neta663
מקווה שאהבתם! אני אעלה עוד סיפור חדש אולי מחר: הוא כבר כתוב. ואחד נוסף :) יותר מדי רעיונות בתקופה הזו.

צלי הלילה- הקדמה והרשמה

neta663 16/03/2015 834 צפיות 14 תגובות
מקווה שאהבתם! אני אעלה עוד סיפור חדש אולי מחר: הוא כבר כתוב. ואחד נוסף :) יותר מדי רעיונות בתקופה הזו.

טיילור קאנט היא לא זאבה, גם לא ערפד, או מכשפה לצערה.
היא ינשוף.
כשטיילור עוברת לעיר אחרת, מקרים משונים של חטיפה מתרחשים והיא משתנה לראשונה. כשהיא מגלה את מתכנני החטיפות, להקה של אנשי-ינשוף הנקראים צלי הלילה, היא רוצה ללמוד מהם כיצד להשתנות לשליטה ולנסות לבטל את הרצון שלהם לשנות עוד ועוד אנשים.

שם:
גיל:
אופי:
מראה:
מראה בצורת ינשוף:
בוו, אמרן: כמו אלפא ובטא, אלפא הוא ינשוף בצורתו המקורית, בוו, ובטא זה אמרן, (לקוח מספרדית) אדם בעל כנפיים ועיניים בצבע לא טבעי, נוצות מכסות את אוזניו, שערותיו – כמו שערות רגילות- וסביב העיניים.


תגובות (14)

אהבתי ממש את ההקדמה, הקטע של אנשי הינשוף מקורי מאוד^^
מקווה שתעלי פרק ראשון כמה שיותר מהר:)
(לא נרשמת, כל הדמויות שלי מתחילות להיות ממש זהות אז.. מקווה שאחרים יתרמו דמויות טובות:>)

16/03/2015 17:30

    סבבה, ותודה ^^
    #ינשופונים
    (אני מצטערת שכתבתי את זה)

    16/03/2015 17:32

שם: כריסטיאנה ווד
גיל: 17
אופי: חשדנית, ולוקח הרבה זמן לזכות באמונה, ואי אפשר (שימי לב, **אי אפשר**) לזכות בו בחזרה. היא פיקחית, חכמה (לא אותו דבר), ולא מפחדת להשתמש בטריקים מלוכלכים. לא מאמינה במשחק הוגן. היא אף פעם לא אהבה, ולא מתכננת לעשות זאת. מבחינתה, זה בזבוז זמן. יש לה מחברות שלמות בהן היא מציירת טבע, ומחברות שלמות בהן היא מנסה לתכנן באופן יעיל כל דקה מהזמן שלה (מילולית). היא יכולה להיות אכזרית, ושונאת לדבר כשאין בזה צורך דחוף; היא מתעבת תקשורת שלא כוללת כתבי סתרים ומספרים.
היא בעצם מנסה לדאוג לכולם, ויכולה להיות דאגנית על גבול אימהית כשזה מגיע ללהקה שלה.
מראה: נמוכה ומכווצת, כאילו היא כבר באמצע ההשתנות. שערה חום כהה וסבוך שמגיע לשכמותיה. חיוורת. בעלת עיניים ירוקות ענקיות. שריטות על זרועותיה, ומצח תמיד מקומט במחשבה או דאגה תמידית. עם השקעה, היא תוכל להיות יפה, אבל מבחינתה, זה בזבוז זמן.
אלפא: (זה איך שהיא נראית כשהיא ינשוף, כן?) בתור ינשוף היא הרבה יותר מרשימה מבתור בן אדם. היא גדולה למדי, עם אותן עיניים ירוקות המוקפות טבעת זהב. מצטיינת בתעופה ובציד (הרבה אימונים; הסיבה לכל השריטות בתור בת אנוש), ובעלת מוטת כנפיים גדולה מאוד. המקור שלה מעוקל וחד, וכך גם טפריה.
בטא: לא הבנתי מה זה. תסבירי לי.

16/03/2015 17:40

    היא בפנים, אמממ זה כמו אנשי זאב, בוו זה כמו אלפא: כזה שמשתנה לזאב מלא, או ינשוף מלא (קריצה ,קריצה).
    ובטא זה אמרן – השם שלו כ-ינשוף לכאורה. אי אפשר להיות גם בטא וגם אלפא, רק אחד. בטא הוא ממדרגה נמוכה יותר. שלא משתנה בצורה שלמה.
    טוב, רצתי להגיב על מקיילה בנתיים

    16/03/2015 17:46

טוב… אז אני מניחה שהיא אלפא…

16/03/2015 17:49

    כנראה, עכשיו אני אחפור: בסיפור הזה, זה נקרא… בוו…

    16/03/2015 17:51

גררר… לא. לא עובד לי כריסטיאנה=בוו….
לא. היא תהיה אמרן (-: (אם תסכימי)
אמרן: אותן העיניים, רק עם חישוקים זהובים. נוצותיה חומות בהירות, ובקצותן צהבהבות. הנוצות קצת מנצנצות, ובתור אמרן, היא נאה מאוד על גבול יפהפייה.
(בלי הגזמות) היא הרבה יותר גבוהה בתור אמרן, ושערה מתמזג לאט עם הנוצות בקרקפתה.
(כל זה בתנאי שתתני לי לשנות)

16/03/2015 18:00

    כן ברור

    16/03/2015 18:05

    יש לי שמות מוזרים…

    16/03/2015 18:06

הם מקוריים.

16/03/2015 18:23
uta uta

רעיון מאוד מקורי. לצערי אני לא ארשם. אולי מאוחר יותר.

16/03/2015 19:21

    אוקיי, חבל חסרות לי דמויות: אשמח לדעת שתעקוב

    16/03/2015 19:52
uta uta

ואהבתי מאוד את הרעיון אני אעקוב

16/03/2015 19:22

אני אכתוב לך אחד, (אני אשלח לך גם פרק האחרון.
שם: רייד שרסטון
גיל: 16
אופי: מרדנית לפעמים, פזיזה, עקשנית, נחמדה, יכולה להתעצבן מהר, נאמנה אלא אם כן בגדו בה, ציידת מעולה, לוחמת טובה, לא מבינה כל כך בתורה שלהם, אבל חברה מאוד טובה ומצחיקה אבל בפנים יש לה עבר כה אפל שהיא לעולם לא תספר לאיש אלא אם כן היא תבטח בו לחלוטין. מראה: שיער שחור קצוץ עד סוף הצוואר, (מהכתפיים לראש) היא נראת כמו בחורה קשוחה, שלא כדאי להתעסק איתה. היא הייתה יכולה להראות כמו פאנקיסטית מעולה (אני מקווה שכתבתי נכון פאנקיסטית) אם היא הייתה שמה את האיפור והאביזרים. ואם היא הייתה לובשת רק שחור. אבל היא מגוונת. יש לה תליון סגור במפתח קטן שהיא שומרת אצלה, שם יש תמונה של ההורים *המתים* שלה, היא לא פותחת אותו בפני איש.
היא שזופה עם עגיל כסוף קטן בצד שמאל. ועיניים כחולות.
ינשוף: ינשוף שחור עם עיניים כחולות, ותליון של ההורים שלה בתור ינשופים. האב חום-אפור והאם אפורה-זהובה.
היא אלפא עקרונית בדם שלה, אבל היא אף פעם לא תקח אחריות על מישהוא. היא לא מוכנה להיות זאת שתפיל אותם (בתליון כתוב דווקא הניגוד: ״מנהיג שמפיל את הצוות שלו תמיד ירים אותם גבוהה יותר״)
והיא יודעת לדבר שלוש ספות – יוונית עתיקה וחדשה, פרסית, ולטינית (היא אוהבת היסטןרית מלחמות והכל)

20/03/2015 23:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך