uta2.0
אז עדכנתי ושכתבתי את הפרק, אני יותר מאשמח לדעת מה אתם חושבים על השכתוב ^^ מקווה שתאהבו!

קברים נורדים – פרק 21: הכבוד של ת'ור והעצבים של ג'ייסון #משוכתב

uta2.0 14/10/2016 879 צפיות 7 תגובות
אז עדכנתי ושכתבתי את הפרק, אני יותר מאשמח לדעת מה אתם חושבים על השכתוב ^^ מקווה שתאהבו!

פרק 21: הכבוד של ת'ור והעצבים של ג'ייסון

התעוררתי בהתנשפויות חזקות, הזדקפתי מיד מהמקום הסלעי שעליו שכבתי ונשמתי בכבדות ובאי סדר. מצמצתי כמה וכמה פעמים במהירות בכדי להבין איפה אני נמצא. הייתי על אדמה סלעית ועיניי תרו אחרי אסטריד שאחריה קפצתי באומץ טיפשי לאחר הענק שהעיף אותה.
מסתבר שאלות הגורל צדקו, אנחנו באמת נהרגנו – אבל שם, בהלהיים, אנחנו סוג-של היינו בחיים. זה מאוד בלבל אותי באותם רגעים.
היא שכבה כמה מטרים רחוק ממני, והיא עדיין הייתה בתוך השינה שהייתי בה. הנחתי את ידיי על שערותיי ושמתי לב שהוא מאוד מבולגן, החולצה והמכנסיים שלי היו חצי קרועים ומלאים באבק וחול.
קמתי על רגליי בזהירות והתקדמתי אל אסטריד, כשהגעתי קרוב אליה התיישבתי על ברכיי והבטתי בה.
היא הייתה ממש כמו היפיפייה הנרדמת: כפות ידיה היו משולבות על החזה שלה ועיניה העדינות היו סגורות, אישוניה זזו, ראו את התנועה מתחת לעור עפעפיה. זה סימל שהיא עומדת להתעורר – וכך קרה אחרי כמה שניות.
היא התיישרה מיד ולקחה נשימה עמוקה, וכנראה שהישיבה על הברכיים הייתה קצת מאיימת כי מיד אחר כך היא הכתה אותי באגרוף חזק היישר בפרצוף, מהדף המכה נפלתי על הגב וגנחתי בכאב מופתע.
"אח." מלמלתי והנחתי את כף ידי על האף שבוודאי האדים והתנפח. אסטריד, שהבינה מיד מה עשתה, שמה את ידה על פיה בהפתעה וזחלה אליי בהליכה על שש. "א-אתה בסדר? אני כל כך מצטערת!"
"א-אני ב, ואו זה כואב." התכוונתי להגיד לה שאני בסדר, אך פתאום אמרתי את זה.
"אני כל כך מצטערת, ג'ון. פשוט נבהלתי ו-ו.." היא רצתה להגיד אך קטעתי אותה.
הזדקפתי וחייכתי כשהיד שלי עדיין על האף ועיניי עדיין דמעו בצורה משוגעת. "אני בסדר. לא הייתי צריך להתקרב אלייך ככה."
יותר מתאים לה היפה והחיה, כשאני חושב על זה עכשיו, רק שהיא שניהם; יפה כמו בל, חזקה כמו החיה.
"א-איפה אנחנו?" אמרתי בשביל להחליף נושא ומשכתי באפי הפצוע. הורדתי את כף ידי ואסטריד פלטה גיחוך.
"האף שלך אדום. ממש." היא אמרה. "אני באמת מצטערת." היא עצרה בעדה מלצחוק על מצבי.
הסתכלתי סביב, לא רחוק מאיתנו במרחק של בערך חצי קילומטר הייתה עיירה קטנה, היא הייתה קטנה מדיי בכדי להיקרא עיר. יכול להיות שחזרנו למידגארד? למימד שלנו?
"לפי הדברים של אלות הגורל אנחנו בהלהיים. ב-בגהנום." היא אמרה ובלעה את רוקה. "כנראה שההבטחה שלך הופרה." היא עיקמה את אפה. פתאום עיניה ננעלנו על משהו. היא הסתכלה עליי ושאלה. "איך הגעת הנה? הרי אני נפלתי מהמכה של הענק – אתה בכלל לא היית שם."
"א-אני סוג של… קפצתי אחרייך." הודתי וגירדתי בראשי.
גבותיה התרוממו במהירות. היא הייתה מאוד מופתעת. "קפצת אחריי?"
"כן." אמרתי ונשענתי על ידיי.
"יכולת לחיות עכשיו וקפצת אחריי בלי לחשוב אפילו?" היא תפסה את שערותיה הבלונדיניות והתיישבה על ברכיה. "ל-למה?" היא נראתה בהלם.
"אני לא יודע. פשוט עשיתי את זה." נשכתי את שפתי התחתונה ובלעתי את רוקי. "את בסדר?" שאלתי בכדי להחליף נושא, אך היא עדיין הייתה המומה ממה שאמרתי לה.
"יכולת לסיים את המשימה ולחזור הביתה. יכולת לחזור הביתה." היא חזרה על עצמה. "יכולת לחזור למשפחה שלך, להורים שלך. לאחותך הקטנה. אבל העדפת לקפוץ אחריי ולמות?"
אזהרה, קיטשיות לפניכם, קוראי הסיפור שלי. "לא יכולתי לדמיין את החיים שלי בלעדייך, אסטריד."
היא האדימה מהסמקה ואחרי שתיקה קלה חזרנו לדבר על נושאים רלוונטים למצב שהיינו בו.
"איך אנחנו נצא מפה?" שאלה וכחכחה בגרונה.
הבטתי לכיוון העיירה ונשפתי בייאוש קל. המסע הזה התחיל להימאס עליי. "א-אפשר ללכת לעיירה הזו, לחפש תשובות על איפה אנחנו –" עניתי והיא קטעה אותי.
"אנחנו יודעים איפה אנחנו."
"בשביל לוודא – איפה אנחנו," תיקנתי וחזרתי לדבר, היא נשפה בצחוק והקשיבה לי. "ואולי למצוא איזושהי פירצה.. איך לצאת מפה?"
היא הופתעה. "אתה שואל אותי?"
"רציתי לשמוע מה דעתך על הרעיון." הסברתי לה.
"אה," היא אמרה וגירדה בראשה. "טוב, אין לנו עוד רעיונות – אז נלך על הרעיון שלך."
קמתי על רגליי וניקיתי ממני את האבק, היא קמה מיד והלכנו קדימה, אל עבר העיירה שבאופק הכתום-כהה.

רובין הפכה את הענק בהנפת יד לחתיכת אבן קטנה אפורה, ג'ייסון ובראן כבר הצליחו להביס את שני הענקים והם רצו מיד אל עבר רובין. היא הסתכלה על המקום בו שני חבריה למסע נפלו, אסטריד וג'ון. "ה-הם נפלו." היא נפלה על ברכיה והזדעזעה מהתמונה שאסטריד נפלה משם ושג'ון קפץ מיד אחריה, התמונה הזו שודרה לה בראש בלופים.
"איפה- איפה ג'ון ואסטריד?" שאל בראן והביט לצדדים. הם לא שמעו אותה אומרת את זה בפעם הראשונה.
היא הושיטה את האצבע שרעדה בקלילות לשבריר שנייה, לכיוון התהום החשוכה. "הם נפלו."
"אי-איך?" שאל ג'ייסון והתקרב לעבר הזיז.
היא קמה על רגליה ותפסה בשערותיה. "הענק. הוא העיף את אסטריד וג'ון קפץ להציל אותה."
ת'ור נחת במקום ושיערו הבלונדיני התנופף עם הרוח שנחלשה. "איפה ג'ון ואסטריד?" שאל. רובין לא הייתה מסוגלת לענות על זה פעם נוספת.
"הם נפלו מהצוק. הם מתו." ג'ייסון אמר וניגב דמעה שנפלה לו על הלחי מבלי ששם לב.
ת'ור הניח את ידיו על המותניים ונאנח.
הנבחרים, או מי שנשאר מהם, הסתובבו עליו והביטו בו בתדהמה.
'זו הייתה התגובה שלו אחרי כל מה שהם עשו למענם?' בראן חשב בזעם. הוא התקדם לעבר ת'ור ותפס בחרבו חזק, ג'ייסון עקף אותו והוא סיבב את החרב עם ידו. רובין עצרה את בראן, אבל עם ג'ייסון זה היה מאוחר מדיי.
"תניח את החרב, ילד." ת'ור אמר, ג'ייסון הושיט את ידו קדימה וגל של אנרגיה סגולה בהירה הפילה את ת'ור מטר לאחור, על הגב.
"רק המטרה שלך מעניינת אותך? לא העובדה שהם מתו בשבילך?" צעק כשת'ור, שהיה מופתע, ניסה לקום.
הוא הידק את לסתיו ודחף את ג'ייסון לרצפה, ג'ייסון נהדף ונעצר ליד נעליו של בראן.
בראן התכופף לבדוק עם ג'ייסון בסדר, אבל רובין נשארה עומדת ופשוט הביטה בת'ור עם עיניה הירוקות. רובין שקשקה את פניה בכדי לנסות לחזור לעצמה, היא לא רצתה לשדר שכל התדמית שיצרה, וכל האופי המסתורי והלא מובן שעד עכשיו הראתה לחבורה – ישבר בגלל מה שקרה.
אבל התמונה של אסטריד לא יצאה לה מהראש, רק המשיכה לשדר את עצמה בלופים.
"אני מציע לכם לחשוב שוב מול מי אתם מדברים ולהבין מה המעמד שלכם פה. אל תשכחו מי הציל אתכם אז בחדר החדשות, ומי הציל אתכם עכשיו עם יורמנגנד."
"הם הקריבו את עצמם למטרה המטומטמת שלכם! להציל לכם את התחת!" ג'ייסון צעק. "איפה שאר האלים?!"
"הם חזרו לאסגארד, הם היו פצועים וחלשים מדיי בשביל להמשיך." ת'ור הסביר. "ואני הלכתי בשביל לעזור לכם." עיניו התרכזו בג'ייסון שירק מפיו דם. "יכולתי לא לבוא בכלל." סינן.
חזר ג'ייסון בתדהמה. "חתיכת אל-כפוי טובה, בשביל מי קפצנו ממוספלהיים לכאן? בשביל מי נלחמנו נגד זאב ענק ומדבר ונגד דרקון יורק אש?"
"אני עדיין אל. אתה לא תדבר אליי כאילו אני אחד מהחברים שלך, שמעת אותי, ילד?"
ג'ייסון התמלא בכעס. "אני ושאר הילדים," הוא חזר בתון מזלזל. " עושים הכול בשביל להציל אתכם. ובזמן שאנחנו נפצעים, רבים, נלחמים ומתים – אתם, האלים הכבירים, הלכתם לאיבוד במוספלהיים? היה לכם קצת חם אז הלכתם חזרה לאסגארד?"
ת'ור הידק את לסתיו זו לזו. "תדבר בכבוד. אני לא חבר שלך." הוא חזר על דבריו והדגיש כל מילה ומילה . הוא הושיט את ידו והפטיש קיפץ אל כף ידו הגדולה.
"תכריח אותי." ג'ייסון אמר בעצבים ודחף את ת'ור, הם שניהם הניפו את נשקיהם זה לזה והמתכות הקסומות נפגשו זה עם זה ויצרו הדף חזק מאוד.ת'ור בעט בג'ייסון והכה עם פטישו באדמה – היא רעדה ויצרה גלי הדף גדולים מאוד. ג'ייסון הושיט את חרבו קדימה ואנרגיה סגולה בהירה וחזקה פגעה בת'ור בעוצמה. הפטיש החליק לו מהיד והוא נהדף עד לצד השני.
"מספיק!" בראן צעק ויצר חומות אש לוהטות שחצצו ומנעו מת'ור וג'ייסון להתקרב ולהילחם זה בזה. החומות היו יפיפיות וגרמו לרובין ולכולם לחשוב שוב על העוצמה והכוחות של בראן. "אנחנו אמורים לחשוב ביחד על תוכנית, לא להילחם זה נגד זה."
"על איזה תוכנית אנחנו אמורים לחשוב?" שאל ת'ור אחרי שחומות האש ירדו והתנדפו. הוא התנשף בקלילות וניסה להראות שהוא בכלל לא נפצע.
"איך אנחנו מוציאים את אסטריד וג'ון משם."


תגובות (7)

הוו הקיטשיות.
בכל מקרה, תודה על האזהרה XD
פרק נחמד מאוד!
אני מתחילה לחבב קצת יותר את ג'ון, שבהתחלה לא הייתה לי דעה ברורה עליו- הוא פשוט עצבן אותי עם כל הפאשלות שלו אבל שם זה נגמר. אבל אני שמחה לראות עוד צדדים שלו.
חסר לי רווח במעבר מאסטריד וג'ון לרובין.
אני חושבת שהשינוי של רובין טיפה פתאומי, ומעט שובר את הדמות שלה, אני מבינה מה ניסית להציג פה כמובן, אבל ההתעניינות והכאב הפתאומי שלה על אסטריד וג'ון נראים לי מעט תמוהים.
כל הקטע גם של ג'ייסון ות'ור, זה התגלה מהר מאוד שג'ון ואסטריד לא באמת מתים. כמובן שבתור קוראת לא הייתי חושבת בחיים שהם ימותו לא משנה מה השלושה האלה אומרות ועדיין זה התגלה מהר מידי. יכולת למשוך אותנו עוד טיפה (סדיזם!)
הקטע של אסטריד וג'ון-
הם חמודים. הם באמת חמודים.
אבל קשה לי לשפפ אותם, כי לא ממש הכנת אותנו לזה. ברור שהיו רמיזות פה ושם מג'ון, אבל נגיד מאסטריד מקושי היה, מה גם שהשניים בקושי החליפו יותר מחמישה משפטים, לכן זה היה לי טיפה מוזר.
דרך הכתיבה אבל הייתה מאוד טוב (וקיטשית. די ליאנה!)
ג'ייסון מקסים, רשמית הוא הפך לדמות האהובה עליי (אחרי בראן, כמובן)
ת'ור ממש מעצבן אותי בסיפור שלך יוטה XD
בכל מקרה, פרק טוב מאוד, דרוש מעט תיקונים. אני ממש נלחצת שאנחנו מתקרבים לסוף כי אני יודעת שבטוח איזשהי דמות תמות ואני די מפחדת מזה :>
תמשיך!! (ואל הרוג אף אחד. בבקשה XD)

14/10/2016 15:01

    כן, שניכן (גם קטניס) צודקות בעניין הזה – כנראה שבאמת הייתי צריך למשוך יותר את כל העניין איתם ולא ישר להפיל עליהם נשיקה. הפרק באמת היה דיי קיטשי שזה עיצבן אותי לכתוב את זה – כנראה שהייתי צריך להקשיב לתחושות הבטן שלי ולהוריד את הנשיקה פשוט XD
    בנוגע לרובין – היא עברה עם שני הדמויות האלה מסע – גם אם היא לא טיפוס שמראה שאכפת לה כל כך מאנשים כן היה לי חשוב להדגיש את זה שהיא לא קרה כל כך.
    יכול להיות שזה באמת שובר את הדמות שלה, ואני עכשיו במחשבות אם כדאי לי לשכתב את הפרק XD

    בנוגע לדמויות – ת'ור באמת מעצבן, אבל רציתי להראות נקודת מבט אחרת שלו חוץ מאל גדול שעוזר לכולם כמו שהוצג בסרטי מארוול – אלא יותר שחצן וחושב שהוא למעלה ואף אחד לא יכול להגיע אליו.
    ג'ייסון באמת דמות מעולה, אני גאה שיצרתי אותה ^^
    ונחכה ונראה (מוחעחעחעחעחע)
    תודה רבה!

    14/10/2016 16:25

משהו אחד שהפריע לי:
הקטע עם אסטריד וג'ון הרגיש לי מהיר ודביק מדי. אני לא אצטט כדי לא להיות מגעילה, אבל בכל זאת חשוב לי להסביר.
אתה יודע שאני משפפת אותם, כי אני אוהבת את הרעיון של שתי הדמויות האלו יחד, אבל (וזה אבל גדול) החיבור של הקורא לדמויות לא תלוי רק בדמויות עצמן, אלא גם בביצוע.
היו כמה 'רמזים' לזה שג'ון מחבב אותה (דימוי כיתה ד' סטייל, אבל אתה מבין את הכוונה XD) בפרקים הקודמים, שזה טוב, אבל מצד אסטריד לא ראינו כלום – לא הייתה ביניהם הרבה אינטרקציה, הם בקושי ניהלו דו-שיחים לפני זה (בעצם, רק אחד למיטב זכרוני. וגם הוא היה די קצר.)
אני לא מתלוננת פה על תשומת לב לדמות כי כתבתי אותה, אלא בגלל שהמקרה דורש את זה. אם היא והדמות הראשית הולכים להיות קרובים, ולא משנה באיזה אופן, צריך לתת לקורא להתחבר אליה. אני לא בטוחה שהייתי אפילו מסמפטת אותה אחרי הקטע הזה.
לפני זה זה לא עד כדי כך הפריע לי, אבל עכשיו כשהם מתנשקים זה עניין שונה לגמרי. חשבתי שתבנה את זה יותר.
אני ממש מצטערת על החפירה, באמת, אבל היה חשוב לי לציין את זה.
~~~
חוץ מזה, דרך הכתיבה נשארה זורמת וטובה. אהבתי את הפרק בסך הכל.
אני ממש שמחה שיש מעברים לשאר החבורה. האמת שזה נחמד לראות את השינוי הקל של רובין, וג'ייסון ממש מתחבב עליי בזמן האחרון.

חשדתי שהחרב שלאסטריד שם – לא חשבתישהסיפור יגמר לפני שמוצאים את כולן – וזה נחמד לראות שחשדותי התאמתו.
אז עכשיו חוזרים לסדר הרגיל של ההעלאה? כי כבר התחלתי להתבלבל.
בכל אופן, תמשיך!
קטניס אוורדין, סוף.

14/10/2016 15:22

    בגלל שהגבתי לליאנה על זה, אני לא אחזור על דבריי – אני בימים הקרובים אשכתב את הפרק ואעדכן אותו כאן. ^^
    שמח לשמוע, אחרי התגובה של ליאנה זה באמת נראה היה שקצת הקצנתי את זה ושיניתי אותה – זו כנראה אחת מהסיבות שאני אשכתב את הפרק.
    כן, גם אני התבלבלתי מהסדר הרגיל של העלאות.
    הפרק הבא יעלה ביום שני, אני מקווה. :)
    תודה רבה!

    14/10/2016 16:28

~סליחה מראש על שגיאות כתיב, אני באפליקציה וכולנו הרי יודעים שזה סיוט~ קודם כל, כל הכבוד! לא חשבתי בכלל שתשכתב את הפרק. זה מראה על רצינות אמתית מצדך, וזה ממש כיף לקרוא שאתה נותן תשומת לב למה שכותבים לך. רק חשוב לי להדגיש שרוב הפרק (וגם ההתחלה של הפרק הזה) היה ממש טוב, וחוץ מעניין הנשיקה והקיטש אני באמת חושבת שאין לך הרבה מה לערוך. מחכה לפרק בקוצר רוח ^^ קטניס אוורדין, סוף.

14/10/2016 17:36

    תודה! אני אוריד את החלק של הנשיקה ואני קצת אשנה את התגובה של רובין כדי שזה לא יוריד מהאופי שבניתי לה.
    וברור, אני, כמו כולם פה, רוצה רק להשתפר ואני אעשה את זה בעזרת עבודה XD

    14/10/2016 19:11

    בתכלס זה האוםי שבאלק יצר אבל אני בניתי במהלך הסיפור* הרגשתי צורך לתקן את זה XD

    14/10/2016 19:12
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך