nastia11000
להמשיך ?? אני אמשיך את צייד הערפדים אבל במגביל הייהי את קופסת המסתורין מקווה שאהבתם תקראו ותגבו מה אתם אומרים אוו מה אתם חושבים תודה :)

קופסת המסטורין פרק 1 וההקדמה חלק א'

nastia11000 14/05/2013 656 צפיות 3 תגובות
להמשיך ?? אני אמשיך את צייד הערפדים אבל במגביל הייהי את קופסת המסתורין מקווה שאהבתם תקראו ותגבו מה אתם אומרים אוו מה אתם חושבים תודה :)

היי כולם אני ליאם ואני הבת 15 אני יודעת שזה שם של בנים אבל אמא שלי נתנתה לי אותו בגיל שנה אוו שנולתדתי אבל היא לא איתי למה באו אני אספר לכם איפה אני חייה אז תבינו את הביגדיל שאני עושה חחח אוקי אני חייה בבית יתומים עכשיו אתם שוב שואלים למה ?? הינה מתחיל הסיפור העצוב ביותר שתשמעו אבל גם המוזר ביותר אז ככה שנולדתי אבא שלי נעלם אז אני ואמא חיינו בבית עד שפיתאום פרצו לנו לבית וגנבו את כל הרכוש שלנו ואת האכול לא יכלנו לעשות כלום השכניים היו רעים וסילקו אותנו ליער שם חיינו רעבות ענייות שהייתי בת 5 הלכתי לחפש אוכל ותמיד הייתי מוצאת פרות יער לאכילה וגם כמה חיות היינו אוכלים ושותים את מיי הנהר כך היינו חייות לבנתיים אז אמא שלי ראתה מישהו עשיר ואמרה לי :"ליאם תחכי לי פו ורני אנסה לעפיף את האיש הרע הזה" כוון שחכתי לה וראיתי אותה היא אמרה לו"יום טוב אדוני מה מעשייך ביער זה ?" הוא ענה לה "הגעתי ליער כדי לחוש את השקט פו ומה את עושה פו עלמתי ? " היא ענתה "אני חייה פו 3 שנים אם בתי הקטנה " הוא ענה " מעניין מאד אנייך יודעת שיש פו זאבים ? את רוצה להרוג את עצמך ??? " היא ענתה " סלח לי אדוני אם לא הבנתה מה אמרתי אני חייה פו 3 שנים הרי אמרתי לך ראיתי המון זאבים דובים ושועלים והם לא עשו לנו דבר אז בבקשה אל תזהיר אותי מחיות שביער הזה " הוא אמר "למה אתם פו תוכלי לספר לי ? " היא ענתה " אני ענה לך אבל בתנאי אחד" הוא שאל " מה התנאי שלך ? " היא ענתה " תקח אותי ואת בתי לאחוזה שלך ואני אספר לך אחרי שאספר אלך ליער חזרה ואני מבקשת שתיתן לנו אוכל וקצת מים בסדר האם אתה מסכים ? " הוא ענה "בסדר אני מסכים תבאי את הבת שלך אהה שכחתי לגיד לך יש לי ילד בבית הוא בן שנתיים " היא קראה לי "לאים בואי תצאי הסכנה חלפה " אמרתי לה "אמא מי זה איש רע אוו טוב ?" הוא ענה "אני איש מאד טוב בואי אל תפחדי ממני " ואמא אמרה "קדימה חמודה " יצאתי הוא חייך עליי ואמר "היא ממש מתוקה היא מזכירה לי את בני " ואמא אמרה "היא מאד מיוחדת אתה יודע היא תמיד השאירה בי שימחה " הוא אמר "טוב תכנסו למכונית וניסע לאחוזה " שאלתי אותו " יש לך אחוזה ?? " הוא ענה " כן היא ממש חמימה לעונת החורף הקרובה " ואמה אמרה "תקשבי יש לו …..
המשך יבוא


תגובות (3)

ואוו אני ממש אהבתי את הסיפור ותמשיכי
מחכה להמשך……
אוהבת שרית
וחג שמח =)

15/05/2013 02:29

כן כן כן תמשיכי

15/05/2013 11:55

המשכתי תקראו בבקשה ותודה

16/05/2013 13:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך