uta2.0
אז בגלל שסיימתי לכתוב את פרק 7 החלטתי לעלות עוד פרק! פרק הבא יגיע בחמישי או שישי הבא, מקווה שתהנו ^^

קברים נורדים – פרק 4: קברו אותי, תקפו אותי בשידור חי, ועכשיו זה?

uta2.0 18/08/2016 808 צפיות 11 תגובות
אז בגלל שסיימתי לכתוב את פרק 7 החלטתי לעלות עוד פרק! פרק הבא יגיע בחמישי או שישי הבא, מקווה שתהנו ^^

פרק 4: קברו אותי, תקפו אותי בשידור חי, ועכשיו זה?

אחרי הרעמים הגדולים ומופע הברקים שהלוחם הפגין פג, היה ניתן לראות אותו לגמרי, אדם בסביבות הגיל עשרים או השלושים לחיו, עם שיער בלונדיני חלק-מתולתל. עיניו הכחולות והקטנות, שבצבען הזכירו לי את צבע הברקים, נעצו מבט ביצור שהיה מולנו – בגברת שפירו. הוא היה לבוש בשריון שנראה דיי כבד וגלימה אדומה נפרשה מגבו, כף ידו החזקה הרימה את המקבת בעל הראש העבה שעליו הייתה חרוטה סמל מיוחד.
הוא הרים את הפטיש והושיט אותו קדימה, ברקים בוהקים וחזקים יצאו מראש הפטיש ופגעו במפלצת שהתחשמלה וצווחה.
לאחר מספר שניות היא התאדה משם והלוחם, שאת שמו וודאי ניחשתם, הסתובב והניח את הפטיש על הרצפה. אך כמובן שבגלל הכובד שלו הוא ניפץ את הבלטות באזור כאילו היו זכוכיות. "אז אתם הנבחרים!"
בראן התנשף בכבדות. "א… אתה ת'ור?"
אני ורובין נכנסנו אל החדר החדשות, לראות טוב יותר את ת'ור ולשמוע את הסיפור שבוודאי יספר לנו.
הוא נשף בצחוק. "כן. זה אני."
"אני, אני קראתי עלייך מלא סיפורים, שמעתי על המיתולוגיה הנורדית כל כך הרבה." הוא אמר בהתלהבות והתקרב אליו.
"בראן, לפני שאתה מדבר איתו, יש משהו שאתה צריך להסביר לנו. לכולנו." ג'ייסון אמר. הסכמתי איתו, ונראה שגם כולם.
"וגם את, אסטריד." הוספתי לומר והתקדמתי קרוב יותר אל האל הכביר.
כשת'ור ראה אותי, יכולתי להישבע שראיתי ניצוץ בעיניים שלו. הוא חייך והתקדם לכיווני בצעדי ענק. "זה אתה! אתה הברק."
"א- אני מה?" שאלתי בפחד.
הוא תפס את הזרוע שלי עם כף ידו הגדולה להפליא, הוא הידק את האחיזה וסיבב אותה עד שפרק כף ידי עמדה מולו. ניסיתי להשתחרר מהאחיזה, אני לא יודע אם הוא באמת ת'ור או שאני הוזה, אבל ההורים שלי לימדו אותי לא לסמוך על זרים מהר מדיי.
"עזוב אותו!" קרא ג'ייסון בקול.
"תירגעו, אני רק עוזר לו להיזכר ולהבין." הוא אמר.
ניסיתי להשתחרר אך האחיזה שלו הייתה חזקה מדיי, הוא הרים את כף ידו החופשית אל מול פרק כף ידי ואצבעותיו זזו וריקדו מסביב לפרק כף ידי. כמה שניות מלחיצות לאחר מכן, שגרמו לזרמי פחד חזקים בגופי, ברקים קטנים ובוהקים עברו בין אצבעותיו וכשהגיעו לקצה שלהם הם התחברו לברק אחד שלא היה גדול מדיי והוא פגע בפרק כף ידי.
בהתחלה זה כאב, אני לא אכחיש, נאנקתי בשקט מהכאב המפתיע. "מה – מה אתה עושה לי?"
עיניו של ת'ור זהרו באור כחול. "עוזר לך להיזכר."
לפתע אל מול עיניי, ראיתי שוב את הקבורה שלי, אך הפעם מהצד. ראיתי איך החול ממלא את שערותיי הבלונדיניות וכיצד אני חופר את דרכי החוצה. כשלפתע ברקים קטנים עברו בין אצבעותיי, בדיוק כמו שקרה לת'ור. הבטתי כיצד עיניי האפורות זהרו באור כחול בוהק כמו לת'ור לכמה שניות ואז איך הכול נעלם.
התמונה הבאה שראיתי הייתה כשישנתי, הברקים פעם נוספת עברו בין אצבעותיי.
הבטתי בכפות ידיי, ברווח בין האצבעות, בסימנים האדומים שהיו לי ביניהם. "אלה ברקים. הסימנים האלו היו ברקים."
ת'ור הנהן ושחרר את אחיזתו. "עכשיו שהבנת, אנחנו צריכים לזוז. כולכם. אתם צריכים למצוא את האל המקביל לכוחות שלכם לפני שהראגנרוק מגיע."
"מה- אלים מקבילים? על מה אתה מדבר? איך האנשים של החדשות לא ראו את כל מה שהתרחש כאן?" שאלתי בחוסר הבנה. נראה שכולם הסכימו איתי שהם רוצים לדעת גם.
"כי אנחנו נמצאים במימד נפרד." הוא אמר אך טלטל את ראשו לאחר מכן. "לא משנה, כשנגיע לאסגארד ותפגשו את האלים המקבילים אתם תבינו יותר ואני אסביר לכם יותר."
נאנחתי. "אני לא הולך איתך לשום מקום."
"אב- אתה התקווה שלי. אתה היחיד שיכול למנוע את המוות שלי בראגנרוק." הוא אמר באכזבה. "אתה ראית בעיניים שלך שיש לך כוחות גם. אתה ראית הברקים שהופיעו כשקברו אותך."
"אני הוזה את הכול. זה לא קיים." הכחשתי. "אני אפילו לא יודע מה זה הראג- לא משנה. אני יודע שאני צריך לנוח ממה שקרה פה. אני יודע גם שאני צריך הסבר מפורט במיוחד בנוגע לשניכם, אם זה היה אמיתי כל מה שהלך כאן." אמרתי והצבעתי על אסטריד ובראן. "אבל אני חושב שגם אתם צריכים לנוח. אז אני הולך. מי שרוצה שיבוא איתי, מי שרוצה לשמוע דברים, שכנראה אנחנו הוזים, שיישאר כאן." אמרתי והתחלתי להתרחק מהם.
"אני גם הולך." ג'ייסון הסכים איתי והלך גם.
"אל תלכו –" אסטריד אמרה אבל זה כבר היה מאוחר מדיי.
"אתם לא יכולים ללכת. אתם נמצאים במימד –" ת'ור רצה להגיד אך אני וג'ייסון כבר התרחקנו מספיק בשביל שיבין שזה חסר טעם.


תגובות (11)

בואו נתעלם מהפרק לשנייה – פרק שבע?? O_O אתה מפחיד.
"כף ידו החזקה הרימה את המקבת (לא הבנתי מה ניסת לכתוב כאן) בעל הראש העבה שעליו הייתה חרוטה סמל מיוחד." לא ממש הבנתי אם המשפט בזכר או נקבה, אבל אני די בטוחה שצריך לתקן אותו.
הפרק היה מעולה כרגיל, ואין לי הרבה להגיד חוץ מזה.
עכשיו צריך לחכות שבוע /:
קטניס אוורדין, סוף.

18/08/2016 12:37

מקבת זה מילה גבוהה יותר לפטיש, על הראש פטיש או המקבת הייתה חרוטה סמל מיוחד. – מקווה שהבנת טוב יותר,אני אעבור על זה כמה פעמים בכדי לוודא שאני צודק. ותודה רבה! היום סיימתי לכתוב את פרק 7- הוא יצא מגניב לגמרי!!

18/08/2016 13:09

    אה, לא ידעתי. ממה שהמילון אמר לי מקבת זה סוג של כלי חציבה. נראה לי שאני הייתי משאירה את זה פטיש, הרבה יותר פשוט, אבל זאת בחירה שלך.
    אם אתה משאיר את זה מקבת אז צריך לשנות את המשפט ל"כף ידו החזקה הרימה את המקבת *בעלת* הראש העבה ש*עליה* (כי מקבת זה נקבה) *היה חרוט* סמל מיוחד."
    סליחה על הקטנוניות ^^
    קטניס אוורדין, סוף.

    18/08/2016 14:56

**אדם בסביבות גיל העשרים-שלושים לחייו. וגם אם קטניס לא ידעה מה זה מקבת, היא עדיין צדקה. המשפט לא נכון. ***כף ידו החזקה הרימה את המקבת בעל הראש העבה שעליו היה חרוט סמל מיוחד." סמל=זכר. לא נקבה. בכל מקרה, הפרק היה טוב,

18/08/2016 14:53

    אה, אוקיי אופסי *-*

    18/08/2016 14:57

אפליקציה מעצבנת – אז הפרק היה טוב, טוב מאוד אפילו. ואני לא אחפור יותר. תמשיך!!!

18/08/2016 14:54

    תודה!

    18/08/2016 14:57

אני לא חושב שאתה צריך להשתמש במילים מאוד גבוהות בעברית אתה יכול לאשתמש במילים גבוהות אבל בטקט אל תגזים זה כולם יודעים מילים מאוד גבוהות בעברית ולא לכולם יש זמן להתחיל לבדוק כל מילה אז פשוט מה שאני מציע לך תשתמש במילים גבוהות אבל בטקט לא מאוד גבוהות בהצלחה

18/08/2016 16:56

    אתה צודק, אבל הנחתי מאחר שכתוב בדף ויקיפדיה בערך ת'ור שהוא מחזיק במקבת – אז שרובם ידעו על כך.
    אני יודע מתי כדאי לשלב מילים גבוהות ומתי לא, אבל תודה שוב על העצה ^^

    18/08/2016 17:10

כמובן זה רק עצה סך הכל סיפור מעניין

18/08/2016 23:47

מצטערת שלקח לי זמן להגיב (לא ראיתי שהעלת פרקים חדשים בכלל!)
טוב האמת שממש לא ציפיתי שזה יתפתח לכאן ואני ממש מסוקרנת לגבי ההמשך,
אין לי הרבה מה לכתוב בעיקר כי אני לא ממש מבינה מה הולך לקרות.
אבל בינתיים אני ממש אוהבת את ג'ייסון ואסטריד (אבל עיקר את בראן)
פרק מאוד מעניין!!! תמשיך :)

21/08/2016 00:24
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך