סורי על כך שהייתם צריכים לחכות זמן רב כל כך פשוט הלימודים לא מאפשרים לי כל כך להמשיך לכתוב וגם עוד מעט בגרויות אז תצטרכו לעמוד בקצב של ההלעת הכתיבה שלי, מקווה שתהנו מהפרק הזה ושאתם נהנים מהפרקים הקודמים...:)

פרק 3

25/02/2013 1403 צפיות אין תגובות
סורי על כך שהייתם צריכים לחכות זמן רב כל כך פשוט הלימודים לא מאפשרים לי כל כך להמשיך לכתוב וגם עוד מעט בגרויות אז תצטרכו לעמוד בקצב של ההלעת הכתיבה שלי, מקווה שתהנו מהפרק הזה ושאתם נהנים מהפרקים הקודמים...:)

"מה נעשה איתו" שאלה ליז את הרופא בדאגה.
"מה שאנחנו אמורים לעשות, ליז אל תדברי על זה פה בקול אחרת יתפסו אותנו ואת לא רוצה לאבד את עבודתך ואת חייך נכון?"אמר הרופא כריס בציניות והלך לטפל בחולה אחר.
ליז לפתע נתקפה פחד ולא האמינה למה שכריס אמר לה, היא לא הכירה אותו כך, הוא תמיד היה מספר לה הכל ולא היה צועק עליה.
ליז נכנסה למשרדו של כריס וגילתה שהוא איננו, כל הניירות היו מפוזרים על הריצפה דבר שלא היה אופייני לכריס בכלל, הוא בחיים לא היה מפוזר כל כך, תמיד כל המסמכים והתיקים היו מונחים בערימה על השולחן או היו מתויקים במגירה לפי סדר הא"ב.
העפרונות היו זרוקים על השולחן והמחשב היה כבוי.
ליז החליטה לשבת ולא לגעת בכלום, היא כבר לא ידעה למה לצפות מכריס אם היא תעז לגעת בעפרון או במסמך אחד.
כריס נכנס למשרדו והיה מופתע כשגילה את ליז יושבת.
" מה את עושה פה? את לא אמורה להשגיח שאף אחד לא ייכנס לחדרו של דיימן?" כריס התיישב על כיסאו השחור פתח את המחשב והזיז כמה מסמכים מהשולחן הצידה.
"אני נראית לך שומר או בריון?" שאלה ליז וכשראתה את פניו הרציניות של כריס השתתקה לרגע ואז דיברה שוב, "יש לי שאלה, למה אתה עושה אתה זה? למה אתה עוזר להם?"
"חחח… את לא באמת מצפה לתשובה נכון?" שאל כריס אך כשראה את עיניה הלחות מדמעות שאל שוב "נכון ליז?"
"לא" אמרה ליז ועמדה לצאת מהחדר אך כריס עצר אותה בכך שהשביע אותה שלא תספר כלום לאנשים אחרת הם יימצאו אותה.
"מי זה בכלל האנשים האלה? חשבתי שאתה שונא אותם" אמרה ליז בקול יציב וחזק. ליז חזרה למקום שבו ישבה אך הפעם היא עמדה.
"את לא באמת רוצה לדעת מי הם נכון?" שאל כריס, "כן אני באמת פעם שנאתי אותם ואני חושב שאני גם עכשיו שונא אותם אבל כל עוד אני מרוויח כסף זה משתלם לי ולך." כריס הפעם נעמד והתחיל לסדר את המסמכים שהיו על הרצפה.
"למען האמת כן, אני רוצה לדעת מי הם האנשים האלה שכל כך רוצים את הבן שלי, דיימן." אמרה ליז בחצי בכי.
"ליז האנשים האלה מסוכנים ואם את לא רוצה למות כדאי מאד שתסתמי את הפה ותמלאי אחר ההוראות, ואל תזכירי שוב את דיימן בתור הבן שלך ברור?" כריס אפילו לא חיכה לתגובה מצד ליז ויצא מהמשרד לאחר שמשמרתו הסתיימה.
"כריס" צעקה ליז בעוד כריס ממשיך ללכת מהמסדרון הצר שמוביל ליציאה של המחלקה, "אם אתה לא תגיד לי מי הם האנשים האלה אני אלך לחפש אותם בעצמי גם אם זה כרוך במוות ובסכנה".
ליז לקחה את התיק שלה ויצאה ממשרדו של כריס.
כריס יצא לכיוון החניון וכשהגיע לדלת המכונית נעצר ובעט בצמיג בעצבנות ולאחר מכן נכנס לתוך המכונית ויצא מהחניון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך