פרח הזאב
מקווה שתקראו, תאהבו ותגיבו על הפרק :) השקעתי בו מאוד, פרק 3 הוא בעצם חלק מפרק 2 שפוצל לכמה פרקים.

קאלה הנוטרת החדשה- פרק 2, תנינים וסכנות

פרח הזאב 06/02/2016 770 צפיות אין תגובות
מקווה שתקראו, תאהבו ותגיבו על הפרק :) השקעתי בו מאוד, פרק 3 הוא בעצם חלק מפרק 2 שפוצל לכמה פרקים.

אני אומרת מראש שהפרק קצר כי הוא חולק לכמה פרקים בגלל אורכו. בנוסף, תאור הדמויות יהיה מתחת לפרק, מקווה שתהנו :)

פרק שני- תנינים וסכנות

[רוי]

התעוררתי בבוקר שטוף מרץ עם רצון להתגרות בתנינים.

ראיתי שכולם ישנים והלכתי בשקט אל שון לשאול אותו אם הוא רוצה לבוא. "רוי אתה רציני? מה אתה מעיר אותי עכשיו,עוף מכאן!" אמר לי שון בכעס. אוף איזה מעצבן הוא! לא נורא המשחק בתנינים ישמח אותי אני בטוח! חשבתי לעצמי והלכתי לנחל התנינים.

ראיתי שהתנינים מאוד עצבניים היום אבל לא היה לי אכפת כי רציתי להינות ולהרגיש סכנה.

ככה שיחקתי במשך כמה שעות עד שראיתי תנין גדול,חזק ומהיר מכל האחרים והצבתי לעצמי את האתגר להתגרות בו אך לא חישבתי נכון את סיכויי ונתפסתי.

התנין פצע אותי וכל מה שיכולתי לעשות לפני שאאבד את ההכרה מהכאב זה לילל יללת עזרה. יללתי נקטעה בחשיכה.

[קאלה,הגורה]

הייתי באמצע שיחה עם אמא כששמעתי אותה.

את יללת העזרה הכאובה של רוי. לא ידעתי מה לעשות אבל פשוט רצתי למקום בו נשמעה היללה.

ראיתי את רוי פצוע קשה ומעולף כשמולו תנין עצום שמתכוון לשים קץ לחייו. כעסתי כל כך וצעקתי עליו בקול לא שלי "תעזוב אותו!" בחוזקה.

התגובה שקיבלתי מהתנין הייתה פחד אחריי זה תדהמה ולבסוף גיחוך שראה שאני זו שאמרתי את זה.

כעסתי כל כך ולא ידעתי מה לעשות כשהוא המשיך להתקרב לרוי במטרה לשים קץ לחייו.

פתאום הרגשתי חום באזור הברק והדבר היחיד שחשבתי עליו הוא שאני חייבת להציל את רוי ומה שראיתי לפני שהתעלפתי היה אור כחול נוצץ ויפה פוגע בתנין ושורף אותו.

—–

~~~~~~~~~~~~

—–

התעוררתי במאורה והרגשתי חלשה. נזכרתי במה שקרה והתחלתי לחפש את רוי, לבדוק אם הוא בסדר כששמעתי "אל תדאגי הוא לא כאן, הוא כבר מרגיש הרבה יותר טוב והחלים יפה במהלך הימים שישנת. בהתחלה ניסינו להעיר אותך אבל היית חסרת כוחות והעדפנו לתת לך לנוח אחריי מה שקרה. את מה קרה,את הניצוצות ראית?" שאלה אמי "כן במטושטש, אבל אני זוכרת" אמרתי "אני אוכל לראות אותו?" הוספתי "כן אבל מאוחר יותר ועכשיו חזרי לישון" ענתה לי אמי. "טוב אמא" אמרתי וחזרתי בשמחה לשינה.

[שון]

הייתי בנחל התנינים,שיחקתי בנחת אבל בזהירות. כבר עברו מספר ימין מאז שהתנין תקף את רוי ואני עדיין יכול למצוא את גופתו השרופה.

שמעתי מין רעש התפצחות וניסיתי לגלות את מקור הקול. הגעתי לגופת התנין ושמתי לב שהיא זזה ונשברת.

נבהלתי נורא וזזתי לאחור, מתוך הגופה יצא תנין אבל הוא לא נראה מרושע והיה לו את הסימן של קאלה על הבטן. "אתה" הוא אמר לי "תוכל לומר לקאלה שאני רוצה לפגוש אותה?" שאל אותי. "כ כ כן" אמרתי בקול רועד והתחלתי לרוץ למאורה.

כשהגעתי למאורה מצאתי את אמא וקוזט וסיפרתי להן מה קרה. "אבל אמא למה התנין רוצה אותך?" שאלה קוזט "מתוקה הוא לא רוצה אותי, הוא רוצה את אחותך אני צודקת שון?" שאלה אמי "אני חושב שכן" אמרתי ונכנסתי למאורה כדי להעיר את קאלה. "קאלה תתעוררי" אמרתי וניערתי אותה "מה? שון זה אתה שמנער אותי?" שאלה אותי "כן זה אני אבל את חייבת להתעורר ולבוא לנחל התנינים,התנין חי והוא מבקש לפגוש אותך" אמרתי.

תוך שנייה התעוררה קאלה ועמדה. "קדימה בוא נלך" אמרה והתחילה לצאת החוצה.

[קאלה,הגורה]

כשהגענו לנחל הלכתי ישירות אל התנין ושמתי לב שמשהו שונה בו, והבנתי שהוא נרעה פחות רע.

"אני קאלה ואתה רצית לראות אותי?" שאלתי "כן קאלה והייתי רוצה לומר לך תודה,בזכותך אני תנין טוהב יותר או לייתר דיוק נוטר תנין טוב יותר" אמר.

קפצתי כששמעתי את המילה נוטר וראיתי הבעת חשד עולה על פניה של אמי.

"מה זה נוטר?" שאלתי "אני אראה לך" הוא אמר והתחיל להפוך לייצור מוזר חסר פרווה וציפורניים וזנב ונזכרתי שצבור אזכיר את הנוטרים וגם שבני אדם נראים כמו מה שהפך אליו התנין.

"תזכרי את השם שלי קאלה ובעת צרה מימית תחשבי עליו ואני אעזור לך. שמי הוא ג'ינקו" אמר וקפץ למים.

"להתראות קאלה" אמר ג'ינקו והתחיל להפוך לתנין ולהתרחק בשחייה. "להתראות ג'ינקו" אמרתי בלחש.

"וואו זה היה מגניב!!" אמר שון "אני חושבת שכדאי שנחזור עכשיו מתוקים" אמרה אמא. "חורף עכשיו והיום נגמר מהר יותר והקור גדל" הוספיה והתחילה ללכת למאורה.

כל הדרך שמעתי את שון מקשקש לי על מה הוא יספר לרוי,קוזט וצ'לסי.

יום אחד באמצע החורף כשקוזט,צ'לסי ואני התעוררנו,החלטנו ללכת לאגם הקור שבדרך כלל המים שלו קופאים בתחילת החורף.

כשהגענו שמחנו לראות את האגם קפוא והתחלנו לשחק. ראיתי שקוזט מתרחקת מאיתנו לחלק המסוכן של האגם, החלק העמוק ביותר בו המים לא קופאים טוב. "שחר תחזרי, זה מסוכן שם!" צעקתי. "נו את כזו פחדנית,את רואה שהמים קפואים ואין טעם לדא…" אמרה קוזט ונקטעה כשנפלה למים הקפואים.

"קוזט!!" צעקנו צ'לסי ואני ורצנו למקום בו היא נפלה.

"אני חייבת להציל אותה!" אמרתי ובלי לחשוב זינקתי למים הקפואים. כל כך קר חשבתי בקושי. נזכרתי בג'ינקו וחשבתי על שמו ופתאום לא הרגשתי את הקור ולא נחנקתי מהמים. ראיתי את תוכן המים בצלילות ואת קוזט שוקעת למטה. מיהרתי אליה ושמתי לב שצורת אפי מוזרה ושיש לי זנב ארוך מהרגיל שעוזר לי לנווט במים ונותן לי כוח בשחייה.

הגעתי לקוזט ומתוך אינסטינק שמתי אותה על גבי והתחלתי לשחות למעלה. כשעליתי למעלה ראיתי מבט פחד בפניה של צ'לסי אבל חשבתי שזה בגלל קוזט, הבנתי שטעיתי כשהיא אמרה "קישטא תסתלק מכאן ותעזוב את אחותי!".

שמתי את קוזט מעל הקרח ועליתי גם אני ושאלתי אותה למה היא אמרה לי להסתלק. "קאלה?" היא שאלה בחשש "כן זאת אני עכשיו את יכולה לענות לי?" אמרתי בקוצר רוח. "את,את תנין" היא אמרה בבעתה "תנין?!?" שאלתי בתדהמה והסתכלתי על הקרח ואכן ראיתי תנין מסתכל על הקרח ולא אני כזאבה.

מיד הבנתי שהעזרה של ג'ינקו הייתה שכל פעם שאחשוב על שמו אהפוך להיות תנין ואם זה כמו עם המהירות אני פשוט צריכה לחשוב על השם שלי ואחזור להיות זאבה. חשבתי על שמי וראיתי את עצמי חוזרת להיות זאבה. "זהו יותר טוב" אמרתי בחיוך."אנחנו חייבים להביא את קוזט לאמא ואבא הם ידעו מה לעשות" אמרה צ'לסי. "חכי אני אהפוך עוד פעם לתנינה ואת תשימי אותה על גבי ככה יהיה יותר קל להביא אותה למאורה" אמרתי והתחלתי להפוך לתנינה.

חיכית שצ'לסי תשים אותה על גבי והשתמשתי במהירות המוגברת שלי. "ניפגש שם!" צעקתי לצ'לסי.

"אמא,אבא!" צעקתי והתחלתי לשהתנות חזרה לזאבה. "קאלה מה קרה?" שמעתי את אבי "זאת קוזט,היא נפלה למים של אגם הקור" אמרתי "אנחנו צריכים להביא אותה לצבור הוא ידע מה לעשות" אמר אבי. "אוקיי אני אלך לחפש את אמא" אמרתי והתחלתי לרוץ לסנקל,חלקת הציד האהובה עליה.

ראיתי את אמי עוקבת אחריי ארנבת אבל ידעתי שקוזט יותר חשובה "אמא!" צעקתי והברחתי את הארנבת. "מה קרה קאלה את לא רואה שאני באמצע ציד?" שאלה אמא "כן אבל קוזט נפלה למים של אגם הקור ואבא לוקח אותה לצבור" אמרתי. "מה?! אז למה לא אמרת קודם? קדימה בואי נזוז!" אמרה אמא והתחילה לרוץ לבית צבור. החלטתי להגיע לפני והשתמשתי במהירות המוגברת שלי.

כשהגעתי לבית של צבור נכנסתי וראיתי אותו נותן לקוזט תמיסה מוזרה ושאבי מנסה להזרים אלי חום כשהוא מתעטף סביבה. "היי אבא" אמרתי "אמא בדרך?" שאל אבא "כן, היא תבוא בקרוב" עניתי "אוו שלום לך בתי אם אפשר הייתי שמח לדבר איתך בצד" אמר צבור. "אוקיי" עניתי והלכתי אחריו.

"בתי את זוכרת את השיחה שלנו לפני החורף כשביקשת ממני לחקור על היכולות שלך?" שאל צבור "כן" עניתי ונזכרתי במה שאמר כחשב שהלכתי.

"ובכן הדבר היחיד שגילית הוא שרק מישהו אחד יוכל לספק לך את המידע על יכולותיך והיחיד שיודע איפה הוא נמצא זה יצור מיסתורי מאוד אשר בא רק לאלה הזקוקים לו באמת בגע שהם זקוקים או שהם עושים מעשים אציליים בחלקת המוות,לדעתי יקח זמן עד שהוא יבוא אלייך אז עלייך להגיע לחלקת המוות ולעשות מעשה אצילי אבל תזכרי הוא חייב להיות מטוב לב ולא מידי חובה,הבנת בתי?" אמר לי צבור "כן ואני אצא לדרך עכשיו רק אלך לצ'לסי ואקח אותה איתי" אמרתי. "לא! עלייך לעשות את זה לבדך וכי הוא יתגלה רק בפנייך!" אמר צבור בחוזקה " הבנתי,אני אצא לדרך כבר עכשיו" אמרתי. "או ואל תשכח להודיע להוריי ששלחת אותי למסע קצר להביא לך משהו בשביל לרפא את קוזט" אמרתי "כמובן בתי,דרך צלחה!" אמר צבור שנייה לפני שנעלמתי מעיניו מהירות המוגברת שלי לכיוון חלקת המוות.

מי ששומע את השם חושב שסתם קוראים לו כה ככינוי אבל כל הצמחים שיש שם הם צמחים מתים ומיובשים,בקושי יש שם מים ורוב האזור הוא מדברי. בקושי יש שם חיות שמצליחות לשרוד את זה אבל אני חייבת למצוא כמה לעזור להם,אני חייבת לגלות קצת דברים על היכולות שלי.

תיאור דמויות

להקת לילה

המשפחה הראשונה:

צל- בן זוגה של קאלה(האם). אב לחמישה גורים בניהם הגורה קאלה. יש לו עבר מתוסבך הקשור לבני אדם. זאב שחור וגדול. האלפא בלהקת לילה.

קאלה האם- בת זוגתו של צל. אם לחמישה גורים בניהם הגורה קאלה. יש לה עבר מתוסבך הקשור לבני אדם. זאבה בלונדינית יפה. האלפא בלהקת לילה.

קוזט- גורת צל וקאלה ואחותה של קאלה. גורת זאב אדמונית בעלת זנב שחור וארוך במיוחד.

שון- גור צל וקאלה ואחיה של קאלה. גור זאב חום כהה עם כתמים בלונדינים. אוזניו קטנות מהרגיל.

צ'לסי- גורת צל וקאלה ואחותה של קאלה. גורת זאב לבנה עם רגליים שחורות וזנב אדמוני. יש לה חוש למציאת דברים.

רוי- גור צל וקאלה ואחיה של קאלה. גור זאב עם צבעים מיוחדים. גופו בצבע אפור בהיר, רגליו הקדמיות שחורות, זנבו חום, אפו לבן, רגליו האחוריות אפורות כהות ואוזן אחת שלו בלונדינית. תמיד יודע איך להוציא מאחרים את הרוח הפנימית שלהם.

קאלה- גורת צל וקאלה ובתם הבכורה. נפלה לבור וקיבלה כוחות מיוחדים. גורת זאב יפיפייה עם פרווה שופעת בצבע בלונדיני עם גוון תכלת מיוחד לאחר השינוי. בנוסף לגוון פרוותה התווסף כתם ברק כחול על חזהה. האלפא העתידית ללהקה חדשה.

המשפחה השניה:

לביאה מנומרת-בת זוגתו של כוכב שחור. אם לשני גורים. זאב מנומרת ובזכות זה ניתנת לה הסוואה של ראות של נמר ותוקפנות של זאב.

כוכב שחור- בן זוגה של לביאה מנומרת. אב לשני גורים. זאב חום אפור על פניו כתם בצורת כוכב שחור. צייד מוכשר.

רוני- גורת כוכב שחור ולביאה מנומרת ואחותו של תור. גורת זאב עם פרווה מחולקת, חציה הימני שחור בעוד חציה השמאלי הוא כתום מנומר כמו אמה. טובה בטיפוס.

תור- גור כוכב שחור ולביאה מנומרת ואחיה של רוני. גור זאב ענקי וחזק במיוחד בצבע חום אדמה.

משפחת השועלים

ג'ולי- שועלה בוגרת שתעשה הכול כדי להגן על גוריה. אם לשלושה גורים ובת זוגתו של פנג. צבע פרוותה חום אדום, רגליה לבנות, בזנבה פס שחור ובטנה שחורה.

פנג-שועל בוגר עם שיניים חדות במיוחד. אב לשלושה גורים. צבע פרוותו בקור לבן יוצא דופן שכשחם נהפך לחום.

הגורים- יתגלו בהמשך.

משפחת הקיוטים

גוס- בן זוגה של ג'נה. זאב ערבות בוגר שנראה מפחיד אבל עם לב טוב. אב לשלושה גורים. צבע פרוותו הוא אפור כהה ושיניו גדולות מאוד.

ג'נה- בת זוגתו של גוס. זאבת ערבות בוגרת עם כישורי הסוואה גבוהים. אם לשלושה גורים. צבע פרוותה הוא חום צהבהב כמו חול.

ג'ור- גור גוס וג'נה. שובב ופראי כמו חתול בר. אחיו התאום של רוג' ואחיה הגדול של שלי. צבע פרוותו אפור בהיר עם כתמים חומים.

רוג'- גור גוס וג'נה. חכם אך נוטה לקבל החלטות רעות. אחיו התאום של ג'ור ואחיה הגדול של שלי. צבע פרוותו חום כהה עם כתמים אפורים.

שלי- גורת גוס וג'נה. אוהבת לחפור וטובה בהסוואה כמו אמה. אחותם הקטנה של ג'ור ורוג'. בטנה בצבע אפרפר, גבה בצבע חול ופניה חומים.

דמויות אחרות

צבור- צבי זקן וחכם מאוד עוזר לכל מי שצריך עזרה ויודע דברים רבים. צבעו הוא חום כהה, זקנו לבן וקרניו קטנות. ביתו תמיד מבולגן.

ג'ינקו- תנין שהיה מרושע וקאלה הצילה אותו מעצמו. תנין ירוק כהה מאוד וגדול ממדים. לאחר השינוי שקאלה עשתה לו צבעו נהיה ירקרק בהיר עם כתם ברק כחול כהה על חזהו כמו אצל קאלה והאחרים שהעניקה להם את כוחותיה.

הציידים- לא מוזכרים הרבה. הם בני אדם שלוכדים חיות ומוכרים אותם.

קשרל לשח ורבא בלענם ילרקו רשוכל- יצור ששמו בשפה העתיקה מבטא עתיקות האלים, כוח תעופה כמו של שצ'ור (יצור מיסטי בעל יכולות תעופה נדירות) וחוכמת כל. שמו הקצר הוא קלוביר. גודלו כשל גריפין מראו כשל נשר וצבעיו הם כל הצבעים הידועים ועוד כאלה שאין להם שמות.

פור- כלב זאב גדול שקאלה והאחרים הצילו בנוסף לפנג. פרוותו אפרפרה עם גווני חום. גודלו גדול יותר מכלבי זאב רגילים.

אנסל שצ'ור- בן אדם חשוב שיעזור לקאלה להבין מי היא ומה הם כוחותיה. בן זוגה של ברין. קשור לעבר המסתורי של קאלה וצל.

ברין שצ'ור- בת זוגתו של אנסל ועוזרת לקאלה. קשורה לעבר המסתורי של קאלה וצל.

צ'ייס- כלב שהיה מרושע והיה חבר בחבורת בריונים שהציקו לחיות בעיר בני אדם וקאלה הפעילה עליו את כוחותיה. אחיו של רור. פרוותו בצבע אפור מלוכלך.

רור- כלב שהיה מרושע והיה חבר בחבורת בריונים שהציקו לחיות בעיר בני האדם וקאלה הפעילה עליו את כוחותיה. אחיו של צ'ייס. פרוותו בצבע שחור פחם.

לופולגנוס- שמם הלטיני של זאבי האש. יצורי רוע של השומרים

השומרים- לא ידוע

דמויות נוספות בהמשך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך