יעלילי
ממש חשוב לי שתגיבו ותאמרו מה דעתכם, זה מאוד חשוב כדי שאני אוכל להמשיך, יש לי את הכל מוכן אבל אני חייב לדעת אם אני לא מפסקת טוב או הנושא לא מעניין בבקשה תיתנו ביקורת.

קוסמות- פרק 14 (בבקשה בבקשה תגיבו!!!!!!!)

יעלילי 18/10/2013 902 צפיות 2 תגובות
ממש חשוב לי שתגיבו ותאמרו מה דעתכם, זה מאוד חשוב כדי שאני אוכל להמשיך, יש לי את הכל מוכן אבל אני חייב לדעת אם אני לא מפסקת טוב או הנושא לא מעניין בבקשה תיתנו ביקורת.

בבוקר כשהיו מוכנות לצאת.
רגע לפני שנכנסה למכונית ג'סי נזכרה שלא הביאה את המכתב ממרלין לבני משפחתו ורצה בחזרה ולקחה אותו, היא התעכבה ונפרדה מהינשופים, היא רצה למכונית בשיא המהירות וכשהגיעה ראתה את מרלין מחכה לה עם אנה ובידו חבילה קטנה, הוא הגיש לה את החבילה ואמר:"זה יהיה מסע חיים מסוכן מאוד ולכן את צריכה להחביא אותו בתיק שלך ואסור שאף אחד אני חוזר אף אחד יראה אותו וזה כולל ברשימה את האחיות שלך, את תדעי מתי לפתוח את החבילה, אני מאחל לך נסיעה יותר מוצלחת ממה שאני חושב יהיה לך." והוא חיבק אותה ואנה נתנה לה נשיקה (היא הייתה כאם לג'סי) "מקווה שתחזרי בריאה ושלמה מהמסע הזה." לחשה אנה ברכות לתוך אוזנה של ג'סי.
בזמן הנסיעה הבנות פטפטו עם הנהג החייכן של האוטובוס הבית ספרי שהסיע את המכונית במהירות כדי שהבנות לא יאחרו לטיסה לארץ הנודעת דייוקולייה, "מתי כבר נגיע?" רטנה פתאום ג'סי באמצע הדיבור שלה כשסיפרה בדיחה,"מה קרה? חלית במשפטים שזורים זה בזה? רגע, האמת שאת לא יכולה לחלות בזה כי המצאתי את זה הרגע." צחקה קטי ויוליה איתה, ג'סי חייכה במרירות ואמרה:"ואת חלית במגפת דיבורים." וארבעתם צחקו עד שכאבה הבטן והדמעות זלגו בזרמים על הלחיים.
כשהגיעו לשדה התעופה הן נפרדו מהנהג החייכן ונכנסו לגוף המטאטא הגדול והתיישבו בכיסאות הנוחים.
כשנכנסו ג'סי אחזה בראשה ואמרה:" אוי, שכחתי את השקיות להקאה, אני יכולה להקיא בשנייה שנמריא." כשסיימה את המשפט מיהרה המכשפה האחרית על המעבר שעברה לידן לבדוק מה שלומן להגיש לה כמה שקיות וקופסת מגבונים בעודה אומרת:"זה בסדר ששכחת את השקיות בבית אנחנו ניתן לך אם צריך. אתן רוצות עוד משהו?" שאלה, "כן, שלוש שקיות בוטנים." אמרה ג'סי והדיילת נתנה לה והלכה לבדוק אם כולם חגורים ואפשר להתחיל לטוס לדייוקולייה.


תגובות (2)

נראה את לא חובבת גדולה של נקודות. את שמה פסיקים איפה שאמורים להיות נקודות…
כל הפסקה הראשונה (שמאוד לא ברור איפה היא נגמרת) היא משפט אחד. כל הזמן יש "ו…" "ו…" "ו…" . לא כותבים ככה סיפור.

18/10/2013 05:18

אה, וכשהדמויות מדברות, שמת לב שאין בכלל פסיקים דווקא שם?

18/10/2013 05:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך