ניסיתי לתמצת את זה, אבל זה לא יצא לי כל כך טוב. תחכו לפרולוג, זה משהו ברמה, אני כותב את זה בטיוטות בינתיים, אבל יכול להיות שעוד שלושה שבועות אני אפרסם את הספר, אחרי שאני אגמור את המשחק השחור.

קדרת הסודות- תקציר, הקוראים של המשחק השחור כנסו גם אתם

31/08/2014 547 צפיות 2 תגובות
ניסיתי לתמצת את זה, אבל זה לא יצא לי כל כך טוב. תחכו לפרולוג, זה משהו ברמה, אני כותב את זה בטיוטות בינתיים, אבל יכול להיות שעוד שלושה שבועות אני אפרסם את הספר, אחרי שאני אגמור את המשחק השחור.

וואו! כן, הייתה החלטה שאני אמשיך את המשחק השחור 2, אז כן אני ממשיך.
במקביל אני עובד על ספר שקוראים לו "קדרת הסודות" שאני אפרסם אותו בקרוב.
אני לא אכתוב ממש תקציר, אבל בכל זאת אני אתאר את העלילה בכמה משפטים קצרים.

השד האדום נגד המכשפה רקילה.
הם היו זוג מהאגדות והם לא האמינו שזה יקרה, שתפרוץ מלחמה ושזה יגמר, הכל נגמר במוות. איש אחד שעבר שם ורצה לברר את העיניין, אך לא הצליח, רוצה לברר את העיניין לעומק עם כמה חברים ולחקור את העיניין, אבל הוא והצוות שלו לא מגיעים לשום מקום, אחרי המון בירורים ומסמכים ובעיות ותקלות ועיניינים הם מוצאים את עצמם בתוך קדרה עם מרק רותח ומבעבע.


תגובות (2)

uta uta

פחות התחברתי.. אולי אני אחכה לפרולוג ואני אנסה להתחבר לספר..

31/08/2014 19:34

עזוב יוטה, בסוף אני לא מפרסם, גם אני לא התחברתי לעלילה שבניתי. אני ממשיך בינתיים את המשחק השחור.

01/09/2014 13:20
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך