צחורה|| פרק 3

יעל פוטר :) 23/02/2014 599 צפיות 5 תגובות

לקחתי במהירות את הלפטופ והקלדתי את השם "סאני", אתר שמראה את מזג האוויר ממש עכשיו, את התחזיות לשבועיים הקרובים וסיכום מזג האוויר. הופיעה שם שמש גדולה שמסביבה יש הילה צהובה ענקית, ולמטה היה כתוב 37 מעלות. לחצתי על הקישור "סיכום מזג האוויר החודשי".
"מגיש מזג האוויר: עוז ברן
בחודש האחרון נראה שמזג האוויר משתגע. בתחילת החודש החלה מכת חום שלא הייתה כמותה כבר מספר נדיב של שנים. עקב החום הפתאומי, תושבי המדינה, שהתרגלו לקור כלבים בחורף וחום של מקסימום 30 מעלות בקיץ, היו בהלם. תוצאותיה של המכה הן:
-התייבשות של כ100 תושבים ברחבי המדינה.
-שריפות ב15 מקומות שונים.
– שימוש יתר במזגנים, מאווררים וכד' וכתוצאה מכך הפסקת חשמל בכ126 בתים.
לפי התחזיות, מכת החום תמשך עוד כחודש וחצי.
כאן עוז ברן, מקווה שמכת החום תסתיים".
נאנחתי ולא ידעתי מה לעשות. הבנתי שאסור לי לצאת החוצה, אחרת אהפוך לגלידה-נמסה-אנושית. הייתי בטוחה שעליי לספר למישהו, אבל לקחתי בחשבון שההורים שלי יחשבו שאלו שטויות. ואז נזכרתי באנשים שיאמינו לי במאת האחוזים. 2 האחים הגדולים שלי, ג'סמין ודרק.
התקשרתי אל שניהם, שגרו בדירה במקום אחר בעיר כל אחד. הודעתי להם שזה דחוף. כעבור שעה הם הגיעו ואחרי סדרה קטנה של חיבוקים ושאלות "מה נשמע?" החלטתי להראות, יותר מלספר, מה קורה.
"אוקיי, אולי תחשבו שאני מוטציה, אבל אני צריכה להראות לכם משהו. בואו לחצר", הצבעתי לכיוון החצר הקטנטנה שלנו.
"נדיה, את קצת פסיכית", אמר דרק והניד בראשו.
יצאנו כולנו לחצר. הושטתי את היד קדימה כדי שיראו מה קורה, אבל אז קרה משהו שלא דמיינתי שיכול לקרות בכלל ליד שלי.


תגובות (5)

זה נעלם (?!) :O
תמשיכי !

23/02/2014 08:00

מה קרה ליד שלה???? :D
תמשיכי!!!

23/02/2014 08:16

תמשיכי יעל ^_^

25/02/2014 05:58

תמשיכי!

25/02/2014 06:04

מה קורה ליד של נדיה?! די אני במתח.
תמשיכי!

25/02/2014 07:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך