the man who tell stories
טוב אז....... כפי שהבטחתי... זה הפרק השני! ובקשר למכשפה האחרונה, (בהנחה שאתם קוראים את זה..) אל תדאגו, אני עובד על זה... פשוט זה סיפור קצת יותר מסובך, ואני צריך לבנות אותו קצת יותר טוב... אז ייקח קצת יותר זמן בין פרק לפרק......^^" .........טווב, אזז, קריאה נעימה! :) יהיה נחמד מאוד מצידכם אם תשאירו תגובות/ הצעות /רעיונות/ הארות /הערות / וכו.........

קוטלי הדרקונים~~~פרק 1- המשימה!

the man who tell stories 11/06/2015 790 צפיות 4 תגובות
טוב אז....... כפי שהבטחתי... זה הפרק השני! ובקשר למכשפה האחרונה, (בהנחה שאתם קוראים את זה..) אל תדאגו, אני עובד על זה... פשוט זה סיפור קצת יותר מסובך, ואני צריך לבנות אותו קצת יותר טוב... אז ייקח קצת יותר זמן בין פרק לפרק......^^" .........טווב, אזז, קריאה נעימה! :) יהיה נחמד מאוד מצידכם אם תשאירו תגובות/ הצעות /רעיונות/ הארות /הערות / וכו.........

"אוון? אוון? אוון!!" הדבר הראשון שראיתי כשפקחתי את עיניי באותו בוקר היה את פרצופה המחייך של מיי-מיי, "הוא התעורר!" היא צעקה, כנראה לשאר חברי הצוות שעמדו מאחוריה.

למקרה ששכחתם, שמי הוא אוון, ואני לוחם בגילדת "קוטלי הדרקונים" במרכזייה של העיר גרינטאון. כדי להחזיק את המקום, אנחנו, הגילדות, נדרשים לבצע משימות שונות שאנשים מזמינים מאיתנו, והכסף שמקבלים לאחר השלמת המשימה הולך למרכזייה. המשימות יכולות להיות שונות ומגוונות, משליחת מכתב למקום מרוחק, עד מציאת פריט נדיר הנמצא באזור מסוכן. מובן שהשכר גבוה יותר ככל שהמשימה קשה יותר…

"רק שתדע" מיי-מיי פנתה אליי, "שקאי רצה לשפוך עליך מים קפואים, כי לא התעוררת!" היא תקעה מבט כועס בקאי, שהחזיר לה חיוך מרושע, "אבל לא נתתי לו!" היא סיימה בחיוך. חשוב שחברי הגילדה יקומו מוקדם, כדי שיוכלו לבצע משימות מורכבות יותר, הדורשות זמן רב יותר, מבלי שיצטרכו לבלות את הלילה בחוץ. (יש אזורים שהם מסוכנים מאוד בשעות הלילה).

טאי נכנס לחדר. "אז קמת סוף סוף" הוא אמר בחיוך, "ישנת טוב?"

"כמו אבן" אמר קאי בלגלוג. (כבר סיפרתי לכם על הבדיחות הלא מציחקות שלו?) טאי ומיי תקעו בו מבט כועס. "מה? אי אפשר לצחוק קצת? ואוו איזה כבדים אתם…" אמר קאי וגלגל עיניים.

"תתלבש מהר ותתארגן ליציאה" אמר לי טאי, "אנחנו יורדים לקחת משימה". והם עזבו את החדר. קמתי מהמיטה מהר והתלבשתי, שלפתי את החרב שלי, "חרב מתכת אדומה" מהמקום שלה בארון הנשקים, והכנסתי אותה לתוך הנדן שהייה תלוי על גבי, ואחר כך ירדתי למטה.

אזור הלובי היה מלא בילדים רבים, כולם חברי גילדות שהתכוננו לבחור משימה. את המשימות הייתה תולה מרגרט, מנהלת המרכזייה, על קיר המשימות הגדול. ראיתי את חברי הגילדה שלי, טאי, קאי, קאיה, ואלסיס, עומדים ליד הלוח, והתקדמתי לעברם. "בחרתם כבר משימה?" שאלתי.

"כן" ענתה לי קאיה, "לא משימה מורכבת במיוחד, אבל יש בה סיכון קטן".

"מה בחרתם?" שאלתי, וטאי הושיט לי את הפתק עליו הייתה רשומה המשימה, וכך היה כתוב בו"

—————————————פטריות פונגו———————————–

מזמין: ארת'מיס בלאייק.

כמות: 50 יחידות.

אזור: יער העצים הלוחשים, על יד שטח המערות.

שכר: 750 מטבעות כסף. (+בונוס 150 חיצי פיצוץ)

בהצלחה!

……………………..

"הממ" אמרתי, "נשמע לי בסדר, האזור לא רחוק כל כך, ו750 מטבעות זה סכום יפה…"

"וגם יש בונוס של 150 חיצים!" אמרה קאיה בהתלהבות, כלי הנשק שלה היה חץ וקשת, והבונוס היה מושלם בשבילה.

"טוב" אמר טאי, "אז אם כולם מסכימים, אני אלך להודיע למרגרט. חכו לי פה".

טאי התרחק וקאי התקרב אלי, "אני מקווה שאתה מוכן" הוא אמר לי במבט מעצבן "ביער העצים הלוחשים יש אממ.. אתה יודע… עצים לוחשים…"

"אני לא מפחד מהם" אמרתי לו. הוא רק חייך חיוך קטן, והלך אחרי טאי אל מרגרט. לא ידעתי מה זה עצים לוחשים, אבל הנחתי שהם לא מסוכנים כל כך, אם זה היה אחרת השכר היה גבוה הרבה יותר. 'הוא סתם מנס להפחיד אותי, כרגיל' אמרתי לעצמי.

"אוון!" שמעתי קול, וראיתי שכל חברי הגילדה כבר עומדים ליד היציאה, "אתה מגיע? אנחנו יוצאים לדרך!" התנערתי במהירות מהמחשבות, והצטרפתי אל כולם. המשימה מתחילה!


תגובות (4)

נראה מעניין☺
רק תקפיד על סימני פיסוק✔

11/06/2015 13:42

אממ איזה סימני פיסוק? זה נראה לי בסדר… את מתכוונת אולי לזה שיש יותר מידי נקודות ופסיקים?

11/06/2015 13:47
uta uta

אהבתי, אבל הייתי שמח אם היית מכניס יותר תיאורים כמו איך קאיה, קאי, טאי ואלכסיס נראים, וגם כמובן איך נראה אוון.
בנוסף אסור בתחלית האיסור להכפיל אותיות בספרים, זה נראה מבלי להעליב כמו ילד בן 6 כשמישהו מכפיל אותיות.
אהבתי מאוד את הרעיון, אני אשמח אם תתקן ואני מצפה להמשך :)

11/06/2015 15:51

תיאורים של הדמויות שמתי בהקדמה של הסיפור, פשוט לא כל כך ידעתי איך לשלב את זה.. אני די חדש בכל הקטע הזה של כתיבת ספרים… עד עכשיו הייתי מצייר את הסיפורים שלי בקומיקס (זה אולי מסביר את הקטע של האותיות הכפולות ) פשוט בזמן האחרון אין לי כל כך זמן לצייר אז החלטתי לעבור לכתיבה..^^" את האותיות הכפולות אני אתקן עכשיו.
ותודה :)

11/06/2015 16:12
סיפורים נוספים שיעניינו אותך