יעלילי
בבקשה בבקשה בבקשה בבבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


נ.ב. שמרתי את נאום הבקשה שלי לסוף (:

קוסמות- פרק 10 (בבקשה בבקשה להגיב אני צריכה את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

יעלילי 03/10/2013 571 צפיות 3 תגובות
בבקשה בבקשה בבקשה בבבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


נ.ב. שמרתי את נאום הבקשה שלי לסוף (:

היא התעוררה בחדר החולים , היא הייתה עיוורת בהתחלה ולאט לאט התבהרו הפרצופים מולה. היא קפצה בבת אחת, הם כל כך קרובים ונדמה לה שכולם מפלצות, היא התחילה לצרוח בכוח כזה שהשכיבו אותה שוב והיא נרדמה, כאשר היא התעוררה שוב היא ראתה את מאדם אמיליה לה פרנופורו שכולם קוראים לה אמילי ומי שלא עשה זאת היא דרשה לעשות את זה. היא היית אישה קטנת קומה ושמנמנה, היא נראתה כמו גמדה חמודה, שערה החום והגלי תמיד היה קשור בקשר פרפר מסרט מתוק, היא תמיד לבשה את הבגדים של חדר החולים. שמלה לבנה עם סינר לבן שבו יש כיסים גדולים ולבנים מלאים בכל מיני דברים רפואיים חוץ מכיס קצת יותר קטן שהיא תפרה לעצמה, כיס עם ממתקים כדי להשקיט את הילדים, אם היא לא עבדה היא תמיד לבשה במקום סינר לבן בול אותו סינר רק צבעוני. כשג'סי התעוררה היא הייתה לבושה לבן לגמרי חוץ מהסרט כחול כשמיים שהיה קשור לראשה, היא נמנמה בכיסא הנדנדה שלה עם שמיכה חצי סרוגה בידיים, ג'סי לא רצתה להעיר אותה והיא יצאה מהמיטה אבל היא הצטמררה מהרצפה הקרה ושמה לב שהיא לובשת כותונת בית החולים. היא התאפקה ויצאה בזהירות מהחדר המחניק ומיד התחילה לרעוד, היא באמצע הלילה על מתכת קרה לבושה רק בכותונת לילה, היא הגיעה בזחילה לחדר שלה ומיטתה קיבלה אותה והיא עלתה עליה והתקרבה על המיטה אל בית הינשופים והם יצאו לקראתה בברכה וישנו איתה, היא ניווטה ככה את המיטה שכאשר יסתכלו עליה לא יבינו שג'סי עליה.
היא התעוררה ממשהו עם נוצות על הפנים, "נוי!" היא צחקה כאשר הינשופה ירדה מפניה. היא הייתה שמנמנה יותר מתמיד וג'סי ראתה שהיא מתנשפת. היא הבינה לאיטה "בואי איתי, מהר!" היא הבינה שתהיה לה עוד חיית מחמד. היא רצה בכותונת הלילה כשהיא אוחזת בינשופה.
קטי ויוליה מיד התעוררו ושאלו למה היא כאן ומה קרה והיא רק רצה למסדרון וצעקה "נוי יולדת! נוי יולדת!" כולם מיד התעוררו ורצו לינשופיה כדי לראות מה קורה. שם בינתיים התעוררו הרופאים והחלו עוזרים לנוי להקל על תהליך הלידה וכעבור חצי שעה יצא הרופא הבכיר עם ראש מורכן ואמר "ג'סי, יוליה, קטי……………………………..מזל טוב יש לכם חיית מחמד נוספת ואפשר לראות אותה!" הבנות קפצו בהתרגשות ופתאום דחפו אותן שתי בנות בכותונת אופנתית ומיוחדת מהסדרה האחרונה של מדאם לה-פמפדור דה גרדלייניו פוניטה שהיא המעצבת הכי טובה ביבשת. "טוק, טוק? מי שם? עוד ינשוף זללן?" אחת מהן שאלה בקול צפצפני מזוייף.
"לא בטח עוד ינשוף חמוד ומתוקי שלכן לא יהיה." ענתה ג'סי בתוכחה והן הלכו באף מורם, וג'סי נכנסה עם קטי ויוליה למרפאה הוטרינרית (לילדים היו גם עכברים, נחשים ושלל חיות מחמד ולא רק ינשופים), הן הסתכלו על נוי יושבת ולידה ינשוף בגדול של פיסלון ובלי נוצות אלה עם פלומה חמודה וזהובה. נוי התחילה לדבר והמתרגם אמר "היא רוצה לקרוא לו דניאל." הוא פנה אל הבנות "האם זה בסדר מצידכן?"
"ומה דעתך על ששמו המלא יהיה דניאל אבל כולם יקראו לו דני?" שאלה ג'סי.
נוי כמו הנהנה והמתרגם הנהן לאישור "היא אומרת כן."


תגובות (3)

מהמהמוש תמשיכי אני מתה על הכתיבה שלך

03/10/2013 10:16

מהמהמוש תמשיכי אני מתה על הכתיבה שלך

03/10/2013 10:16

מהמהמוש תמשיכי אני מתה על הכתיבה שלך

03/10/2013 10:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך