יעלילי
מקווה שלא מפחיד מידי.
נ.ב. זה אמור להיות מותח

קוסמות- פרק 6

יעלילי 30/09/2013 654 צפיות תגובה אחת
מקווה שלא מפחיד מידי.
נ.ב. זה אמור להיות מותח

ג'סי רצה מבלי לדעת לאן בחשכה והיא שמעה שוב את הצרחה ורצה במהירות שיא אל מקור הקול 'זאת, יוליה, אני חייבת להגיע' היא שמעה צעדי ריצה לידה והתנשפויות. "קטי?" "ג'סי? את כאן תודה לאל מה קרה ליוליה?" בקולה נשמע פחד נוראי וחרדה שרק הגבירה את הדאגה של ג'סי "אני לא יודעת." ואז נשמעה הצרחה הרביעית והיא הייתה קרובה מאוד והן התקרבו בריצה ופתאום מצאו את עצמן בעיגול של אור לפידים ובמרכזו עמדה יוליה ובכתה. גופה היה מלא שריטות וחתכים וחולצתה הייתה קרועה לגזרים ושערה השטני פרוע לגמרי. היא טמנה את פניה בתוך ידיה והתכופפה ג'סי מיהרה לגשת אליה אבל היא נתקע במחסום שהדף אתה אחורנית. "יוליה." לחשה קטי כשדמעות על העיניים.
ג'סי מחתה את דמעותיה ושמה לב שקטי קרסה על הרצפה והתייפחה, "יוליה." ג'סי התחילה לעזור לה לקום וכשהיא הרימה את מבטה היא צרחה.
ג'סי הספיקה לראות יצור שחור ומקומט עם כנפי עטלף ופני קטרינה כפי שראתה לפני שנכנסה לעלטה ואחרי רגע מזוויע המפלצת הפכה להיות קטרינה שבחנה בחשדנות גלויה ושעשוע את ג'סי שתומכת בקטי "אתן כאלה חלשות, האהבה, היא החולשה ואתן מלאות באהבה, אני נגעלת ממכן, מקווה להיפטר ממכן מישהו. בינתיים אאלץ להסתפק בזה." והיא הניפה את שרביטה וזרקה את יוליה אל המגן והיא ניתזה משם בכוח כזה שחזרה אל אמצע המעגל. ג'סי וקטי רצו והמחסום הוסר וקטי יבבה וערסלה את ראשה של יוליה בכפות ידיה ודמעות הצער של קטי התערבבו עם דמעות הכאב של יוליה. ג'סי רתחה מזעם.
"קטרינה את תשלמי על זה." אמרה קטי והיא הניפה את שרביטה אבל קטרינה הקישה באצבעותיה והפכה למפלצת. "מתאים לך כי זה האופי שלך." אמרה ג'סי וצעקה "אותמי במוסי כקומי לי." בקול מלחשש ומשרביטה יצאה בזק ורד שהתקדם אל ליבה של קטרינה/מפלצת קטרינה חייכה ונשפה על ההבזק והוא הסתובב וחזר אל ג'סי היא נפלה ביסורים על הרצפה וצעקה בלי קול. עורה נראה חיוור יותר.
קטי ראתה את ג'סי ונעמדה היא חשבה על כל הרגעים הטובים שלה עם אחיותיה איך הן צחקו יחדיו. איך הן כשהיו קטנות יותר התגלגלו על הדשא והתחרו מי יגיע ראשון אל סוף הגבעה ואיך מרלין היה נותן להם שוקולדים ארצות שונות והן נותנו ציון לכל שוקולד ואז השוקולד המנצח הופיע בטעות בתפריט של ארוחת ארבע. קטי התחילה להתרוממם ונשטפה עם זרם הזכרונות ופתחה ופיה ואת עיניה ומהן יצא אור לבן וצחוק צלול היא זהרה כולה ומפה יצא גל רך של אור השמש והקשת וגלש ישר את המפלצת. "תראו תראו היא מנסה לזמן את כוח האהבה."
קטי מוציא כלחש רגוע עם גל האור " כבר זימנתי את כוח האהבה אני שולחת אליך את האור שאני חווה כדי שאת תיהרגי כי את עשויה מחושך והאור תמיד מנצח את החושך."
נראתה מפוחדת היא חזרה למראה האנושי והטילה לחש פשוט שבעזרת הכוח קטי הבינה כי היא תשכח שזאת הייתה קטרינה ולא יותר היא ירדה אל הרצפה וראתה שכל האור נעלם וג'סי הזיזה חלושות את חזה סימן לכך שהיא חיה ויוליה הייתה מעולפת, כאילו בבת אחת נטשו את קטי הכוחות והיא הייתה שוב שבורה ואבודה.
היא הוציאה את שרביטה כישפה את שלושתן כדי להגיע לבית הספר והתעלפה.


תגובות (1)

זה יפה.

את כותבת מדהים..:))

01/10/2013 00:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך