאושש אמר הבן האנוש.
תודה, אמר גרגור לבן האנוש. הייתי עושה את זה לכל אורק שהיה נמצא כאן אמר בן האנוש.
איך קוראים לך? שאל גרגור האלף את בן האנוש שמי הוא גרוס ומה שמך? אמר גרוס את האלף שמי הוא גרגור. נעים מאוד, אמר גרוס כדי לך מאוד ללכת מהמקום הזה המקום הזה שורץ הרבה אורקים שריריים ומרושעים הרוצים להרוג כל מי שמתקרב אליהם אמר גרוס ומה בכלל אתה מחפש כאן?
אני תעיתי בכיוון שלי ביער והגעתי לכאן הייתי צריך להגיע לגבעת ההוביטים אמר גרגור.
אז אתה ממש לא בכיוון אמר גרוס אתה צריך לחזור ליער להגיע לקצעו השני של היער ולעלות לראש הגבעה שם נמצאת גבעת ההוביטים.
רוצה להיצטרף עלי? שאל גרגור האלף. כן אבל את מי אתה מחפש שם? שאל גרוס. אני מחפש את בומי מנהיג ההוביטים אמר גרגור. אז שנתחיל? שאל גרגור בוודאי ענה גרוס.
גרוס וגרגור המשיכו בדרכם לתוך היער אך הם אינם יודעים כמה הפתעות מצפות להם בדרך.
שני הנועזים (גרוס וגרגור) ירדו מהגבעה אך שירדו ממנה פתאום!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך