ציד שנתי- פרק 8

GalileoStu 20/10/2011 784 צפיות 11 תגובות

זה לא שאני לא יודעת מזה. גם לי זה קורה. אבל לראות כל כך הרבה במצב תוקפני בבת אחת, אפיללו בשביל חצוייה כמוני זה הלם.
תנו לי להסביר לכם מה זה מצב תוקפני- מתי שחצוייה במצב תוקפני היא הולכת לאכול בשר. בגלל זה אני תמיד הכרזתי את עצמי כצמחונית. כל פעם שרציתי לאכול בשר הייתי צריכה לעשות את זה בסתר. מה שקורה זה שבעבר אי היה אפשר לקנות אוכל ועד היום אנחנו צדות. ובגלל זה החושים שלנו מתפתחים- העיניים ניהיות אדומות כדי שנראה יותר טוב. הציפורניים ניהיות חדות כמו סכינים. השיער ניהיה קשה כדי שלא יפריע באמצע. האף והאזניים לא משתנים חיצוני, אבל אפשר לשמוע ולהריח טוב יותר. אבל השינוי הכי משמעותי זה הניבים. המקום שהכי כדאי לנשוך בו זה השפה של הפה. כשהטרף שומע אותנו שרות הוא חושב שאנחנו מתכוונות לתת לו נשיקה, אבל בעצם אנחנו נושכות אותו אם הניבים ותוך דקות הוא מת מהרעל. אז אנחנו שותות את הדם שזה כמו מיץ בישבילנו ולבסוף את הבשר, שזה ממלא אותנו בכוח וחוץ מזה זה מאוד טעים.
אני הולכת לראי ורואה את עצמי מכוערת. אני לא סובלת את עצמי במראה הזה. זה מדכא אותי השיער שעכשיו קשה כמו קש. או העיניים שלא מתאימות לי לשיער. אני מסתכלת על הציפרניים ונאנחת. הלק שאני ושירה עשינו אחת לשנייה נהרס, במקום זה יש קשקוש על הציפורן החדה שלי.
נשמעת דפיקה בדלת.
אני באה לפתוח ומוצאת גרסה מפחידה של פס.
"הי" אני אומרת.
"הי, את באה לאכול?" היא שואלת.
"אה… כן… ברור…" אני לא רוצה שיראו אותי ככה, אבל הבטן שלי מקרקרת כל כך חזק שאני מסכימה.
" אז בואי"
אנחנו הולכות לקפיטריה אם כולם ונכנסות. אני שוחה אל התור ומחכה שיהיה תורי.
נותנים לי שלוש דגים, חמש אבני ים ורגל של תמנו. אני לוקחת כוס וממלא לעצמי מיה, שזה נוזל שבא מצמח מעוד נפוץ בכל הים. לא תעים או ממלא כמו דם אלה חסר תעם. כמו מים.
אני מוצאת את לינדה ובאה אליה. אנחנו אומרות הי ומתישבות לאכול.
הדגים ורגל של תמנון תעימים. אנחנו לא מדברות. רק אוכלות. אבני ים לא משהו אבל הכול מילא ביחד מילא אותי.
"טוב, אני יבוא אלייך מחר בבוקר ללוות אותך לכיתה. את תוכלי לשבת לידי אם את רוצה."
"בטח" אני עונה. עד שאני חוזרת לחדר אני ניהיית יפה עוד פעם. ואני נרדמת ללילה ללא חלומות.


תגובות (11)

שמחה שהמשכת וזה ממש יפה(;

20/10/2011 11:18

מזדהה לחלוטין עם יהלה סיפר יפה מאד ממש יפה אשמח על המשכו ממני בקי♥♥♥

20/10/2011 12:25

תודה

20/10/2011 13:21

באמת ממש יפה.
(אני ממש מתגעגעת אליך.)

20/10/2011 13:25

חחח… גם אני
נתראה ביום ראשון

20/10/2011 13:34

גלילאו…. זה היה מחריד…. לקטע שהדם מאוד טים אני רגילה, כי את מכירה אותי אני תמיד רואה או קוראת סדרות על ערפדים, אבל לקטע של הבשר?! חלחלת אותי אהובה!! אבל זה בכל זאת מדהים..! את חייבת להמשיך! חח טוב נתראה ביום ראשון.. (thats absooord!!)

20/10/2011 15:13

חחח, תקשיבי, התחלתי את מה שאת רצית שאני יתחיל, את מוזמנת ליקרוא (הקדשתי לך את ההקדמה)

20/10/2011 16:11

תמשיכי

04/06/2012 10:48

תמשיכי

04/06/2012 10:48

תמשיכי בבקשה!!

19/09/2012 05:08

להמשיך!!!
אחד מהסיפורים שלך לפחות, נו… אני מחכה שבועות!!

25/09/2012 01:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך