המשך יבוא... יצא פרק קצר.

המסע- פרק חמישי: הבריחה

02/05/2015 747 צפיות אין תגובות
המשך יבוא... יצא פרק קצר.

פרק חמישי: הבריחה:
קילי ישן בפינה אחת של התא או ליתר דיוק ניסה להירדם ללא הצלחה. ביפור ופילי היו בצד השני. הם לא דיברו איתו. הוא הסתובב אליהם. "אני יודע שאתם שונאים אותי והתנצלות שלי לא תשנה את זה ולא תשנה את מה שעשיתי. אני באמת מצטער." הוא אמר להם.
ביפור לא אמר דבר ופילי לעומתו כן דיבר, "לא ידעת שתצטער על זה? אני יודע שאתה תעשה הכל בשביל אח שלך אבל אני לא מבין איך להרוס לנו את המסע ולהסגיר אותנו עוזר לו." פילי כעס על קילי, מאוד.
"זה עזר בגלל שבכל מקרה היינו נכשלים. הבנתי את זה לפני שלושה חודשים, הבנתי שיש שתי אפשרויות או שמישהו יתפוס אותנו ויפגע בנו, בכולנו או שאני אסגיר אותנו בתנאי שהם ישחררו את בומבור. וגם אם איכשהו היינו מצליחים להגיע אל מי ששולט בממלכות לעולם לא היינו מצליחים להרוג אותו." אמר קילי. לפילי לא היה מה להגיב. אם כמה שהוא לא רצה להודות בזה הוא יודע שקילי כנראה צודק והוא רק אמר: "אולי היינו כולנו נכשלים ומתים אבל לפחות היינו מנסים. עכשיו את הסיכוי הקלוש שהיה לקחת."
"אתם יכולים לברוח מפה. אתם יכולים לברוח ואז לחפש את בומבור וטום ולהמשיך במסע הזה. אני לא לקחתי לכם את הסיכוי הקלוש שלכם. עדיין יש לכם אותו. והיחידים שייקחו אותו ויהרסו אותו יהיו אתם. אם תתיאשו כמו שאני התייאשתי." הוא אמר וחזר לנסות לישון. אף אחד לא דיבר.
*
"כמה זמן אני נמצא פה?" שאל טום את הגובלין הגבוה אשר שמר עליו.
"כמה ימים." אמר הגבוה.
"אבל כמה?" שאל טום עצבני.
"יומיים," אמר הגבוה בלי להסתכל עליו.
"אני רעב," אמר טום והרגיש את בטנו מקרקרת. הגבוה הסתכל עליו.
"תגיד לנו איפה החברים שלך ואז אולי אני אתן לך לאכול." אמר הגבוה.
"אני לא יודע איפה הם אבל אני מניח שהם עלולים להיות במקום שקרוב לאיפה שחטפתם אותי." אמר טום. "עכשיו אפשר אוכל."
"בסדר אבל תשתוק." אמר הגבוה והלך לקרוא לגובלין הנמוך יותר כדי שיביא אוכל לטום. עכשיו זו ההזדמנות שלי, חשב לעצמו טום. הוא ניסה לקרוע את החבלים שקשרו אותו ונכשל. הוא החליט לנסות לקום כשהוא עדיין קשור. הוא הצליח. הוא ניסה לצאת החוצה משם והוא הצליח גם את זה. הוא רק בלי לחשוב לאן עד שהוא נתקל במישהו ונפל. זה היה בומבור.
"בומבור?" הוא שאל.
"טום?" שאל בומבור.
"מה אתה עושה פה?" שאל טום בסקרנות.
"חיפשתי אותך." אמר בומבור.
"Tיפה כולם?" שאל טום.
"זה סיפור ארוך." אמר בומבור. הוא הלך אל הגב של טום ופתח את הקשרים שכבלו את ידיו.
"בוא," אמר בומבור והם רצו. הם הגיעו אל איפה שאבא של בומבור היה.
"תכיר זה אבא שלי." אמר בומבור והצביע עליו. טום זיהה אותו. הוא הכיר אותו.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך