uta2.0
והערה קטנה: הנערים שנקברו לא הכירו אחד את השני אבל חשוב שהם *לא* יהיו באופי שלהם אנשים שקשה להם לסמוך על אנשים אחרים, תודה :) מקווה שתרשמו! :)

רעיון: קברים נורדים – הקדמה + הרשמה

uta2.0 26/07/2016 1387 צפיות 76 תגובות
והערה קטנה: הנערים שנקברו לא הכירו אחד את השני אבל חשוב שהם *לא* יהיו באופי שלהם אנשים שקשה להם לסמוך על אנשים אחרים, תודה :) מקווה שתרשמו! :)

אני לא בטוח אם לשים את זה בז'אנר מיתולוגיה או פנטזיה, תכתבו לי בתגובות למטה איזה ז'אנר עדיף יותר XP
——
אז עלה לי רעיון ממש מגניב לראש שהחלטתי לפרסם פה ולעשות גם הרשמה!
אז הנה ההקדמה:

טוב, אז אני צריך למחוק מ'רשימת הדברים שצריכים לקרות לי לפני שאני מת' את האפשרות של להיקבר בחיים. אני ועוד ארבעה נערים אחרים נחטפנו ונקברנו בחיים ואיכשהו הצלחנו לצאת ולהינצל מזה.
כמה ימים לאחר שהשתחררנו, הכול נהיה מוזר יותר: מנחת חדשות שראיינה אותנו השתנתה למפלצת וניסתה להרוג אותנו ושני עורבים עקבו אחרינו.
ואלו רק פרטים קטנים ושוליים מכל מה שקרה לנו.
מסתבר, שאנחנו מחזיקים בגן מיוחד ששייך לאלים נורדים ואנחנו גם הסיכוי היחיד שלהם להינצל מסופם.

אני יודע הקדמה לא משהו XP

הנה ההרשמה:

אני צריך ארבעה נערים שנקברו, שני בנות ובן.

שם:
גיל: 17 (חובה XP)
מראה:
אופי:
כוח (חובה):
רקע:
משהו להוסיף:

שכחתי להוסיף:
יש ארבעה כוחות כשהם מבוססים בעצם על הכוחות של אלים מסוימים.

כוח הברק – שהוא ליצור ברקים מהידיים (שאת זה אני כבר משתמש לדמות הראשית שלי)
(ת'ור)

כוח הקסם – שזה אפשרות ליצור קסמים מיוחדים בעזרת הנפת יד וליצור רונות מיוחדות שמקנות כוח חזק.
(אודין)

כוח המלחמה – שזה נותן למחזיק בו כוח פיזי חזק מאוד
(טיר)

כוח שינוי צורה – כן, לא צריך לפרט, לדעתי.
(לוקי)

והכוח האחרון זה הכוח של האש שהוא יצירת אש ולהשתמש בו לעזרתך.
(בלדר)

וגם אני צריך אלים (מלבד אודין) ויצורים נורדים (אם אתם בוחרים לעשות על היצורים סקול והאתי או פנריר ,ששניהם זאבים, תצטרכו לעשות אותם כאנשי-זאב.)

שם:
גיל:
יצור:
מראה:
אופי:
רקע:
משהו להוסיף:


תגובות (76)

אממ…
קשה לי להחליט אם אני רוצה לכתוב את אחת הבנות או יצור מיתולוגי.
אוקיי אני אכתוב בת. אפשר פירוט קצת על הכוחות?

26/07/2016 15:48

    עדכנתי את ההרשמה ופירטתי עכשיו בסיפור :)

    26/07/2016 16:16

תשמור לי בת! (כי אני גרועה בכתיבת בנים PX)
ואיזה סוג של כוחות? זה אמור להיות קשור לאלים ספציפיים?
קטניס אוורדין, סוף.

26/07/2016 15:51

    שמרתי, וכן זה קשור לאלים ספציפיים: ת'ור, אודין, טיר ובלדר (בהתאמה XP).

    26/07/2016 16:18

שם: טג'קומה יאניסומה
גיל: 17
מראה: נמוך, רזה. שיער שחור. יפני.(דה).(מראה כללי של יפני נמוך עם שיער שחור חח)
כוחות:חידוש רקמות, קריאת מחשבות.
אופי: חברותי, ביטחון עצמי נמוך- אוהב לצחוק על עצמו.
רקע: גדל עם אם ואב אוהבים, עד שבגיל 16 הם לא חזרו מטיול ליפן (הם גרים באמריקה) -גילו שהם נרצחו. הוא מגלה שאמו לא הייתה באמת אמא שלו, אלא אמו האמיתית היא הל, אלת המתים הנורדית.
משהו להוסיף: הוא טוב במתמטיקה.

יואב

26/07/2016 16:16

    דאמט לא ראיתי את הכוחות, אז הכוח שלו יהיה אש

    26/07/2016 16:17

    כן, אני מצטער אבל תצטרך לפרט הרבה יותר על הדמות. פירטת רק שני תכונות מהאופי שלו וזה יכול לגרום לי לשנות לגמרי את איך שדמיינת את הדמות שלך.
    וגם הילדים שנקברו הם לא הילדים של האלים במיתולוגיה.
    מצטער אבל אני לא מקבל את הדמות XP

    26/07/2016 16:21

אני רוצה לכתוב אל/ה אבל אני לא בטוח איך..בתור בשר ודם?עם עבר אנושי?חוץ מזה, נשמע טוב..

26/07/2016 16:18

    האלים צריכים להיות בתוך גוף של אדם כשכל אחד מהאלים יש כמה תכונות יחודיות לו. אם את מכירה את המיתולוגיה הנורדית לא אמורה להיות לך בעיה :)
    ותודה רבה!

    26/07/2016 16:24

אוקיי, אז תשמור לי גם את כוח המלחמה לדמות שאני כותבת. (אני נאבקת קשות לא לקחת את כוח האש, כי יש לי קטע עם אש, אבל נראה לי מוזר לכתוב שתי דמויות של אש ביומיים.)
קטניס אוורדין, סוף.

26/07/2016 16:19

    נשמר XD

    26/07/2016 16:25

אני יכול לכתוב גם אל וגם ילד?אם כן תשמור לי את כוח הקסם..

26/07/2016 16:21

    תכתוב בינתיים רק אחד מהם, אם אצטרך עוד תוכל לכתוב. :)

    26/07/2016 16:25

אני די בטוח שזה לוקי שקשור לאש.
בכל מקרה –
אני רוצה את הבת עם כוח המלחמה(כי טיר מגניבבבבבבב!).
תשמור לי?

26/07/2016 16:21

    כבר שמרתי לקטניס, מצטער XP
    אבל יש לך את שאר הכוחות. ואני צריך גם יצורים! תכתבו יצורים! XDD

    26/07/2016 16:26

נ.ב אני יכול לכתוב גם יצור? אכתוב.

שם: הל
גיל: מלנתלפים
יצור: אלה. אלת המתים.
מראה: גבוהה מאוד, שיער לבן. רזה, לובשת שמלות כלה קרועות ומלוכלכות. עיניים אפורות.
אופי: בניגוד למה שציפיתם מאלת המתים, היא חברותית ושמחה, עליזה.
רקע: אין לה הרבה ילדים עם בני אנוש, אך הבולט בהם שהיא הכי מתגאה בו הוא בולט מייסון- וושינגטון די.סי,וושינגטון, ארה"ב.
משהו להוסיף: לא יודעת על טג'קומה.

26/07/2016 16:22

אז ארצה שהדמות שלי תהיה האלה הל, רק חוץ מהקטע שהיא לא יודעת על טג'קומה. ואני ממש רוצה לא לראות את הדמויות שלי לא בתור מה שדמיינתי, זה הקטע לפי דעתי של הרשמות. לפתח דמות משלך ולראות מה קורה לה ע"י סופר אחר.

26/07/2016 16:24

    אז אתה מעדיף שרק הל תהיה הדמות שלך?
    ואני מעדיף כמה שפחות חצויים, שלא יראה דומה מדיי לפרסי ג'קסון ולריק ריירדן XP

    26/07/2016 16:28

    איטס אולרייט

    26/07/2016 16:33

אוי קטניס.
אבל – טיר!
קטניס זה לא מוזר לכתוב שתי דמויות אש…(נראה לי ^^)
אז אני מניח שאם קטניס לקחה את כח המלחמה אני אקח את כח האש.

26/07/2016 16:30

    סבבה :)

    26/07/2016 16:34

אז נשאר עוד ילד אחד שנקבר וכל השאר יכולים להירשם ליצורים נורדים ואלים :)

26/07/2016 16:35

אז רק שנייה שאני אבין –
כוח האש קשור ללוקי או לבלדר?

26/07/2016 16:40

    בלדר XP
    אולי אני אחליט גם להוסיף עוד אחד שקשור בכוח שלו ללוקי.
    אבל לוקי קשור לתעלולים, לא? איזה כוח אפשר לשייך ללוקי? *~*

    26/07/2016 16:45

שינוי צורה אולי.

26/07/2016 16:47

    הו ואו נכון XD
    ~מרגיש דפוק~
    אז אני עכשיו מעדכן את הסיפור ויהיה גם ילד ששייך בכוח שלו ללוקי :)
    חחחח תודה, בלאק!

    26/07/2016 16:49

אז תשכח מהאש!
אני רוצה לכתוב את הבת עם הכוחות של לוקי!
או שזה חייב להיות בן?
אם זה חייב להיות בן אז אני אשאר עם האש.
אבל אם זה יכול להיות בת, יש לי רעיון…

26/07/2016 16:53

    היא יכולה להיות בת :)
    אבל זה אומר שמי שמחזיק בכוח האש חייב להיות בן ^^

    26/07/2016 17:09

שתי הרשמות באותו שבוע? בהחלט שבוע מצויין.
נשמע סיפור ממש מעניין.
איזה דמות נשארה שאני יכולה לכתוב?

26/07/2016 17:02

    נשארו:
    אלים נורדים
    יצורים נורדים
    או בן שנקבר גם, הוא מחזיק בכוח האש :)

    ותודה רבה D:

    26/07/2016 17:11

    אז תשמור לי את הבן בבקשה?

    26/07/2016 17:14

    בוודאי! :)

    26/07/2016 17:17

אז תשמור לי את הבת עם הכוחות של שינוי צורה.
יאיי!

26/07/2016 17:11

    חח סבבה, נשמר :)

    26/07/2016 17:13

שם: רובין בל – אין לה שם משפחה(ברקע).
גיל: 17
מין: נקבה
מראה: פנים יפות ומסורטטות, שיער חום כהה עם מעט גוונים בהירים יותר (מגיע בערך לשוק), עיניים ירוקות – צהבהבות והיתוליות. יש לה תמיד חיוך רחב על הפנים שיגרום לאנשים אחרים לחייך גם. שתי גומות חן.
נראית ככה –
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/08/04/article-2715196-203BB81500000578-279_634x845.jpg

אופי: אם תיתקלו ברובין, ללא ספק הדבר הראשון שתחשבו עליה זה שהיא משוגעת. לא מהסוג הפסיכוטי. מהסוג שאומר דברים לא הגיוניים, עושה דברים מוזרים ומתנהג טיפה שונה. זאת רובין. היא מסתורית ולא צפויה, ואף פעם לא ברור לגמרי מה הכוונות שלה ובצד של מי היא. היא שובבה מאוד ומצחיקה. יש לה נטייה לעשות את הדברים הכי מוזרים ולא צפויים, או משהו מביך או מעלה גיחוך. היא יודעת מה מצחיק אנשים או מה מביך אותם, ולפעמים לא אכפת לה גם לצחוק על עצמה או להביך את עצמה. יש לה נטייה לזרוק משפטים כאלה לחלל האוויר, שנשמעים מאוד טיפשיים אבל במחשבה שנייה יש מאחוריהם המון היגיון.
היא סופר חכמה וערמומית. רגע אחד היא תדבר איתך ותחייך וברגע שלאחר מכן היא תתקע לך סכין בגב(מטאפורית. מטאפורית! זו דמות שלי, לא של פומה).
ברגע שאתה חושב שלמדת להכיר אותה, היא תגלה צד חדש באישיות שלה.
היא מומחית בהעמדת פנים, השלכת האשמה על אחרים וקריאת אנשים.
אין לה גבולות, היא יכולה לעשות דברים שבעיני אנשים אחרים יהיו מוגזמים, אבל בעיניה זה יהיה נורמלי לגמרי. היא לא פועלת לפי הנורמות ו"חוקי החברה" של כולם, בעצם, היא לא פועלת לפי נורמות ו"חוקי חברה" בכלל. היא עושה כל מה שמתחשק לה ונראה לה לנכון, בלי להתחשב בתוצאות או בתגובה של אנשים אחרים. היא חסרת טקט ויכולה לחדור לאנשים לפרטיות, ואם הם יתעצבנו מזה, זה רק ידרבן אותה להמשיך. קצת סוטה, גם חוש ההומור שלה יכול להיות כזה.
סך הכל היא מאוד נחמדה וחביבה, אבל תמיד צריך לחשוש ולדאוג קצת מהמהלך הבא שלה.
כוח: שינוי צורה
רקע: ההורים שלה מסרו אותה לאימוץ כשנולדה והיא נמסרה לזוג מבוגר אך צעיר ברוחו. הם הדבר היקר לה ביותר ויש לה קשר ממש טוב ועמוק איתם. הם נותנים לה חופש וסומכים עליה שתעשה את הבחירות הנכונות(וזה מאוד חשוב לה).
אם מישהו יפגע בהם, יאיים עליהם או יצחק עליהם, רוב הסיכויים שהיא תשבור לו כמה עצמות. היא החליטה לא לקחת את שם המשפחה שלהם וזה בסדר גמור מבחינתם.
משהו להוסיף: מתה על עוגיות שוקולד צ'יפס והיא ביסקסואלית(אחרי הכל אנחנו מדברים על מישהי שקשורה ללוקי). יש לה חתול מחמד אפרפר עם פרווה רכה ועיניים גדולות שהיא מפנקת יותר מדי אז הוא שמן, עצלן וגם די פחדן ^^

זהו. מקווה שהיא בסדר ושתקבל אותה.

26/07/2016 18:04

    הו, ואו דמות מגניבה לגמרי!
    נכנסה כמובן :)

    26/07/2016 18:09

שם: בראן (אש בנורווגית) מילר
גיל: 17
מין: זכר
מראה: יש לו שיער חום בהיר ועיניים כחולות, הוא גבוה ודיי רזה, טיפה אפילו כחוש, יש לו מעט נמשים, אבל בקושי מבחינים בהם. הוא לא שרירי ממש, אבל הוא כן חזק. יש לו קעקוע על הגב של האותיות הסיניות 火焰 (בתרגום לעברים: להבה, כן אני יודעת, לא ממש מקורי.)
אופי: בראן הוא נאמן מאוד, והוא דמות שניתן לסמוך עליה. הוא אישית לא סומך על אנשים בקלות, אבל ניתן לסוך עליו. הוא בחור נחמד ומצחיק, שאוהב להעיר הערות שלרוב יגרמו לכל החדר להרגיש לא בנוח (לא כי הן סוטות, אולי לפעמים, אלא הן פשוט סתם ציניות ולפעמים בדיחות קרש, לפעמים הוא סתם מציין עובדה מצחיקה שגורמת לאי נעימות) הוא מאוד חכם, מבחינת מידע, הוא מצטיין בכך, הוא יודע על הביולוגיה של האדם, על האלים, על החלל, על מיתוסים, על מתמטיקה, על היסטוריה, ובעיקרון על הכל. קשה שלהתקיל אותו בשאלה על ידע, כי הוא פשוט יודע. לפעמים אפילו בלי כוונה הוא יכול לדבר שעות על נושאים מסוימים. הוא מאוד אמיץ, לפעמים זה גם גובל בטיפשות. הוא מסוגל לעשות הכל למען חברים שלו, גם אם זה ללכת עד סוף העולם ובחזרה. בראן לא אוהב לדבר הרבה, לכן רק כשישאלו אותי הוא יספר דברים, לרוב הוא לא סומך על אנשים חדשים לכן יהיה איתם מעט מרוחק. בראן די מתקשה עם בנות אפשר לומר, הוא נהיה ביישן ושקט לידן והוא לא מדבר הרבה, מידי פעם יוצאת לו הערה מוזרה.
הוא לא מסוגל לעשות הרבה רע- אבל הוא יהרוג כדי להציל את חברים שלו את עצמו. הוא לא הכי מוסרי בקטעים האלה, והוא תומך בכך שאנשים ישלמו על מה שעשו בהתאם. הוא מסוגל לעשות דברים שנראית מעט מטורפים בהתחלה רק כי הם הסתדרו היטב במוחו, כמו למשל לשרוף שדה או משהו בסגנון כדי לחשוף פצצות. בראן לא מתייאש בקלות והוא די אופטימיסטי, אם כי החיים בדרך כלל לא מאירים לו פנים, לפעמים הוא נהיה מיואש ומתוסכל מהחיים שלו בכלליות רבה, והוא מרגיש ריקנות. כאילו אין לא כלום. הוא אוהב להשתמש בכוחות שלו ואוהב להתאמן עליהן, כל פעם שהוא משתמש בכוחותיו הוא מרגיש כאילו הוא מוציא את כל התסכול שיש לו. הוא חבר טוב, הוא נותן עצות טובות ואוזן קשבת למי שמבקש.
רקע: הוא יתום מאם שמתה כשהיה צעיר, הוא לא זוכר איך, והוא גם לא זוכר איך היא נראתה או מי היא הייתה בכלל. הוא רק זוכר שהיא הייתה, שהוא אהב אותה, ושהיא מתה. הוא גדל עם אבא נחמד וחברותי, אם זאת הם היו מרוחקים, מכיוון שבראן ניסה להסתיר את הכוחות שלו מאביו, כי הוא לא רצה לפגוע בו. אין לו אחים או אחיות אם כי תמיד רצה כאלה. הוא מאוד קשור לאביו ואוהב אותו מאוד, הוא לא יכול לסבול פגיעה במשפחה שלו.
משהו להוסיף: הוא פוחד מגבהים.
מקווה שהוא בסדר, סליחה שהוא יצא כזה קצר.

26/07/2016 20:19

    אני ממש לא מרוכז כרגע בלקרוא את הדמות ואני רוצה להיות 100 אחוז מרוכז בקריאת הדמות. אז בבוקר, מחר, אקרא אותה!

    26/07/2016 23:39

    קראתי עכשיו, דמות מעולה!
    היא התקבלה ^-^

    27/07/2016 17:21

שם: לורה אייס (ענק כפור) אני מקווה שזה קשור כי סתם הסתכלתי בגוגל מה זה מיתולוגיה נורדית (טוב לדעת דברים חדשים) והם הזכירו ענקי כפור.
גיל: 16
יצור: ענק כפור.
מראה: שער אדום דם. ענים שחורות פחם. עור חיוור, לבנה כסיד. לובשת בגדים לבנים חמים מעיל לבן שגדול ממנה 2 מידות החלק התחתון לבן כסיד בצבע העור שלה- מפרוות דוב לבן וקטלני מאזור שלה. צווארון המעיל הוא כפלומת זאב לבן שיש קצת שערות אפורות מבצבצות.
אופי: היא חכמה מאוד. יש עליה רושם של משהי מפחידה אך היא חברותית ורגישה כלפי רגשות האחר. היא תמיד מחפשת דרכים להתחמם, לפעמים זה עולה לה בחייה. היא זוכרת את כל מי שפוגשת. לא היו לה חברות בילדות לכן היא רואה כל בחורה כפוטנציאל לחברת חיים.
רקע: היא נולדה בארץ(אני משערת) הכפור. אך אין לה משפחה. היא לא מתחברת לאנשים אייתה גדלה, משום מה הם לא אוהבים אותה (אולי כי אין לה משפחה). היא הייתה עובדת ברחצת כלים ב'מסעדת לוותינים'. הבוס היא רע אליה והתייחס אליה כשפחה ולא כאל יצור חיי.
להוסיף: כוחות: בגיל 16 זה השלב שהכוחות של הענקים מתפרצים. מאחר שהיא לא התעוררה היא לא יודעת אם היא באמת ענקית. בינתיים יש לה שליטה על הקרח, מאוד מצומצמת מאחר ולא למדו אותה איך לשלוט על זה, היא נוגעת בחפצים והם קופאים יא יכולה ליצור קרח יש מאין. היא מקרינה קור לסביבה. אנשים שלא מארץ שלה יכולים למות אם ישהו לידה מספר ימים. (בהצלחה בללמד אותה לשלוט על זה;) הייתי הולכת על הכיוון של ככל שיש לה חברים אז היא לומדת מזה חום ואהבה וכמות הקור שהיא מפיצה מתחלש).
בעיקרון אם הכוחות שלה התפרצו היא יכולה להפוך לענקית מתי וכמה זמן שתרצה ואחר כך לחזור לגודלה הרגיל.
טוב זה בערך תוסיף הערות אם בא לך.

26/07/2016 21:23

    כמו שכתבתי לליאנה:
    אני ממש לא מרוכז כרגע בלקרוא את הדמות ואני רוצה להיות 100 אחוז מרוכז בקריאת הדמות. אז בבוקר, מחר, אקרא אותה! ^^

    26/07/2016 23:39

    ככל הנראה אני אקבל אותה אבל היא תופיע בעולם ענקי הכפור (יוטונהיים) כי היא לא יכולה ממש להסתובב עם מעיל לבן שעשוי מפרוות דוב – כי מזג האוויר בסיפור יהיה דיי קייצי כזה :)
    מלבד זה היא דמות ממש טובה!

    27/07/2016 17:25

    תיקון, ארץ ענקי הכפור היא ניפלהיים ולא יוטונהיים ^^

    27/07/2016 17:29

מה אני מפספסת… הא… טוב, יש מצב שאכתוב אל והוא יהיה ווניר ולא אאסיר? (כי שמתי לב שיש בהרשמה רק אאסיר)

26/07/2016 22:04

    אני לא בקיע כלכך בווניר ואאסיר אבל כן בטח (אם רק תפרטי על האל ומה ההתמחות והכוח שלו – זה יהיה מעולה ^^ ) את יכולה להירשם, ברור :))

    26/07/2016 23:37

שם:מארס סאיד
גיל:17
מראה:עינים אפורות,שיער חום ארוך מבולגן עם קצוות שיער אחת אדומה,חיוך שובב מרוח על שפתיו כל הזמן,שזוף,חטוב אבל לא שרירי,ידיים אדומות קצת,גבוה קצת מעל הממוצע,לובש חולצות גדולות עליו בשתי מידות.
אופי:קצת קשה קליטה,שובב,חושב על דברים לעומק כי הוא שונא להפסיד,שונא צבע צהוב חרדל וירוק חאקי,מת על פיג'מות,שונא ג'אנק פוד ואוכל מוכן במיקרוגל כי"מרגישים את האי אכפתיות וזה נותן טעם מגעיל",מאוד בררן באוכל⬆,סומך על אנשים בקלות,ולא מרגיש בשקרים,אפשר להוביל אותו למלכודת בקלות,שונא כשבוגדים בו וכשהוא מבין שבגדו בו הוא לעולם לא ייסלח לחלוטין,עוקצני שמעירים לו על פגם באישיות שלו.
כוח:קסם-רונות.
רקע:
משהו להוסיף:

27/07/2016 13:15

    אני אשמח לראות את הרקע שלו לפני שאקבל אותו :)

    27/07/2016 17:26

הממממממ..
זה נמחק לי!!!טוב..אני אכתוב מחדש..

27/07/2016 17:51

    באסה XP
    כדאי שהוא יהיה טוב כי הוא מקושר בדרך קסומה מיוחדת לאודין (שהוא – אודין. לא צריך לפרט XD)

    27/07/2016 17:53

רקע:גדל במשפחה עם אמא לבנה ואבא כהה (אני מקווה שזה לא נשמע גזעני)ושתי אחים ואחות חוץ ממנו,בבית שלהם יש סבב מטלות כך שכל שבוע פעם בחודש הוא צריך לשטוף את הכלים של כל הבית(זה מבאס..),אבל זה "חישל" את חוש הריח שלו והוא מסוגל להריח דברים מסריחים בלי להתעלף.אחותו הקטנה תמיד אמרה לו שהוא מיוחד אבל היא קטנה אז היא לא מבינה שום דבר מהחיים שלה,לפחות כך הוא חשב.
בבית ספר שלו הוא תמיד פישל,במבחנים,ובתעלולים שתמיד איכשהו פגעו במורים.בגיל 17,באחד מהימים הוא נכנס לחדר המנהלת.שוב.אחרי שיחה אורכה מייגעת ומתסכלת איתה הוא התעצבן.הוא פשוט ישב וחשב על כמה החיים לא פיירים,כשאות זוהרת הופיעה על השולחן מולו והוא התרסק ברעש אדיר.המום ממה שראה,ניל ברח מהמתחם השנוא עליו כל כך וחזר הביתה בריצה.הוא כמובן לא סיפר על מה שקרה לאף אחד,וזה כנראה מה שהיה נכון לעשות.כמה ימים אחר כך הסיפור האמיתי החל.

אם משהו מפריע לך אני יכול לשנות.

27/07/2016 18:28

ניפלהיים זו ארץ הענקים. יוטניים זה עולם הכפור שיש בו גם ענקי כפור *^*

27/07/2016 21:16

למעשה ניפלהיים היא ארץ הכפור. ושם חיים ענקי הכפור.
יוטנהיים היא ארץ הענקים.
אמורה(סלח לי שאני עושה את זה פה יוטה), אז את רוצה לכתוב דמות לסיפור שלי או לא(את יכולה לסרב XP)?

27/07/2016 21:41

כן הסברים מהויקיפדיה דיי לא מובנים -_-
ובלאק הכול טוב

27/07/2016 21:45

ניפלהיים זו ארץ של קור וערפל וכו וכו, יוטנהיים זו ממלכת הכפור. אננ די בטוחה בזה, כתבתי את זה איפשהו, וקראתי את זה בספר, לא בויקיפדיה, שזה יותר אמין ^^

28/07/2016 19:29

    הו איזה ספר? ~מתעניין בפתאומיות
    ואני עדיין מחכה לפרק של יצורי הקסם אחמ אחמ *שיעולרמז*

    28/07/2016 20:49

פספסתי הרשמה של יוטה?! לאאאאאא>< :<

28/07/2016 20:52

    חחח XP
    את יכולה לכתוב יצורים נורדים וגם אלים, שזה לא פחות מגניב ^^

    28/07/2016 20:55

    אוףףף אני לא מאמינה שפספסתי הרשמה:< אני בחרם כבר איזה שנה על מגנוס ואני לא מכירה בכלל אלים נורדים

    28/07/2016 21:35

    את לא מכירה את ת'ור או לוקי? אלה האלים הבסיסיים של מארוול (בתכלס של המיתולוגיה הנורדית אבל עדיין הם יותר מוכרים כדמויות במארוול) -,-

    28/07/2016 21:40

    אהה את לוקי ואת ת'ור אני מכירה, אבל אני חושבת שהם פחות מעניינים אותי בהקשר הזה… הם מוכרים מידיXD

    29/07/2016 12:26

אני לא מאמינה שפספסתי את זה!!!!!!!!!!!!!
למרות שבכל מקרה לא הייתי נרשמת כי אין לי שמץ של ידע במיתולוגיה הנורדית -,-

29/07/2016 01:08

נ.ב. אני עדיין ממש עצובה שהקפאת את הסיפור הקודם:<

29/07/2016 12:28

    אני עצוב יותר כי היו לו באמת הרבה קוראים והשקעתי בו הרבה זמן T-T

    29/07/2016 13:06

אני חושבת שאתה יכול לנסות לפתח את הסיפור אולי למקומות אחרים שלא חשבת עליהם, או לשנות אותו לגמרי או משהו..
במקרה הכי גרוע, אתה יכול ללכת לחלק השני של הסיפור כאילו הוא החלק הראשון (אני זוכרת במעורפל משהו של שני חלקים. אני לא בטוחה) ןככה אולי המוזה תחזור.
או שתשאיר את זה ככה.. מה שאתה רוצה

29/07/2016 13:27

זה ספר על ויקינגים והיה פרק על האלים ועץ היגראסיל וכאלה. זה מהספרים האינטרקטיבים הגדולים האלה עם ציורים מגניבים והכל חחח מה שמוצאים בספריה בבית הספר.

29/07/2016 20:32

שאלה- אתם מכירים את הספר ״מגנס צ׳ייס ולהב הקיץ״?
לפני כמה שבועות סיימתי את פרסי ג׳קסון, ורציתי להכיר עוד ספרים של פרסי ג׳קסון…
האם אתם ממליצים לי עליו?

29/07/2016 21:00

אבל הזמנתי בספרייה גם את הספר ״הפירמידה האדומה- משפחת קיין והאלים המצריים- האם אתם ממליצים גם עליו?

29/07/2016 21:01

התבלבלתי- רציתי להכיר עוד ספרים של ריק ריירדן, לא של פרסי ג׳קסון

29/07/2016 21:02

היי uta, זה אני עמית 22, רציתי גם להירשם אבל כבר ראיתי שיש הרבה כאלה שנרשמו. יש מצב שאי נותן לך דמות? אפילו לא מהגיבורים… דמות כלשהי?…

01/08/2016 09:59

    כן,בטח! אתה יכול לכתוב יצורים נורדים ואלים ^^

    01/08/2016 10:09

אוקיי, אז קודם כל מגיעה לך התנצלות ענקית על האיחור בשליחת הדמות. אני סיימתי אותה לפני כמה ימים דרך הפתקיות בטלפון, והיא פשוט נשכחה שם. טוב, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

שם: אסטריד גורדון (כן, כן, כמו ההיא מהדרקון הראשון שלי. אחרי שנזכרתי בסרט הזה ערכתי חיפוש קצר וגיליתי שמשמעות השם בנורווגית היא "כוח אלוהי", שזה מתאים באופן מוזר לדמות הזו O_O)
גיל: 17 (מן הסתם PX)
כוח: כוח המלחמה, חוזק פיזי (טיר)
מראה: יש לה שיער בלונדיני גלי-חלק שעובר במעט את הכתפיים שלה. היא בדרך כלל עושה בו שביל בצד השמאלי של הראש ולא מתעסקת איתו הרבה, היא מאוד אוהבת אותו טבעי.
העיניים שלה כחולות-ירוקות ונוצצות. יש לה גוף מאוד אתלטי (הוא עוסקת בכל תחומי הספורט והאתלטיקה – ריצה, קפיצה למרחק/גובה וכ'ו, זה יפורט ברקע) והיא קצת גבוהה יותר מהממוצע.
למרות הכוח שלה, היא לא נראית שרירית או מאיימת בכלל, מה שהופך את העניין להרבה יותר מפתיע כשפוגשים בה לראשונה. לובשת בעיקר טייץ פשוטים ונוחים, נעלי ספורט ורוב הזמן יש לה סווטשירט קשור למותניים (סתם כי זה מגניב, לא משום סיבה אחרת.)
אני מדמיינת אותה כמו קלואי גרייס מורץ (כן, אוקיי, אז היא יפה): https://www.pinterest.com/pin/563372234618291798/
רקע (זה בא לפני האופי בכוונה): נראה לי שאני אלך על משהו לא כל כך טראגי הפעם (מה לעזאזל קורה איתי בזמן האחרון? ולמה יש כל כך הרבה סוגריים? XD)
אז כמו שכבר ציינתי, היא מתאמנת בכמעט כל סוג ספורט שידוע לאדם (חוץ מקווידיץ'. את זה היא עדיין לא ניסתה) וגם מצטיינת בכך. יש לה מדפים בחדר שמלאים בגביעים ומדליות שהיא צברה מאז שהיא זוכרת את עצמה ועד ההווה, לפי הסדר, והיא מאוד מתגאה בהם.
אחד הענפים התחרותיים הראשונים שהיא אי פעם ניסתה היה ירי בחץ וקשת, בגיל שש, וזה ללא ספק אחד מהדברים שהיא הכי טובה בהם. היא מאוד אוהבת את זה, מתאמנת הרבה ומתחרה בהרבה תחרויות, מרובן הגדול היא חוזרת מנצחת. יש לה הרבה סוגים של קשתות וחצים שתלויים על קירות חדרה כמו פוסטרים, חלקם באמת יכולים לשמש ללחימה (לכן זה קצת מפחיד להיכנס לחדר שלה, הוא די מלא בנשק XD)
היא מאוד פופולארית בבית הספר שלה, והיא גם חביבת המורים כי היא מצטיינת בכל השיעורים.
המשפחה שלה כוללת את שני הוריה, שני אחים קטנים (אחד בן חמש עשרה והשני בן תשע) ואותה. היא רבה הרבה עם האח בן החמש עשרה שלה – לפעמים זה עובר את הגבול (בכל זאת, נערים מתבגרים) אבל רוב הזמן זה בגדר שנאת אחים חמודה כזאת. בסך הכל, המשפחה שלה מאוד גאה בה והם מאוד מאוחדים. הם הכל בשבילה, ואם מישהו יעז לאיים עליהם, היא תגרום לו להתחרט על היום שבו הוא נולד.
באופן כללי, החיים שלה די מושלמים.
קצת לגבי הכוחות שלה:
מאז ומעולם כולם שמו לב לכך שהיא חזקה באופן מיוחד, אבל את הכוחות האמתיים שלה היא גילתה לראשונה כשהייתה בערך בת עשר. ה'בריון' של הכיתה הרביץ לאחד החברות הטובות שלה, והיא ניסתה להפריד ביניהם. באיזשהו שלב היא דחפה אותו כל כך חזק שהוא עף כמה מטרים לאחור והתנגש בקיר.
כמובן שכולם נבהלו מאוד, כולל אותה, ובצדק. אחרי שפינו אותו לבית החולים התברר שהוא סדק את הגולגולת ושבר עוד כמה עצמות. למזלה הרב הוא לא מת או קיבל נזק בלתי הפיך, אבל לקח לו המון זמן עד שהוא התחיל להתאושש מזה.
היא נכנסה להרבה צרות בגלל המקרה הזה, וזאת אחת הסיבות העיקריות לכך שהיא לא מתחרה בענפי ספורט קרביים.
מאז היא גדלה, ועכשיו היא יכולה לעשות הרבה יותר מסדיקת גולגולות, אבל היא שומרת את זה לעצמה ומשתדלת לא להשתמש באלימות (אבל שלא תבין לא נכון – אם משהו יאיים עליה היא תעשה את מה שהיא צריכה לעשות.) היא עדיין לא יודעת שהכוחות שלה קשורים איכשהו למיתולוגיה.
אופי: אחרי הרקע אני מניחה שלא כל כך קשה לנחש את האופי של אסטריד. היא חכמה, אמיצה וממוקדת.
בראש ובראשונה, היא אדם תחרותי מאוד שאוהב לנצח. הניצחון בעיניה הוא דבר חשוב ועקרוני, וקשה לה להתמודד עם הפסדים (מה שלא קורה הרבה, אם בכלל, כי היא רוב הזמן מנצחת בהכל.)
כשמדובר בתחרות, הניצחון עצמו הוא הפרס שלה, וכל מה שנלווה אליו (גביעים, מדליות וכ'ו) הוא סתם בונוס בעיניה.
לפעמים היא קצת מפריזה בערכו של הניצחון, אם כי היא לא חושבת כך. היא יכולה להפיק תחושת ניצחון גם מדברים רגילים ופעוטים לגמרי, כמו ניצחון באבן נייר ומספריים.
היא יכולה לנצח כל אחד כמעט בכל דבר, גם בלי הרבה הכנה מוקדמת. יש לה קליטה מהירה מאוד, וברגע שילמדו אותה או יסבירו לה איך לעשות משהו, אפשר לסמוך עליה שהיא כבר תהפוך למחוננת בתחום.
היא אמיצה ומאוד ממוקדת במטרות שלה, ותעשה הכל בכדי להגיע אליהן. היא לא מפחדת משום דבר ומאף אחד.
אסטריד מאוד פרפקציוניסטית וחכמה. היא לא מתנשאת או משוויצה בזה, אבל בהחלט לא מסתירה את זה.
היא מצחיקה ומתחברת לאנשים בקלות ואנשים מתחברים אליה בקלות, בגלל זה יש לה כל כך הרבה חברים. היא בדרך כלל תהיה המרכז בחבורה (לא בסגנון מלכת הכיתה או משהו.)
בקיצור: אסטריד מצליחה בכל דבר שהיא עושה, מאוד חברותית ואמיצה. קשה לה עם הפסדים, אפילו קשה מדי. בגדול – רגעי ההתמוטטות היחידים שלה נובעים מהפסד
משהו להוסיף: אולי היא מצטיינת בהרבה דברים, אבל חלום חייה הוא להיות אתלטיקאית. בנוסף, נראה לי שהיא והדמות של ליאנה יכולים להיות חברים טובים.

מקווה שהיא הייתה שווה את ההמתנה! ^^
אם צריך לשנות/להוסיף/להוריד משהו רק תגיד לי ואני אתקן.
קטניס אוורדין, סוף.

01/08/2016 21:09

דמות ממש ממש טובה! היה שווה את ההמתנה לגמרי! פרק ראשון בקרוב ^^

02/08/2016 09:13

או קיי… אז הנה הדמות שלי…
קודם כל חשוב לציין שהיא אלה.
שם: אנדי ווג (קיצור של אנדי ווגיאנה) אנדי, אלת היסודות.
גיל: שלוש מאות וחמישים ותשע אלף.
יצור: אלת היסודות הגדולה.
מראה: שיערה תכול, יש לה צינור זהב באורך של עשרים סנטימטר הצמוד לפיה בעת שהיא שרה (ר' משהו להוסיף) היא לובשת לרוב חולצות כתומות וזוהרות, שעליהן יש סמל של היסודות. היא מקפידה לכרוך מטפחות צבעוניות סביב צווארה, ונעליה הן נעלי זברה. כלומר נעליים, שעליהן הדפסים של זברה (דוגמה של זברה). ומכנסיה ארוכים מן הרגיל, וצבעם ורוד מסטיק נוצץ וזוהר.
אופי: חכמה, אמיצה, נועזת, שובבה, נוטה להתייעץ עם היסודות בחדרה לגבי עניינים שונים והם משיבים לה בקולות עדינים, נוטה לכעוס בצורה קיצונית ולעתים גורמת נזק כשהיא מפעילה את כוחותיה כשהיא כועסת כך, אך אחר כך תמיד יש לה ייסורי מצפון והיא מתנצלת בפני מי שצריך, ומנסה לסדר את הבלגאן שעשתה, לעתים היא מצליחה ולעתים לא. אך עם זאת לעתים קרובות יש לה ייסורי מצפון שמכבידים על ליבה, אך לא תמיד, אלא לרוב. אנדי נוטה להגיע למצב של תסכול פעמים רבות, ורק כשניגשים אליה ומנסים לדבר אתה, אז היא מחייכת שוב, היא זקוקה לעזרתם של רבים מחבריה האלים.
רקע: כשהייתה קטנה, הייתה יושבת על ברכיו של סבה, האל בראגי ומאזינה לשירתו ולעתים הסב היה קורא באוזנה סיפורים שכתב. אך אנדי ירשה ממנו רק את השירה המדהימה. אביה נפטר כשהייתה קטנה, והוא לא היה אל, אנדי לא ידעה עליו כמעט דבר, כיוון שסבה סרב לספר עליו.
משהו להוסיף: אנדי אוהבת לשיר, אך לא תמיד, אלא לרוב. היא מתחזקת ומתעצמת כשהיא שרה, והצינור שמוצמד לפיה נועד להגן ולשמור על שירתה, שלא תגרום נזק רב, אך במצב של מלחמה, אנדי עושה הכול כדי לנסות להסיר את הצינור. אך היא מתחזקת ומתעצמת גם כשהצינור המוזהב שאורכו עשרים סנטימטרים מוצמד לפיה.

02/08/2016 09:47

    מתנצל, אבל הייתי צריך להדגיש *אלים נורדים*, חיפשתי ואין שום אזכור על אלת יסודות גדולה במיתולוגיה ששמה אנדי ווגיאנה.
    וגם אבא שלה לא יכול להיות בן אנוש ושתיוולד לו בת אלה XP
    מתנצל, אבל אני לא מקבל את הדמות.

    02/08/2016 14:39
סיפורים נוספים שיעניינו אותך